Ik geloof er ooit een screenshot van te hebben gezien, dus ik geloof het wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:06 schreef rihago het volgende:
zit ultimate team er nu ook in?
dat vond ik echt geweldig in fifa 09
Neequote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:06 schreef rihago het volgende:
zit ultimate team er nu ook in?
dat vond ik echt geweldig in fifa 09
World class, heet het geloof ik. Hoogste in ieder geval. (Kan er niet tegen als ik weet dat de AI beter kan spelen, dus zet ik het altijd op z'n hoogst. Anders voelt het alsof ze me laten winnen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:14 schreef R_B het volgende:
[..]
Op welk niveau speel je?
Als je manager mode speelt zit je virtual pro er niet in toch of wel?
Echt bijna iedereen speelt manager mode. Ik speel meestal alleen wat vriendschappelijke potjes en soms online ranked....
Ik vind het meestal klote dat je zoveel moet instellen in manager mode, spelers zoeken bij andere teams etc.
Ok, got it. Ik ga nu online, als iemand tegen mij wil spelen -> gamertag: AFHANLquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:42 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
Alvast een tvp. Mijn FIFA 2010 (XBOX360) kan elk moment binnenkomen en daarna ben ik de hele dag beschikbaar om een paar van jullie te pwnen.
Niet dat ik een pro ben, heb het al jaren niet gespeeld op mijn console.
Ik krijg het ook nog niet lekker werkend. Ik kom tot de laatste stap "Generate my gameface" en daarna krijg ik een wit scherm. En ook idd op allebei de pc's hier problemen met danwel het geheugen (1GB is te weinig blijkbaar) en met de videokaart.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb net bij een maat van me op de xbox gespeeld en nu wil ik hem ook op mijn ps3 spelen maar ik moet nog wachten tot dinsdag
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:53 schreef -J-D- het volgende:
Zojuist geinstalleerd op de pc, nu nog ff zoeken waarom het boekje er niet bijgeleverd is![]()
Voetbalspellen horen op een console tenzij het fm is!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:53 schreef -J-D- het volgende:
Zojuist geinstalleerd op de pc, nu nog ff zoeken waarom het boekje er niet bijgeleverd is![]()
Ben benieuwd. Heb Fifa van het begin der jaren tot 2009 op de pc gespeeld met veel plezier.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Fifa op de PC spelen is als rukken met een kaasschaaf in je klauwen. Het kan wel, maar dat wil nog niet zeggen dat het goed is.
Prachtige verwoording. Hulde.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Fifa op de PC spelen is als rukken met een kaasschaaf in je klauwen. Het kan wel, maar dat wil nog niet zeggen dat het goed is.
Kijk, als iemand niet beter weet, dan zal diegene iets slechts vast te pruimen vinden, omdat hij geen vergelijkingsmateriaal heeft. Je moet het voor de gein eens op een console proberen, dan merk je hoe slecht het eigenlijk op de PC is. Om er nog maar eens een vergelijking tegenaan te gooien: Een man leeft op een onbewoond eiland samen met Patty Brard. Hij geilt keihard op Patty en vindt haar de mooiste vrouw ooit. Op een dag komt er een boot die hem naar de Miss Universe verkiezingen neemt. Zijn mond valt open en hij griezelt bij de gedachte ooit nog eens op Patty Brard te moeten klimmen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:02 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Heb Fifa van het begin der jaren tot 2009 op de pc gespeeld met veel plezier.
Dat anderen de console fijn(er) vinden, is geen probleem. Tot nu toe heb ik lol met de pc-versies.
Beetje jammer alleen dat anderen dat niet kunnen begrijpen en gelijk beginnen te janken dat je dat niet op een pc moet spelen.
Dat heb ik bij 5 versies gedaan en vond de console inderdaad beter. Ik moet de eerste nog tegenkomen die dat ontkent.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kijk, als iemand niet beter weet, dan zal diegene iets slechts vast te pruimen vinden, omdat hij geen vergelijkingsmateriaal heeft. Je moet het voor de gein eens op een console proberen, dan merk je hoe slecht het eigenlijk op de PC is.
De makers zijn een jaar met zo'n spel bezig.Als het goed is heb jij ook veel plezier van zo'n spel. Vind ik 55 euro nog wel meevallen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:11 schreef Labrador1974 het volgende:
[..]
Blijven toch belachelijke prijzen voor een game vind ik.
Vergelijk het eens met een bezoekje aan de bioscoop. 15 euro voor 2 tot 3 uur plezier. Hoeveel uur speel jij Fifa?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:11 schreef Labrador1974 het volgende:
[..]
Blijven toch belachelijke prijzen voor een game vind ik.
Hahahahaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9966541
Gebeurd me net
49,95 voor de Xbox 360 bij E-Plazaquote:
Delgado (ik in FIFA 10:p)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Met wie speel jij spits?
Ik zal dalijk mijn PSV basisteam ff posten;)
Ik doe altijd eerst paar seizoenen met PSV,,quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:34 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom speelt iedereen met de eredivisie teams? Is toch geen ZAK aan?
Heb je 'm nou wel of niet Edje?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:34 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom speelt iedereen met de eredivisie teams? Is toch geen ZAK aan?
Ronaldo, Ribéry, Messi en Robben zitten niet in de PS3 versie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:13 schreef PPWB84 het volgende:
Zit er trouwens verschil tussen de Xbox 360 en PS 3 versie of is dat wel vergelijkbaar?
Vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:13 schreef PPWB84 het volgende:
Zit er trouwens verschil tussen de Xbox 360 en PS 3 versie of is dat wel vergelijkbaar?
Inderdaad. Heeft met rechten te maken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ronaldo, Ribéry, Messi en Robben zitten niet in de PS3 versie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |