abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 08:43:40 #151
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73296661
Och FTA...kun je vandaag ook bijslapen als Finn slaapt?

Vicky ook al zo'n rotnacht vanwege Amber...

Hier ook een prutnacht alleen lag dat aan mezelf, keelpijn, slikken doet verrotte zeer en Maarten werd eerst al om tien voor 6 wakker. Gelukkig kon W. hem daarna weer rustig in zijn eigen bedje leggen en tussen 7 en half 8 hoorde ik hem wat pruttelen en dan was hij weer stil. Daarna eruit gegaan en zo maar even door de regen boodschappen doen alleen nog even aankleden
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_73297007
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:06 schreef Raissa het volgende:

[..]

Moet over 2 weken weer naar het consultatiebureau.. Ze lijkt verder niet ziek ofzo maar sinds een paar dagen spuugt ze echt na elke voeding weer.. Of het nou een rijstewafel, fruit of pap is, maakt niet uit...
Nou, toch ziek inmiddels.. Vannacht begon ze om het uur te huilen.. Ze heeft nu 39 graden koorts en vanochtend na de pap weer overgegeven.. Arm ding
pi_73297297
beterschap ermee Raissa.

Hier ben ik zelf anderhalve dag ziek geweest, Seb niet die was om half zes alweer up en running
Nachten gaan iets beter maar lukken nog steeds niet zonder een nachtvoeding terwijl dat heel lang wel goed ging. Nou ja zal wel weer een tijdelijk iets zijn.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_73297436
We mogen van het cb hier nu rijstebloem in de fles gaan doen ipv nutriton. Maar ik krijg het niet goed Of het is veel te dun en als ik er een schepje bij in doe word het veel te dik Gekloot steeds. Denk dat we toch nog maar bij de nurtiton blijven
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_73297685
Wat leuk zweefvliegje dat Lianne de mevrouw op het cb kon verbazen. Vervelend van het afvallen. Ik zou in jouw plaats ook aan een dietiste vragen wat je kan doen. Die weet misschien ook beter of het afvallen komt door het bv geven of daarmee verband houdt of dat het heel iets anders is wat dit effect heeft. Misschien ook dat je advies kan krijgen van andere moeders in dit topic.

Bar

Chan leuk zo'n onderonsje.

Oeke jammer van het zwemmen. Het heewater heeft jullie in ieder geval goedgedaan. Volgende keer gaat het vast beter.

Vicky fijn dat Tess goed heeft geslapen. Tess en Amber volgende keer wel allebei lekker slapen.

Kers heeft Toby nog wat geslapen. Wie is er uit bed gevallen. Volgens mij heb ik iets gemist.

Grasjes oh je Isis een driftkikker.

Hier ook een driftkikker als meneer zijn zin niet krijgt. Zoals net duidelijk dat hij niet van plan is zijn gewone ochtendslaapje te doen. Dus ik ga hem maar lekker in de doek gooien en wat boodschappen gaan doen. Misschien gaat hij daarvan slapen en wordt die wat rustiger.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 10:03:32 #156
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_73298056
Agos al die zieke kindjes En ik las ook nog iets over zieke mama's... Beterschap allemaal!

Kersjes hoe kon je nou zelf uit bed vallen Heb je verder nog wel een beetje geslapen?

We zijn hier gestopt met de infacol aangezien Esmee juist minder wilde drinken sinds ze dat kreeg. Nu heeft ze sinds vannacht al 175 ml gedronken terwijl ze gisteren over de hele dag maar 470 ml dronk en de dag daarvoor zelfs maar 400 ml! Het gaat de goede kant op dus. En gisteren voor het eerst ook geen huil-momenten gehad tussen 20 en 24 uur!

Vandaag wel een beetje eng want voor het eerst de hele dag alleen thuis met Esmee. Linde is vanmorgen door mijn vriend naar de opvang gebracht en hij is weer voor het eerst sinds de geboorte gaan werken. Gelukkig komt mijn moeder vanmiddag even langs. Breekt de dag toch een beetje zeker met dat nare weer (blegh regen )
pi_73298135
Ja hier ook vieze regen. En we moeten nog naar de winkel enzo En de hond moet eruit maar Leander slaapt nog lekker.
Straks hem maar lekker in de draagdoek en dan onder de plu Tis echt zo'n dag dat je je thuis moet opsluiten met de gordijnen dicht enzo.
pi_73299741
Beterschap voor alle zieke kindjes

Graeme heeft een nieuwe hobby, heel wild doen op de wipstoel.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 11:11:37 #159
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73299927
Graeme
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_73300643
Marie79 ik hoop dat hij wil slapen! Meestal slaapt hij overdag niet of maar een half uurtje per keer. Opzich ben ik zo overdag nog niet eens zo moe, dat komt meestal pas rond een uur of 8 's avonds!

Wat leuk Tessie hoe Greame zo in de wipstoel zit! Zo grappig waar ze zelf allemaal lol om kunnen hebben.
pi_73301140
Graeme

voor alle zieke en slecht slapende kindjes

We zijn net terug van het cb, hij heeft zn eerste prikjes gehad... Ik wist wel dat hij hard kon huilen, maar dit was gewoon echt te erg En ik stond mee te doen Wat een drama zeg, maar nu ligt hij lekker te dommelen in de box. Hij is wel echt súper goed gegroeid 5450 gram en 59 cm Hij groeit zo van het onderste lijntje van de gewichtscurve naar de middelste
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 12:05:20 #162
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_73301387
chan en Timo
Tessie goed zo!!! jammer van Amber Vicky, maar zelf wel iets meer uitgeruster?
Tessie wat een leuk filmpje van Greame!

Hier gaat verkouden zijn en spugen en ademhalen niet zo lekker samen
Veel meehelpen door op zijn rugje te kloppen, eventjes extra aan te leggen zomaar heel even zodat het los komt(het helpt)
Huilen werkt ook wel, dan maak je jezelf lekker druk zodat het ook los komt.
Neusspray helpt wel want los komt het wel, alleen Roy vind er zelf niks aan.
best sneu.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_73302185
Fijn Chan dat Timo lekker groeit.

_bar wat vervelend. Hopelijk is de verkoudheid snel voorbij. Wij hebben hier ook de ervarin gemaakt dat hij niet van neusspray houdt. Probeer eens een kind neusspray te geven dat als een gek nee schud
Carpe Diem- Pluk de Dag
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 12:41:54 #164
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_73302409
ow het staat een beetje raar, de neusspray zelf geeft roy echt geen kik om, hij kijkt dan alleen een beetje vreemd

Het hele gebeuren verkouden enzo vind Roy niks aan
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 12:48:29 #165
100412 mefke79
komt goed!
pi_73302639
Hier een momentje na een heel zware nacht met alleen maar aanleggen, krampjes en poepluiers: gehoortest was oke! Driekus ligt nou voor pampus, papa is even naar zijn werk en ik voel me, ondanks een enorm slaapgebrek, best goed.
Is dat minder drinken een bekende bijwerking van de infacol? Want waarschijnlijk starten wij er vandaag mee en hij is gewogen en goed bevonden, maar mocht toch echt niet meer afvallen. Dus dan is dat misschien niet handig...
En een voor kindjes met prikjes en zieke kindjes!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 13:02:54 #166
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73302993
Hier was het geen bijwerking Mefke, maar goed, het hielp ons ook niet echt veel tegen de krampjes...helaas.

Sinds twee dagen zijn we hier toch weer aan de nachtvoeding. We gaan zelf na de fles van 20 u in bed en kunnen op die manier toch een beetje meer slaap pakken. Dat bevalt toch beter hoor. Dat cb kan de pot op hoor, dat we ze geen nachtvoeding 'mogen' geven omdat ze daar dan aan zouden wennen. We hebben bijna vier weken lang iedere nacht op gezeten met een huilend kindje (en dat bleek van de honger.) Sorry.. maar dat is voor niemand leuk toch? Volgens het cb kon het geen honger zijn 's nachts (ze zouden wakker worden om de speen) omdat ze overdag genoeg voeding krijgen, maar t blijkt wel zo te zijn. Zo zie je maar: volg je gevoel, men wat lastig is dat soms
Probleem is alleen wel, dat ze overdag de flessen ook goed drinken en ze daardoor boven de liter uit dreigen te komen. Voeding voor hongerige babies levert krampjes op, dus dat is geen optie. Nutrix krijgen ze in de fles van 20u (en die gaat helemaal leeg, t lijkt wel of ze dat gewoon lekker vinden...!).

Voor alle goedgekeurde kindjes!

Kobus ook naar het zwembad geweest, hopen dat jullie de volgende keer een beetje langer kunnen blijven. Wij zijn gister ook voor t eerst geweest, onze mannen vonden het helemaal geweldig. Maandag gaan we beginnen met babyzwemmen Oma gaat mee, want tja, twee kindjes op je arm in het water lukt niet zo...
pi_73303535
Graeme!!! Die foto's als Spaans pepertje! Geweldig zeg, wat een koel pak!
Dat wippen deed mijn zoon ook, hij ging de hele kamer door.

(nog niet bijgelezen dames, sorry!)
pi_73304055
Mikoxx laatste keer bij het cb toen wij dus de fles van 23:00 moesten gaan geven kwam ze ook aan het rekenen met de flessen. Toen zei ze: Liever iets meer dan een liter op een dag dan meer dan 8 uur zonder eten. Leander heeft nu ook wel eens meer dan een liter. Soms ook stukken minder.
pi_73306945
is het normaal dat een baby na de prikjes (nou ja een paar uur erna is het begonnen) constant de longen uit zn lijf krijst of moet ik ergens aan de bel trekken dan? Niks helpt, zelfs door de kamer dansen niet, dat helpt normaal áltijd...
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 15:46:43 #170
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_73308183
Chan, paracetamol!!

Dat mag je gewoon geven, de babyvariant in zetpilvorm.
Waarschijnlijk heeft hij gewoon pijn in zijn beentjes waar die van in de war is en dus gaat huilen. Devin reageerde ook het heftigst op die eerste prikjes, is de hele avond zo overstuur geweest toen.
voor je kleine man.
.... met gevoel voor drama....
pi_73308674
Awww Chan Willow heeft nog geen prikjes gehad, dus geen idee, maar dat klinkt zielig

Graeme Wat een lol heeft ie
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_73308861
Het snoozebabypakket is binnen!!! En het is leuk!!!
pi_73309273
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 16:05 schreef bodpa09 het volgende:
Chan probeer paracetamol als jij het idee hebt dat hij pijn heeft.

Wat zit er in het pakket?
Carpe Diem- Pluk de Dag
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 2 oktober 2009 @ 16:18:04 #174
147316 crew  DJMO
#trut
pi_73309345
quote:
ik wilde er net naar komen vragen wil je een foto maken ben zo benieuwd, maar de mijne is gisteren verstuurd, en ik heb nog niets binnen... hoop hem zo nog te krijgen, anders wordt het pas morgen ben ik bang :/

sorry, heb niet bijgelezen, ben zelf niet lekker, en heb het onwijs druk met van alles, komende woensdag is de intake bij hey mkd voor de ouder kind observatie, en de bezoekregeling met mijn dochter wordt uitgebreid, overleg met jz gehad en ook bij de rechtbank geweest, volgend jaar mag ze zelf haar zegje doen...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_73309583
quote:
Hier niks gehad. Zal dan morgen komen hoop ik. Ben benieuwd!
pi_73309594
In haast, maar dit is 'em (onder een spoiler, want misschien vindt niet iedereen het leuk om het al te weten).
Ik denk dat dit de jongentjesvariant is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 16:32:09 #177
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73309894
Ik heb de meisjesvariant
pi_73309942
Ziet er leuk uit!
pi_73310011
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 16:32 schreef Grasjes het volgende:
Ik heb de meisjesvariant
Zien !
pi_73310193
paracetamol, tuurlijk, helemaal niet aan gedacht En ik had het er nog wel speciaal voor gekocht laatst... Ik heb het hem net een zetpilletje gegeven, kwartiertje geleden, en hij is nu al stil bij mij werkt dat spul altijd pas na een uur of zo?..
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 2 oktober 2009 @ 16:56:53 #181
147316 crew  DJMO
#trut
pi_73310604
thnx Bodpa!! ziet er idd leuk uit!!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 2 oktober 2009 @ 16:58:18 #182
147316 crew  DJMO
#trut
pi_73310650
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 16:42 schreef Chan het volgende:
paracetamol, tuurlijk, helemaal niet aan gedacht En ik had het er nog wel speciaal voor gekocht laatst... Ik heb het hem net een zetpilletje gegeven, kwartiertje geleden, en hij is nu al stil bij mij werkt dat spul altijd pas na een uur of zo?..
hij heeft natuurlijk een véél kleiner lijfje he fijn dat de paracetamol iig lijkt te helpen prikken zijn nooit leuk

vrijdag 2 oktober 2009 @ 17:00:35 #183
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73310713
ook maar in een spoiler goede foto ook, maar gaat om het idee toch
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73311334
wat leuk dat jullie zo'n uitgebreid bedankje daarvoor krijgen zeg!

Chan, wat zielig voor Timo, maar fijn dat de paracetamol zo snel zn werk doet. Hopelijk is hij nu weer rustig.

pfff ik vind het maar niets dat gedoe van de fysio. Door dat laten huilen en mopperen weet ik niet meer wanneer ze nou moppert omdat ze honger heeft en wanneer omdat ze op de verkeerde kant ligt enzo. Okay als ze net gevoed is dan is het een dead giveaway maar verder is het al wel regelmatig gebeurt dat ik na een half uur dacht van oh god je hebt gewoon honger
en nu is ze ook nog eens de afgelopen 2 dagen echt heel lang wakker. Nu ook, al vanaf 8 uur vanmorgen en alleen hele kleine hazeslaapjes tussendoor, zo een kwartiertje ofzo. Ze huilt niet heel hard, wat mopperen alleen maar echt slapen doet ze alleen tegen mij of mn lief aan, of zoals net in de box beneden eventjes. Het lijkt haast wel of ze echt niet lekker ligt in haar bedje. En dan niet alleen omdat ze niet op haar fijne kant kan liggen maar omdat ze last krijgt van haar ruggetje ofzo door dat half op die hydrofiel luier liggen.

muh.
SPOILER
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 17:36:01 #185
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73311752
Ik wou even zeggen dat Thomas van Ca.ra in het echie nog veeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker is dan op de foto's
En hij heeft van die heerlijke haaaaaaaaaaaaaam hapwangen
En kolenschoppen van handen

En nu wil ik een dochter, dan kan ze straks met Thomas trouwen
pi_73312701
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 16:56 schreef DJMO het volgende:
thnx Bodpa!! ziet er idd leuk uit!!
En jij nog bedankt voor het doorgeven van die link toen!

De meisjesvariant is ook leuk Grasjes!
pi_73313121
Graeme, jij kleine wilde! Lol!

Chan, sterkte met de prikjes-ellende, hopelijk doet de paracetamol de truc!
Zielig hoor!
(en voor jou ook natuurlijk)

We hebben voor Lars nu toch maar cinababy gehaald, men gisteravond wassie weer helemaal over de zeik.
Ik vind het lastig of het nou krampjes zijn, of dat hij moet poepen en het niet lukt.
Op zich heeft hij elke dag nu 1 poepluier, dus dat zou toch oke moeten zijn dan?
Dus dan gok ik maar op krampjes, hopelijk werkt de cinababy beter als de infacol.
Zo zielig als ze zo overstuur zijn. Hij is dan ook helemaal gefrustreerd, krabt zichzelf enzo, ellende

[ Bericht 7% gewijzigd door XXXKarinXXX op 02-10-2009 18:22:12 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_73313211
Huup, 'mogen' ze niet op hun zij dan? De kraam legt Lente hier vanaf dag één op d'r zij. Volgens haar mocht ze pas na een week op d'r rug.

Vannacht heeft ze best liggen mopperen. Nét geen huilen, maar genoeg om wakker van te blijven. Overdag doet ze dit helemaal niet. Vooral na d'r badje slaapt ze als een roosje. Vanavond dus maar eens proberen om d'r 's avonds in bad te doen ipv 's ochtends. N. heeft lekkere lavendelolie gekocht. Ben benieuwd!
pi_73313293
Lars mocht ook op zijn zij, maar officieel waren de regels weer veranderd en moest hij op zijn rug. Omdat wij hem liever op de zij legden was dat ook oke. Maar inmiddels slaapt hij wel op de rug.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 19:08:04 #190
100412 mefke79
komt goed!
pi_73314663
Karin, jij dus ook al gedoe met krampjes. We hebben het hier nu beide in huis, zowel cinababy als infacol. Onze kraam is meer van de infacol, en de cinababy deed hier niets vannacht. Maar laten we hopen dat het hier een gewone ' fase' was ivm overgangsontlasting. Zelf ben ik nu aan de venkelthee gezet. Hopelijk doet dat dan ook nog wat.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_73314812
Mefke, cinababy werkt ook niet meteen. Duurt wel een dag wat voordat dat werkt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73315193
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 18:19 schreef Ssserpente het volgende:
Huup, 'mogen' ze niet op hun zij dan? De kraam legt Lente hier vanaf dag één op d'r zij. Volgens haar mocht ze pas na een week op d'r rug.

Vannacht heeft ze best liggen mopperen. Nét geen huilen, maar genoeg om wakker van te blijven. Overdag doet ze dit helemaal niet. Vooral na d'r badje slaapt ze als een roosje. Vanavond dus maar eens proberen om d'r 's avonds in bad te doen ipv 's ochtends. N. heeft lekkere lavendelolie gekocht. Ben benieuwd!
volgens mij is het officiele advies om kindjes de eerste twee weken wisselend op hun zij te leggen, daarna moeten ze op hun rug.
geen idee waarom het de eerste twee weken wel kan en daarna plat moet
maar gevoelsmatig leg ik een kindje met voorkeurshouding dus liever gewoon wisselend op elke zij in plaats van dat gehannes van iedere tien minuten het hoofd de andere kant opdraaien enzo. als t kind geen voorkeurshouding heeft dan zal het vast allemaal wel loslopen met dat rugslapen als je maar consequent wisselt.

hoop dat ze lekker slaapt dan vanavond na haar badje
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73315874
Babies 'moeten' na een bepaalde periode op hun rug omdat ze van zij op buik kunnen rollen en dan eventueel kunnen overlijden aan wiegedood.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73316146
Karin, ik had ook het idee dat de infacol zorgde dat het poepen lastiger ging. En nu met cinababy lijkt t beter, in elk geval qua krampjes. Poepen doet ze nog steeds niet veel/vaak. Vanmiddag was ze bezig en toen ik haar verschoonde had ik mazzel dat de luier wat omhoog stond want anders had ik zelf onder gezeten... spuitpoep .

Wij moesten 2 jaar geleden Mirte nog op haar zij leggen in het begin en nu bij Iris mocht dat niet meer... Maar ze draait wel zelf haar hoofd alle kanten op.

Ik was het topic even kwijt geloof ik maar ik heb jullie weer gevonden.
Na een paar rotnachten doet ze het alweer 2 nachten een heel stuk beter, mama komt ook weer aan wat meer slaap en dan zien de dagen er toch een stuk zonniger uit moet ik zeggen
Fake it till you make it...
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 20:54:17 #195
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_73317961
Chan fijn dat de paracetamol lijkt te werken. Kindjes met prikjespijn zijn zooo zielig. Zie nu al tegen die rotprikken op...

Huup lastig zeg dat gedoe met die voorkeurshouding Hopelijk gaat het snel beter met je meisje.

Fijn dat het weer wat beter gaat Nijna! Slaap is toch een kostbaar iets!

Mefke volgens mij is minder drinken geen officiele bijwerking van de infacol hoor. Maar bij ons leek het erop dat Esmee er misselijk van werd. Overigens loopt de hoeveelheid die ze drinkt elke dag een beetje op. Woensdag in totaal 400 ml, donderdag 475 ml en nu zit ze voor vandaag alweer boven die 475 ml! Wel blijven het kleine hoeveelheden die ze drinkt, maar ze drinkt in ieder geval meer!

Ik moet trouwens zeggen dat het me zwaar tegenvalt over hoe snel ik Esmee leer kennen Omdat het de tweede is, had ik zelf veel meer het idee dat het makkelijker zou zijn om dingen als honger, krampjes enzo te herkennen. Maar dat is dus helemaal niet zo. Had ik vooraf echt niet gedacht.
pi_73318981
Hier was het advies ook eerst 2 weken om en om op de zij en dan na elke voeding van kant wisselen, na 2 weken op de rug. Eerst op de zij omdat ze dan hun hoofd nog niet vanzelf opzij draaien als ze moeten spugen en zich dan zouden verslikken. Dat heeft Timo zn eerste nacht in het ziekenhuis gehad, hij lag op zn rug toen en verslikte zich en bleef maar moeilijk doen en ik had geen idee wat ik moest, maar gelukkig riep mijn moedergevoel dat ik hem moest oppakken en toen ging het weer snel beter met m

Vanavond was hij blij Paracetamol is een wondermiddel Wat vreselijk naar zeg, als je kindje zoveel ontroostbaar verdriet heeft, en wat ben ik gelukkig dat hij vanavond gewoon weer zichzelf was Nu maar hopen dat hij niet weer zo zielig wordt als het spul uitgewerkt is..
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 21:52:29 #197
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73319811
We zijn vandaag nog maar eens gaan wegen, Thomas is nu 5200 gram (!) en 57 centimeter. Ik dacht al dat hij flink gegroeid was maar dit was meer dan ik gedacht had.
s Middags is Asy op visite gekomen met een heel stoer setje voor Thomas EN een boek van Woezel en Pip voor mijn verjaardag. We zijn verwend dus! Zondag komt er nog visite voor mijn verjaardag, dus dan krijgt Thomas zijn nieuwe kleren aan. Dan showen we ook een foto voor Asy

Nu maar eens bijlezen. Wat zitten er tegenwoordig weinig uurtjes in een dag zeg!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_73319935
Wow wat groeit Thomas hard zeg! Goedzo Thomas
pi_73320335
wauw Thomas!! je groeit goed zeg!

Chan fijn dat de paracetamol zo goed werkt hoop dat hij hierna idd weer zichzelf is.
dat van dat spugen wist ik niet, de kraam heeft mn meiske gelijk vanaf dag 1 op de rug gelegd. nja goed.

Ik heb een nieuwe verslaving. pyjamaatjes. Ik vind ze zo verschrikkelijk drollig

ik vind et zo poepig die pakjes uit 1 stuk zo om in te slapen het geeft me gelijk zo'n heel comfy gevoel voor haar.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 22:17:10 #200
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73320626
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:36 schreef Asyniur het volgende:
Ik wou even zeggen dat Thomas van Ca.ra in het echie nog veeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker is dan op de foto's
En hij heeft van die heerlijke haaaaaaaaaaaaaam hapwangen
En kolenschoppen van handen

En nu wil ik een dochter, dan kan ze straks met Thomas trouwen
ach schat! En als je een jongentje krijgt dan worden ze gewoon beste vriendjes, toch?
Heb je nog kriebels van de kat gehad of viel het dit keer mee?

We zijn hier ook een beetje aan het rommelen met darmkrampjes versus moeilijk poepen. Wat Karin ook zei, soms twijfel ik waar hij nou last van heeft maar mijn gevoel neigt de laatste dagen naar moeilijk poepen. Gisteren had hij ook maar 2 keer gepoept, waarvan de eerste keer in de nacht en de tweede keer pas weer tegen elven 's avonds. Dat vond ik zo zielig, overdag heeft hij best wel een tijd liggen persen en jammeren. Hij was ook duidelijk opgelucht nadat hij gepoept had.
Ik ben nu ook maar gestopt met de infacol, dat helpt in principe ook alleen maar tegen krampjes die veroorzaakt worden door lucht in de darmen. Ik hoop dat hij zich nu wat beter gaat voelen, want het is allebei zo zielig om te zien.

Voor na de prikjes later heb ik trouwens een fles vloeibare paracetamol. Ik lees hier alleen maar over zetpillen, gebruikt niemand anders de vloeibare?

En Huup, pyjama'tjes uit een stuk zijn altijd schattig en ze lijken me ook het fijnste met het slapen. Ik heb hier ook een pyjama'tje uit twee delen, daarvan sluit het jasje met drukkertjes op de rug. Dat lijkt me nou juist helemaal niet lekker liggen, vooral niet met dat moderne op-de-rug-slaap-advies. Die gaat dus weer ongedragen terug de doos in

[ Bericht 5% gewijzigd door Ca.ra op 02-10-2009 22:23:58 ]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')