Hij zat ook in WK 98 van Davilex.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:30 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Jack van Gelder zat ook in een voetbal game voor de pc heel veel jaar terug, de game heet "Het EK'96 voetbalspel."
http://www.gamesmeter.nl/game/1733
Toch maar zelf geweestquote:Op woensdag 30 september 2009 16:50 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zag 'm net liggen bij de MM in Groningen voor 59,-. Toch maar even laten liggen als ik 'm ook kan bestellen voor ~40,-. Dan maar een weekje wachten.
quote:Op woensdag 30 september 2009 03:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als je je tv op zwart/wit zet ziet het er vast beter uit
Gister bij E-Plaza in XL Woensel gehaald. (frs had hem ook)quote:Op woensdag 30 september 2009 10:26 schreef Dirkos1987 het volgende:
Weet iemand of hij in ehv al ergens te krijgen is? anders race ik daar vandaag even heen!!!
Kan niet wachten om het te spelen
Dat kon vorige jaar ookal. En ik zag iemand schrijven over het publiek dat héé héé doet als je vaak achter elkaar over schiet, dat was ook vorig jaar al. Alleen moest je toen met 3 punten verschil voor staan.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel goed dat keepers nu tenminste rood kunnen krijgen..
Misschien een goede videokaart halen en alles op max/high zetten. Ziet er hier echt wel strak uit hoor.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:22 schreef twetwe het volgende:
Na 2 jaar fifa op de xbox360 (2008&2009) toch snel ff fifa 10 op de pc 'gehaald'. Wat een kutgame op de pc zeg, het is lelijk en je hebt echt weinig optisch enzo. Toch maar ff voor de 360 halen dan.
Dat is dan zeldzaam want in die ruim 1000+ wedstrijden die ik heb gespeeld is het mij niet 1 keer overkomen dat de keeper rood kreegquote:Op woensdag 30 september 2009 18:33 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Dat kon vorige jaar ookal. En ik zag iemand schrijven over het publiek dat héé héé doet als je vaak achter elkaar over schiet, dat was ook vorig jaar al. Alleen moest je toen met 3 punten verschil voor staan.
Dus kon het wel.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:34 schreef MaxC het volgende:
[..]
Dat is dan zeldzaam want in die ruim 1000+ wedstrijden die ik heb gespeeld is het mij niet 1 keer overkomen dat de keeper rood kreeg
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:33 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Dat kon vorige jaar ookal. En ik zag iemand schrijven over het publiek dat héé héé doet als je vaak achter elkaar over schiet, dat was ook vorig jaar al. Alleen moest je toen met 3 punten verschil voor staan.
[..]
Misschien een goede videokaart halen en alles op max/high zetten. Ziet er hier echt wel strak uit hoor.![]()
Het was al bekend voor dat de game uit kwam, dat ie pc zwaar ugly eruit zagquote:Op woensdag 30 september 2009 20:00 schreef twetwe het volgende:
[..]
hahaha ik speel alles op maximaal met een resolutie 1280 bij 1024... Dus niks nieuwe videokaart kopen...
Maar toch komt het niet in de buurt van de kwaliteit van fifa 10 op de xbox360 op me HD tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |