Niet meteen knallen als je die bal voor het doel krijgt, gewoon rustig kijken en gecontroleerd schieten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:00 schreef HL_Dog43 het volgende:
.... ok wtf... http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9977646
Wat een goedkoop artikel zeg.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:44 schreef PES_spelert het volgende:
Meer over PES vs FIFA: http://www.nrcnext.nl/blo(...)-wordt-het-dit-jaar/
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:53 schreef -J-D- het volgende:
Zojuist geinstalleerd op de pc, nu nog ff zoeken waarom het boekje er niet bijgeleverd is![]()
Hier merk ik dat ook wel ja. PSV uit win ik met 0-6, terwijl VVV thuis in de laatste minuten beslist moest worden, door een corner die ik fantastisch indraaide, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Pfff, ik begin toch een beetje bij te draaien. Fysiek gedeelte is leuk en aardig maar ook ontzettend frustrerend als de CPU telkens bevoordeeld wordt. Schijtziek word ik ervan. Net met Feyenoord tegen RKC vijf keer op rij geprobeerd ze te verslaan (jaja, ik weet dat het niet echt tof is om naar je dashboard te quitten maar verliezen van RKC is ook weer zoiets) en vijf keer trek ik aan het kortste eind. Gewoon niet leuk meer. Ik heb gewoon het gevoel dat de CPU een uitslag heeft vaststaan en ze daar naartoe voetballen. Anders kan ik ook niet verklaren dat ik de pot daarvoor Heerenveen nog redelijk wegtik en ik daarna met alle respect door RKC wordt weggepingeld. Grootste frustratie is toch wel dat kappen en draaien niet meer mogelijk is. Telkens als ik met Slory danwel Cissé over de zijkanten op storm moet ik wel voorzetten, omdat ik niet de bal terug kan kappen zondar dat ze een half uur nodig hebben om zelf mee te draaien. Het lijken gvd wel slagschepen, zo langzaam!
Nee, ik begin langzamerhand een beetje gefrustreerd te raken dat elke wedstrijd maar een gok is. Misschien de speeltijd per helft maar eens naar 10 minuten gooien, anders gaat Fifa mooi stof happen.
Game Mode Manager Modequote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9966541
Gebeurd me net
..... dat was de tegenstander.....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Niet meteen knallen als je die bal voor het doel krijgt, gewoon rustig kijken en gecontroleerd schieten.
Ja hallo dat was ook maar 1 wedstrijd, de rest gaat op semi pro. Over een tijdje een niveautje hoger gaan, en kijken of ik dat ook aankan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
Game Mode Manager Mode
Difficulty Amateur
Manager mode op amateur
dan is het goedquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
..... dat was de tegenstander.....![]()
[..]
Ja hallo dat was ook maar 1 wedstrijd, de rest gaat op semi pro. Over een tijdje een niveautje hoger gaan, en kijken of ik dat ook aankan.
http://www.eafootballworld.com/en_GB/homequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:10 schreef jpg97 het volgende:
Hoe kun je je gamertag linken aan je ea account?
Ik heb doelpunten geupload, maar waar kan ik die terug zien?
Ja maar daar zie ik mijn filmpjes niet.. of moet ik in FIFA aangeven wat mijn EA id is, of kan ik op die site mijn gamertag invullen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:21 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
http://www.eafootballworld.com/en_GB/home
Oh, okay thanks danquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
Denk dat je in moet loggen, ALS je uberhaupt een account hebt.
Anders ff aanmelden, al weet ik niet meer precies hoe dat in zijn werk gaat met de gamertag. :$
Bij My Bio - Game Face Beta op Edit drukken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:33 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Oh, okay thanks dan
Ik heb een account en ben ingelogd, maar zie geen mogelijkheid om mijn gamertag te koppelen...
En online moet je nog onder de knie krijgenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:33 schreef Winski05 het volgende:
Het dribbelen, kappen en draaien moet ik nog wat beter onder de knie krijgen, maar zo af en toe gooi ik er echt een heerlijke dribbel uit met Robben en Ribery. Bayern heeft echt een ontzettend leuk team om mee te voetballen![]()
Ik geloof dat een patch kwam waar in alles werd bijgewerkt voor teams voor zover dat nog niet was.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:41 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
En online moet je nog onder de knie krijgen![]()
Vind het ook een prettig spel, minpunten zijn momenteel idd de scheids, die gewoon niet lief is, en er is geen pijl op m'n eigen prestaties te trekken.. Grote overwinningen en grote verliespartijen..
Zette de xbox net aan en moest updaten? Weet iemand waarom?
Ook gameplay verbeteringen !quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:47 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik geloof dat een patch kwam waar in alles werd bijgewerkt voor teams voor zover dat nog niet was.
Kun je trowens ergens je statestieken zien? totaal wedstrijden, totaal minuten gespeeld enzo?
Dat staat er dus ergensquote:Hij vertelt verder dat enkele mankementen die nog in de demo zitten ondertussen verwijderd zijn uit het volledige spel en een patch vlak na de lancering beschikbaar gesteld wordt. Door deze patch zijn koppende aanvallers sterker tegen verdedigers, worden passes verbeterd, het dribbelen soepeler en worden er enkele crashes uitgesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |