quote:Op woensdag 30 september 2009 22:47 schreef Leonos het volgende:
Ik ben alweer ontslagen bij Ajax.
Morgen nog is proberen
Je kan een filter instellen bij het zoeken, bv. op leeftijd, positie, etc...quote:Op woensdag 30 september 2009 23:24 schreef DrDentz het volgende:
Hey ik heb een vraag omdat ik het spel nog niet heb: Als je nou een seizoen speelt kun je dan ook makkelijk zoeken naar goede (goedkope) spelers om te kopen? Of moet je echt alle clubs langs om te kijken wat ze hebben? Want er zijn zoooooveel clubs tegenwoordig.En ik wil natuurlijk wel een beetje de talenten eruit pikken.
Nee, helaas.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Zit je de jupiler league er nou ik in?? Dus de nederlandse 1e divisie bedoel ik dan he
Op welk niveau speel je?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 03:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Er degraderen geen clubs uit de Eredivisie. Overigens nog steeds met Feyenoord bezig en we staan nu 7e. Twente bovenaan met PSV en AZ op twee punten achterstand. Ongeveer halverwege het seizoen. Aan het begin Velthuizen en Honda gekocht, die ook in de basis staan. Vreemd genoeg doet VVV het nog steeds best aardig zonder Honda. (11e plaats)
Qua spel bakt Feyenoord er geen zak van, meestal wacht ik gewoon achterin tot de tegenstander de bal verliest (zelfs tegen Heracles, VVV, etc.) om er dan met Cissé of Slory vandoor te gaan. Vreemd genoeg is de enige wedstrijd waarin ik domineerde de wedstrijd uit tegen PSV (0-2 winst). PSV kwam er geen moment aan te pas, terwijl ik ook de instelling op defensive had staan en ik van plas was voornamelijk te verdedigen. Grootste twee ergernissen zijn keepers bij hoge ballen en overtredingen door geduw. Misschien ligt het aan Velthuizen maar veel ballen bij de tweede paal vliegen wel heel makkelijk over de keeper, richting een aanvaller die 'm dan kan inkoppen. En qua geduw is de scheids echt op de hand van de CPU.
ik speel echt alleen maar of tegen vrienden of onlinequote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:14 schreef R_B het volgende:
[..]
Op welk niveau speel je?
Als je manager mode speelt zit je virtual pro er niet in toch of wel?
Echt bijna iedereen speelt manager mode. Ik speel meestal alleen wat vriendschappelijke potjes en soms online ranked....
Ik vind het meestal klote dat je zoveel moet instellen in manager mode, spelers zoeken bij andere teams etc.
De tactiek van PSV vond ik ook zeer goed bespeelbaar, zeker in vergelijking met andere wedstrijden!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 03:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vreemd genoeg is de enige wedstrijd waarin ik domineerde de wedstrijd uit tegen PSV (0-2 winst). PSV kwam er geen moment aan te pas, terwijl ik ook de instelling op defensive had staan en ik van plas was voornamelijk te verdedigen.
Dat is vast omdat hij vandaag pas officieel uit komt. Vandaag is die store dus "unlocked". Denk ik.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:19 schreef Razer het volgende:
Meer mensen die geen Live Season 2.0 Alle competities op de XBox kunenn kopen? Als ik deze optie kies, staat er free, en als ik dan wil kopen, krijg ik de melding, can't download. Iemand hier nog meer last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |