abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73121268
Het vorige deel: Het grote kleine babietjes topic deel 219

Babietjes
20 oktober 2008: Kevin, zoon van CrazyMoon
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van Marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
24 november 2008: Daryl May, dochter van Igraine
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van Ingrid en Djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
08 januari 2009: Odin Eos, zoon van juttertje
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009: Jair Amitai, zoon van iamredleader en Tinuviel
04 februari 2009: Joanne Christel, dochter van MaleDuck
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
12 februari 2009: Guus, zoon van Koningin
20 februari 2009: Lianne Esmee, dochter van Zweefvliegje
22 februari 2009: Lola Sophie, dochter van Ik80
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van Soepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
29 april 2009: Ties, zoon van Marlieske
12 mei 2009: Tessel Eloise, dochter van Noli
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
30 mei 2009: Jari Jesse, zoon van Angel-Eyez
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Marien Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: Max en Tygo, zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow Rika, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
25 augustus 2009: Amélie, dochter van Huuphuup
28 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 26-09-2009 19:47:11 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73121297
Laatste posts:
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 11:32 schreef huuphuup het volgende:
Lekker mannetje Jula

ik zit ook op 5 a 6 voedingen per dag. Ik begrijp niet zo goed waarom het cb zou zeggen dat je het op 8 moet proberen te houden? Ik krijg mn tepel er echt niet tussen gepropt als ze niet wil ik krijg dr zelfs niet echt wakker als ze geen honger heeft er zit hier gemiddeld 5 uur tussen. Overdag ongeveer 4 en 's nachts zo'n 6 uur. Ik zie t probleem ook niet zo.
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 11:34 schreef Chan het volgende:
Jula wat een lief punkertje heb je Welkom hier ook nog!

Zweefvliegje wat sneu Ik zou niet weten wat je er zo aan kunt doen... Beterschap in elk geval!

Wat fijn al die goed slapende kindjes Timo doet ook erg goed zn best sinds een week ongeveer, hij laat nu na zn laatste avondvoeding er al bijna 7 uur tussen! Alleen jammer dat het dan meestal om een uur of 9 's avonds begint, soms nog eerder Maar gisterenavond was het kwart voor 10 en toen dus vanmorgen half 5 (hoewel hij om 3 uur al wakker werd, maar genoegen nam met een speen )
Van de week had hij ineens een dag maar 6 keer gegeten, maar normaal wel 7 keer nog... Ik hou het sinds een tijdje bij in de hoop een ritme erin te ontdekken
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 11:37 schreef miss_sly het volgende:
OK, ik even nagevraagd aan schaap, die was gisteren mee, en die zegt dat ze dat van die 8 voedingen alleen bedoelde als ze koorts heeft. Ik heb dat zo niet opgepikt, maar kan best zijn dat ze dat heeft gezegd/bedoeld. Dan zou 6 normaal wel goed zijn.

Nou ja, iig groeide ze goed genoeg van die 6 voedingen, dus dat is het probleem niet en idd voeden als ze niet wil, lukt ook echt niet hoor. Die tweede borst bied ik altijd aan, maar die neemt ze echt niet altijd. Soms neemt ze met zo'n schattige blik schuin omhoog die tepel dan wel even in haar mondje, zo van: kijk dan, dat wil je toch he? even sabbelen en dan met zo'n tevreden blik loslaten: jij blij, ik blij, kunnen we er nu mee stoppen?
pi_73121370
Oehh Tess was vanmorgen een partij chagarijnig zeg.. jammeren/piepen/zeuren/huilen.. en toen kwam de aap uit de mouw... nou ja eigenlijk de stront zat tot op haar rug
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73121432
hahahaha Miss dat van dat jij blij, ik blij klinkt bekend. En dan *snurk*
maar ok dat van die koorts klinkt logisch ja met 8 voedingen maar dan is de kans ook groter dat Senna wel wil drinken denk ik. Misschien omdat ze dorst heeft of misschien omdat ze zich bluh voelt en dicht bij mama wil zijn.

haha Tess lekker hoor t kan maar dwars zitten...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 26 september 2009 @ 11:54:12 #5
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73121469
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 11:47 schreef Vicky het volgende:
Oehh Tess was vanmorgen een partij chagarijnig zeg.. jammeren/piepen/zeuren/huilen.. en toen kwam de aap uit de mouw... nou ja eigenlijk de stront zat tot op haar rug
pi_73121852
Lekker Vicky
pi_73121888
Tess daar was mama vast heel blij mee

Afgelopen nacht eindelijk weer beter geslapen! We gingen er om 23 uur in. Toen heeft mijn vriend de nachtvoeding van 4 uur gedaan en ik die van 7 uur weer. Daarna allemaal weer naar bed en toen werden we om half 10 weer wakker. Heerlijk! Hopelijk werkt de infacol, maar durf er eigenlijk nog niet helemaal op te hopen...
  zaterdag 26 september 2009 @ 12:54:50 #8
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_73122709
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 11:47 schreef Vicky het volgende:
Oei lekker zaterdagochtend klusje! Was je vast heeeeel blij mee!
pi_73122772
Oe Tess

Het lijkt hier toch echt te werken. Na een keer of 4 troosten na een paar minuten, slaapt ze telkens toch echt. WEliswaar nog geen 2 uur, maar drie kwartier tot een uur, maar dat vind ik al veel gewonnen: ze slaapt zelf in en slaapt in haar wiegje en ze slaapt. Drie overwinningen voor Senna
pi_73122961
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 12:54 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Oei lekker zaterdagochtend klusje! Was je vast heeeeel blij mee!
Och ik heb er geen problemen mee..

go Senna!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73123561
Vicky

Go Senna! Fijn dat het werkt miss sly, dat zal best een opluchting zijn
Wij zijn hier nog steeds bezig met uitvogelen hoe madame d'r ritme in elkaar zit Gisteravond om 9 uur laatste voeding, met slaapritueeltje, in bed gelegd. Ze sliep tot een uur of 1, toen heeft mijn vriend een voeding gedaan (150cc, schrokop ) en toen heeft ze geslapen tot zes uur, jeuj! Erg fijn, zeker omdat D. en ik allebei ziek zijn Kon best wat slaap gebruiken zeg maar.

Wat ik wel raar vind is dat ze af en toe nog niet genoeg lijkt te hebben aan een fles van 150cc, en andere keren nog een laagje in een fles van 120cc laat zitten En gekolfde melk lijkt minder te vullen dan kunstvoeding. En ik krijg gvd nog steeds niet meer dan 60, 70cc per keer gekolfd
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_73124832
hoera voor senna! wat fijn dat ze het zo snel oppikt!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 26 september 2009 @ 15:09:04 #13
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73125649
Senna gaat goed

Stiemie en fam heeft ook een heerlijk nachtje gehad

Innepin, borstvoeding is inderdaad lichter verteerbaar dan kunstvoeding. Ik weet het nog na de laatste fles borstvoeding die ik aan Maarten gaf (ik was gestopt maar heb toen nog 1x gekolft toen mijn borsten erg op spanning stonden) had hij na 1 1/2 uur/2 uur weer honger. En met dezelfde hoeveelheid kunstvoeding had hij dat niet.
Balen dat het kolven nog niet zo lekker gaat
(ligt dat aan het ontbreken van een toeschietreflex? en heb je dan al neusspray geholpen? dat schijnt te helpen om de tsr op te wekken)
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_73126800
Wat vervelend Innepin dat het kolven niet zo goed gaat nog!
Ik weet niet wat voor een kolf je hebt, maar zou een andere soort kolf misschien helpen?
Zelf heb ik vorige week een handkolf gekocht (Avent Isis) en ik heb hem 1 keer geprobeerd, resultaat: 1 druppel melk..
pi_73127130
Oeh Tess! Luchte het op meis?

Miss, wat goed van Senna! En wat fijn voor jullie. Iets meer rust zeker?

Ik weet nog niet zo goed wat te doen met de slaapjes van Lotte. Ze wil eigenlijk alleen maar bij je zijn. Wat ik helemaal niet erg vindt natuurlijk Maar 's nachts ligt ze dus ook bij ons in bed in plaats van in de cosleeper. Niet erg voor nu, maar soms ben ik wel bang dat ze alleen maar bij ons kan inslapen. Wanneer gingen jullie beebjes in een eigen bedje en sliepen daar ook?

Ow, en is er in Nederland ook zo'n algehele vriendelijkheid tegen pasbevallen moeders? 3u na de bevalling vroeg de taxi-mevrouw of ik er nog 1 kreeg, met een blik op mn buik (Ja, natuurlijk, het is een tweeling, maar ze laten me tussendoor de eerste ff wegbrengen...doos) en een vriend van Ronny die op bezoek kwam meldde eerst dat ik toch best een flinke kont gekregen had en wanneer ik ging beginnen met sporten. Ben verdorie nog geen week geleden bevallen! (Maar wel al 10 kilo kwijt )
Lotte!
Noah!
pi_73127331
voor het slapen van Senna, ga zo door!

Linda, slapen is bij ons ook nog een probleem. Vanaf het begin hebben we hem in slaap moeten wiegen en dan slapend in bed leggen. Nog steeds is het niet geweldig, we proberen hem wel wakker in bed te leggen, maar hij slaapt 9 van de 10 keer niet zelf in. Ik wil hem ook niet te lang laten huilen en zeker niet als hij echt overstuur is! Ik hou nu 3 minuten huilen, dan troosten aan.

We hebben hem wel vanaf het begin in zijn eigen bedje laten slapen en niet tussen ons in. Maar dat is vooral omdat ik doodsbang ben dat manlief op hem gaat liggen
pi_73127651
Net was ik boodschappen doen en toen had M. nog zo'n volle luier....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 26 september 2009 @ 16:48:59 #18
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73127797
Ik neem aan dat je Tess bedoelt?
Dan is ze weer flink doorgespoelt iig! De boel is goed op gang...!

Go Senna!!!
  zaterdag 26 september 2009 @ 16:49:01 #19
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73127799
Had M. zo'n volle luier?

Ik was ook net boodschappen doen toen Maarten zo'n lekkere poepluier produceerde voor paps
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_73127812
jaja Tess je had een volle luier
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73127856
Ze ligt ook niet tussen ons in hoor, ze ligt aan mijn kant, als ze rolt, rolt ze zo d'r eigen bedje in, haha! Hoe oud is jouw kleine Tichi?

Ow, en mogen wij ook in het lijstje? 20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
Lotte!
Noah!
pi_73128294
Hahaha Linda fijn is dat he?
hier kwam ik thuis uit het ziekenhuis en moest mn lief de auto even parkeren nog, hij zou ook de cosi meebrengen met baby erin. De buurvrouw knikte naar mn buik en zei van ah gos meid is t niet gelukt? hebben ze je weer naar huis gestuurd?
En mn schoonmoeder die idd meer dan eens heeft laten vallen dat ik maar moest gaan sporten enzo maar nu zegt ze gelukkig dat k er goed uitzie
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73128318
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 16:51 schreef Linda2205 het volgende:
Ze ligt ook niet tussen ons in hoor, ze ligt aan mijn kant, als ze rolt, rolt ze zo d'r eigen bedje in, haha! Hoe oud is jouw kleine Tichi?

Ow, en mogen wij ook in het lijstje? 20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
kun je haar niet steeds een paar cm verder opschuiven s nachts tot ze in haar eigen bedje ligt?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73128467
Als ze slaapt kan ik dr leggen waar ik wil, geen probleem. Maar inslapen zonder pink of wiegen lukt dr niet...ze is ook maar klein natuurlijk, maar vroeg me gewoon af wanneer dat over gaat
Lotte!
Noah!
pi_73128512
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:11 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha Linda fijn is dat he?
hier kwam ik thuis uit het ziekenhuis en moest mn lief de auto even parkeren nog, hij zou ook de cosi meebrengen met baby erin. De buurvrouw knikte naar mn buik en zei van ah gos meid is t niet gelukt? hebben ze je weer naar huis gestuurd?
Maar jij was zonder kind...ik stond met cosi en kind naast dr...hoe dom kan je zijn
Lotte!
Noah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop