Mila had (en heeft) soms ook last van spuug tussen dat plooitje in dr nekje. Kon erg rood worden, goed schoonmaken steeds en een klein beetje zinkzalf op doen als het rood wordt!quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:25 schreef Chan het volgende:
Nou ik dacht, ik probeer het dan toch maar weer een keer, hem op zijn buik te leggen... Gaat het maffe kind meteen lachen en heel rustig liggenNu al 5 minuten
En hij valt in slaap nu
![]()
Huup het is wel gelukt met het washandje maar het was wel een gepruts dus een billendoekje is misschien wel handiger ja. Maar vanavond gaan we maar eens gezellig samen douchen.. Eigenlijk wilde ik hem in bad doen, maar dat is helemaal een groot drama dus dat heb ik hem maar niet aangedaan.. Normaal ging hij in de luieremmer maar dat past niet meer en de tummytubs waren op bij de Hema, dus zodra er een tummytub is kan hij weer badderen, tot die tijd dus douchen want dat vindt hij wel helemaal geweldig gelukkig
Dankje voor de tip! Ik ben zo blij met dit forumquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:59 schreef Raissa het volgende:
[..]
Mila had (en heeft) soms ook last van spuug tussen dat plooitje in dr nekje. Kon erg rood worden, goed schoonmaken steeds en een klein beetje zinkzalf op doen als het rood wordt!
Sudocreme kan je echt OVERAL voor gebruiken!!quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:22 schreef Chan het volgende:
[..]
Dankje voor de tip! Ik ben zo blij met dit forumik zou er zelf nooit opgekomen zijn om ergens anders dan op zn billen zinkzalf te smeren!
Daar ben ik het mee eens, maar op het cb zeiden ze dat ze er dan aan gaan wennen en da's ook niet de bedoeling, omdat ze dan op 6 voedingen komen bla bla bla. Ik weet t zelf ook niet zo goed meer hoorquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:31 schreef Jore het volgende:
Ik ben het met oeke (en Seilram) eens hoor mikoxx, liever 's nachts een flesje dan rijstebloem voor de vier maanden vind ik zelf. Het blijft een advies hè, van het cb, geen regel of wet of wat dan ook. Je blijft als ouder vrij om zelf te schuiven zodat het voor jullie prettig blijft. De mevrouw van het cb komt ook niet langs om 's nachts van 4 tot 7 op te zitten met een hongerig kindje denk ik. Eigenlijk vind ik het ook een beetje zielig om een kindje met honger drie uur te laten wachten op eten
Je bedoelt maïzenaquote:
Gelukkig hadden we je voor vertrek nog gechecked op grote boodschappentassenquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:17 schreef DaviniaHR het volgende:
Gister ben ik op kraamvisite geweest bij Esmee. Die is LIEF!!!![]()
![]()
![]()
Echt een Lindekloontje in sommige gezichtsuitdrukkingen, zo grappig om te zien
Het is dat Stiemie haar vasthad toen ik wegging, maar anders...
Dat wilde ik ff zeggen
puistjes ookquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:27 schreef Vicky het volgende:
[..]
Sudocreme kan je echt OVERAL voor gebruiken!!
Droge plekjes op het lijfje, rode plekjes in nekkie, luieruitslag en zelfs als je je bikinilijn geschoren hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |