quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:36 schreef Asyniur het volgende:Ik wou even zeggen dat Thomas van Ca.ra in het echie nog veeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker is dan op de foto's
En hij heeft van die heerlijke
haaaaaaaaaaaaaam hapwangen
En kolenschoppen van handen
En nu wil ik een dochter, dan kan ze straks met Thomas trouwen

ach schat! En als je een jongentje krijgt dan worden ze gewoon beste vriendjes, toch?
Heb je nog kriebels van de kat gehad of viel het dit keer mee?
We zijn hier ook een beetje aan het rommelen met darmkrampjes versus moeilijk poepen. Wat Karin ook zei, soms twijfel ik waar hij nou last van heeft maar mijn gevoel neigt de laatste dagen naar moeilijk poepen. Gisteren had hij ook maar 2 keer gepoept, waarvan de eerste keer in de nacht en de tweede keer pas weer tegen elven 's avonds. Dat vond ik zo zielig, overdag heeft hij best wel een tijd liggen persen en jammeren. Hij was ook duidelijk opgelucht nadat hij gepoept had.
Ik ben nu ook maar gestopt met de infacol, dat helpt in principe ook alleen maar tegen krampjes die veroorzaakt worden door lucht in de darmen. Ik hoop dat hij zich nu wat beter gaat voelen, want het is allebei zo zielig om te zien.
Voor na de prikjes later heb ik trouwens een fles vloeibare paracetamol. Ik lees hier alleen maar over zetpillen, gebruikt niemand anders de vloeibare?
En Huup, pyjama'tjes uit een stuk zijn altijd schattig

en ze lijken me ook het fijnste met het slapen. Ik heb hier ook een pyjama'tje uit twee delen, daarvan sluit het jasje met drukkertjes op de rug. Dat lijkt me nou juist helemaal niet lekker liggen, vooral niet met dat moderne op-de-rug-slaap-advies. Die gaat dus weer ongedragen terug de doos in
[ Bericht 5% gewijzigd door Ca.ra op 02-10-2009 22:23:58 ]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.