Even snel nu ik eventjes tijd heb: bij CB was alles goed. Ze is 59 cm en weegt 586o gram. haar lijntje van lengte ging ineens met een knik omhoog

hoofdje 40,5. Mevrouw vond het nodig om zich meteen op haar rug te draaien toen ze op haar buik werd gelegd. Wvk meteen

zo, dat is snel. Ik zei al: dat is per ongeluk hoor, heeft ze een keer eerder per ongeluk gedaan. Dus ze legde haar weer terug op de buik (moest toch haar nekspiertjes beoordelen) en meteen draaide ze zich weer om. Was erg snel, volgens de wvk.
Beetje voorkeurshouding had ze nog, maar echt heel licht. Geen afplatting van het hoofdje. Mbt het slecht slapen overdag vertelde ik dat ik Ria Blom had gelezen, maar het huilgedeelte daarvan niet zag zitten. Ze zei wat we konden doen was haar wel wakker in haar bedje leggen en als ze gaat huile bijv na 2 minuten even naar binnen, oppakken tot ze stil is (niet praten) en dan weer wakker terugleggen. Dit herhalen tot ze slaapt. Dat vind ik wel een goed emanier om het te proberen, dus dat gaan we doen.
En dan natuurlijk de prikjes

mama moest harder huilen dan Senna

die wel even hard inzette bij het eerste prikje maar vrij snel weer ophield
Ssserpente, welkom met je meisje