abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73239161
Thanks dames, wij gaan zo naar buiten!

Wat goed dat Tyler het leuk vindt op de kinderstoel!
  woensdag 30 september 2009 @ 12:57:29 #27
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_73239297
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:50 schreef MeNicole2 het volgende:
Mikael kreeg ook al hel vroeg rozijntjes enzo Nooit bij nagedacht eigenlijk
Hier ook hoor, af en toe wilde die zich alleen nog wel eens verslikken maar dat deed die ook in brood
pi_73239518
Tessie ik kan me voorstellen dat je hem mist! Ik zie nu al op tegen januari als ik weer ga werken. Maar goed voorlopig nog maar even genieten, we hebben nog wel even

Ik weet niet meer wie het vroeg wat je kan doen/geven bij verkoudheid en hoe het zit met stomen, maar ik zag net bij de etos schuim voor in het badje om mee te stomen. Het is van het etos eigen merk en heet stoombadje. Mag gebruikt worden vanaf 3 maanden.

bedankt voor de sterkte wensen
pi_73241331
Mefke wat een mooi mannetje is jullie ''Driekus'' haha zn echte naam vind ik 10000x mooier hoor!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_73242103
Welkom Mefke! Gefeliciteerd met je mooie "Driekus,"! Ik ben zo benieuwd naar z'n echte naam! * Zweefvliegje haar PM box staat open! Gevonden! Mooie naam heeft je mannetje!

[ Bericht 21% gewijzigd door Zweefvliegje op 30-09-2009 15:23:17 ]
pi_73242536
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:31 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Verrek!
haha had je dat echt niet in de gaten? ik vond 't al wel een wat bijzondere timing.

driekus' naam was toch te zien in die spoiler ergens in 't z&g topic? ik vind 'm leuk!
pi_73243034
Hehe na lang zoeken heb ik ook ontdekt welke naam er 8ter Driekus schuilgaat. Leuk Mefke!
En wat een droppie! Van harte met jullie kanjer!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_73245306
Mefke, gefeliciteerd met julle Driekus! Ik ga nog wel eens op zoek naar zijn echte naam, heb nu even geen puf.

Morris heeft een oorontsteking en hoge koorts en pijn. Ik heb al zo'n 33 uur niet geslapen en ben dus ook helemaal kapot. Ik vind het zo zielig voor hem.

Nou, ik hoor hem alweer, hij heeft een krap uurtje geslapen.
Ik zeg maar zoo, want dierentuin is te lang.
  woensdag 30 september 2009 @ 15:55:50 #34
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_73245349
Pff Memmel, wat heftig zeg. En 33 uur niet geslapen??? Sterkte en beterschap
Make love, not war ☮
pi_73245358
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:33 schreef bixister het volgende:

[..]

haha had je dat echt niet in de gaten? ik vond 't al wel een wat bijzondere timing.

driekus' naam was toch te zien in die spoiler ergens in 't z&g topic? ik vind 'm leuk!
Nee, stom hè? En verder is het hier ook niemand opgevallen. Of niemand heeft het gezegd omdat het te voor de hand liggend is...

Naja, 't meiske ligt hier iig heerlijk te slapen. De kraamhulp was er vandaag voor het laatst. Heb om één uur gezegd dat ze naar huis kon, net als gister en eergister trouwens. Visite komt toch pas 's avonds en N. is thuis. Wij redden ons wel!
pi_73245622
Er ligt een baby te slapen in mijn huis! Een heus klein jongetje!
Ik stond net weer even te genieten bij zijn bedje, wat een langverwacht wondertje is het toch!

Mefke, welkom hier met jullie zoon! Wat een knapperd.

Serpente, fijn dat alles zo lekker gaat!

Morris, wat naar en zielig. Hopelijk gaat het snel weer beter en kun je even goed bijslapen, Memmel.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 30 september 2009 @ 16:08:43 #37
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_73245801
Hi hi, fijn en bijzonder blijft het toch, he Oek. Ik heb volgens mij nog wel tot Juul z'n tweede ofzo elke ochtend met een schok gedacht: " Ik heb een kind! Het is echt waar!!! "

Ja heus. Zo lang duurde dat bij mij...
pi_73245938
hihi, zo lang zou het hier ook wel eens kunnen duren! Leuk toch?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 30 september 2009 @ 16:25:14 #39
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73246467
Oeh... nu wordt ik toch wel heel erg nieuwsgierig Mefke..
Heb je vandaag een beetje kunnen bijslapen Memmel?
En Oeke, wat klink jij verliefd zeg
  woensdag 30 september 2009 @ 16:30:08 #40
248986 MamaNik
pi_73246629
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hehe na lang zoeken heb ik ook ontdekt welke naam er 8ter Driekus schuilgaat. Leuk Mefke!
En wat een droppie! Van harte met jullie kanjer!
Nou ik geef het op, heb me een ongeluk gezocht hahaha
pi_73246945
quote:
Op woensdag 30 september 2009 16:30 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Nou ik geef het op, heb me een ongeluk gezocht hahaha
Op deze pagina
Zwangerschap en geboorte deel 570
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 30 september 2009 @ 16:44:18 #42
248986 MamaNik
pi_73247127
quote:
Op woensdag 30 september 2009 16:38 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Op deze pagina
Zwangerschap en geboorte deel 570
Thanks!! daar heb ik wat aan ;-) Erg leuke naam inderdaad!
pi_73249380
mefke en driekus welkom

arme morris ik hoop dat ie gauw opknapt, memmel. En dat jij dan weer eens behoorlijk kunt slapen...33 uur, jeumig. Beterschap

oeke, nog steeds he

Bar, hoe is het met jou en Roy?

Hier werkt ons ritme niet meer. Of het nou alleen goed werkte omdat ze prikjes had gehad, of dat er iets anders is, weet ik niet, maar het is weer pet. Volgens Oei, ik groei te vroeg voor een sprongetje (pas bij 12 weken) en volgens mij zijn regeldagen ook pas weer rond die koers, toch?
In ieder geval is haar in bed leggen een drama en zijn we uiteindelijk maar weer samen op het grote bed gaan liggen, alwaar ze dan toch maar ruim 3 uur heeft geslapen. Wel schattig om te zien hoe haar handje iedere keer naar haar mond gaat; ze zoekt duidelijk haar duimpje, maar dat lukt nog niet helemaal. Als ze zo door blijft oefenen, duurt dat vast niet lang meer
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73249988
Waat 33 uur.
Jeetje dat is echt lang Memmel zo zonder slaap.
Is er misschien een achterban die even in kan springen zodat je wat slaap kan pakken?
En wat sneu voor Morris ook.
Sterkte allebei. Dat het maar heel snel over mag gaan

Miss lief is dat he.
Hier doet Dewi ook pogingen, maar het eindigd meestal erin dat de halve vuist erin zit.
pi_73250297
Vanmiddag om 4 uur was ie stil en ben ik even een uurtje gaan liggen...
Ja, ik was gisterochtend om 7 uur en heb tot 4 uur vanmiddag dus niet meer geslapen.
Mijn man had vanmorgen vroeg een belangrijke bespreking, dus heb ik de nacht gedaan. Ik mocht niet zitten, niet liggen, alleen maar lopen. Anna is bij mijn ouders, dus die heeft iig een leuke dag gehad.
Hoop dat de ab snel aanslaat.
Ik zeg maar zoo, want dierentuin is te lang.
pi_73250431
Och Memmel Hopelijk kun je straks lekker slapen!

Mijn Merel (overdwars, dat wel) die mama, oma, dada (dag dag) zegt, en zwaait, en in d'r handjes klapt, en dat allemaal in een halve minuut

Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_73250529
Jeetje Memmel, ik hoop dat het snel beter gaat!

Miss-Sly, het kan wel dat ze een beetje van slag is door de prikjes, was hier ook. Ik denk dat hij iets van 3 dagen uit zijn ritme is geweest erdoor. Wanneer had Senna de prikjes ook alweer?

Wat een lief filmpje Fuente!
pi_73250580
Welkom Mefke en Ssserpente. Misschien heb ik het nou dubbel gezegd. Mijn hoofd staat er even niet bij want ben erg verkouden.

Beterschap Memmel met je kleine. Hoop dat je gauw wat kunt bijslapen, 33uur is erg lang zonder slaap.

Sterkte FTA.

Tesse wat goed dat je kleine het leuk vind op de opvang. Alle begin is moeilijk maar het wordt mettertijd wat makkelijker. Al mis je hem/haar nog steeds.

Een paar dagen niet op internet en ik heb erg veel bij te lezen. Ga straks kijken of het lukt, anders morgen als ik toch ziek thuis lig.

Mijn zoontje was op het weekend een beetje verkouden (met bijna 8 maanden voor het eerst) en wij zijn een dag echt binnen gebleven, heb hem in zijn wippertje in de badkamer mee genomen waar hij kon stomen. Otrivin neusspray gegeven. Wat is het moeilijk om dat erin te krijgen. Hij maar gillen alsof ik hem iets aandeed wat heel erg was. Gisteren was het bij hem alweer voorbij.

Opa heeft hem net thuis gebracht. Hij wilde graag zijn hoe zijn kleinkind zich omdraait. Deed die natuurlijk niet. Zodra Opa weg was deed hij het twee keer achter mekaar. Mijn kleine wil ook heel graag even post. Als ik hem op schoot heb met de pc naast me dan laat hij er zich zowat bovenop vallen. Ik zal hem heel even zijn gang laten gaan.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_73250684
xwxk dee b hb fvtyhnjfr

(Beetje kort maar de eerste post van Jair. Hij tikt ook vaak op de verkeerde toetsen)
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_73251653
quote:
Op woensdag 30 september 2009 09:27 schreef Ssserpente het volgende:
Mef er ook bij?
Zekers!
Pff, het is wel effe wennen hoor, zo'n ukkie. Hij doet het goed, kan heel goed drinken (wat mama dan weer minder vindt want mijn tepels zijn door littekens wat pijnlijk) en kijkt als ie wakker is heel wijs de wereld in. Nou zelf nog effe herstellen, maar dat gaat al de goede kant op. En nou moet echt nog effe gaan bijlezen, maar dan moet ik eerst wat langer op een stoel kunnen zitten.
Wel grappig om te zien dat er nog een hele speurtocht naar de naam gedaan werd, ik vond em niet eens zo goed verstopt.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')