ik wilde net zeggenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:44 schreef mikoxx het volgende:
Hoho dames, dit is toch geen draagdoekentopic
Wij hebben de lodger shelter, die is ook als draagdoek te gebruiken. En lekker warm in de maxicosi voor straks! Er zit nl een gat in waar je de gordel van de cosi doorheen kan doen. Bevalt ons prima! (maar bij hele kleine babietjes is ie wel een beetje ruim)
Mjaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:45 schreef Grasjes het volgende:
Innepin, stukjes aan pyjama's zetten omdat het zo leuk staat?![]()
Zou fijn zijn voor je dochter als je vader straks toch haar opa kan zijn. Hopelijk blijft goed gaan!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:23 schreef Vicky het volgende:
Tess is echt van slag vandaag. Drukke dag gehad en nu is het dus ellende. Ze is gewoon oververmoeid. Ze heeft niet veel geslapen vandaag. We zijn zelfs nog een uur doelloos gaan rijden zodat ze iig een geslapen heeft.
Mijn dochter is 9 maanden en draagt nu maat 74, shirts soms 80. Dus ja, denk dat het redelijk groot is!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:14 schreef innepin het volgende:
[..]
MjaIk zoek ook al rond voor leuke jumpsuits ofzo, maar da's best moeilijk in maat 74/80, en zij geven niet veel om kleding dus ik ga er ook geen twintig euro aan uitgeven.
Overigens, maat 74 voor een kind van vijf maanden oud hè.. is dat niet uitzonderlijk groot al? volgens mij lopen mijn andere neefjes van 18 maanden ook in maat 74/80
wb het vadergebeuren verhuis ik even naar het mamatopic.
Tja, en dan gooi je zonder erbij na te denken een bekertje creme fraiche door de saus van het avondeten heenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:45 schreef Grasjes het volgende:
Ach arme Toby zeg onder het eczeem! Hoop dat het snel beter gaat zonder melkproducten te gebruiken Kersjes!voor hem!
Lekkere badjes met balneum extra vettend helpen iig om zijn huidje soepel te houden. En kijken of het helpt als je geen minder melkproducten gebruikt. Volgens mij krijg je niet direct hormoonzalfjes mee hoor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:48 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Tja, en dan gooi je zonder erbij na te denken een bekertje creme fraiche door de saus van het avondeten heen![]()
Hij ligt desondanks al anderhalf uur lekker te slapen en de huid van zijn gezichtje is realtief rustig. Na een beetje rondsurfen vanmiddag was ik ervan overtuigd dat hij allergisch is voor het een of ander, inmiddels ben ik al wat gekalmeerd hoorMaar zo sneu, maar even laten uitzoeken. Hoewel... ik sta nu ook niet te springen om allerlei hormoonzalfjes enzo te moeten gaan smeren eigenlijk.
Nou ja, ik ben geen arts en weet bar weinig over (voedsel)allergie, dus waar lul ik eigenlijk over?![]()
Ben gewoon een bezorgde mama die ziet dat d'r baby last heeft en ik wil gewoon het beste voor hem.
Elin is 9 mnd en zit ongeveer in maat 80quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:27 schreef oeke het volgende:
Mwoah, zo groot lijkt het me niet als ik zie dat Ko nu met bijna 4 maanden al in 68 zit. En bv Morris en Graeme zijn ook van die grote beertjes.![]()
Edit: hihi, misschien verschilt het met jongetje/meisje? bv/kv?
Fijn dat het meeviel met je vader.![]()
Grasjes, fijn dat ze weer beter is, en het gaat gewoon weer over...
Toby, kindje, wat sneu...Hopelijk kun je snel beterschap zien.
![]()
Vicky, hopelijk slaapt ze snel.
Jep! Eerste regeldag is vaak al rond 10 dagen! Dus dat zou heel goed kunnen. Succes vandaag, hopelijk heeft Lente snel weer de boel op orde gemaakt bij jequote:Op zondag 4 oktober 2009 12:18 schreef Ssserpente het volgende:
Zou dat al kunnen, een regeldag?
weet niet of je altijd verschoond na de hele voeding, maar je zou kunnen proberen om eerst 1 borst te geven, dan Driekus verschonen en dan de tweede borst aanbieden. Als hij daar nog een paar slokjes van drinkt dan wordt ie weer lekker droezelig en kan ie hopelijk ook weer terug het bedje in.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:34 schreef mefke79 het volgende:
Thanks voor de tips, een aantal dingen had ik zelf ook al bedacht. Alleen dat niet verschonen gaat hier geen haalbare kaart worden, Driekus heeft nogal de neiging om juist 's nachts heerlijke poepluiers te produceren. Gelukkig meestal wel precies rond de tijd dat ie ook drinken wil, dus dat is dan een meevaller.
Tip van flip (okay flip is eigk mn geweldige kraamzorgquote:Rocka, ben ergens wel blij om te lezen dat jij het ook nog niet voor elkaar krijgt om bij een hele badsessie te blijven. Ik kan ook gewoon nog niet zo lang staan en zitten en dat viel me al zo tegen van mezelf..
Same here. Daarnaast is verschonen eigenlijk dé manier om 'r weer een beetje wakker te krijgen. Ze valt nl na tien minuten voeden echt in een vaste slaap. Daarvoor lukt het me nog om 'r met wat gefriemel en 'geschud' wakker te houden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:34 schreef mefke79 het volgende:
Thanks voor de tips, een aantal dingen had ik zelf ook al bedacht. Alleen dat niet verschonen gaat hier geen haalbare kaart worden, Driekus heeft nogal de neiging om juist 's nachts heerlijke poepluiers te produceren. Gelukkig meestal wel precies rond de tijd dat ie ook drinken wil, dus dat is dan een meevaller.
Nergens voor nodig joh! Ik ben pas sinds vandaag weer echt een hele dag uit bed. En zitten doe ik nog steeds op één bil.quote:Rocka, ben ergens wel blij om te lezen dat jij het ook nog niet voor elkaar krijgt om bij een hele badsessie te blijven. Ik kan ook gewoon nog niet zo lang staan en zitten en dat viel me al zo tegen van mezelf..
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:00 schreef Axi het volgende:
@BE, wat gaaf zeg je raamversiering! echt een leuk idee zo met die rompers met letters erop! Hihi ik zag het vanmiddag toevallig toen ik met mn kleine meid door de wijk aan t wandelen was!
oh sorry...quote:![]()
*voelt zich bekeken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |