abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 22:38:05 #201
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73321373
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 22:17 schreef Ca.ra het volgende:

[..]

ach schat! En als je een jongentje krijgt dan worden ze gewoon beste vriendjes, toch?
Heb je nog kriebels van de kat gehad of viel het dit keer mee?
Ja maar, hij is toch ook hardstikke poepig schetig lief, leuk en schattig
ik heb op weg naar huis in de auto alleen maar zitten niezen, eenmaal thuis was het over

[ Bericht 2% gewijzigd door Asyniur op 03-10-2009 08:29:25 (even woordkeuze aangepast ;o)) ]
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 22:57:45 #202
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73322039
Eeeh... poepig is gezien de huidige situatie een verkeerde woordkeus Asy

En ik kan niet oordelen, ik ben nou niet echt objectief.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ca.ra op 03-10-2009 15:12:25 (heeeele enge typfout) ]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 00:30:41 #203
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73324526
Hier thuis een beetje drukte omdat rocker zo geel blijft. Af en toe is ie ook wat suffig. Heel naar... Dat hij nog steeds zo geel is kan deels ook door de bevalling komen. Hij plast en poept iig genoeg dus daar ligt het niet aan. En hij ligt ook veel in daglicht. En aangezien ik er alles aan wil doen om te voorkomen dat ie het zkh in moet voed ik em nu om de twee uur max zodat hij die gele stofjes zsm kwijt is. Vrij vermoeiend zo... Hopelijk is het gauw allemaal normaal.
Tips zijn welkom!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 08:22:43 #204
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_73327231
Danique is ook best lang geel geweest terwijl er niets aan de hand was verder, soms duurt het gewoon wat langer voordat alle stoffen het lichaam verlaten hebben!
pi_73327242
Tess is ook lang geel geweest maar door de hele dag in het licht te liggen is het weggegaan.

Bluh, tis hier 's avonds echt prut! Mijn moeder had Tess gisteravond in bed gelegd en het was weer feest.
Ze is uiteindelijk inde maxicosi in slaap gevallen maar werd thuis al weer snel wakker. Om 21.30 maar een fles gegwven want ze was niet stil te krijgen. Om 22.00 lag ze in bed en om 7.00 werd ze pas wakker.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 08:30:44 #206
190853 RockabeIIa
pi_73327258
Waren ze ook wat suffig en moeilijk wakker te krijgen?
pi_73327281
Nee dat niet. Heb je nog kraam vandaag? Anders ff aankaarten want suffig is nie zo goed
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73327305
Amélie is ook ruim een week geel geweest, idd in het zonlicht leggen en wat met haar buiten gewandelt. (niet ver hoor, gewoon voor de deur heeft mn lief even een heel klein rondje met haar gelopen).

Ik weet niet of ze suffig was, ze sliep wel heel veel, had eigenlijk haar oogjes nauwelijks open. Maar dit is mn eerste dus ik weet niet goed wat normaal is enzo als we haar wakker moesten maken voor een voeding die eerste paar dagen dan werd ze eigenlijk niet echt wakker. Wel wakker genoeg dat ik haar zo aan de borst kon schuiven maar die ogen opendoen enzo ho maar

Als je je zorgen maakt, vraag het anders even na bij je kraam of bij je vk als die hun visite doen?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 08:38:40 #209
190853 RockabeIIa
pi_73327308
Ja dat was juist wat ik hierboven al schreef. Daarom voed ik ook zo vaak.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 08:41:04 #210
190853 RockabeIIa
pi_73327322
De vk wil bloed laten prikken als het aanhoudt. We kijken vandaag ff hoe en wat (want ik kan echt niet 6x op en neer naar het zkh per dag....)
pi_73327353
Er zal vast wel een mogelijkheid zijn dat ze eventueel thuis kunnen komen prikken als er geprikt zou moeten worden. . Tess zat op randje ziekenhuis masr gelukkig was het niet nodig.

voor jullie! Hoop dat de kleine man snel niet meer geel is
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73327370
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 08:41 schreef RockabeIIa het volgende:
De vk wil bloed laten prikken als het aanhoudt. We kijken vandaag ff hoe en wat (want ik kan echt niet 6x op en neer naar het zkh per dag....)
zou er dan geen mogelijkheid bestaan dat je evt thuis zo'n lichtgedoe kunt doen? als je fysiek niet in staat bent enzo?
vervelend zulke dingen
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73327462
Vloeibare paracetamol heb ik een keer bij Mirte geprobeerd, maar zetpil ging toch een stuk makkelijker, want ze liet t gewoon weer uit haar mond lopen...
Fake it till you make it...
pi_73327471
Rocka, hopelijk trekt de geelheid snel weg en kan je kleine rocker lekker thuis blijven!
Iris bleef ook wat lang geel, maar toen ze begonnen te dreigen"" met bloed prikken begon het snel weg te trekken dus wie weet
Fake it till you make it...
pi_73327922
Rocka, ik heb er geen ervaring mee, hopelijk trekt het snel weg
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_73327965
Geen ervaring mee Rocka, wel succes ermee.. vaak voeden is iig goed, drinkt hij goed?
En aan zonlicht kom je ook niet echt met dit weer
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 10:19:54 #217
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_73328206
ook geen ervaring mee Rocka, hoop voor je dat het vele voeden helpt.

Vicky hoop echt dat er snel wat meer rust bij jullie komt en bij Tess.

Hier slaapt Roy trouwens in het begin altijd op zijn zij, hij draait zichzelf later naar zijn rug.
ik leg hem op zijn zij vanwege het vele spartelen, en op zijn zij is hij stukken rustiger, en slaapt hij makkelijker in.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_73328225
's Nachts gaat het goed, en overdag ook maar het slaapje na de fles van 18.00 is drama...
Tess kan wel weer wat nieuws.. ze heeft haar voetjes gevonden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73329592
Rocka, Willow was ook flink geel, maar net op 't randje van bloedprikken en de hele heisa, toen trok het uit zichzelf weg. Hoop dat het bij jouw rocker ook gauw wegtrekt

Huupske, die pyjama Schattig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 11:49:19 #220
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73329624
Karin en Lars

Rocka, onze kraam zei dat geel zijn niet erg was, maar dat we aan de bel moesten trekken als er sufheid bij kwam. Hier hielp 'in het licht leggen' goed. Dus, de kinderwagen overdag lekker buiten (dat kon toen ) of anders voor het raam.
Hihi, Tess, en gaan die voetjes ook IN je mond?
Als je haar in bad na de fles van 18u Vicky, wordt ze daar dan niet loom van? Hoewel ik hier het idee heb dat ze van het badje helemaal hieperdepieper worden. Ik leg ze daarna altijd nog even in de box, zonder mobiel aan oid, en dan worden ze wel loom.
Vannacht hebben ze allebei van 21u tot 5u geslapen Om 5u flesje gegeven en toen hebben ze weer geslapen tot 8.30u (toen hebben we ze wakker gemaakt). Ik heb alleen het idee dat ze na 4 uur nog niet echt honger hebben. De fles gaat er met moeite in en al helemaal niet leeg (sinds gister). Terwijl ze daarvoor wel lekker leeg gingen allemaal
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 11:50:14 #221
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73329644
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 11:48 schreef innepin het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is vrij ernstig naar mijn idee Innepin
pi_73329711
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 11:48 schreef innepin het volgende:
Rocka, Willow was ook flink geel, maar net op 't randje van bloedprikken en de hele heisa, toen trok het uit zichzelf weg. Hoop dat het bij jouw rocker ook gauw wegtrekt

Huupske, die pyjama Schattig
SPOILER

Dat meen je!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_73329854
In! Arm kind!

Vervelend Rocka, kan me voorstellen dat je nog niet zo mobiel bent. Hoop dat ie snel een gezond kleurtje heeft! Misschien is de dreiging van het bloedprikken idd genoeg!

Dat rugliggen en spugen klinkt wel logisch idd! Leg 'r nu afwisselend op dr zij en op d'r rug, met dr hoofdje elke keer de andere kant op.

Ben net voor het eerst naar buiten geweest met de kinderwagen. Ik voelde me zo'n kermisattractie! Ben beretrots op ons meisje hoor, maar met een kinderwagen door het durp paraderen moet toch nog ff wennen. Misschien komt het ook wel een beetje omdat ie knalroze met fluo-oranje is...
Doe mij maar een draagzak!
pi_73329992
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 12:00 schreef Ssserpente het volgende:
In! Arm kind!

Vervelend Rocka, kan me voorstellen dat je nog niet zo mobiel bent. Hoop dat ie snel een gezond kleurtje heeft! Misschien is de dreiging van het bloedprikken idd genoeg!

Dat rugliggen en spugen klinkt wel logisch idd! Leg 'r nu afwisselend op dr zij en op d'r rug, met dr hoofdje elke keer de andere kant op.

Ben net voor het eerst naar buiten geweest met de kinderwagen. Ik voelde me zo'n kermisattractie! Ben beretrots op ons meisje hoor, maar met een kinderwagen door het durp paraderen moet toch nog ff wennen. Misschien komt het ook wel een beetje omdat ie knalroze met fluo-oranje is...
Doe mij maar een draagzak!
doek! toch?
pi_73330154
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 12:07 schreef Kleurdoos het volgende:
doek! toch?
Hihi, ik wou het niet zeggen...

Rocka, wat vervelend dat het nu juist zo'n slecht weer is. Anders had je hem lekker in het oktoberzonnetje kunnen leggen. Ik hoop dat gewoon daglicht al genoeg doet en dat hij snel lekker roze is.
Ko was ook wat geel, niet heel erg maar een beetje, en allebei de oma's zeiden, oh hij heeft een kleurtje dat heeft hij van mijn kant. Een week later was hij zo roze als een speenvarkentje!

Ik snap wel dat ze die pyamaatjes zo lekker en leuk vinden, vroeger droegen baby's dat volgens mij alleen maar. Alleen die stukken ertussen begrijp ik niet zo goed, waarom dan geen jumpsuitjes, die heb je nog tot grotere maten.

Vanochtend lekker met Ko in bad geweest, sorry Huup, en hij lag me de hele tijd aan te kijken met een vingertje in de mond en een glimlachje. Af en toe een geluidje, we lagen echt te genieten samen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')