abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73275926
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:12 schreef Books het volgende:
McLaura ik vind het prima dat jij denkt dat het niet werkt olijfolie maar je mag best even mijn jongste lenen hoor en kijken hoe je er dan over denkt. Hele volksstammen zweren er bij en wordt het advies door het cb en huisarts gegeven bij verstopte kindjes. HIer werkt het dus als een trein in geval van verstoppingen.
Bij zowel Amber als Tess werkte het ook prima!Wij kregen het advies van een dietiste en dat advies zal ze niet zomaar gegeven hebben.
Olijfolie is een natuurlijk product..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73276008
Bar

Raissa wat vervelend! Ik heb geen idee, maar even je HA bellen eventueel kan geen kwaad toch? of het CB bellen ofzo.

Rollende baby's

Books haha idd, ik ga zelf ook aan de poeperette van olie, wie niet. Het is een van de oudste truukjes om je darmen overstuur te krijgen geloof ik denk ook maar aan t fenomeen wonderolie . Dus een klein beetje olie vermengd met wat voeding zou precies de juiste hoeveelheid vettigheid moeten zijn waardoor een kindje wel gaat poepen.
Wel vervelend hoor Karin, ik kan me voorstellen dat je dan inderdaad die krampjes nog maar heel eventjes voor lief neemt. Sterkte ermee
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:26:08 #103
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_73276203
Misschien denkt McLaura dat we ipv een theelepeltje door de voeding of los 100cc per keer geven en dat bij iedere fles en ja dat lijkt met niet goed nee
pi_73276240
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:26 schreef Books het volgende:
Misschien denkt McLaura dat we ipv een theelepeltje door de voeding of los 100cc per keer geven en dat bij iedere fles en ja dat lijkt met niet goed nee

hier ging er per fles 1 ml in.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73276349
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:26 schreef Books het volgende:
100 cc olie
ja dat zou wel kindermishandeling zijn haha
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:32:26 #106
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_73276429
Hier een klein theelepeltje en dat is soms nog steeds voldoende als ze eens verstopt zit maar dat is al een poosje terug inmiddels dus dames met verstopte kindjes. Het gaat echt over moed houden...
pi_73276436
och, gewoon wat melkpoeder bij de fles olie indoen. werkt als een tiet

Ik heb t elin ook wel eens gegeven. 3 drupjes van een theelepel en daarna bv.
Schijten dat ze deed
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:34:56 #108
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_73276513
Hahaha Kleurdoos huppa weg met die Aventflessen we schroeven gewoon een oliedop op de oljfoliefles en dan drinken maar...
pi_73276593
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:34 schreef Books het volgende:
Hahaha Kleurdoos huppa weg met die Aventflessen we schroeven gewoon een oliedop op de oljfoliefles en dan drinken maar...
dan kan je wel een wc onder de kont van je kind binden..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73276678
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:36 schreef Vicky het volgende:

[..]

dan kan je wel een wc onder de kont van je kind binden..
kuil graven en in de tuin zetten, misschien groeit er wel een boompje

donderdag 1 oktober 2009 @ 15:39:20 #111
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_73276687
Laat maar ik ben een beetje melig en dit is een serieus babytopic dus ik ga er mee stoppen. Billendoekjes geeft aan het wc onder de kont kind van Vicky.
pi_73277326
Gezellig hier

ik heb geen olie nodig. Madame spuit uit zichzelf al haar outifts al dapper vol had wel nét een foto gemaakt, want ze had een leuk pakje van huuphuup aan! Maar nu dus niet meer. Nu heeft ze een pakje van Kleurdoos aan Jeuj recyclen
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_73277463
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:39 schreef Books het volgende:
Laat maar ik ben een beetje melig en dit is een serieus babytopic dus ik ga er mee stoppen. Billendoekjes geeft aan het wc onder de kont kind van Vicky.
Gebruik geen olijfolie meer
het kind schijt uit zichzelf al 2 tot 3x per dag
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73277538
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:01 schreef Vicky het volgende:

[..]

Gebruik geen olijfolie meer
het kind schijt uit zichzelf al 2 tot 3x per dag
Leander krijgt het voor elkaar om zichzelf na elke fles onder te schijten R zei al dat we hem na de fles zo boven de plee kunnen hangen. Hoezo vroeg zindelijk
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:14:15 #115
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73277856
quote:
Op woensdag 30 september 2009 21:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Van degene die er Infacol gebruiken.....raken jullie kindjes er ook verstopt van?
Lars had hiervoor geen moeite met poepen maar sinds gister is het bal.
We hebben nu de Infacol maar weer laten staan, want dat gehuil om niet kunnen poepen is nog zieliger dan de krampjes-huiltjes... Geen idee of het van de Infacol komt, daarom was ik wel benieuwd naar jullie ervaringen.
Hmm... nee dat hadden wij niet hier. Maar mss helpt een beetje extra water in de fles? Zo'n 10cc per voeding ongeveer. En als tip van icare kreeg ik toen het kontje een beetje insmeren met vaseline. Niet erin ofzo hoor, maar gewoon een beetje ter stimulering. Thermometer moest je mee uitkijken zeiden ze toen.

Wij zijn net wezen zwemmen, eindelijk! Zo leuk, de mannen hebben heerlijk genoten en papa en mama natuurlijk ook. Zeker voor herhaling vatbaar. Ze liggen nu uitgeteld in hun bedje...
pi_73279206
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 14:31 schreef Kersjes het volgende:
Haha, een sterke dame die weet wat ze wil! Blijven proberen Senna, je komt er wel

Tinuviel, gewoon proberen met dat eten joh! Als het lukt dan lukt het en zo niet dan wordt het er net zo hard weer uitgekokhalst. Beetje eng misschien, als je er gewoon bij blijft dan kun je inspringen indien nodig, maar meestal hoeft dat niet omdat die kleintjes vaak zelf wel zorgen dat het goed gaat.

Zo, even uitpuffen met een boterham en wat te drinken, heb Toby eindelijk succesvol in bed kunnen leggen en Devin ligt ook nog te slapen.
Intensief vind ik het en heel sneu dat hij niet meer "gewoon" wakker kan zijn. Dus zonder te drinken of te huilen. Wel sinds vanmorgen al 4 poepluiers gehad, die darmpjes hebben het zwaar.
Eczeem is ook weer heftig. Ik overweeg om tijdelijk maar even te stoppen met melkproducten, kijken of hij dan minder last heeft.

En hij is weer wakker, langer dan een kwartier achter elkaar slaapt het jochie niet
Kersjes ik blijf er sowieso altijd bij als mijn zoontje eet. Dus wij gaan het gewoon rustig aan proberen.

Sterkte Kersjes met je twee kleintjes, komt goed. Vindt het al knap hoe moeders twee of drie kinderen managen.

Miss-sly blijven proberen. Uiteindelijk komt het wel goed.

Marie heb je ook wel eens kip en groente gepureerd gegeven en de rijst in zijn geheel?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_73279417
ik heb een megachagarijn in huis
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73280882
Beste Tester,

Vandaag is het laatste gedeelte van alle pakketten verstuurd! Hopelijk hebben de meeste van jullie voor het weekend de spullen in huis.
Ik wil jullie heel hartelijk danken voor jullie medewerking. De uitslagen van de enquêtes worden half oktober verspreid (via de mail).
Met vriendelijke groet/Kind regards,
Marleen Rameckers
Cruquiusweg 96E, 1019 AJ Amsterdam
CoC/KvK 34231881
VAT/BTW nummer NL1747.77.619.B01
ING Amsterdam 654995486
IBAN NL40INGB0654995486/BIC INGBNL2A
www.snoozebaby.com
Commercial
T 0031 20 8208250
F 0031 20 8208248
M 0031 6 41391772
Save a tree...please don't print this e-mail unless you really need to

snoozebaby
wie heeft m al?
pi_73280922
Via watmag je die testen?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73281101
nee de eerste babyclub (rond jan geboren) heeft hier meegedaan met een testlabeldoekje en nu krijgen we een gratis pakket als dank
pi_73281112
Aha oke.
Leuk!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73281785
Zag de mail ook net. Dus misschien morgen wel een pakketje.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 18:46:11 #123
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73281980
Ik ook ben benieuwd wat erin zit!

Vond de test niet zo uitgebreid eigenlijk
pi_73282050
uitgebreid?
ik heb die lap gepakt en m ergens in een hoek gesmeten af en toe komt ze ermee aandraven.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 19:04:29 #125
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73282504
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 18:49 schreef Kleurdoos het volgende:
uitgebreid?
ik heb die lap gepakt en m ergens in een hoek gesmeten af en toe komt ze ermee aandraven.
haha ik doelde meer op de enquete die je in moest vullen. Ik verwachtte 50 open vragen ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')