quote:Op woensdag 30 september 2009 09:22 schreef Ssserpente het volgende:
Daar is Driekus dan!Wat een knapperd, Mef!
Geen idee, maar Sara heeft ze wel vaak gegeten, denk vanaf 1 jaar? Mogen ze eigenlijk al krenten? Want als dat zo is, mogen ze natuurlijk ook gewoon een krentebol, denk ik.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:43 schreef Diaan73 het volgende:
Spannend Fuente!! En 10 maanden alweer... pff het gaat zo snel allemaal.
Vanaf welke leeftijd mogen ze eigenlijk een krentenbol hebben?
Ik kan het ook niet vinden eigenlijk... nog maar even zoeken dan. Lennon heeft gisteren een krentenbol gehad bij mn ouders en hij vond het heerlijk en heeft hem helemaal opgegeten was wel een kleine.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:49 schreef Fuente het volgende:
[..]
Geen idee, maar Sara heeft ze wel vaak gegeten, denk vanaf 1 jaar? Mogen ze eigenlijk al krenten? Want als dat zo is, mogen ze natuurlijk ook gewoon een krentebol, denk ik.
Nou dan kwam ik niet zo vaak meer buiten vrees ikquote:Op woensdag 30 september 2009 10:58 schreef tichi het volgende:
Ik las ergens dat het verstandig is om met een verkouden baby binnen te blijven. Klopt dat? Het lijkt me ook wel lekkker om dan wat frisse lucht binnen te krijgen toch?
Verrek!quote:Op woensdag 30 september 2009 09:50 schreef Kleurdoos het volgende:
Lente is geboren op de eerste offi herfstdag
jah, de mooiste dag van het jaarquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:42 schreef Kleurdoos het volgende:
Elin eet wel rozijnenbollen hoor
ook wel eens een erg grote gewelde rozijn/krent
vindt ze heerlijk en ze is ook niet stuk gegaan
Hier ook hoor, af en toe wilde die zich alleen nog wel eens verslikken maar dat deed die ook in broodquote:Op woensdag 30 september 2009 11:50 schreef MeNicole2 het volgende:
Mikael kreeg ook al hel vroeg rozijntjes enzoNooit bij nagedacht eigenlijk
quote:
Nee, stom hè? En verder is het hier ook niemand opgevallen. Of niemand heeft het gezegd omdat het te voor de hand liggend is...quote:Op woensdag 30 september 2009 14:33 schreef bixister het volgende:
[..]haha had je dat echt niet in de gaten? ik vond 't al wel een wat bijzondere timing.
![]()
driekus' naam was toch te zien in die spoiler ergens in 't z&g topic? ik vind 'm leuk!
Nou ik geef het op, heb me een ongeluk gezocht hahahaquote:Op woensdag 30 september 2009 14:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hehe na lang zoeken heb ik ook ontdekt welke naam er 8ter Driekus schuilgaat. Leuk Mefke!
En wat een droppie! Van harte met jullie kanjer!
Op deze paginaquote:Op woensdag 30 september 2009 16:30 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Nou ik geef het op, heb me een ongeluk gezocht hahaha
Thanks!! daar heb ik wat aan ;-) Erg leuke naam inderdaad!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Op deze pagina
Zwangerschap en geboorte deel 570
Zekers!quote:
ja cinababy hebben we destijds bij Meike ook gebruikt.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:35 schreef tessie het volgende:
Graeme had daar geen last van Karin. Lastig zeg.
Misschien kan je dat andere spul proberen, volgens mij het heet cinebaby ofzo.
Die truc kwam na googlen ook voorbij inderdaadquote:Op woensdag 30 september 2009 21:53 schreef McLaura het volgende:
Karin : Bij mij was de truuk overstappen op Omneo.
quote:
Oei kersjes! was zeker wel schrikken. Niet bezeerd??quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:17 schreef Kersjes het volgende:
Poeh MamaNik, da's inderdaad een heel georganiseer met 3 kids, maar goed dat je niet voor niks gegaan bent![]()
Vicky, altijd fijn als je een aardige arts hebt!
Bar, wat rot joh... Hopelijk kom je hier gauw weer uit, al dan niet met hulp.voor jullie.
De nacht ging hier niet anders dan nromaal gelukkig, hij is 3x gekomen voor voeding en heeft tussen ons in geslapen. Ik ben zelf nog wel uit bed gekukeld maar bent zacht gevallen bovenop mijn voedingskussen![]()
Hij ligt nu te slapen in de box.
Bed was smaller dan je dacht! Heb ik ook wel eens, maar dan liggen wij met zijn vieren in bed, en op zondag nog wel eens met zijn vijven lekker ontbijten op bed, en dan schuif ik ook wel eens op en kan ik me nog net tegen houden hahahaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:28 schreef Kersjes het volgende:
Tob y is weer wakker trouwens, 10 minuutjes slapen en daarna kun je weer op volle kracht huilen blijkbaar...
Niet hard gevallen hoor, was meer de verrassing. Ik dacht dat ik nog wel een stukje opzij kon.
Nou zat gelukkig nog niet in de auto, of stond daar op de poli.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:30 schreef Tinuviel het volgende:
Balen MamaNik dat je de afspraken door mekaar hebt gehaald. Zeker omdat je al drie kinderen helemaal klaar had om te vetrekken. Dat gebeurde mij ook wel eens in de maanden na de geboorte.
ahhh wat zielig voor Graeme, heeft die er zelf veel last van??quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:39 schreef tessie het volgende:
Volgens mij heeft Graeme nu alsnog last van zijn prikjes ofzoHij heeft dus dinsdag voor de 2e keer prikjes gehad. En nu heeft hij wat verhoging en is mopperig. En ook nog enorm verkouden, je hoort hem zo heel zwaar ademen en het klinkt soms ook echt een beetje als snurken.
Of het heeft heel veel indruk gemaakt bij hem zo'n dag KDV.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:23 schreef tessie het volgende:
Oh, nou hij is gister dus idd op het KDV geweest... misschien komt het wel daarvan ipv van de prikjes...
Hij is gewoon erg mopperig en huilerig, en nu ligt hij eindelijk naast mij te slapen, na 3 kwartier gesputter terwijl hij echt wel heel moe was ook.
Heel verstandig, want het werkt niet eens. Olie blijft drijven op de voeding en wordt bovenin de maag afgebroken, dus bereikt het 'probleemgebied' niet eens. En daarbij : je gaat een baby toch niet bewust vet toedienen?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:58 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Olijfolie doen we nog maar even niet. Tis nog maar zo'n klein mannetje. Kan me niet voorstellen dat hij daar GEEN krampjes van zou krijgen.
Leander is ook in roltraining. Die kan al van zijn buik naar zijn rug. Maar terug lukt echt nog niet. Hij gaat als ie op zijn rug ligt proberen om omhoog te komenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:40 schreef McLaura het volgende:
@ Sly : Goedzo Senna!! Dat wordt wel een duimertje als ik het zo lees! Ik heb Thijs nu in roltraining, het kan toch niet dat Senna wel rolt en Thijs niet!!!! (grapje natuurlijk!)
Moet over 2 weken weer naar het consultatiebureau.. Ze lijkt verder niet ziek ofzo maar sinds een paar dagen spuugt ze echt na elke voeding weer.. Of het nou een rijstewafel, fruit of pap is, maakt niet uit...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:42 schreef Diaan73 het volgende:
Raissa, hoe lang doet ze het al? Ik zou het zelf nog even aankijken en anders ha bellen. Moet je binnenkort nog weer naar cb? Daar zou je het ook kunnen vragen.
Lennon heeft af en toe dat hij wat overgeeft, het lijkt wel of hij dan net wat te vol zit. Maar het zijn geen golven.
Mila spuugde toen ze een kleintje was best veel maar dat was eigenlijk alweer een poos over... Nu opeens weer spugen.. Weet ook niet of ik het onder 'teruggeven' moet scharen of onder overgeven eigenlijk...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:44 schreef Kleurdoos het volgende:
wat kut Raissa..ik zou het even aankaarten bij t CB oid.. na bijna 9 mnd nog steeds spugen..is dat normaal? Ik weet t niet
Elin heeft 2 keer in r leven een mondje teruggegeven
Bij zowel Amber als Tess werkte het ook prima!Wij kregen het advies van een dietiste en dat advies zal ze niet zomaar gegeven hebben.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:12 schreef Books het volgende:
McLaura ik vind het prima dat jij denkt dat het niet werkt olijfolie maar je mag best even mijn jongste lenen hoor en kijken hoe je er dan over denkt. Hele volksstammen zweren er bij en wordt het advies door het cb en huisarts gegeven bij verstopte kindjes. HIer werkt het dus als een trein in geval van verstoppingen.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:26 schreef Books het volgende:
Misschien denkt McLaura dat we ipv een theelepeltje door de voeding of los 100cc per keer geven en dat bij iedere fles en ja dat lijkt met niet goed nee
100 cc oliequote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:26 schreef Books het volgende:
Misschien denkt McLaura dat we ipv een theelepeltje door de voeding of los 100cc per keer geven en dat bij iedere fles en ja dat lijkt met niet goed nee
dan kan je wel een wc onder de kont van je kind binden..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:34 schreef Books het volgende:Hahaha Kleurdoos huppa weg met die Aventflessen we schroeven gewoon een oliedop op de oljfoliefles en dan drinken maar...
kuil graven en in de tuin zetten, misschien groeit er wel een boompjequote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:36 schreef Vicky het volgende:
[..]
dan kan je wel een wc onder de kont van je kind binden..
Gebruik geen olijfolie meerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:39 schreef Books het volgende:
Laat maar ik ben een beetje melig en dit is een serieus babytopic dus ik ga er mee stoppen. Billendoekjes geeft aan het wc onder de kont kind van Vicky.
Leander krijgt het voor elkaar om zichzelf na elke fles onder te schijtenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
Gebruik geen olijfolie meer
het kind schijt uit zichzelf al 2 tot 3x per dag
Hmm... nee dat hadden wij niet hier. Maar mss helpt een beetje extra water in de fles? Zo'n 10cc per voeding ongeveer. En als tip van icare kreeg ik toen het kontje een beetje insmeren met vaseline. Niet erin ofzo hoor, maar gewoon een beetje ter stimulering. Thermometer moest je mee uitkijken zeiden ze toen.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Van degene die er Infacol gebruiken.....raken jullie kindjes er ook verstopt van?
Lars had hiervoor geen moeite met poepen maar sinds gister is het bal.
We hebben nu de Infacol maar weer laten staan, want dat gehuil om niet kunnen poepen is nog zieliger dan de krampjes-huiltjes... Geen idee of het van de Infacol komt, daarom was ik wel benieuwd naar jullie ervaringen.
Kersjes ik blijf er sowieso altijd bij als mijn zoontje eet. Dus wij gaan het gewoon rustig aan proberen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:31 schreef Kersjes het volgende:
Haha, een sterke dame die weet wat ze wil! Blijven proberen Senna, je komt er wel![]()
Tinuviel, gewoon proberen met dat eten joh! Als het lukt dan lukt het en zo niet dan wordt het er net zo hard weer uitgekokhalst. Beetje eng misschien, als je er gewoon bij blijft dan kun je inspringen indien nodig, maar meestal hoeft dat niet omdat die kleintjes vaak zelf wel zorgen dat het goed gaat.
Zo, even uitpuffen met een boterham en wat te drinken, heb Toby eindelijk succesvol in bed kunnen leggen en Devin ligt ook nog te slapen.
Intensief vind ik het en heel sneu dat hij niet meer "gewoon" wakker kan zijn. Dus zonder te drinken of te huilen. Wel sinds vanmorgen al 4 poepluiers gehad, die darmpjes hebben het zwaar.
Eczeem is ook weer heftig. Ik overweeg om tijdelijk maar even te stoppen met melkproducten, kijken of hij dan minder last heeft.
En hij is weer wakker, langer dan een kwartier achter elkaar slaapt het jochie niet
haha ik doelde meer op de enquete die je in moest vullen. Ik verwachtte 50 open vragen ofzoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:49 schreef Kleurdoos het volgende:
uitgebreid?
ik heb die lap gepakt en m ergens in een hoek gesmetenaf en toe komt ze ermee aandraven.
`quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:38 schreef Jore het volgende:
Zielig voor Tess, en ook voor jullie. Daaraan zie je dus duidelijk dat ze gevoelig is voor prikkels (no pun intended) van buitenaf hè?
wacht je dan tot ze slaapt of leg je haar steeds wakker in bed?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:14 schreef Vicky het volgende:tis stil
ze was romd half5 wakkee en wilde niet meer slapen. Was al jengelig en pieperig. Fles gegeven maar ze bleef
zeuren/piepen. Rond half 7 begon ze met huilen/krijsen. Ze was maar aan het winden dus hup, thermometer erin en toen kwam er een hele berg ellende. Toen was ze weer even vrolijk. Dus hup naar bed maar daar was ze het niet mee eens. Hebben d'r zelfs nog uitgehaald omdar ze ontroostbaar was. Op een gegeven moment was ze rustig dus weer naar bed gebracht en toen begon de ellende weer opnieuw.
Misschien kan Tess een dagje bij opa en oma dat jij wat leuks met Amber kan doen of even bijslapen? Dan kan je weer even bijtanken? Lijkt me ook moeilijk hoor. Ook omdat het zo lastig is te bepalen waarom ze huilt of niet kan slapen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:01 schreef Vicky het volgende:
Grasjes, geen idee of het de prikkels zouden kunnen zijn. Ik ben alleen vanmorgen met Tess weggeweest.
Tja, ik merk dat mijn irritatiegrens heeeeeel laag is. Ik kan dus echt niet tegen dat gehuil momenteel. Het irriteert me en ik krijg het ervan op mijn zenuwen.
Nou, toch ziek inmiddels.. Vannacht begon ze om het uur te huilen.. Ze heeft nu 39 graden koorts en vanochtend na de pap weer overgegeven.. Arm dingquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:06 schreef Raissa het volgende:
[..]
Moet over 2 weken weer naar het consultatiebureau.. Ze lijkt verder niet ziek ofzo maar sinds een paar dagen spuugt ze echt na elke voeding weer.. Of het nou een rijstewafel, fruit of pap is, maakt niet uit...
Chan probeer paracetamol als jij het idee hebt dat hij pijn heeft.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:05 schreef bodpa09 het volgende:
Het snoozebabypakket is binnen!!! En het is leuk!!!![]()
![]()
![]()
ik wilde er net naar komen vragenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:05 schreef bodpa09 het volgende:
![]()
![]()
Hier niks gehad.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:05 schreef bodpa09 het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij heeft natuurlijk een véél kleiner lijfje hequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:42 schreef Chan het volgende:
paracetamol, tuurlijk, helemaal niet aan gedachtEn ik had het er nog wel speciaal voor gekocht laatst... Ik heb het hem net een zetpilletje gegeven, kwartiertje geleden, en hij is nu al stil
bij mij werkt dat spul altijd pas na een uur of zo?..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij nog bedankt voor het doorgeven van die link toen!quote:
volgens mij is het officiele advies om kindjes de eerste twee weken wisselend op hun zij te leggen, daarna moeten ze op hun rug.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:19 schreef Ssserpente het volgende:
Huup, 'mogen' ze niet op hun zij dan? De kraam legt Lente hier vanaf dag één op d'r zij. Volgens haar mocht ze pas na een week op d'r rug.
Vannacht heeft ze best liggen mopperen. Nét geen huilen, maar genoeg om wakker van te blijven. Overdag doet ze dit helemaal niet. Vooral na d'r badje slaapt ze als een roosje. Vanavond dus maar eens proberen om d'r 's avonds in bad te doen ipv 's ochtends. N. heeft lekkere lavendelolie gekocht. Ben benieuwd!
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:36 schreef Asyniur het volgende:
Ik wou even zeggen dat Thomas van Ca.ra in het echie nog veeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker is dan op de foto's![]()
En hij heeft van die heerlijke haaaaaaaaaaaaaam hapwangen![]()
En kolenschoppen van handen![]()
En nu wil ik een dochter, dan kan ze straks met Thomas trouwen![]()
Ja maar, hij is toch ook hardstikke poepig schetig lief, leuk en schattigquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:17 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
ach schat! En als je een jongentje krijgt dan worden ze gewoon beste vriendjes, toch?
Heb je nog kriebels van de kat gehad of viel het dit keer mee?
zou er dan geen mogelijkheid bestaan dat je evt thuis zo'n lichtgedoe kunt doen? als je fysiek niet in staat bent enzo?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 08:41 schreef RockabeIIa het volgende:
De vk wil bloed laten prikken als het aanhoudt. We kijken vandaag ff hoe en wat (want ik kan echt niet 6x op en neer naar het zkh per dag....)
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:48 schreef innepin het volgende:
Dat is vrij ernstig naar mijn idee InnepinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:48 schreef innepin het volgende:
Rocka, Willow was ook flink geel, maar net op 't randje van bloedprikken en de hele heisa, toen trok het uit zichzelf weg. Hoop dat het bij jouw rocker ook gauw wegtrekt
Huupske, die pyjamaSchattig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat meen je!
doek! toch?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:00 schreef Ssserpente het volgende:
In!Arm kind!
Vervelend Rocka, kan me voorstellen dat je nog niet zo mobiel bent. Hoop dat ie snel een gezond kleurtje heeft! Misschien is de dreiging van het bloedprikken idd genoeg!![]()
Dat rugliggen en spugen klinkt wel logisch idd! Leg 'r nu afwisselend op dr zij en op d'r rug, met dr hoofdje elke keer de andere kant op.
Ben net voor het eerst naar buiten geweest met de kinderwagen. Ik voelde me zo'n kermisattractie!Ben beretrots op ons meisje hoor, maar met een kinderwagen door het durp paraderen moet toch nog ff wennen. Misschien komt het ook wel een beetje omdat ie knalroze met fluo-oranje is...
![]()
Doe mij maar een draagzak!
Hihi, ik wou het niet zeggen...quote:
ja, hier doen ze 1,2 dagen op het zkh en daarna krijg je een lamp mee naar huis als het nog nodig is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 08:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zou er dan geen mogelijkheid bestaan dat je evt thuis zo'n lichtgedoe kunt doen? als je fysiek niet in staat bent enzo?
vervelend zulke dingen
Dat hadden wij hier ook. Toen ze net geboren was leek het zo een donker kindje. Terwijl haar broer echt rood zag en wij allemaal nogal bleek van vel zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:18 schreef oeke het volgende:
oh hij heeft een kleurtje dat heeft hij van mijn kant.Een week later was hij zo roze als een speenvarkentje!
Hier ook, ze was niet geel maar gewoon getintquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:44 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat hadden wij hier ook. Toen ze net geboren was leek het zo een donker kindje. Terwijl haar broer echt rood zag en wij allemaal nogal bleek van vel zijn.
Na een dag of tien was het ook een bleekscheet...
ohquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:51 schreef Ssserpente het volgende:
Babymassage.Hier in de strata woont een meisje dat cursussen geeft. Binnenkort eens vragen.
Ik vind doeken niet zo leuk, Kleurdoos.Trouwens, welk sterrenbeeld heb jij?
Nou weet ik waarom ie zo bruin is!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:28 schreef Ca.ra het volgende:
...die je ongeveer iedere vijf minuten terug kunt plakken omdat meneer er ofwel aan zit te friemelen, ofwel met zijn hoofd draait...
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:43 schreef Ca.ra het volgende:
Eej tis blauw licht he, geen UVdat lekkere kleurtje heeft ie van zichzelf! Hopelijk blijft het...
Ik had trouwens geluk, Thomas mocht met lamp en al op mijn kamer liggen. Als je op de kamer lag dan viel het best mee, qua blauwigheid. Maar als je vanaf de gang het licht onder de deur door zag komen dan leek het idd of ik een halve zonnebankstudio op mijn kamer had.
(op de tweede foto showt ie zijn grote voeten... papa heeft maat 49 dus ik ben benieuwd....)
Is that seuw? Vertel!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ohmaar de meeste draagzakken zijn niet zo ergonomisch verantwoord..
Om half vijf 's ochtends.quote:en ik ben maagd op de weegschaal
dus de ene keer maagd, andere keer weegschaal.
ik zeg altijd maagd, klinkt leuker
hoelaat is lente geboren?
ni ik ging wayyy overtijdquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:29 schreef Poppedein het volgende:
Hoera voor ElinNet zo lang uit den buuk als dr in
Ik neig zelf ook naar maagd. M'n oma was ook maagd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ni ik ging wayyy overtijd
en ssserpente, dan zou ik voor maagd kiezen, doe ik zelf ook omdat ik ook in de ochtend geboren benen dan vanaf 12 uur 's middags voor weegschaal kiezen
SPAM!quote:maar kijk eens in het draagdoekentopic van OUD! en wat is er niet mooi aan een doek, je hebt duizenden verschillende doeken..of meitai's of een beco of ringsling of of.. ga maar kijkener zijn hier heeeeeul veel draagfans
ik wilde net zeggenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:44 schreef mikoxx het volgende:
Hoho dames, dit is toch geen draagdoekentopic
Wij hebben de lodger shelter, die is ook als draagdoek te gebruiken. En lekker warm in de maxicosi voor straks! Er zit nl een gat in waar je de gordel van de cosi doorheen kan doen. Bevalt ons prima! (maar bij hele kleine babietjes is ie wel een beetje ruim)
Mjaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:45 schreef Grasjes het volgende:
Innepin, stukjes aan pyjama's zetten omdat het zo leuk staat?![]()
Zou fijn zijn voor je dochter als je vader straks toch haar opa kan zijn. Hopelijk blijft goed gaan!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:23 schreef Vicky het volgende:
Tess is echt van slag vandaag. Drukke dag gehad en nu is het dus ellende. Ze is gewoon oververmoeid. Ze heeft niet veel geslapen vandaag. We zijn zelfs nog een uur doelloos gaan rijden zodat ze iig een geslapen heeft.
Mijn dochter is 9 maanden en draagt nu maat 74, shirts soms 80. Dus ja, denk dat het redelijk groot is!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:14 schreef innepin het volgende:
[..]
MjaIk zoek ook al rond voor leuke jumpsuits ofzo, maar da's best moeilijk in maat 74/80, en zij geven niet veel om kleding dus ik ga er ook geen twintig euro aan uitgeven.
Overigens, maat 74 voor een kind van vijf maanden oud hè.. is dat niet uitzonderlijk groot al? volgens mij lopen mijn andere neefjes van 18 maanden ook in maat 74/80
wb het vadergebeuren verhuis ik even naar het mamatopic.
Tja, en dan gooi je zonder erbij na te denken een bekertje creme fraiche door de saus van het avondeten heenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:45 schreef Grasjes het volgende:
Ach arme Toby zeg onder het eczeem! Hoop dat het snel beter gaat zonder melkproducten te gebruiken Kersjes!voor hem!
Lekkere badjes met balneum extra vettend helpen iig om zijn huidje soepel te houden. En kijken of het helpt als je geen minder melkproducten gebruikt. Volgens mij krijg je niet direct hormoonzalfjes mee hoor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:48 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Tja, en dan gooi je zonder erbij na te denken een bekertje creme fraiche door de saus van het avondeten heen![]()
Hij ligt desondanks al anderhalf uur lekker te slapen en de huid van zijn gezichtje is realtief rustig. Na een beetje rondsurfen vanmiddag was ik ervan overtuigd dat hij allergisch is voor het een of ander, inmiddels ben ik al wat gekalmeerd hoorMaar zo sneu, maar even laten uitzoeken. Hoewel... ik sta nu ook niet te springen om allerlei hormoonzalfjes enzo te moeten gaan smeren eigenlijk.
Nou ja, ik ben geen arts en weet bar weinig over (voedsel)allergie, dus waar lul ik eigenlijk over?![]()
Ben gewoon een bezorgde mama die ziet dat d'r baby last heeft en ik wil gewoon het beste voor hem.
Elin is 9 mnd en zit ongeveer in maat 80quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:27 schreef oeke het volgende:
Mwoah, zo groot lijkt het me niet als ik zie dat Ko nu met bijna 4 maanden al in 68 zit. En bv Morris en Graeme zijn ook van die grote beertjes.![]()
Edit: hihi, misschien verschilt het met jongetje/meisje? bv/kv?
Fijn dat het meeviel met je vader.![]()
Grasjes, fijn dat ze weer beter is, en het gaat gewoon weer over...
Toby, kindje, wat sneu...Hopelijk kun je snel beterschap zien.
![]()
Vicky, hopelijk slaapt ze snel.
Jep! Eerste regeldag is vaak al rond 10 dagen! Dus dat zou heel goed kunnen. Succes vandaag, hopelijk heeft Lente snel weer de boel op orde gemaakt bij jequote:Op zondag 4 oktober 2009 12:18 schreef Ssserpente het volgende:
Zou dat al kunnen, een regeldag?
weet niet of je altijd verschoond na de hele voeding, maar je zou kunnen proberen om eerst 1 borst te geven, dan Driekus verschonen en dan de tweede borst aanbieden. Als hij daar nog een paar slokjes van drinkt dan wordt ie weer lekker droezelig en kan ie hopelijk ook weer terug het bedje in.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:34 schreef mefke79 het volgende:
Thanks voor de tips, een aantal dingen had ik zelf ook al bedacht. Alleen dat niet verschonen gaat hier geen haalbare kaart worden, Driekus heeft nogal de neiging om juist 's nachts heerlijke poepluiers te produceren. Gelukkig meestal wel precies rond de tijd dat ie ook drinken wil, dus dat is dan een meevaller.
Tip van flip (okay flip is eigk mn geweldige kraamzorgquote:Rocka, ben ergens wel blij om te lezen dat jij het ook nog niet voor elkaar krijgt om bij een hele badsessie te blijven. Ik kan ook gewoon nog niet zo lang staan en zitten en dat viel me al zo tegen van mezelf..
Same here. Daarnaast is verschonen eigenlijk dé manier om 'r weer een beetje wakker te krijgen. Ze valt nl na tien minuten voeden echt in een vaste slaap. Daarvoor lukt het me nog om 'r met wat gefriemel en 'geschud' wakker te houden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:34 schreef mefke79 het volgende:
Thanks voor de tips, een aantal dingen had ik zelf ook al bedacht. Alleen dat niet verschonen gaat hier geen haalbare kaart worden, Driekus heeft nogal de neiging om juist 's nachts heerlijke poepluiers te produceren. Gelukkig meestal wel precies rond de tijd dat ie ook drinken wil, dus dat is dan een meevaller.
Nergens voor nodig joh! Ik ben pas sinds vandaag weer echt een hele dag uit bed. En zitten doe ik nog steeds op één bil.quote:Rocka, ben ergens wel blij om te lezen dat jij het ook nog niet voor elkaar krijgt om bij een hele badsessie te blijven. Ik kan ook gewoon nog niet zo lang staan en zitten en dat viel me al zo tegen van mezelf..
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:00 schreef Axi het volgende:
@BE, wat gaaf zeg je raamversiering! echt een leuk idee zo met die rompers met letters erop! Hihi ik zag het vanmiddag toevallig toen ik met mn kleine meid door de wijk aan t wandelen was!
oh sorry...quote:![]()
*voelt zich bekeken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |