abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73330177
Oeh innepin, wat erg!

Mikoxx, ik zou het kunnen proberen... Maandag eens kijken of het werkt. Ze moet vanavond wel in bad maar mijn zusje is jarig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 12:35:10 #227
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73330445
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 08:47 schreef huuphuup het volgende:

[..]

zou er dan geen mogelijkheid bestaan dat je evt thuis zo'n lichtgedoe kunt doen? als je fysiek niet in staat bent enzo?
vervelend zulke dingen
ja, hier doen ze 1,2 dagen op het zkh en daarna krijg je een lamp mee naar huis als het nog nodig is.
Vooralsnog lijkt ie toch wel minder geel vandaag effe doorzetten met vaak aanleggen lijkt te helpen

net cursusje babymassage gehad hier op mijn kraambed. Wat schattig hoe rustig hij was en werd en hij lag zo lief te staren en alleen maar te voelen wat er gebeurde... En te zijn wie hij is... Ben er helemaal van onder de indruk.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_73330658
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 12:18 schreef oeke het volgende:

oh hij heeft een kleurtje dat heeft hij van mijn kant. Een week later was hij zo roze als een speenvarkentje!
Dat hadden wij hier ook. Toen ze net geboren was leek het zo een donker kindje. Terwijl haar broer echt rood zag en wij allemaal nogal bleek van vel zijn.
Na een dag of tien was het ook een bleekscheet...
pi_73330738

Elin bleef niet stil liggen, vond t niets aan. Jammer
pi_73330770
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 12:44 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Dat hadden wij hier ook. Toen ze net geboren was leek het zo een donker kindje. Terwijl haar broer echt rood zag en wij allemaal nogal bleek van vel zijn.
Na een dag of tien was het ook een bleekscheet...
Hier ook, ze was niet geel maar gewoon getint ze leek wel een halfbloedje. Maar nu is ze net een hallogeenlamp
pi_73330799
Babymassage. Hier in de strata woont een meisje dat cursussen geeft. Binnenkort eens vragen.

Ik vind doeken niet zo leuk, Kleurdoos. Trouwens, welk sterrenbeeld heb jij?
pi_73331008
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 12:51 schreef Ssserpente het volgende:
Babymassage. Hier in de strata woont een meisje dat cursussen geeft. Binnenkort eens vragen.

Ik vind doeken niet zo leuk, Kleurdoos. Trouwens, welk sterrenbeeld heb jij?
oh maar de meeste draagzakken zijn niet zo ergonomisch verantwoord..

en ik ben maagd op de weegschaal
dus de ene keer maagd, andere keer weegschaal.

ik zeg altijd maagd, klinkt leuker

hoelaat is lente geboren?
pi_73331070
Ah, jullie zijn het met me eens! Best zielig hè kan er niks aan doen verder, ze luisteren toch niet.

Rocks, wat leuk dat je babymassageles kreeg zo op je kraambed!

KD, ik was ook een pinda, de eerste week van mijn leven. Met zwarte krulletjes En nu ben ik bleek en blond Alles kommt gut jawohl!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_73331075
Rocka, fijn dat t al wet beter lijkt te gaan!! Een paar keer flink poepen maakt de geelheid ook vaak alweer veel minder, dus ik hoop dat dat goed lukt vandaag! Je doet er in ieder geval zelf al alles aan door m even zo vaak te voeden! En ik hoop dat t allemaal helemaal niet nodig is, maar verzekeringstechnisch is het vaak wel mogelijk dat jij ook opgenomen wordt of ik kan roomen op de kinderafdeling als je kleine man opgenomen zou moeten worden... vraag daar dan om hoor! (als je dat wil natuurlijk met je grootste ventje wel gewoon thuis natuurlijk) De babymassage klinkt heeeerlijk in ieder geval
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_73331918
Innepin, dat van dat kind van 5 mnd met pyamaatjes .
Fake it till you make it...
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 13:41:21 #236
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73332019
Rocka, ik ben uiteindelijk samen met Thomas twee dagen openomen omdat hij geel was, en ook steeds geler werd. Toen we hem 's avonds niet goed wakker kregen en maar 4cc voeding naar binnen gewerkt kregen (was nog fingerfeeding toen) ging bij ons het alarm af. Ook de verloskundige die even kwam kijken vond hem suffer dan die middag en heeft ons naar het ziekenhuis gestuurd. In het ziekenhuis werd hij natuurlijk net weer wakkerder en actiever maar ze hebben hem geprikt en toen bleek hij net onder de maximum toegestane bilirubine-level te zitten en vandaar dat we toch maar zijn opgenomen, anders was het waarschijnlijk een dag later toch prijs geweest.

Verder heb ik geen tips voor je, alleen: luister naar je gevoel.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_73332851
wel stoer, met zo'n bril
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 14:28:25 #238
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73333076
...die je ongeveer iedere vijf minuten terug kunt plakken omdat meneer er ofwel aan zit te friemelen, ofwel met zijn hoofd draait...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 14:34:52 #239
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73333191
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 14:28 schreef Ca.ra het volgende:
...die je ongeveer iedere vijf minuten terug kunt plakken omdat meneer er ofwel aan zit te friemelen, ofwel met zijn hoofd draait...
Nou weet ik waarom ie zo bruin is!
pi_73333344
Elin is vandaag 9 maandjes !
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 14:43:52 #241
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73333395
Eej tis blauw licht he, geen UV dat lekkere kleurtje heeft ie van zichzelf! Hopelijk blijft het...

Ik had trouwens geluk, Thomas mocht met lamp en al op mijn kamer liggen. Als je op de kamer lag dan viel het best mee, qua blauwigheid. Maar als je vanaf de gang het licht onder de deur door zag komen dan leek het idd of ik een halve zonnebankstudio op mijn kamer had.

(op de tweede foto showt ie zijn grote voeten... papa heeft maat 49 dus ik ben benieuwd....)
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 14:46:56 #242
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73333485
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 14:43 schreef Ca.ra het volgende:
Eej tis blauw licht he, geen UV dat lekkere kleurtje heeft ie van zichzelf! Hopelijk blijft het...

Ik had trouwens geluk, Thomas mocht met lamp en al op mijn kamer liggen. Als je op de kamer lag dan viel het best mee, qua blauwigheid. Maar als je vanaf de gang het licht onder de deur door zag komen dan leek het idd of ik een halve zonnebankstudio op mijn kamer had.

(op de tweede foto showt ie zijn grote voeten... papa heeft maat 49 dus ik ben benieuwd....)

ham ham ham o nee, hap hap hap
ik heb de poepig post aangepast speciaal voor jou
pi_73334527
Hoera voor Elin Net zo lang uit den buuk als dr in
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 15:41:23 #244
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_73334827
Och jee, hij zit werkelijk ONDER de uitslag!!
Ik kwam er toevallig achter bij het uitkleden na een luierlekkage net: felrode, zeer jeukerig uitziende eczeem over heel zijn rompje en armen
Pp zijn gezicht is het ook weer heel hevig, geen wonder dat hij zo onrustig is, ik zou ook huilen van de jeuk en pijn
Krampjes erbij, niet te troosten... helemaal zielig. Maandag gaan we naar de huisarts en ik stop per direct met melkproducten beslis ik nu. Mijn arme schatje
.... met gevoel voor drama....
pi_73337444
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 12:59 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

oh maar de meeste draagzakken zijn niet zo ergonomisch verantwoord..
Is that seuw? Vertel!
quote:
en ik ben maagd op de weegschaal
dus de ene keer maagd, andere keer weegschaal.

ik zeg altijd maagd, klinkt leuker

hoelaat is lente geboren?
Om half vijf 's ochtends.

Elin 9 maanden! Da's best een beetje jarig, toch?

Arme, arme Toby! Hoop dat het snel beter gaat, kersjes!
pi_73338593
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:29 schreef Poppedein het volgende:
Hoera voor Elin Net zo lang uit den buuk als dr in
ni ik ging wayyy overtijd

en ssserpente, dan zou ik voor maagd kiezen, doe ik zelf ook omdat ik ook in de ochtend geboren ben en dan vanaf 12 uur 's middags voor weegschaal kiezen

maar kijk eens in het draagdoekentopic van OUD! en wat is er niet mooi aan een doek, je hebt duizenden verschillende doeken..of meitai's of een beco of ringsling of of.. ga maar kijken er zijn hier heeeeeul veel draagfans
pi_73338636
Draagdoeken hoezee
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_73338967
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 17:59 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ni ik ging wayyy overtijd

en ssserpente, dan zou ik voor maagd kiezen, doe ik zelf ook omdat ik ook in de ochtend geboren ben en dan vanaf 12 uur 's middags voor weegschaal kiezen
Ik neig zelf ook naar maagd. M'n oma was ook maagd.
quote:
maar kijk eens in het draagdoekentopic van OUD! en wat is er niet mooi aan een doek, je hebt duizenden verschillende doeken..of meitai's of een beco of ringsling of of.. ga maar kijken er zijn hier heeeeeul veel draagfans
SPAM!

Ik kijk regelmatig in het draagdoekentopic en heb ook oprecht geprobeerd om er de lol van in te zien. Maar ze kunnen mij echt niet bekoren. Sorry! En ach, dan blijven er meer voor jullie over toch?

Edit: hoewel, de mei tai vind ik wel erg mooi! Die roze met die bloem!
pi_73339341
er is er 1 te koop op t andere forum geloof ik
maarre die draagmethodes zijn echt veeeeeeel beter dan een babybjorn of miniminkey oid
pi_73339374

deze
60 excl verz.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')