Bij zowel Amber als Tess werkte het ook prima!Wij kregen het advies van een dietiste en dat advies zal ze niet zomaar gegeven hebben.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:12 schreef Books het volgende:
McLaura ik vind het prima dat jij denkt dat het niet werkt olijfolie maar je mag best even mijn jongste lenen hoor en kijken hoe je er dan over denkt. Hele volksstammen zweren er bij en wordt het advies door het cb en huisarts gegeven bij verstopte kindjes. HIer werkt het dus als een trein in geval van verstoppingen.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:26 schreef Books het volgende:
Misschien denkt McLaura dat we ipv een theelepeltje door de voeding of los 100cc per keer geven en dat bij iedere fles en ja dat lijkt met niet goed nee
100 cc oliequote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:26 schreef Books het volgende:
Misschien denkt McLaura dat we ipv een theelepeltje door de voeding of los 100cc per keer geven en dat bij iedere fles en ja dat lijkt met niet goed nee
dan kan je wel een wc onder de kont van je kind binden..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:34 schreef Books het volgende:Hahaha Kleurdoos huppa weg met die Aventflessen we schroeven gewoon een oliedop op de oljfoliefles en dan drinken maar...
kuil graven en in de tuin zetten, misschien groeit er wel een boompjequote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:36 schreef Vicky het volgende:
[..]
dan kan je wel een wc onder de kont van je kind binden..
Gebruik geen olijfolie meerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:39 schreef Books het volgende:
Laat maar ik ben een beetje melig en dit is een serieus babytopic dus ik ga er mee stoppen. Billendoekjes geeft aan het wc onder de kont kind van Vicky.
Leander krijgt het voor elkaar om zichzelf na elke fles onder te schijtenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
Gebruik geen olijfolie meer
het kind schijt uit zichzelf al 2 tot 3x per dag
Hmm... nee dat hadden wij niet hier. Maar mss helpt een beetje extra water in de fles? Zo'n 10cc per voeding ongeveer. En als tip van icare kreeg ik toen het kontje een beetje insmeren met vaseline. Niet erin ofzo hoor, maar gewoon een beetje ter stimulering. Thermometer moest je mee uitkijken zeiden ze toen.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Van degene die er Infacol gebruiken.....raken jullie kindjes er ook verstopt van?
Lars had hiervoor geen moeite met poepen maar sinds gister is het bal.
We hebben nu de Infacol maar weer laten staan, want dat gehuil om niet kunnen poepen is nog zieliger dan de krampjes-huiltjes... Geen idee of het van de Infacol komt, daarom was ik wel benieuwd naar jullie ervaringen.
Kersjes ik blijf er sowieso altijd bij als mijn zoontje eet. Dus wij gaan het gewoon rustig aan proberen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:31 schreef Kersjes het volgende:
Haha, een sterke dame die weet wat ze wil! Blijven proberen Senna, je komt er wel![]()
Tinuviel, gewoon proberen met dat eten joh! Als het lukt dan lukt het en zo niet dan wordt het er net zo hard weer uitgekokhalst. Beetje eng misschien, als je er gewoon bij blijft dan kun je inspringen indien nodig, maar meestal hoeft dat niet omdat die kleintjes vaak zelf wel zorgen dat het goed gaat.
Zo, even uitpuffen met een boterham en wat te drinken, heb Toby eindelijk succesvol in bed kunnen leggen en Devin ligt ook nog te slapen.
Intensief vind ik het en heel sneu dat hij niet meer "gewoon" wakker kan zijn. Dus zonder te drinken of te huilen. Wel sinds vanmorgen al 4 poepluiers gehad, die darmpjes hebben het zwaar.
Eczeem is ook weer heftig. Ik overweeg om tijdelijk maar even te stoppen met melkproducten, kijken of hij dan minder last heeft.
En hij is weer wakker, langer dan een kwartier achter elkaar slaapt het jochie niet
haha ik doelde meer op de enquete die je in moest vullen. Ik verwachtte 50 open vragen ofzoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:49 schreef Kleurdoos het volgende:
uitgebreid?
ik heb die lap gepakt en m ergens in een hoek gesmetenaf en toe komt ze ermee aandraven.
`quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:38 schreef Jore het volgende:
Zielig voor Tess, en ook voor jullie. Daaraan zie je dus duidelijk dat ze gevoelig is voor prikkels (no pun intended) van buitenaf hè?
wacht je dan tot ze slaapt of leg je haar steeds wakker in bed?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:14 schreef Vicky het volgende:tis stil
ze was romd half5 wakkee en wilde niet meer slapen. Was al jengelig en pieperig. Fles gegeven maar ze bleef
zeuren/piepen. Rond half 7 begon ze met huilen/krijsen. Ze was maar aan het winden dus hup, thermometer erin en toen kwam er een hele berg ellende. Toen was ze weer even vrolijk. Dus hup naar bed maar daar was ze het niet mee eens. Hebben d'r zelfs nog uitgehaald omdar ze ontroostbaar was. Op een gegeven moment was ze rustig dus weer naar bed gebracht en toen begon de ellende weer opnieuw.
Misschien kan Tess een dagje bij opa en oma dat jij wat leuks met Amber kan doen of even bijslapen? Dan kan je weer even bijtanken? Lijkt me ook moeilijk hoor. Ook omdat het zo lastig is te bepalen waarom ze huilt of niet kan slapen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:01 schreef Vicky het volgende:
Grasjes, geen idee of het de prikkels zouden kunnen zijn. Ik ben alleen vanmorgen met Tess weggeweest.
Tja, ik merk dat mijn irritatiegrens heeeeeel laag is. Ik kan dus echt niet tegen dat gehuil momenteel. Het irriteert me en ik krijg het ervan op mijn zenuwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |