Mefke, ongelooflijk gefeliciteerd met je kleine menneke, wat een leuke naam heeft Driekus!! En toch écht een jongentje dus! Geniet maar lekker met zn 3tjes!!
Karin, Wij hadden geen verstoppingsklachten met infacol, maar ik geef ook nog BV, dus weet niet of dat bij KV anders is... wel heel vervelend voor je kleine vriendje!
Sterkte voor de kleine meiskes en mannetjes met voorkeurshoudingen... t klinkt zó zielig om tegen de voor hun natuurlijke houding ingelegd te moeten worden...hopelijk verbetert t gauw!
T was een flinke CBkeuringsweek volgens mij! Wij zijn maandag ook geweest, voor t eerst... Lena was nu 4385 gr en 55cm, netjes gegroeid dus... De spruw wordt wel iets minder maar nog niet voldoende, Lena heeft nogsteeds een flinke witte aanslag in dr mondje en mijn borsten voelen ook nog steeds erg brandend en gaat t aanleggen al wel weer iets beter. Helaas is ze doordat t nog steeds pijnlijk is voor dr wel enorm onrustig aan borst en daar komt nog bij dat ze erg misselijk wordt van de nystatine, dus we moeten er nog ff doorheen..
Wel wilde de CB-arts dat we toch nog even door de kinderarts gezien zouden worden. Lena is geboren met een hypoplastisch rechteroortje, de bovenkant van de schelp mist waardoor t oortje wat anders gevormd is. Hij gaat er wel al steeds wat beter uitzien en lijkt ook mooi tegen haar hoofdje aan te gaan staan nu het kraakbeen heel langzaam aan iets steviger begint te worden, maar afwijkingen aan de oren kunnen ook een relatie hebben met bepaalde syndromen en met nierafwijkingen, dus heeft ze via de huisarts een verwijzing voor een echo van de nieren geschreven. 12 oktober kunnen we heen.. Ik moet zeggen dat ik me er eigenlijk totaal geen zorgen over maak, heb absoluut niet t gevoel dat er wat uit zal komen, maar ben toch ook wel blij dat t even met zekerheid uitgesloten wordt. Ook hier is de gehoortest even een probleem geweest namelijk en bleek t pas bij de 3e keer oké te zijn... dat heeft ook wel even wat spanning met zich meegebracht. Zoals hier op Fok! ook wel blijkt, de vroege gehoorscreening gaat heel vaak nog niet goed bij de eerste keer screenen.. maar toch was het wel een beetje 1+1=2 toen het haar "slechte" oortje betrof... Ben in ieder geval heel blij dat t zover alleen een uiterlijk probleem lijkt te zijn...