Ohayo gozaimasuquote:Op woensdag 30 september 2009 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welterusten.
En ik heb hem het liefst zachtgekookt bij het ontbijt Zorg je ook voor een glas sinaasappelsap?.
Goed dat je het zegt, die dingen heb ik hier ook nog liggenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 07:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ohayo gozaimasu
Done, vers geperst. Ik had nog wat van die AH perssinaasappelen.
Uitgedroogd zijn ze minder, dus snel opmakenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 07:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, die dingen heb ik hier ook nog liggen
Ik niet, maar het is wel een goed idee.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 07:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, die dingen heb ik hier ook nog liggen
Ze zijn alleen niet meer in de actiequote:Op donderdag 1 oktober 2009 07:52 schreef OA het volgende:
[..]
Ik niet, maar het is wel een goed idee.
* OA mailt OAdin dat ze die moet meenemen
Je gaat nu kwijlen, raar draaien met je hoofd etc? Want je kon niet tegen veranderingquote:
ff bij kjomen inderdaadquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gaat nu kwijlen, raar draaien met je hoofd etc? Want je kon niet tegen verandering
welkom bij de clubquote:
tss... access denied... surf controlquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ff bij kjomen inderdaad
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=312874
werkt dit misschien?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tss... access denied... surf control
netjes hoor, ben trots op jequote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
woehoe nr 8 gister ... goh je kon merken dat ik vrij was
Nope... helemaal niks...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
werkt dit misschien?
http://www.zend2.com/
Hey schoonheidquote:
quote:
Hey scheetquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hey schoonheid(kijkt ff snel of nijn er niet is
)
Ik dacht al wat is LL vroeg hier...
Whehehequote:
Hier ook druk, maar zal ook sociaal meeposten hierquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey scheet
Jah
heb het druk hoor, maar kan nu lekker tussendoor fokken
[..]
Whehehe
mogguh hubbie![]()
moge lovequote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey scheet
Jah
heb het druk hoor, maar kan nu lekker tussendoor fokken
[..]
Whehehe
mogguh hubbie![]()
Piles verzorgt een top 20. SchoonOA had te weinig posts om daar in te komen, danquote:Op donderdag 1 oktober 2009 07:02 schreef OA het volgende:
De lijst is incompleet. SchoonOA was er gisteren ook, precies 1 post
Dank!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 07:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ohayo gozaimasu
Done, vers geperst. Ik had nog wat van die AH perssinaasappelen.
Sorryquote:
sterkte dan maarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:38 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb dagen documenteren voor de boeg![]()
dat wordt dus veel F7 en koffie en weinig fokken ben ik bang.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:42 schreef wel.o.k het volgende:
oeh, herstel we gaan niet documenteren.
komt net een melding binnen, hacking incident.
Graag gedaanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:42 schreef wel.o.k het volgende:
oeh, herstel we gaan niet documenteren.
komt net een melding binnen, hacking incident.
Je bedoelt dat je baas vandaag niet op jouw lijn kan letten?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sterkte dan maar
[..]goed nieuws
koekje bij de koffie
nu mn baas er niet is, krijg ik ook eens kans om een koekje te pakken
Mocht geen gram bijkomen hequote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je baas vandaag niet op jouw lijn kan letten?
Dan pak ik maar een boterham bij de thee... heb geen koekjes hier...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sterkte dan maar
[..]goed nieuws
koekje bij de koffie
nu mn baas er niet is, krijg ik ook eens kans om een koekje te pakken
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je baas vandaag niet op jouw lijn kan letten?
Gewoon de trommel verstoppenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mocht geen gram bijkomen he
nej nou pikt ie ze eens niet allemaal in
Ik heb de pot in mn lade gestoptquote:
Heb je trouwens al een ander contract of niet?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb de pot in mn lade gestopt
Past dat, zo'n lesbo in een lade?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
shit, vals alarm.quote:
quote:
een pot in je la, jij in de kast.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is weer wat nieuws voor Pien dan straks... komt ze uit de lade in plaats van de kastquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het klinkt inderdaad wel vreemd ja...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
shit, vals alarm.
[..]
zo houdt hele rollen achter
[..]
een pot in je la, jij in de kast.
wat is dat voor bedrijfwerk je toch nog bij GF
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is weer wat nieuws voor Pien dan straks... komt ze uit de lade in plaats van de kast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |