Ik geef ze eerst en daarna gelijk aanleggen zodat Roy drinken krijgt.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:12 schreef huuphuup het volgende:
Even over vitaminedruppels he...
Ik heb echt van alles geprobeerd, rechtop, liggend, half-rechtop, van een lepeltje af, van mn pink af, recht in haar mondje druppelen maar het resultaat is allemaal hetzelfde. Spugen.
Ze spuugt dus standaard vlak nadat die druppels gegeven zijn, nadat ze eerst drie minuten aan het schuimen en bellenblazen isHeeft iemand de gouden tip voor me want ik weet het even niet meer, zo blijf ik bezig natuurlijk.
Het enige wat tot nu toe een beetje werkt is een druppeltje geven, tien minuten wachten en het haar weg laten werken en dan het volgende druppeltje. Maar met 15 druppels vitamine totaal en 9 druppels cinababyspul heb ik daar een dagtaak aan
stomme vraag misschien, maar waarom zou je ze al willen laten doorslapen?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:26 schreef mikoxx het volgende:
O men..... sinds maandag geven we de jongens in de laatste fles 3 scheppen nutrilon forte omdat ze de nacht niet doorkomen, maar nu vallen ze om van de krampjes (en die waren we net kwijt....). Dit trekken we niet...dus we stoppen vanaf NU met de forte voeding. Met 4 mnd mogen ze nutrix in de fles, ze zijn nu 3,5 maand. Zou t iets zijn om met nutrix in de laatste fles te beginnen of zorgt dat ook voor meer krampjes?
Sorry, lees later bij hoorNu druk in de weer met troosten...
Idd omdat ze al eerder doorsliepen en we ze 'van het cb' geen extra voeding mogen geven 's nachts. Daardoor zitten we nu al vier weken vanaf een uur of 4 tot 7u (voeding) met een huilend kind. En dat is niet fijnquote:Op donderdag 24 september 2009 21:35 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
stomme vraag misschien, maar waarom zou je ze al willen laten doorslapen?
Hopelijk helpt wat je wilt gaan doen wel en slapen ze dan wel geregeld door.
en zijn ze straks weer van de krampjes af.
heb ook alleen geen tips voor je.
hoor wel eens wat over die pyamapapjes, alleen weet niet vanaf welke leeftijd ze dat mogen.
Die is ook leuk zeg! En niet te duur ook... thnx voor de tip hoor. Ik ga er nu vandoor, flesje geven en dan hopelijk een beetje slapen....quote:Op donderdag 24 september 2009 21:51 schreef Tinuviel het volgende:
Mikoxx wij hebben geen echte babygym maar een speelkleed met twee bogen die eroverheen gaan. Daaraan hangen een ring met kraaltjes erin en twee draken, die ook een rammelaar zijn. Dat maakt dus een beetje geluid maar het is niet van het vervelende soort met een muziekje waar je na een tijdje gillend gek van wordt. Op het kleedje kun je je kind dan ook direct op de grond leggen. Op het kleed is ook een draak, die piept als je op de mond drukt.
Deze dushttp://www.prenatal.nl/shop/subcategory.aspx?category=Speelgoed&subcategory=Speelkleed, Dirk de draak.
ik geloof dat het 'mag'vanaf een maand of 5, maar als je buggy plat kan dan maakt het niet zoveel uit. Beter dan in een krappe bak toch?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:04 schreef Memmel het volgende:
Mikoxx en als je de laatste fles sowieso wat voller doet (heb even niet gelezen hoeveel ze drinken)? Misschien dat ze het dan wel redden?
Nog even een vraagje. Morris past niet meer in zijn wandelwagenbak. Hij ligt echt klem met zijn hoofd tegen de bovenkant en hij gooit zijn been er overheen. Hij rolt nu ook echt om in de box (ook op de creche). Vanaf hoeveel maanden raden ze nu aan dat een kindje in het buggydeel van de wagen mag? Ding kan nagenoeg helemaal plat.
Dat is juist een beetje het probleem. Ze drinken een fles van 180/6 niet helemaal leeg. Meestal doen ze dat maar 1 voeding per dag. Dus meer in de fles is geen optie.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:04 schreef Memmel het volgende:
Mikoxx en als je de laatste fles sowieso wat voller doet (heb even niet gelezen hoeveel ze drinken)? Misschien dat ze het dan wel redden?
Dat was bij Maarten toen ook het probleem, dronk ook zijn flesjes niet meer leeg en toen ik een grotere speen had gekocht was het probleem zo over...quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:14 schreef Memmel het volgende:
Mikoxx, ben je dan niet aan een grotere speen toe? Ik noem maar wat hoor. Dan drinken ze m misschien wel leeg?
Wij zijn zo'n beetje begonnen met een maand of 8 (precies weet ik het niet meer) met wat zuivel na zijn warm eten te geven. Alleen krijgt Maarten geen borstvoeding dus dan is het misschien ook anders?quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:21 schreef Tinuviel het volgende:
Vanaf welke leeftijd hebben jullie kip en zuivelproducten aan je kind gegeven? Ik twijfel een beetje want het cb zegt, dat het vanaf zeven maanden mag. Maar borstvoeding.com zegt kip vanaf negen maanden en matig zijn met zuivel vooral als je bv geeft.
Tinu, op zich heeft een kindje dat nog op verzoek borstvoeding krijgt geen koemlek nodig. Als er geen allergieën in de familie zin kun je zuivel best eens proberen, je merkt snel genoeg hoe hij er op reageert.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:21 schreef Tinuviel het volgende:
Sserpente en je kleine meid vast welkom hier en gefeliciteerd![]()
Bar geef jij ook weleens een flesje of bv uit een flesje? Dan zou de druppels namelijk eens daar in kunnen doen. Waarschijnlijk merkt je kind er dan niks van. Of een keer via een spuitje proberen of uit de fles laten drinken misschien?
Vanaf welke leeftijd hebben jullie kip en zuivelproducten aan je kind gegeven? Ik twijfel een beetje want het cb zegt, dat het vanaf zeven maanden mag. Maar borstvoeding.com zegt kip vanaf negen maanden en matig zijn met zuivel vooral als je bv geeft.
Ik wilde ook niet per se gelijk pure melk proberen. Ik zou dan eerst kaas, dan kwark of joghurt proberen. Mijn moeder en zus hebben een lactoseintolerantie maar eerst sinds een paar jaar. Mijn vader, die kinderarts is zei dat lactoseintolerantie pas op latere leeftijd zou optreden. En als ons kind een koemelkallergie zou hebben zouden wij dat allang hebben gemerkt gezien ik zelf veel melk drink en melkproducten eet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:43 schreef Jelief het volgende:
[..]
Tinu, op zich heeft een kindje dat nog op verzoek borstvoeding krijgt geen koemlek nodig. Als er geen allergieën in de familie zin kun je zuivel best eens proberen, je merkt snel genoeg hoe hij er op reageert.
Dat is wel goed om te weten. Heb jij Emma bv gegeven? Heb jij het toen niets gemerkt als jij zelf kwark of yoghuirt had gegeten en daarna bv gaf? Ik had begrepen, dat de eiwitten uit koemelk ook in de bv terecht komen. Maar misschien reageert een kind daar niet op maar wel als hij/ zij zelf zuivelproducten krijgt?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:11 schreef Jelief het volgende:
Naja mijn ervaring met Emma is dat ze heel heftig op yoghurt reageerde met rode vlekjes en opgezette ogen, dat trok na een nacht weer weg maar daarna hebben we nog maar even gewacht met melkproducten. En nog steeds, ze eet wel kaas en krijgt een toetje maar ze drinkt geen melk.
Emma krijgt nog steeds bvquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:12 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Dat is wel goed om te weten. Heb jij Emma bv gegeven? Heb jij het toen niets gemerkt als jij zelf kwark of yoghuirt had gegeten en daarna bv gaf? Ik had begrepen, dat de eiwitten uit koemelk ook in de bv terecht komen. Maar misschien reageert een kind daar niet op maar wel als hij/ zij zelf zuivelproducten krijgt?
Ik heb zowel bij Emma als Ruben een koemelkvrij dieet gevolgd. Dat gaf alleen geen grote veranderingen, Ruben spuugde nog steeds en zijn huid was ooknog onrustig. Ik merk bij Emma nu nog dat ze meer snotterig is als ze veel koemelk eet/drinkt. Als ze verkouden is krijgt ze ook weinig of geen koemelk. Of dat echt helpt weet ik niet maar we zijn het nu eenmaal zo gewend ondertussen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:12 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Dat is wel goed om te weten. Heb jij Emma bv gegeven? Heb jij het toen niets gemerkt als jij zelf kwark of yoghuirt had gegeten en daarna bv gaf? Ik had begrepen, dat de eiwitten uit koemelk ook in de bv terecht komen. Maar misschien reageert een kind daar niet op maar wel als hij/ zij zelf zuivelproducten krijgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |