abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73259742
Ik ben alweer ontslagen bij Ajax.
Morgen nog is proberen
  woensdag 30 september 2009 @ 22:47:56 #102
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_73259770
tvp
WOS'ser for life.
pi_73259802
quote:
Op woensdag 30 september 2009 22:47 schreef Leonos het volgende:
Ik ben alweer ontslagen bij Ajax.
Morgen nog is proberen
pi_73260922
Hey ik heb een vraag omdat ik het spel nog niet heb: Als je nou een seizoen speelt kun je dan ook makkelijk zoeken naar goede (goedkope) spelers om te kopen? Of moet je echt alle clubs langs om te kijken wat ze hebben? Want er zijn zoooooveel clubs tegenwoordig. En ik wil natuurlijk wel een beetje de talenten eruit pikken.
pi_73262693
quote:
Op woensdag 30 september 2009 23:24 schreef DrDentz het volgende:
Hey ik heb een vraag omdat ik het spel nog niet heb: Als je nou een seizoen speelt kun je dan ook makkelijk zoeken naar goede (goedkope) spelers om te kopen? Of moet je echt alle clubs langs om te kijken wat ze hebben? Want er zijn zoooooveel clubs tegenwoordig. En ik wil natuurlijk wel een beetje de talenten eruit pikken.
Je kan een filter instellen bij het zoeken, bv. op leeftijd, positie, etc...

Ik was begonnen met Utrecht in manager mode, ben alweer gestopt Telkens was m'n hele team veranderd, terwijl ik m'n assistent manager op 'uit' heb gezet. Morgen maar eens opnieuw beginnen, en 5 minuten per helft is echt te kort
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  donderdag 1 oktober 2009 @ 00:28:47 #106
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_73263007
Ik doe het lekker met HSV.

Ik sta vierde na 15 wedstrijden .
Het is trouwens voor het eerst eng om de simuleren het lijkt er op alsof je alles weer kan verliezen zelfs tegen veel slechtere ploegen.

De champions league zit er in maar nieuwe spelers halen wat moeilijk rare eisen die de lui hebben.
Zelfs net over de 50% heb je ze nog niet gegarandeerd binnen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_73263237
Morgen voor de 360 halen. Nu nog ff bezig met PC versie. Ben een seizoen op weg met twente, maar ben het toetsenbord niet meer gewend. Op proffesioneel verlies ik bijna alles (terwijl ik bij fifa 09 op 360 legendarisch speelde).

Wat ik ook niet snap: Ik speelde in de kwartfinale van de bekerfinale tegen heracles. De wedstrijd werd 1 - 1. Toen dacht ik dus verlenging. Niet dus, kwam nog een wedstrijd achteraan, won hierin met 2 - 1. Toch ging ik niet door naar de volgende ronde ? Iemand bekend hiermee??
:-)
pi_73263515
Het is best moelijk om te scoren.
Vind het ook irritant dat de tegenstander altijd een vrije trap krijgt en ik zelf bijna nooit.
Ook lukt het niet echt om met een vrij goede speler ( Afellay ) andere spelers makkelijk te passeren.

Maar goed,, zal wel met oefenen te maken hebben.
pi_73263855
Zojuist ook maar eens voor het eerst gespeeld. Ben een Eredivies seizoen met PSV begonnen maar het is nog vrij lastig om te scoren. Ik domineer zo ongeveer tot de 16 maar daar is meestal geen doorkomen aan en ook een lekkere passeer-aktie oid heb ik nog amper kunnen maken. Nog veel te oefenen dus
pi_73263926
Zit je de jupiler league er nou ik in?? Dus de nederlandse 1e divisie bedoel ik dan he
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_73264073
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 02:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Zit je de jupiler league er nou ik in?? Dus de nederlandse 1e divisie bedoel ik dan he
Nee, helaas.

Ben nu begonnen met VVV, geen geld om iemand aan te trekken en Calabro, Honda en Schaken zijn einde contract volgend jaar en willen niet verlengen
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_73264083
Maar er moeten wel een paar Jupiler League clubs in zitten, anders kan er toch ook niemand degraderen?
pi_73264184
Er degraderen geen clubs uit de Eredivisie. Overigens nog steeds met Feyenoord bezig en we staan nu 7e. Twente bovenaan met PSV en AZ op twee punten achterstand. Ongeveer halverwege het seizoen. Aan het begin Velthuizen en Honda gekocht, die ook in de basis staan. Vreemd genoeg doet VVV het nog steeds best aardig zonder Honda. (11e plaats)

Qua spel bakt Feyenoord er geen zak van, meestal wacht ik gewoon achterin tot de tegenstander de bal verliest (zelfs tegen Heracles, VVV, etc.) om er dan met Cissé of Slory vandoor te gaan. Vreemd genoeg is de enige wedstrijd waarin ik domineerde de wedstrijd uit tegen PSV (0-2 winst). PSV kwam er geen moment aan te pas, terwijl ik ook de instelling op defensive had staan en ik van plas was voornamelijk te verdedigen. Grootste twee ergernissen zijn keepers bij hoge ballen en overtredingen door geduw. Misschien ligt het aan Velthuizen maar veel ballen bij de tweede paal vliegen wel heel makkelijk over de keeper, richting een aanvaller die 'm dan kan inkoppen. En qua geduw is de scheids echt op de hand van de CPU.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_73264191
Wow, dat is wel realistisch, dat Feyenoord er geen reet van bakt. Maar toen ik eens een seizoen speelde in FIFA 2001 ofzo, kwam er na een seizoen opeens Zwolle bij gepromoveerd. Terwijl je die ploeg niet kon kiezen om te spelen.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 09:14:21 #115
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_73265637
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 03:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Er degraderen geen clubs uit de Eredivisie. Overigens nog steeds met Feyenoord bezig en we staan nu 7e. Twente bovenaan met PSV en AZ op twee punten achterstand. Ongeveer halverwege het seizoen. Aan het begin Velthuizen en Honda gekocht, die ook in de basis staan. Vreemd genoeg doet VVV het nog steeds best aardig zonder Honda. (11e plaats)

Qua spel bakt Feyenoord er geen zak van, meestal wacht ik gewoon achterin tot de tegenstander de bal verliest (zelfs tegen Heracles, VVV, etc.) om er dan met Cissé of Slory vandoor te gaan. Vreemd genoeg is de enige wedstrijd waarin ik domineerde de wedstrijd uit tegen PSV (0-2 winst). PSV kwam er geen moment aan te pas, terwijl ik ook de instelling op defensive had staan en ik van plas was voornamelijk te verdedigen. Grootste twee ergernissen zijn keepers bij hoge ballen en overtredingen door geduw. Misschien ligt het aan Velthuizen maar veel ballen bij de tweede paal vliegen wel heel makkelijk over de keeper, richting een aanvaller die 'm dan kan inkoppen. En qua geduw is de scheids echt op de hand van de CPU.
Op welk niveau speel je?

Als je manager mode speelt zit je virtual pro er niet in toch of wel?

Echt bijna iedereen speelt manager mode. Ik speel meestal alleen wat vriendschappelijke potjes en soms online ranked....

Ik vind het meestal klote dat je zoveel moet instellen in manager mode, spelers zoeken bij andere teams etc.
pi_73265745
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 09:14 schreef R_B het volgende:

[..]

Op welk niveau speel je?

Als je manager mode speelt zit je virtual pro er niet in toch of wel?

Echt bijna iedereen speelt manager mode. Ik speel meestal alleen wat vriendschappelijke potjes en soms online ranked....

Ik vind het meestal klote dat je zoveel moet instellen in manager mode, spelers zoeken bij andere teams etc.
ik speel echt alleen maar of tegen vrienden of online en soms dan beetje dat 1 tegen 1 laadscherm als ik echt niks tedoen heb
pi_73266562
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 03:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vreemd genoeg is de enige wedstrijd waarin ik domineerde de wedstrijd uit tegen PSV (0-2 winst). PSV kwam er geen moment aan te pas, terwijl ik ook de instelling op defensive had staan en ik van plas was voornamelijk te verdedigen.
De tactiek van PSV vond ik ook zeer goed bespeelbaar, zeker in vergelijking met andere wedstrijden!
pi_73266832
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9833118 Gebruiken jullie die paas veel? lange hoge paas? als die goed valt is het echt dodelijk
  donderdag 1 oktober 2009 @ 10:12:06 #119
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_73266942
Ik ben gister begonnen met Torquay, laagste divisie Engeland. Geen enkele speler wil naar mijn club komen omdat die nog niet goed genoeg is. 3 friendlies gespeeld en 3x gelijk. Het is inderdaad lastiger geworden om met een goede actie langs spelers te komen, je moet de bal passend naar de 16 brengen, anders lukt het bijna niet om te scoren. Ook is de scheidsrechter inderdaad pro-CPU. Zij schoppen me helemaal lens en er gebeurt niks, ik geef een kleine schouderduw en krijg gelijk een vrije trap tegen.

Ook gister geprobeerd om een gameface aan te maken. Helaas niet gelukt. Kennelijk kan mijn laptop al die kracht niet aan 2x een BSOD gekregen. Toll :s
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_73267629
Ook mij lukt het niet om die game face te krijgen.

Als ik alle stappen heb gedaan, en hij generation gaat doen, komt er te staan: Server not responding

Dan staat er dat ik 3 pogingen heb om het opnieuw te proberen, maar dat werkt ook niet.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 10:46:26 #121
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_73267854
gisteren had ea problemen met de 'online shit' gameface koppelen kon niet ook screenshots en video's kon je niet opslaan misschien dat het daar mee te maken had.

Die hoge pass heb ik al een paar keer gebruikt, is wel grappig. Alleen jammer dat ie vrijwel altijd heel scherp aankomt. hij zal nooit eens een keer voorbij de speler schieten waar de pass naartoe gaat.
pi_73267992
Het is een stuk moeilijker geworden om te scoren met kop, via een pass over de zijkanten. Zal misschien ook een kwestie zijn van de juiste plek weer zoeken voor de pass, maar bij 2009 gingen ze er zo makkelijker in.

Heb idd ook echt het idee dat de scheids veel vaker fluit, zelfs als je op de "nette" manier de bal afpakt. En meestal voor de CPU.

Na wat langer spelen valt het me toch op dat het commentaar er behoorlijk vaak naast zit. Vooral met schoten die net naast gaan of via de paal, vaak geeft het commentaar vaak aan dat de verdediger hem heeft weggewerkt. Hopelijk komt daar nog wel een fix voor.
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
pi_73268764
Die gameface lukt hier ook niet. Mn eigen pc zegt dan opeens dat ik die GFP niet heb geinstalleerd, terwijl ik dat een minuut daarvoor nog had gedaan Laptop van moeders kan het niet aan, en bij die van mn pa zegt ie "Server not responding". Later nog maar eens proberen dan.

In het commentaar zitten ook wat fouten inderdaad. Misschien dat ik hem maar eens op Engels zet, want van die Youri Mulder ga ik ook niet beter spelen.
Feyenoord Rotterdam
pi_73268886
quote:
Op woensdag 30 september 2009 22:19 schreef Razer het volgende:
Meer mensen die geen Live Season 2.0 Alle competities op de XBox kunenn kopen? Als ik deze optie kies, staat er free, en als ik dan wil kopen, krijg ik de melding, can't download. Iemand hier nog meer last van?
Dat is vast omdat hij vandaag pas officieel uit komt. Vandaag is die store dus "unlocked". Denk ik.
Feyenoord Rotterdam
pi_73269110
Gisteravond gekocht, alles behalve shooting (Semi) op manual gezet, en even tegen de CPU geoefend, won nog met 0-1 ook uit bij Ajax met Utrecht. (op Professional)

Daarna een online potje, en die ging verloren met 2-0, merk dat mijn passes lang niet altijd aankomen.
Verder speelt het wel nog beter dan 09 zeg, je kunt echt heerlijk opbouwen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')