Graag ja, zodat ik daarna kan meepraten.quote:Op woensdag 30 september 2009 01:05 schreef Edwinuss het volgende:
Krijgen we nu weer een half topic met in welke stad de game te krijgen is? Of gaan we nog over de game posten?
dudequote:Op woensdag 30 september 2009 01:10 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Graag ja, zodat ik daarna kan meepraten.
Nogmaals dus, iemand 'm al gezien bij de MM Groningen (voor 49,-)?
gewoon de url plaatsen..quote:Op woensdag 30 september 2009 02:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
[ afbeelding ]
De game schrok zich dood, en nu werkt mijn gameface niet.
btw hoe kan je hier een filmpje droppen?
Als je je tv op zwart/wit zet ziet het er vast beter uitquote:Op woensdag 30 september 2009 02:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
[ afbeelding ]
De game schrok zich dood, en nu werkt mijn gameface niet.
btw hoe kan je hier een filmpje droppen?
Bij mij staat hij ook op verzondenquote:Op woensdag 30 september 2009 00:01 schreef Roberto258 het volgende:
Ik zie net dat ik een mailtje heb ontvangen van bol.com dat ze hem verzonden hebben, ik krijg hem dus morgen![]()
Dat weet je toch als je er koopt?quote:Op woensdag 30 september 2009 08:05 schreef Roflpantoffel het volgende:
Grr, ik wil het spel.Kut Cd-Wow.
Het is zonde om de twee kortingen twv 13 euro weg te wuiven. Nu de winkels nog niet geopend zijn heb ik toch even de tijd.quote:Op woensdag 30 september 2009 08:27 schreef kL0j00h het volgende:
Ga je nou werkelijk al die moeite doen voor een paar euro korting?
Ja dat dat is ook zoquote:Op woensdag 30 september 2009 08:33 schreef druide het volgende:
[..]
Het is zonde om de twee kortingen twv 13 euro weg te wuiven. Nu de winkels nog niet geopend zijn heb ik toch even de tijd.
Ik ben voor! Alleen moet ik nog wel een paar dagen wachten, tot mijn Fifa 10 binnenkomt.quote:Op woensdag 30 september 2009 04:18 schreef Voltreffer het volgende:
Gaan we hier weer zo'n competitietje spelen? Kunnen we ook allemaal even die achievement halen
.
hier ook.quote:Op woensdag 30 september 2009 06:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij mij staat hij ook op verzonden
quote:Op woensdag 30 september 2009 08:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat weet je toch als je er koopt?![]()
Het is wel goedkoop maar ook traag. Ik verwacht dat je ergens eind volgende week kan spelen.
Juist, heb ik ook gedaan. Scheelt weer iets!quote:Op woensdag 30 september 2009 08:33 schreef druide het volgende:
[..]
Het is zonde om de twee kortingen twv 13 euro weg te wuiven. Nu de winkels nog niet geopend zijn heb ik toch even de tijd.
yupsquote:Op woensdag 30 september 2009 10:04 schreef Kn0x het volgende:
Ik denk dat ik hem dadelijk eens ga halen voor de PS3. Werkt dat GameFace ook op de PS3?
Ik neem aan gewoon bij de FRS. Die verkoopt hem gewoon volgens mij bij al hun filialen.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:26 schreef Dirkos1987 het volgende:
Weet iemand of hij in ehv al ergens te krijgen is? anders race ik daar vandaag even heen!!!
Kan niet wachten om het te spelen
Zeker erg vervelend, hopelijk komt Fifa hier nog met een oplossing voor en verwerken ze dit in een patch voor de game.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:35 schreef cypher21 het volgende:
Ik heb gister een paar potten online gespeeld.
Scoren is wel wat lastiger tegen mensen die het spel kennen dan tegen de computer, maar goed. Daarnaast zijn er nog steeds tig van die eikels die als ze 1 of 2-0 achter staan de verbinding verbreken
Zou iets voor moeten komen in het spel, net als bij SF4 ofzo dat je kunt zien hoeveel disconnects ze hebben
MM Heerlen verkoopt hem pas morgen? Dang, ik wilde net langsgaan.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:02 schreef VatosLoco het volgende:
Iemand in Zuid-Limburg het spel al ergens vandaan weten te halen? MediaMarkt verkoopt hem pas morgenkan niet wachten
Ja hè, verdedigen vond ik in de demo ook al zo makkelijk.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:55 schreef druide het volgende:
Jeuj gekocht!
Eerste ervaring: wennen. Verdedigen is een stuk makkelijker geworden en aanvallen dus moelijker. Toch vergaat het scoren me goed af: eerste wedstrijd 4-0 (waarna de verbinding werd verbroken), tweede wedstrijd werd 7-0 (tegenspeler begon irritant te doen door eigen doelpunten te scoren en weg te blijven).
Ik weet niet hoeveelste ik sta, maar met zo weinig concurrentie moet een plaatsje in de top 50 vandaag wel te doen zijn .
ik heb em bij gamemania (sittard) gehaald, weet niet of ze nog voorraad hebbenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:02 schreef VatosLoco het volgende:
Iemand in Zuid-Limburg het spel al ergens vandaan weten te halen? MediaMarkt verkoopt hem pas morgenkan niet wachten
Maastricht heb ik gebeld, Heerlen durf ik niet te zeggen.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:12 schreef Kn0x het volgende:
[..]
MM Heerlen verkoopt hem pas morgen? Dang, ik wilde net langsgaan.
Tot de voorraad op is lijkt mij.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand hoeveel exemplaren je maximaal van FIFA 10 voor de Xbox 360 tegelijk mag kopen bij de MediaMarkt?
Volgens mij zat Jack van Gelder al in fifa98 (kan me vergissen)quote:Op woensdag 30 september 2009 12:38 schreef jjstyle333 het volgende:
Misschien moeten ze bij fifa 2011 eens andere nederlandse comentatoren nemen.
Jeroen Grueter, Andy Houtkamp, Arno Vermeulen, Bas Ticheler, Jack van Gelder, Jan Roelfs, Frank Snoeks, Ragnar Niemeijer, Philip Kooke, Ronald van der Geer. Kies maar uit.
p.s vraagje, als je in de eredivisie speelt, speel je dan ook met de echte eredivisie derbystar bal ?
Lijpquote:Op woensdag 30 september 2009 12:46 schreef Voltreffer het volgende:
Jeps, je speelt met de officeele bal.
Wel goed dat keepers nu tenminste rood kunnen krijgen..quote:Op woensdag 30 september 2009 12:46 schreef Voltreffer het volgende:
Jeps, je speelt met de officeele bal.
//Edit en trouwens voor de mensen die denken dat hun opstelling automatisch veranderd. Als je naar Team Managment gaat, moet je even je Assistend Manager op Off zetten. Kwamen wij gister ook achter.
En wat zijn de keepers soms slecht zeg. Gister voor het eerst gezien dat onze keeper uitkwam een sleiding neemt en rood krijgt
. Waarna een veldspeler beter stond te keepen dan de keeper alle wedstrijden daarvoor.
Ik zou 'm gelijk op je HDD installen als ik jou was.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:37 schreef druide het volgende:
Ik heb het wereldrecord zo snel mogelijk een cd bekrassen gebroken! Gelukkig konden ze bij de Gamemania voor 5 euro de bovenste laag eraf krassen.Wijze les voor vandaag: nooit je XBOX optillen als hij de schijf aan het lezen is.
Dat heb ik zojuist gedaan.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:42 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ik zou 'm gelijk op je HDD installen als ik jou was.
Hoe dom kan je zijn.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:37 schreef druide het volgende:
Ik heb het wereldrecord zo snel mogelijk een cd bekrassen gebroken! Gelukkig konden ze bij de Gamemania voor 5 euro de bovenste laag eraf krassen.Wijze les voor vandaag: nooit je XBOX optillen als hij de schijf aan het lezen is.
Jack van Gelder zat volgens mij alleen maar in CompetitieManager, met de beer is los enz.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:44 schreef cypher21 het volgende:
[..]
Volgens mij zat Jack van Gelder al in fifa98 (kan me vergissen)
Ik heb nog geen eredevisie gestart, dus geen idee w.b. de bal,
Jack van Gelder zat ook in een voetbal game voor de pc heel veel jaar terug, de game heet "Het EK'96 voetbalspel."quote:Op woensdag 30 september 2009 14:24 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Jack van Gelder zat volgens mij alleen maar in CompetitieManager, met de beer is los enz.
Hij zat ook in WK 98 van Davilex.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:30 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Jack van Gelder zat ook in een voetbal game voor de pc heel veel jaar terug, de game heet "Het EK'96 voetbalspel."
http://www.gamesmeter.nl/game/1733
Toch maar zelf geweestquote:Op woensdag 30 september 2009 16:50 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zag 'm net liggen bij de MM in Groningen voor 59,-. Toch maar even laten liggen als ik 'm ook kan bestellen voor ~40,-. Dan maar een weekje wachten.
quote:Op woensdag 30 september 2009 03:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als je je tv op zwart/wit zet ziet het er vast beter uit
Gister bij E-Plaza in XL Woensel gehaald. (frs had hem ook)quote:Op woensdag 30 september 2009 10:26 schreef Dirkos1987 het volgende:
Weet iemand of hij in ehv al ergens te krijgen is? anders race ik daar vandaag even heen!!!
Kan niet wachten om het te spelen
Dat kon vorige jaar ookal. En ik zag iemand schrijven over het publiek dat héé héé doet als je vaak achter elkaar over schiet, dat was ook vorig jaar al. Alleen moest je toen met 3 punten verschil voor staan.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel goed dat keepers nu tenminste rood kunnen krijgen..
Misschien een goede videokaart halen en alles op max/high zetten. Ziet er hier echt wel strak uit hoor.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:22 schreef twetwe het volgende:
Na 2 jaar fifa op de xbox360 (2008&2009) toch snel ff fifa 10 op de pc 'gehaald'. Wat een kutgame op de pc zeg, het is lelijk en je hebt echt weinig optisch enzo. Toch maar ff voor de 360 halen dan.
Dat is dan zeldzaam want in die ruim 1000+ wedstrijden die ik heb gespeeld is het mij niet 1 keer overkomen dat de keeper rood kreegquote:Op woensdag 30 september 2009 18:33 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Dat kon vorige jaar ookal. En ik zag iemand schrijven over het publiek dat héé héé doet als je vaak achter elkaar over schiet, dat was ook vorig jaar al. Alleen moest je toen met 3 punten verschil voor staan.
Dus kon het wel.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:34 schreef MaxC het volgende:
[..]
Dat is dan zeldzaam want in die ruim 1000+ wedstrijden die ik heb gespeeld is het mij niet 1 keer overkomen dat de keeper rood kreeg
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:33 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Dat kon vorige jaar ookal. En ik zag iemand schrijven over het publiek dat héé héé doet als je vaak achter elkaar over schiet, dat was ook vorig jaar al. Alleen moest je toen met 3 punten verschil voor staan.
[..]
Misschien een goede videokaart halen en alles op max/high zetten. Ziet er hier echt wel strak uit hoor.![]()
Het was al bekend voor dat de game uit kwam, dat ie pc zwaar ugly eruit zagquote:Op woensdag 30 september 2009 20:00 schreef twetwe het volgende:
[..]
hahaha ik speel alles op maximaal met een resolutie 1280 bij 1024... Dus niks nieuwe videokaart kopen...
Maar toch komt het niet in de buurt van de kwaliteit van fifa 10 op de xbox360 op me HD tv
quote:Op woensdag 30 september 2009 22:47 schreef Leonos het volgende:
Ik ben alweer ontslagen bij Ajax.
Morgen nog is proberen
Je kan een filter instellen bij het zoeken, bv. op leeftijd, positie, etc...quote:Op woensdag 30 september 2009 23:24 schreef DrDentz het volgende:
Hey ik heb een vraag omdat ik het spel nog niet heb: Als je nou een seizoen speelt kun je dan ook makkelijk zoeken naar goede (goedkope) spelers om te kopen? Of moet je echt alle clubs langs om te kijken wat ze hebben? Want er zijn zoooooveel clubs tegenwoordig.En ik wil natuurlijk wel een beetje de talenten eruit pikken.
Nee, helaas.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Zit je de jupiler league er nou ik in?? Dus de nederlandse 1e divisie bedoel ik dan he
Op welk niveau speel je?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 03:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Er degraderen geen clubs uit de Eredivisie. Overigens nog steeds met Feyenoord bezig en we staan nu 7e. Twente bovenaan met PSV en AZ op twee punten achterstand. Ongeveer halverwege het seizoen. Aan het begin Velthuizen en Honda gekocht, die ook in de basis staan. Vreemd genoeg doet VVV het nog steeds best aardig zonder Honda. (11e plaats)
Qua spel bakt Feyenoord er geen zak van, meestal wacht ik gewoon achterin tot de tegenstander de bal verliest (zelfs tegen Heracles, VVV, etc.) om er dan met Cissé of Slory vandoor te gaan. Vreemd genoeg is de enige wedstrijd waarin ik domineerde de wedstrijd uit tegen PSV (0-2 winst). PSV kwam er geen moment aan te pas, terwijl ik ook de instelling op defensive had staan en ik van plas was voornamelijk te verdedigen. Grootste twee ergernissen zijn keepers bij hoge ballen en overtredingen door geduw. Misschien ligt het aan Velthuizen maar veel ballen bij de tweede paal vliegen wel heel makkelijk over de keeper, richting een aanvaller die 'm dan kan inkoppen. En qua geduw is de scheids echt op de hand van de CPU.
ik speel echt alleen maar of tegen vrienden of onlinequote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:14 schreef R_B het volgende:
[..]
Op welk niveau speel je?
Als je manager mode speelt zit je virtual pro er niet in toch of wel?
Echt bijna iedereen speelt manager mode. Ik speel meestal alleen wat vriendschappelijke potjes en soms online ranked....
Ik vind het meestal klote dat je zoveel moet instellen in manager mode, spelers zoeken bij andere teams etc.
De tactiek van PSV vond ik ook zeer goed bespeelbaar, zeker in vergelijking met andere wedstrijden!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 03:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vreemd genoeg is de enige wedstrijd waarin ik domineerde de wedstrijd uit tegen PSV (0-2 winst). PSV kwam er geen moment aan te pas, terwijl ik ook de instelling op defensive had staan en ik van plas was voornamelijk te verdedigen.
Dat is vast omdat hij vandaag pas officieel uit komt. Vandaag is die store dus "unlocked". Denk ik.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:19 schreef Razer het volgende:
Meer mensen die geen Live Season 2.0 Alle competities op de XBox kunenn kopen? Als ik deze optie kies, staat er free, en als ik dan wil kopen, krijg ik de melding, can't download. Iemand hier nog meer last van?
Dat is geen bug, je kan de speler dan zelf besturen en door op a, b, x, y te drukken kan je op verschillende manier juichen. Zo kan je een hele trein over het veld heen maken met andere spelers die achter je aan rennen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:24 schreef wise het volgende:
vind het maar stroef gaan![]()
ook leuke "bug", als je scoort lopen de spelers gewoon vooruit, (dus gewoon het goal in of tegen de paal en dan de loopanimatie gaan dan door) dan ff laden en dan een goalvier-scene.
misschien is het nog ff wennen, maar ik prefereer toch nog pes over fifa.
Time will tell
ok vetquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:26 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Dat is geen bug, je kan de speler dan zelf besturen en door op a, b, x, y te drukken kan je op verschillende manier juichen. Zo kan je een hele trein over het veld heen maken met andere spelers die achter je aan rennen.
Hoe heb je je controller options ingesteld ?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:24 schreef wise het volgende:
vind het maar stroef gaan![]()
ook leuke "bug", als je scoort lopen de spelers gewoon vooruit, (dus gewoon het goal in of tegen de paal en dan de loopanimatie gaan dan door) dan ff laden en dan een goalvier-scene.
misschien is het nog ff wennen, maar ik prefereer toch nog pes over fifa.
Time will tell
niks aan veranderd, gewoon gelijk gaan spelen. Zal vanavond even kijken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoe heb je je controller options ingesteld ?
CPU Assist ? Semi ? Manual ?
Probeer zoveel mogelijk op manual te zetten, dat wordt dan wel veel oefenen, maar als je het onder de knie hebt wil ik nog weleens weten of je PES prefereert.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:35 schreef wise het volgende:
[..]
niks aan veranderd, gewoon gelijk gaan spelen. Zal vanavond even kijken.
Moet eerlijk bekennen dat ik het wel buggy vind overkomen. Volgens mij rende ze bij fifa 2009 niet zomaar blind rechtdoor, maar al gelijk naar de zijkant.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:26 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Dat is geen bug, je kan de speler dan zelf besturen en door op a, b, x, y te drukken kan je op verschillende manier juichen. Zo kan je een hele trein over het veld heen maken met andere spelers die achter je aan rennen.
Nee hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:41 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik het wel buggy vind overkomen. Volgens mij rende ze bij fifa 2009 niet zomaar blind rechtdoor, maar al gelijk naar de zijkant.
Is dat gewoon de Pass knop? (X op xbox)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:06 schreef mash_ het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9833118 Gebruiken jullie die paas veel? lange hoge paas? als die goed valt is het echt dodelijk
De pass-knop is A op de Xbox. Maar op het filmpje is inderdaad X te zien (Lobpass/Cross in Fifa10 termen)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:44 schreef cypher21 het volgende:
[..]
Is dat gewoon de Pass knop? (X op xbox)
samen met L1. geen idee hoe het op de xbox heetquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:44 schreef cypher21 het volgende:
[..]
Is dat gewoon de Pass knop? (X op xbox)
nee is niet die. deze is samen met l1 tegelijk. gewoon met vierkantje komt nooit zo mooi aan dan als je hem zo doetquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:53 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
De pass-knop is A op de Xbox. Maar op het filmpje is inderdaad X te zien (Lobpass/Cross in Fifa10 termen)
Kan er nergens iets over vinden. Fifa 09 was wel goed ontvangen, wat is er aan 10 dan zo slecht? Zit eraan te denken om het te halen voor m'n PSP, maar ja, als het crap is...:pquote:
Ik denk dat je de bumper bedoeld (LB) de trigger (LT) is voor trucjesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:54 schreef R_B het volgende:
Passknop plus trigger, dan gaat de bal door de lucht.
Steekpas knop plus trigger is een hoge bal over de defensie van de tegenpartij
Volgens mij is een 1-2tje LB en dan 2x op A.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:47 schreef cypher21 het volgende:
[..]
Ik denk dat je de bumper bedoeld (LB) de trigger (LT) is voor trucjes
LB+Y = hoge bal in de loop
LB+X = dus een hoge voorzet (Zoals dat filmpje)
LB+A = 1-2tje
LB = L1 en LT = L2 op PS3 (voor zover ik weet)
Google heeft de tracklist...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:15 schreef Leonos het volgende:
Heeft iemand de tracklist van FIfa 2010 ?
Zitten weer geniale nummers tussen
Ik geloof er ooit een screenshot van te hebben gezien, dus ik geloof het wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:06 schreef rihago het volgende:
zit ultimate team er nu ook in?
dat vond ik echt geweldig in fifa 09
Neequote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:06 schreef rihago het volgende:
zit ultimate team er nu ook in?
dat vond ik echt geweldig in fifa 09
World class, heet het geloof ik. Hoogste in ieder geval. (Kan er niet tegen als ik weet dat de AI beter kan spelen, dus zet ik het altijd op z'n hoogst. Anders voelt het alsof ze me laten winnen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:14 schreef R_B het volgende:
[..]
Op welk niveau speel je?
Als je manager mode speelt zit je virtual pro er niet in toch of wel?
Echt bijna iedereen speelt manager mode. Ik speel meestal alleen wat vriendschappelijke potjes en soms online ranked....
Ik vind het meestal klote dat je zoveel moet instellen in manager mode, spelers zoeken bij andere teams etc.
Ok, got it. Ik ga nu online, als iemand tegen mij wil spelen -> gamertag: AFHANLquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:42 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
Alvast een tvp. Mijn FIFA 2010 (XBOX360) kan elk moment binnenkomen en daarna ben ik de hele dag beschikbaar om een paar van jullie te pwnen.
Niet dat ik een pro ben, heb het al jaren niet gespeeld op mijn console.
Ik krijg het ook nog niet lekker werkend. Ik kom tot de laatste stap "Generate my gameface" en daarna krijg ik een wit scherm. En ook idd op allebei de pc's hier problemen met danwel het geheugen (1GB is te weinig blijkbaar) en met de videokaart.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb net bij een maat van me op de xbox gespeeld en nu wil ik hem ook op mijn ps3 spelen maar ik moet nog wachten tot dinsdag
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:53 schreef -J-D- het volgende:
Zojuist geinstalleerd op de pc, nu nog ff zoeken waarom het boekje er niet bijgeleverd is![]()
Voetbalspellen horen op een console tenzij het fm is!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:53 schreef -J-D- het volgende:
Zojuist geinstalleerd op de pc, nu nog ff zoeken waarom het boekje er niet bijgeleverd is![]()
Ben benieuwd. Heb Fifa van het begin der jaren tot 2009 op de pc gespeeld met veel plezier.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Fifa op de PC spelen is als rukken met een kaasschaaf in je klauwen. Het kan wel, maar dat wil nog niet zeggen dat het goed is.
Prachtige verwoording. Hulde.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Fifa op de PC spelen is als rukken met een kaasschaaf in je klauwen. Het kan wel, maar dat wil nog niet zeggen dat het goed is.
Kijk, als iemand niet beter weet, dan zal diegene iets slechts vast te pruimen vinden, omdat hij geen vergelijkingsmateriaal heeft. Je moet het voor de gein eens op een console proberen, dan merk je hoe slecht het eigenlijk op de PC is. Om er nog maar eens een vergelijking tegenaan te gooien: Een man leeft op een onbewoond eiland samen met Patty Brard. Hij geilt keihard op Patty en vindt haar de mooiste vrouw ooit. Op een dag komt er een boot die hem naar de Miss Universe verkiezingen neemt. Zijn mond valt open en hij griezelt bij de gedachte ooit nog eens op Patty Brard te moeten klimmen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:02 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Heb Fifa van het begin der jaren tot 2009 op de pc gespeeld met veel plezier.
Dat anderen de console fijn(er) vinden, is geen probleem. Tot nu toe heb ik lol met de pc-versies.
Beetje jammer alleen dat anderen dat niet kunnen begrijpen en gelijk beginnen te janken dat je dat niet op een pc moet spelen.
Dat heb ik bij 5 versies gedaan en vond de console inderdaad beter. Ik moet de eerste nog tegenkomen die dat ontkent.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kijk, als iemand niet beter weet, dan zal diegene iets slechts vast te pruimen vinden, omdat hij geen vergelijkingsmateriaal heeft. Je moet het voor de gein eens op een console proberen, dan merk je hoe slecht het eigenlijk op de PC is.
De makers zijn een jaar met zo'n spel bezig.Als het goed is heb jij ook veel plezier van zo'n spel. Vind ik 55 euro nog wel meevallen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:11 schreef Labrador1974 het volgende:
[..]
Blijven toch belachelijke prijzen voor een game vind ik.
Vergelijk het eens met een bezoekje aan de bioscoop. 15 euro voor 2 tot 3 uur plezier. Hoeveel uur speel jij Fifa?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:11 schreef Labrador1974 het volgende:
[..]
Blijven toch belachelijke prijzen voor een game vind ik.
Hahahahaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9966541
Gebeurd me net
49,95 voor de Xbox 360 bij E-Plazaquote:
Delgado (ik in FIFA 10:p)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Met wie speel jij spits?
Ik zal dalijk mijn PSV basisteam ff posten;)
Ik doe altijd eerst paar seizoenen met PSV,,quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:34 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom speelt iedereen met de eredivisie teams? Is toch geen ZAK aan?
Heb je 'm nou wel of niet Edje?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:34 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom speelt iedereen met de eredivisie teams? Is toch geen ZAK aan?
Ronaldo, Ribéry, Messi en Robben zitten niet in de PS3 versie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:13 schreef PPWB84 het volgende:
Zit er trouwens verschil tussen de Xbox 360 en PS 3 versie of is dat wel vergelijkbaar?
Vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:13 schreef PPWB84 het volgende:
Zit er trouwens verschil tussen de Xbox 360 en PS 3 versie of is dat wel vergelijkbaar?
Inderdaad. Heeft met rechten te maken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ronaldo, Ribéry, Messi en Robben zitten niet in de PS3 versie.
Niet meteen knallen als je die bal voor het doel krijgt, gewoon rustig kijken en gecontroleerd schieten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:00 schreef HL_Dog43 het volgende:
.... ok wtf... http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9977646
Wat een goedkoop artikel zeg.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:44 schreef PES_spelert het volgende:
Meer over PES vs FIFA: http://www.nrcnext.nl/blo(...)-wordt-het-dit-jaar/
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:53 schreef -J-D- het volgende:
Hier merk ik dat ook wel ja. PSV uit win ik met 0-6, terwijl VVV thuis in de laatste minuten beslist moest worden, door een corner die ik fantastisch indraaide, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Pfff, ik begin toch een beetje bij te draaien. Fysiek gedeelte is leuk en aardig maar ook ontzettend frustrerend als de CPU telkens bevoordeeld wordt. Schijtziek word ik ervan. Net met Feyenoord tegen RKC vijf keer op rij geprobeerd ze te verslaan (jaja, ik weet dat het niet echt tof is om naar je dashboard te quitten maar verliezen van RKC is ook weer zoiets) en vijf keer trek ik aan het kortste eind. Gewoon niet leuk meer. Ik heb gewoon het gevoel dat de CPU een uitslag heeft vaststaan en ze daar naartoe voetballen. Anders kan ik ook niet verklaren dat ik de pot daarvoor Heerenveen nog redelijk wegtik en ik daarna met alle respect door RKC wordt weggepingeld. Grootste frustratie is toch wel dat kappen en draaien niet meer mogelijk is. Telkens als ik met Slory danwel Cissé over de zijkanten op storm moet ik wel voorzetten, omdat ik niet de bal terug kan kappen zondar dat ze een half uur nodig hebben om zelf mee te draaien. Het lijken gvd wel slagschepen, zo langzaam!
Nee, ik begin langzamerhand een beetje gefrustreerd te raken dat elke wedstrijd maar een gok is. Misschien de speeltijd per helft maar eens naar 10 minuten gooien, anders gaat Fifa mooi stof happen.
Game Mode Manager Modequote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9966541
Gebeurd me net
..... dat was de tegenstander.....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Niet meteen knallen als je die bal voor het doel krijgt, gewoon rustig kijken en gecontroleerd schieten.
Ja hallo dat was ook maar 1 wedstrijd, de rest gaat op semi pro. Over een tijdje een niveautje hoger gaan, en kijken of ik dat ook aankan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
Game Mode Manager Mode
Difficulty Amateur
Manager mode op amateur
dan is het goedquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
..... dat was de tegenstander.....![]()
[..]
Ja hallo dat was ook maar 1 wedstrijd, de rest gaat op semi pro. Over een tijdje een niveautje hoger gaan, en kijken of ik dat ook aankan.
http://www.eafootballworld.com/en_GB/homequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:10 schreef jpg97 het volgende:
Hoe kun je je gamertag linken aan je ea account?
Ik heb doelpunten geupload, maar waar kan ik die terug zien?
Ja maar daar zie ik mijn filmpjes niet.. of moet ik in FIFA aangeven wat mijn EA id is, of kan ik op die site mijn gamertag invullen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:21 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
http://www.eafootballworld.com/en_GB/home
Oh, okay thanks danquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
Denk dat je in moet loggen, ALS je uberhaupt een account hebt.
Anders ff aanmelden, al weet ik niet meer precies hoe dat in zijn werk gaat met de gamertag. :$
Bij My Bio - Game Face Beta op Edit drukken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:33 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Oh, okay thanks dan
Ik heb een account en ben ingelogd, maar zie geen mogelijkheid om mijn gamertag te koppelen...
En online moet je nog onder de knie krijgenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:33 schreef Winski05 het volgende:
Het dribbelen, kappen en draaien moet ik nog wat beter onder de knie krijgen, maar zo af en toe gooi ik er echt een heerlijke dribbel uit met Robben en Ribery. Bayern heeft echt een ontzettend leuk team om mee te voetballen![]()
Ik geloof dat een patch kwam waar in alles werd bijgewerkt voor teams voor zover dat nog niet was.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:41 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
En online moet je nog onder de knie krijgen![]()
Vind het ook een prettig spel, minpunten zijn momenteel idd de scheids, die gewoon niet lief is, en er is geen pijl op m'n eigen prestaties te trekken.. Grote overwinningen en grote verliespartijen..
Zette de xbox net aan en moest updaten? Weet iemand waarom?
Ook gameplay verbeteringen !quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:47 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik geloof dat een patch kwam waar in alles werd bijgewerkt voor teams voor zover dat nog niet was.
Kun je trowens ergens je statestieken zien? totaal wedstrijden, totaal minuten gespeeld enzo?
Dat staat er dus ergensquote:Hij vertelt verder dat enkele mankementen die nog in de demo zitten ondertussen verwijderd zijn uit het volledige spel en een patch vlak na de lancering beschikbaar gesteld wordt. Door deze patch zijn koppende aanvallers sterker tegen verdedigers, worden passes verbeterd, het dribbelen soepeler en worden er enkele crashes uitgesloten.
kan nog steeds met Fifa10quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:35 schreef Rejected het volgende:
Vroegah kon je fouls uitzetten in footies.
Yep, sneeuw hier + oranje bal.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:46 schreef emokid het volgende:
Ik heb aardig wat games erop zitten tegen een maat over live, player matches. Ik vroeg me alleen af of je online ook weerseffecten krijgt? Ik heb al een keer regen gehad, maar sneeuw nog niet, en dat is best wel mooi.
Volgens mij kun je de ontvangende speler richting de bal bewegen hoor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:50 schreef Merkie het volgende:
Dit spel is zo frustrerend. Wat echt enorm debiel is, is dat je bij een pass als uittrap zo enorm moet opletten of er geen tegenstander aan komt rennen (alleen via Live dan, computer doet dit niet). Je medespeler blijft stilstaan totdat hij de bal heeft en ondertussen wordt de bal voor de 4162367e keer afgepakt en is het weer eens 1-tegen-1. PES is wat dat betreft beter, daar kan je zulk balletjes niet onderscheppen. En terecht.
Tsja, als je als keeper een tegenstander aanspeelt terwijl je niet oplet, is ook dom. In mijn optiek realistisch en goed aan fifa.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:52 schreef Merkie het volgende:
Hoe dan? Ik word er zo gek van dat ik enorm op mijn hoede moet zijn bij zo'n simpel balletje. Slaat gewoon nergens op.
Semi-proquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik ben nog steeds verliefd op FIFA 10, en dat gaat ook niet meer weg. Daar ben ik van overtuigd.
Edit:
Wat hoort hier niet thuis
PSV 11 - 0 FC Groningen CPU
PSV 2 - 0 Ajax CPU
PSV 5 - 1 Heracles Almelo CPU
![]()
Bij Team Management kun je dat bekijken volgens mij.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ik trouwens wel vreemd vind gedurende je seizoen veranderen de cijfers van de spelers naar soms omlaag of omhoog. Nu lijkt me dat dit een vorm dingetje is en dan pas aan het einde van het seizoen te zien is wie er is gegroeid en wie niet, Maar waar zie je tijdens bijvoorbeeld de coach mode de totaal cijfers ?
Nee bij team management kun je alleen zien wat de cijfer vorm is van nu.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:18 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Bij Team Management kun je dat bekijken volgens mij.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:03 schreef Roberto258 het volgende:
Oké, mijn FIFA mag gaan stof happen, totdat er een patch uitkomt. Milic staat net buiten de zestien met twee verdedigers bij zich, komt Vorm er ineens gezellig bijstaan![]()
Moet denk ik eerst ook maar eens leren verdedigen voordat ik weer manager carriére probeer te starten
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:03 schreef Roberto258 het volgende:
Oké, mijn FIFA mag gaan stof happen, totdat er een patch uitkomt. Milic staat net buiten de zestien met twee verdedigers bij zich, komt Vorm er ineens gezellig bijstaan![]()
Moet denk ik eerst ook maar eens leren verdedigen voordat ik weer manager carriére probeer te starten
Dat is juist toch realistisch? in plaats van dat er een onzichtbare muur voor de aanvaller is?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:50 schreef Merkie het volgende:
Dit spel is zo frustrerend. Wat echt enorm debiel is, is dat je bij een pass als uittrap zo enorm moet opletten of er geen tegenstander aan komt rennen (alleen via Live dan, computer doet dit niet). Je medespeler blijft stilstaan totdat hij de bal heeft en ondertussen wordt de bal voor de 4162367e keer afgepakt en is het weer eens 1-tegen-1. PES is wat dat betreft beter, daar kan je zulk balletjes niet onderscheppen. En terecht.
Oh shit, dan zou ik maar gauw Isaksson verkopenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:32 schreef BWolf het volgende:
Er zit nu wel een duidelijk niveauverschil tussen slechte en goede keepers (iets wat bij fifa 09 niet duidelijk zichtbaar was, behalve misschien met uitzondering van de topkeepers.) De eerste goal die ik scoorde met PSV was uit een vrije trap door de benen van de keeper, terwijl de bal toch echt recht op hem afkwam.
Is er trouwens ook iemand die zich ergert aan het feit dat als je bal inspeelt de speler soms zomaar terwijl je daar geen opdracht toe gegeven hebt de bal een meter voor zich uitspeelt, zodat je de bal meteen kwijt bent of zelfs een eigen doelpunt maakt op deze manier (net zoals in fifa 2009 overigens, toen had ik er ook al last van.)
na krat 2 zal wel niemand van die 8 personen kampioen worden(nuchter kan ik nog steeds niet in normale tyd winnen)quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:56 schreef cypher21 het volgende:
Zo vanavond ff maar vrienden geroggeld voor een toernooitje
Als het goed is met 8 man, toernooitje met 4 teams van 2
staan gelukkig ook 4 kratten bier koud
Lees het topic even door drol.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn er al mensen die het op de PC hebben gespeeld?
ik ga toch niet 257 posts doorlezen.quote:
Ja ik heb hem geannuleerd. Ze zeiden dat ie niet eens op voorraad was.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:15 schreef Genius-F het volgende:
Ik had hem besteld bij CDwow, maar kan niet wachten dus daarnet maar even gekocht. Even installeren op de schijf en de marathon starten!
Mooi toch, kan je nu al genietenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:14 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ja ik heb hem geannuleerd. Ze zeiden dat ie niet eens op voorraad was.
OEOE speel je legendarisch? Ik speel ultra legendarisch!!! *zucht*quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:17 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Semi-pro
Ik speel met Utrecht op legendarisch, wel 2-6 verloren van Sunderland omdat m'n verdeding helemaal verkeerd stondDaarna tegen Malaga ging het beter, 2-2. Nu de competitiestart tegen ADO thuis en RKC uit.
Bugje denk ik...moet je soms aan en uit zetten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:34 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Mooi toch, kan je nu al genieten![]()
Waarom verandert mijn opstelling steeds met Manager-mode trouwens? Assistent-ding staat UIT....
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:08 schreef ImMaxa het volgende:
Ik speel weer Fifa 09. Speelt gewoon lekkerder, en het is niet dat Fifa 10 grafisch beter is op de PC dan 09...
pc versie loopt dan ook jaren achter, alleen op de ps3 en xbox kun je van de nieuwheid genieten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:08 schreef ImMaxa het volgende:
Ik speel weer Fifa 09. Speelt gewoon lekkerder, en het is niet dat Fifa 10 grafisch beter is op de PC dan 09...
Dat is het dan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Bugje denk ik...moet je soms aan en uit zetten.
Of je hebt nieuwe spelers binnengehaald.
Dat kan ook de oorzaak zijn.
Zal wel aan je eigen liggen dat issakson niet goed isquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:48 schreef MB23 het volgende:
kankerscheidsrechters![]()
Isaksson maakte nog een heerlijke blunder trouwens, met v. Bronckhorst nam ik een corner helemaal verkeerd, maar Isaksson besloot maar om de bal in zn goal te slaanrealistisch spelletje hoor.
Goed idee. Maar nu nog niet!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
Maken we nog een FOK competitie? (360)
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
Maken we nog een FOK competitie? (360) (PS3)
Maakt toch niet uit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
cuz ik die game pas vandaag heb.
gangster.
Eens, als je fifa 09 kan dan ook wel 10. Die combinaties die ik nu op de mat leg, nog mooier dan in 09quote:
Hmm Fifa avondjes, lekker elkaar uitlachen na de zoveelste fout en tot treurnis aan toe lekker spelen haha, ik ben morgen aan de beurt hiervoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:56 schreef cypher21 het volgende:
Zo vanavond ff maar vrienden geroggeld voor een toernooitje
Als het goed is met 8 man, toernooitje met 4 teams van 2
staan gelukkig ook 4 kratten bier koud
Er is volgens mij nog nooit een goede voetbalspel uitgekomen op de pc, het speelt ook totaal kut op 1 of andere manierquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:45 schreef ImMaxa het volgende:
@ Vorige blz: Heb helaas geen keus. Als ik hier een Ps3 of Xbox 360 had staan wist ik het wel, maarja... Bleh.
Screw you EA! Waarom verwaarlozen ze de pc versie toch zo, ten gunste van 2 consoles die ook al weer een paar jaar op de markt zijn... Volgend jaar graag svp een superieure Fifa op de PC! Misschien koop ik 'm dan wel, ipv download...
Als je niet in het eerste speelt, speel je gewoon wedstrijden met het tweede elftalquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:07 schreef Mindstate het volgende:
Bij speel als prof, kun je dan het beste beginnen bij een slechtere club, omdat je bij een club als Ajax eerst nog op de bank zal zitten en daardoor niet ontwikkelt? Of maakt dat niks uit
Ja, blijft geweldig,quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hmm Fifa avondjes, lekker elkaar uitlachen na de zoveelste fout en tot treurnis aan toe lekker spelen haha, ik ben morgen aan de beurt hiervoor
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:36 schreef cypher21 het volgende:
[..]
Ja, blijft geweldig,
Hoewel mijn 2 kids wakker werden van het geschreeuw toen we in de kampioenswedstijd in de 92e minuut 2-1 scorede Dat was dan weer ff minder(scoren niet, maar kids wakker wel), maar goed avondje geslaagd
helaas wel 3 kratten lichter
Ja begrijp ik, maar gaat je ontwikkeling dan langzamer oid? Of maakt dat niks uitquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:19 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Als je niet in het eerste speelt, speel je gewoon wedstrijden met het tweede elftal
@SuperHarregarre: Na world class heb je nog een level he
In 09 was het zo dat je een cijfer kreeg voor je spel, aan dat cijfer waren punten verbonden, met die punten kun je dan je spelerseigenschappen verbeteren. Ik weet niet of het in 10 precies hetzelfde gaat.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:37 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ja begrijp ik, maar gaat je ontwikkeling dan langzamer oid? Of maakt dat niks uit
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
Maken we nog een FOK competitie? (360)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |