Ja maar, hij is toch ook hardstikke poepig schetig lief, leuk en schattigquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:17 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
ach schat! En als je een jongentje krijgt dan worden ze gewoon beste vriendjes, toch?
Heb je nog kriebels van de kat gehad of viel het dit keer mee?
zou er dan geen mogelijkheid bestaan dat je evt thuis zo'n lichtgedoe kunt doen? als je fysiek niet in staat bent enzo?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 08:41 schreef RockabeIIa het volgende:
De vk wil bloed laten prikken als het aanhoudt. We kijken vandaag ff hoe en wat (want ik kan echt niet 6x op en neer naar het zkh per dag....)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:48 schreef innepin het volgende:
Dat is vrij ernstig naar mijn idee InnepinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:48 schreef innepin het volgende:
Rocka, Willow was ook flink geel, maar net op 't randje van bloedprikken en de hele heisa, toen trok het uit zichzelf weg. Hoop dat het bij jouw rocker ook gauw wegtrekt
Huupske, die pyjamaSchattig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat meen je!
doek! toch?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:00 schreef Ssserpente het volgende:
In!Arm kind!
Vervelend Rocka, kan me voorstellen dat je nog niet zo mobiel bent. Hoop dat ie snel een gezond kleurtje heeft! Misschien is de dreiging van het bloedprikken idd genoeg!![]()
Dat rugliggen en spugen klinkt wel logisch idd! Leg 'r nu afwisselend op dr zij en op d'r rug, met dr hoofdje elke keer de andere kant op.
Ben net voor het eerst naar buiten geweest met de kinderwagen. Ik voelde me zo'n kermisattractie!Ben beretrots op ons meisje hoor, maar met een kinderwagen door het durp paraderen moet toch nog ff wennen. Misschien komt het ook wel een beetje omdat ie knalroze met fluo-oranje is...
![]()
Doe mij maar een draagzak!
Hihi, ik wou het niet zeggen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |