abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73100772
voor Senna!!

Och Poppedei, das nie prettig!! Hoop dat jullie snel allebei weer beter zijn!

Huup, volgens mij kan het wel sluimeren. Tess heeft al een tijdje 2 blaartjes op haar lip zitten en die willen maar niet weg.
*afklopt* verder geen spruw meer te zien hier!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73101216
Miss_sly, wat fijn, zo snel resultaat!

En spruw, brrr, zo vervelend! Hopelijk helpen de zalfjes snel Poppedein!

Het protesteren op de buik herken ik ook wel. Mees moest er ook niet veel van hebben, maar wat Memmel zegt, toch af en toe even laten piepen en vaak was het dan wel ok.
pi_73101262
oh en welkom Jula en Mes!
Ik vergeet jullie elke keer

Tess ligt ook wel eens te protesteren als ze op haar buik ligt, maar ze moet soms gewoon even van mij
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73101402
haha, af en toe even verplichte gymnastiek ja! Ik merk trouwens dat ik ook wat makkelijker ben bij Mees daarin. Hij moet wat vaker wachten dan Sepp, die kreeg echt bij elke kikje aandacht ! Eerst vond ik dat heel zielig, maar ik merk nu dat het ook wel zo zijn goede kanten heeft
  vrijdag 25 september 2009 @ 16:08:32 #255
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_73102833
Jula welkom!

Ach Poppedein, vervelend voor jullie zeg. Fijn dat het kolven zo super gaat!

Zoooo Senna! Groei jij even lekker hard en van die mooie kunsten vertonen op het cb!

Oeke, ik weet ook niet of dat landelijk protocol is hoor. Maar mijn ha houdt dat als regel, onder de 14 maanden wil hij ze altijd even zien. Ow en Oeke, als zijn neusje zo vol zit, is een neusreiniger van difrax dan niets? Die heb ik vanmorgen eentje voor Joep gehaald omdat hij bijna niet kon drinken met zijn verstopte neus. Dat ding zuigt het snot eruit zeg maar. Kost maar 2 euro. Het is wel een gefreutel, want meneer vond dat ding in zijn neus maar niks, maar kon daarna wel lekker door zijn neus weer ademen.

En Chan, hier is buikliggen ook niet favoriet. Ik doe het ook maar 1 x per dag hoor. Als het goed is, gaan ze dat vanzelf wat leuker vinden als ze ouder zijn. Joep werd eerst ook echt mega driftig. Nu kan hij wel een minuutje rustig liggen en dan begint ie wat te mopperen.
Niet mieten! Door gieten!
pi_73103294
Nou ik dacht, ik probeer het dan toch maar weer een keer, hem op zijn buik te leggen... Gaat het maffe kind meteen lachen en heel rustig liggen Nu al 5 minuten En hij valt in slaap nu

Huup het is wel gelukt met het washandje maar het was wel een gepruts dus een billendoekje is misschien wel handiger ja. Maar vanavond gaan we maar eens gezellig samen douchen.. Eigenlijk wilde ik hem in bad doen, maar dat is helemaal een groot drama dus dat heb ik hem maar niet aangedaan.. Normaal ging hij in de luieremmer maar dat past niet meer en de tummytubs waren op bij de Hema, dus zodra er een tummytub is kan hij weer badderen, tot die tijd dus douchen want dat vindt hij wel helemaal geweldig gelukkig
pi_73103468
Chan, die tummytubs van de Hema zijn echt zo fijn! Lekker ruim en doorzichtig. Senna geniet er van

Jula en Mees, welkom

De eerste keer sliep ze na twee troostsessies. Na ongeveer een half uurtje werd ze wakker, ik denk oa van de krampjes. Eerst geprobeerd te troosten zodat ze verder kon slapen, maar dat werkte niet. Dus er maar uit gehaald, gevoed-verschoond-gevoed, gespeeld, even in de box en toen ze gaapte terug naar bed. En warempel: geen troostsessie nodig, mevrouw sliep vrijwel meteen en nu al meer dan een half uur! Hoop dat ze lekker slaapt en niet te veel last van de prikjes krijgt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73103549
wat goed Senna!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73103552
Jula en Mees, welkom!

Senna, wat groei je goed! En wat ben je snel! Je mama kan heel trots op je zijn En ook al meteen lekker gaan slapen, ik hoop dat het werkt. Maar een goed begin is het halve werk!

Poppedein, vervelend he, spruw? Wij zijn er, hoop, ik eindelijk vanaf, maar dat heeft wel verschillende kuren geduurd en ook met verschillende medicijnen. Gelukkig had Kobus er weinig last van. Alle spulletjes goed wassen hoor, op 60 graden.

Huup, die plekjes op het gehemelte zijn volgens mijn kraam talgplekjes, dus geen spruw. Spruw zit ook meer op de lippen, binnenkant wangen en tong. Het lijkt op kwarkachtige uitslag.

Seilram, zo'n neusding heb ik, van de Hema. En het werkt best goed, behalve bij hardnekkige, achterin blijvende snotjes. Neusdruppels en dan weer met dat ding. Hij vindt het ook niet leuk!

Buikliggen was hier ook niet leuk, maar hij begint het steeds leuker te vinden, juist omdat hij sterker wordt en nu langer zijn hoofd omhoog kan houden. Afleiden met gekke geluidjes hielp hier goed, dan vergat hij van verbazing te huilen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73103764
Oh wat heerlijk Miss Sly dat het zo goed gaat meteen, hopelijk zet dit door!
pi_73104106
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 16:25 schreef Chan het volgende:
Nou ik dacht, ik probeer het dan toch maar weer een keer, hem op zijn buik te leggen... Gaat het maffe kind meteen lachen en heel rustig liggen Nu al 5 minuten En hij valt in slaap nu

Huup het is wel gelukt met het washandje maar het was wel een gepruts dus een billendoekje is misschien wel handiger ja. Maar vanavond gaan we maar eens gezellig samen douchen.. Eigenlijk wilde ik hem in bad doen, maar dat is helemaal een groot drama dus dat heb ik hem maar niet aangedaan.. Normaal ging hij in de luieremmer maar dat past niet meer en de tummytubs waren op bij de Hema, dus zodra er een tummytub is kan hij weer badderen, tot die tijd dus douchen want dat vindt hij wel helemaal geweldig gelukkig
Mila had (en heeft) soms ook last van spuug tussen dat plooitje in dr nekje. Kon erg rood worden, goed schoonmaken steeds en een klein beetje zinkzalf op doen als het rood wordt!
pi_73104640
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 16:59 schreef Raissa het volgende:

[..]

Mila had (en heeft) soms ook last van spuug tussen dat plooitje in dr nekje. Kon erg rood worden, goed schoonmaken steeds en een klein beetje zinkzalf op doen als het rood wordt!
Dankje voor de tip! Ik ben zo blij met dit forum ik zou er zelf nooit opgekomen zijn om ergens anders dan op zn billen zinkzalf te smeren!
pi_73104754
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 17:22 schreef Chan het volgende:

[..]

Dankje voor de tip! Ik ben zo blij met dit forum ik zou er zelf nooit opgekomen zijn om ergens anders dan op zn billen zinkzalf te smeren!
Sudocreme kan je echt OVERAL voor gebruiken!!
Droge plekjes op het lijfje, rode plekjes in nekkie, luieruitslag en zelfs als je je bikinilijn geschoren hebt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73104809
Maar is sudocreme dan precies hetzelfde als zinkzalf (ik heb die van de Hema)?
Mijn god ik voel me echt een beetje wereldvreemd af en toe Hoe wéten jullie dat toch allemaal
pi_73104919
Geen idee eigk Chan. In sudocreme zit wel ook zink geloof ik maar t zal vast niet precies hetzelfde zijn toch?

Ik ben ook blij met dit forum ja haha vraagbaak

Mn meiske ligt heel tevreden tegen het rode beestje van de wipstoel aan te meppen en ernaar te grijpen enzo. Het ziet er zo drollig uit die andere twee lijkt ze niet eens te zien alleen die rode is interessant...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73105107

[ Bericht 100% gewijzigd door Joshua. op 25-09-2009 19:01:49 ]
  vrijdag 25 september 2009 @ 18:21:52 #267
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73106000
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 11:31 schreef Jore het volgende:
Ik ben het met oeke (en Seilram) eens hoor mikoxx, liever 's nachts een flesje dan rijstebloem voor de vier maanden vind ik zelf. Het blijft een advies hè, van het cb, geen regel of wet of wat dan ook. Je blijft als ouder vrij om zelf te schuiven zodat het voor jullie prettig blijft. De mevrouw van het cb komt ook niet langs om 's nachts van 4 tot 7 op te zitten met een hongerig kindje denk ik. Eigenlijk vind ik het ook een beetje zielig om een kindje met honger drie uur te laten wachten op eten
Daar ben ik het mee eens, maar op het cb zeiden ze dat ze er dan aan gaan wennen en da's ook niet de bedoeling, omdat ze dan op 6 voedingen komen bla bla bla. Ik weet t zelf ook niet zo goed meer hoor Wordt er wel een beetje gek van iig!
  vrijdag 25 september 2009 @ 18:48:07 #268
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73106735
Wij gebruiken hier bepanthen voor alle rode plekjes en billetjes. Werkt ook super! Ik gebruik het voor mezelf ook weleens.

Mikoxx, vooral naar je eigen gevoel luisteren hoor! Zoveel kinderen, zoveel adviezen. Dus wat denk jij?

Senna, lekker slapen hoor hopelijk krijg je geen last van de prikjes.

haha Chan, toch wel lekker op de buik liggen. Lekker gedoucht met je mannetje?

Poppedein, wat zielig zeg nu al spruw. Hopelijk is het met de zalfjes snel over!

Jula en Mees, welkom hier!

Vandaag maar weer de huisarts gebeld want ze had al de hele dag ondertemperatuur (35.4 op z'n laagst) maarja warm aankleden en aankijken was het advies. Nu heeft ze ook weer niet haar fles gedronken en zit ze weer aan het minimum. Wel uitgevonden dat ze druiven heel erg lekker vind toch nog een beetje fruit naar binnen. Ze zal straks wel komen voor een flesje hoop ik.
pi_73107007
Ik bedoelde Maizena

[ Bericht 5% gewijzigd door Joshua. op 25-09-2009 19:08:39 ]
pi_73107173
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 18:56 schreef Joshua. het volgende:
Ik bedoelde Mazeina
Je bedoelt maïzena

* Fannie gelijk weer wegkruipt hier
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_73107384
he he kindje slaapt.
pi_73107534
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 12:17 schreef DaviniaHR het volgende:

Gister ben ik op kraamvisite geweest bij Esmee. Die is LIEF!!!
Echt een Lindekloontje in sommige gezichtsuitdrukkingen, zo grappig om te zien
Het is dat Stiemie haar vasthad toen ik wegging, maar anders...
Dat wilde ik ff zeggen
Gelukkig hadden we je voor vertrek nog gechecked op grote boodschappentassen Esmee heeft gisteren van 20 tot 12 uur last gehad van krampjes. Na de voeding van 12 uur heb ik haar maar in de draagdoek gedaan en ben ik zo met haar gaan slapen Erg lastig zo de krampjes. Vooral toen we dus om 5 uur ein-de-lijk allemaal normaal in bed lagen en de buurjongen besloot aan te bellen omdat zijn huisgenoten hem niet binnen wilden laten Heb hem lekker ook gewoon voor de deur laten staan idioot.

Voor de mensen die infacol gebruiken, hoelang duurt het voordat het een beetje gaat werken?
pi_73108355
@miss_sly , Zo herkenbaar! na 2 miunten kijken, troosten en weer weg. En dit blijven herhalen totdat hij sliep of dat het weer voedertijd was.
Na een goede anderhalve week wist hij precies waar hij aan toe was en slaapt veel sneller in. Wij leggen hem altijd wakker weg en slaapt zelf in. Soms zelfs zonder speentje of dat we nog terug moeten.
Laat ik het maar *knok knok* afkloppen.

Hij slaapt wel altijd in zijn bakerzakje. Zonder bakerzak heeft meneer geen zin om te slapen.
pi_73109948

en dan dat kleine warme lijfje wat zo met opgetrokken beentjes tegen je aanhangt en zo heerlijk diep ligt te slapen; af en toe zo'n zuchtje of een klein prutteltje er tussendoor. En dat als je haar dan eindelijk na een uur toch maar terug in haar bedje legt, dat ze dan nog heel eventjes in die houding blijft liggen als waarin ze tegen je aangeplakt zat.

*nog even nageniet...

*lamme arm heeft
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 25 september 2009 @ 20:35:50 #275
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73110014
Grasjes, dat is idd DE tip! Haha, we gaan t wel proberen, we zien wel hoe t gaat....

Huupie
pi_73110304
Ohhhh Huupske...dát ja !
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_73110361
Huup lekker he En inderdaad die geluidjes ook
pi_73110400
Lief, die verse zwijmelmoeders hier
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_73110564
Huup

Grasjes, leuk dat ze van druiven houdt! Wel naar die ondertemperatuur.

Mikoxx, je moet inderdaad gewoon doen wat je zelf denkt dat goed is. Omdat ik bv geef op verzoek ben ik waarschijnlijk ook ingesteld op onderbroken nachten. Het cb geeft ook geen advies over bv verder.

Ko was zo vrolijk vanavond! Dat vind ik zo lief, als je dan naar hem kijkt of iets tegen hem zegt dat hij helemaal begint te krioelen van blijdschap. En dan giechelen en snel zijn handje in zijn mond proppen want het is ook wel heel spannend!
pi_73110696
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 17:27 schreef Vicky het volgende:

[..]

Sudocreme kan je echt OVERAL voor gebruiken!!
Droge plekjes op het lijfje, rode plekjes in nekkie, luieruitslag en zelfs als je je bikinilijn geschoren hebt
puistjes ook
en Huup wat klink je
pi_73111201
Volgens mij is Tess aan het dromen...
ze ligt te huilen/schreeuwen met haar ogen dicht
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 25 september 2009 @ 22:16:02 #282
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_73113028
Mikoxx, gewoon doen wat je zelf verstandig lijkt. Laat er anders even een logische rekensom op los. Gewicht van de mannetjes (per stuk he!! ) maal 150 ml gedeeld door het aantal voedingen (5) is de voeding per fles. Als dat niet meer dan een liter is, zit je goed en zou ik gewoon een flesje maken om 4 uur hoor.

En ze wennen er echt niet zomaar aan hoor. Op een gegeven moment slapen ze gewoon door.
Even diep ademhalen en doen wat jouw gevoel je ingeeft. Drie uur met een huilend kindje maakt je ook niet vrolijker.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_73113864
Grasjes ja heerlijk gedoucht met hem Hij vindt dat echt geweldig, hij wordt er altijd helemaal ontspannen van
35.4 graden is trouwens wel heel erg weinig toch? Is ze alweer wat meer op temperatuur?

Huup heerlijk is dat he

Wat gezellig zo'n vrolijke Kobus
pi_73119253
Heerlijk is dat het Huup! zo'n klein mensje dat helemaal compleet relaxed bij je ligt. Mees heeft daar steeds minder geduld voor, maar gelukkig blijven ze dat soort kroelmomentjes toch wel houden. Ook de oudste wil met enige regelmaat nog even knnuffelen

Stiemie, ik zag je infacol vraag, wij hebben het ook gebruikt voor Mees en het begon te werken met een dag of drie. Helaas werkte het bij ons niet zo heel lang, hopelijk is het bij jullie voldoende om over de krampjes heen te komen!

Dat heel enthousiast en vrolijk zijn, en dat het tegelijk ook spannend is herken ik heel erg Oeke! Mees kan ook van enthousiasme met zijn armpjes gaan wapperen als je met hem speelt, en dan zo'n hoge ademhaling erbij. En dan ook non-stop lachen. En sinds kort gaat hij ook protesteren als je dan even wegloopt, zo van 'Hallo! wij hadden samen lol, niet weglopen!'
pi_73119504
Welkom Jula en Mees!
Miss, wat goed dat de "2 minuten regel" werkt! Wat pakt ze dat snel op zeg, die knappe Senna!
Zou die methode ook gaan werken bij een baby van reeds 7 maanden?
Grasjes, 35.4 dat is best laag! Is ze alweer goed op temperatuur?

Oef, hier een meisje met een hevige verkoudheid! Het begon gistermiddag, ik merkte dat Lianne haar neus vol begon te zitten. We hebben weinig geslapen afgelopen nacht. Normaal slaapt ze op haar buik, maar ze kon haast niet ademen, en op de rug liggen vind ze maar niks, dus heeft ze af en toe bij mij op de buik gelegen, half op haar zij liggend. Maar ze werd constant wakker omdat ze niet goed kon ademen.

Heeft iemand tips om in iedergeval dit weekend door te komen? Ik heb niks in huis.
Wat ik zo in iedergeval ga halen is ui, en we nemen straks samen even een lekkere warme douche. Verder las ik dat je ook kan stomen. Wat kan ik het beste in het water gooien?
pi_73119950
Zweefvliegje, volgens mij zijn al die dingen om te stomen allemaal vanaf een jaar of 3. Mijn moeder zei dat gewoon in de badkamer gaan staan met de douche heet aan ook al kon helpen!

Huup heerlijk is dat he! Wel lekker dat ze ook blijft slapen als je haar weg legt! 's Avonds valt Finn altijd bij mij in slaap maar ik moet het niet in mijn hoofd halen om hem weg te leggen of even weg te gaan want dan is het huilen! Ik zit er aan te denken om hem misschien toch weer met iets van een kruik te gaan laten slapen, zodat hij wat warmte tegen zich aan heeft.
pi_73120488
Wat sneu dat Lianne zo verkouden is. Geen idee wat kan helpen, maar idd stomen kan al door gewoon in de badkamer te zijn met een gloeiendhete douche aan. Hoor je ook vaak bij (pseudo)kroep aanvallen.

huup, verliefde mama

ow Zweefvliegje, ik denk dat die methode ook wel werkt bij kindjes die al ouder zijn. Het is in principe de methode van Ria Blom alleen wat kind- (en moeder)vriendelijker. Het gaat dan ook om het feit dat ze leert dat het riedeltje ontwaken-voeden-verschonen-voeden-spelen met mama/papa-alleen spelen altijd eindigt met slapen. Dus naar bed, slaapzakje aan en wakker in bed gelegd worden om in slaap te vallen.

Ze heeft het gisteren een aantal keren aardig gedaan. Niet heel lang geslapen (max een uurtje) maar ze begon ook steeds meer last te krijgen van de prikjes. TEgen 9 uur was ze een heel zielig hoopje mens, dus hebben we haar maar gewoon bij ons gehouden. Vannacht goed geslapen en nu lijkt ze geen last meer van de prikjes te hebben.
pi_73120600
Zwwefvliegje, hier werkt neusspray goed, speciaal voor baby's. Dat is gewoon een zout-water-oplossing, laat het lekker lopen.
  zaterdag 26 september 2009 @ 10:59:13 #289
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73120708
Tygo heeft een goede nacht gemaakt op de nutrix. We hebben aan de 200cc fles 1 eetlepel toegevoegd. Max werd ondanks de nutrix nog wakker (om 3u, 4u en 5u), maar was niet huilerig. Hij wilde z'n speen en ging daarna meteen verder slapen. Allebei tot 7.30 uur!!!!

Zweefvliegje, ik zou ook zoutoplossing halen. Is er geen supermarkt bij je in de buurt? Daar kan je t vaak wel krijgen

Sneu is dat he, Miss Sly, als ze last van die prikken hebben? Ik ben dan ook altijd een beetje toegeeflijker..... beetje extra knuffelen enzo, dat doet ze goed!
pi_73120761
Idd mikoxx, ik vond niet dat ik haar zo ellendig dan maar alleen in haar bedje moest laten liggen. Arme kind weet toch al niet wat er gebeurt dat ze zich zo voelt.

Wat goed van Tygo En Max wilde alleen zijn speentje, dat is goed!
pi_73120781
lekker Mikoxx!
Ik schrok van orgen om 7 uur wakker.. toen was het nog steeds stil in huis..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73120804
Super mikoxx, doorslapen is fijn! Ik hoop dat die van mij het ook snel onder de knie krijgt

Hier nog een fotootje van Mees, om onze introductie in dit topic even compleet te maken.

Mijn punkertje

Hopelijk lukt het, is de eerste keer dat ik een foto probeer te posten....
pi_73120901
Lekker punkertje, Jula

Ik was vannacht even wakker geworden toen Senna wat geluid maakte, maar toen lag ze te persen en meldde zich niet voor eten. DAt was rond half 3 uur. Ik dacht: ze zal zo wel echt melden, maar toen ik weer wakker schrok was het ook al half 8 Toen heb ik haar toch maar wakker gemaakt voor een voeding, want er zat al 6,5 uur tussen
pi_73120914
wt een leuk ventje Jula!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73120982
Wat een snoepje is Mees! Die haartjes

FTA, wij hebben laatst ook weer een paar keer een kruikje gemaakt, omdat Ko zich niet lekker voelde en alleen bij ons wilde slapen konden we hem zo in bed leggen en een beetje foppen. Het werkte overigens niet elke keer.

Fijn Mikoxx, dat het lijkt te werken!

Vicky heeft ook al zo'n doorslapertje!

Miss Sly, dat klinkt goed. Vervelend zijn die prikjes. Maar wel lekker knuffelen dan.

Edit: Woei, 6,5 uur! Lekker hoor! Volgens mij mag dat wel toch, met haar gewicht enzo.

Ko was vannacht weer wat meer in zijn oude ritme, om 23 uur en daarna pas weer om 4 uur drinken. Dus dat is wel fijn.
Hij sliep al om 20 uur, maar zijn opa skypte uit Zuid Amerika en toen werd hij uit zichzelf wakker! Dus opa kon ook nog even zien hoe een reus hij aan het worden is.
pi_73121034
oeke, 6,5 uur mag wel, maar omdat ze toch ook wat verhoging had gehad en niet lekker was, vond ik dat ruim voldoende tijd ertussen.
Ze vroegen op het CB hoe veel voedingen ik ongeveer per dag gaf, en ik dacht een stuk of 6. Zij raadde toch aan om het nu nog op een stuk of 8 proberen te houden. Dus 6,5 uur is dan best lang, toch?

Wat leuk dat Ko wakker werd om met opa te skypen! Wat is dat toch fijn dan he, dat de techniek zo vergevorderd is tegenwoordig! Sel je voor dat je het nog ouderwets met brieven en foto's moet doen!
pi_73121068
Dan is het wel lang ja. Hou jij het ook niet echt bij, die voedingen? O ik moet ervandoor tot later
pi_73121092
Nee, ik hou het ook niet bij. Ik kan het per dag wel ongeveer terugtellen, en volgens mij kwam ik dan ongeveer uit op 6. Ik zal dus proberen er nog wat tussen te proppen

fijne dag
pi_73121173
Lekker mannetje Jula

ik zit ook op 5 a 6 voedingen per dag. Ik begrijp niet zo goed waarom het cb zou zeggen dat je het op 8 moet proberen te houden? Ik krijg mn tepel er echt niet tussen gepropt als ze niet wil ik krijg dr zelfs niet echt wakker als ze geen honger heeft er zit hier gemiddeld 5 uur tussen. Overdag ongeveer 4 en 's nachts zo'n 6 uur. Ik zie t probleem ook niet zo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73121208
Jula wat een lief punkertje heb je Welkom hier ook nog!

Zweefvliegje wat sneu Ik zou niet weten wat je er zo aan kunt doen... Beterschap in elk geval!

Wat fijn al die goed slapende kindjes Timo doet ook erg goed zn best sinds een week ongeveer, hij laat nu na zn laatste avondvoeding er al bijna 7 uur tussen! Alleen jammer dat het dan meestal om een uur of 9 's avonds begint, soms nog eerder Maar gisterenavond was het kwart voor 10 en toen dus vanmorgen half 5 (hoewel hij om 3 uur al wakker werd, maar genoegen nam met een speen )
Van de week had hij ineens een dag maar 6 keer gegeten, maar normaal wel 7 keer nog... Ik hou het sinds een tijdje bij in de hoop een ritme erin te ontdekken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')