abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73296264
quote:
Niet meteen knallen als je die bal voor het doel krijgt, gewoon rustig kijken en gecontroleerd schieten.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 08:13:50 #202
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_73296364
Ik begin me ook wel een beetje te ergeren aan de "overtredingen" die ik maak. Elk duwtje wordt gelijk bestraft met een vrije trap. en het ergste is....Als die vrije trap op de rand van de 16 ligt, gaat die er 50% van de tijd keihard in. Ongeacht tegen welk team ik speel.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_73296559
De scheidsrechter is inderdaad erg irritant en af en toe frustrerend. Waarom fluit 'ie bij alles wat jij doet, maar mag de tegenstander rustig z'n gang gaan?

Maar eerlijk is eerlijk: dit is het meest realistische voetbalspel dat er tot nu toe gemaakt is. Het voetballen gaat echt heerlijk, al heb ik zelf nog wel wat moeite met scoren. Ik speel op het één-na-hoogste niveau. Het dribbelen, kappen en draaien moet ik nog wat beter onder de knie krijgen, maar zo af en toe gooi ik er echt een heerlijke dribbel uit met Robben en Ribery. Bayern heeft echt een ontzettend leuk team om mee te voetballen

Ik kocht in voorgaande jaren werkelijk altijd Pro Evolution Soccer, maar ik heb nog geen seconde spijt gehad dat ik dit jaar voor Fifa 2010 heb gekozen. Wat een mooi voetbalspel, zeg!

O ja, als verstokte PES'er vind ik het maar vervelend dat je zelf internationale toernooien moet aanmaken, dat duurt veel te lang...maar ach, perfect kan een game wellicht nooit zijn
pi_73296825
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 08:44 schreef PES_spelert het volgende:
Meer over PES vs FIFA: http://www.nrcnext.nl/blo(...)-wordt-het-dit-jaar/
Wat een goedkoop artikel zeg.
kerel alleen opnoemen wat hij op dit moment weet, niks over de gameplay en al dat spul.
"Van Duitsers heb je pas gewonnen als ze met de bus de stad uit zijn."
pi_73296910
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 19:53 schreef -J-D- het volgende:
Zojuist geinstalleerd op de pc, nu nog ff zoeken waarom het boekje er niet bijgeleverd is
. Heb hem gister ook even voor de PC gehaald. Prima spel. Gister al wat zitten spelen. Alleen vaak gaat FIFA bij mij na anderhalve wedstrijd haperen. Dat gebeurd altijd na een herhaling. Ga hem denk ik nog voor de 360 kopen
pi_73296986
Die scouts
Feyenoord Rotterdam
pi_73297029
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 02:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Pfff, ik begin toch een beetje bij te draaien. Fysiek gedeelte is leuk en aardig maar ook ontzettend frustrerend als de CPU telkens bevoordeeld wordt. Schijtziek word ik ervan. Net met Feyenoord tegen RKC vijf keer op rij geprobeerd ze te verslaan (jaja, ik weet dat het niet echt tof is om naar je dashboard te quitten maar verliezen van RKC is ook weer zoiets ) en vijf keer trek ik aan het kortste eind. Gewoon niet leuk meer. Ik heb gewoon het gevoel dat de CPU een uitslag heeft vaststaan en ze daar naartoe voetballen. Anders kan ik ook niet verklaren dat ik de pot daarvoor Heerenveen nog redelijk wegtik en ik daarna met alle respect door RKC wordt weggepingeld. Grootste frustratie is toch wel dat kappen en draaien niet meer mogelijk is. Telkens als ik met Slory danwel Cissé over de zijkanten op storm moet ik wel voorzetten, omdat ik niet de bal terug kan kappen zondar dat ze een half uur nodig hebben om zelf mee te draaien. Het lijken gvd wel slagschepen, zo langzaam!

Nee, ik begin langzamerhand een beetje gefrustreerd te raken dat elke wedstrijd maar een gok is. Misschien de speeltijd per helft maar eens naar 10 minuten gooien, anders gaat Fifa mooi stof happen.
Hier merk ik dat ook wel ja. PSV uit win ik met 0-6, terwijl VVV thuis in de laatste minuten beslist moest worden, door een corner die ik fantastisch indraaide, dat dan weer wel.
Feyenoord Rotterdam
pi_73297100
quote:
Game Mode Manager Mode
Difficulty Amateur

Manager mode op amateur
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 09:51:53 #210
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_73297824
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 08:02 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Niet meteen knallen als je die bal voor het doel krijgt, gewoon rustig kijken en gecontroleerd schieten.
..... dat was de tegenstander.....
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 09:12 schreef mash_ het volgende:

[..]

Game Mode Manager Mode
Difficulty Amateur

Manager mode op amateur
Ja hallo dat was ook maar 1 wedstrijd, de rest gaat op semi pro. Over een tijdje een niveautje hoger gaan, en kijken of ik dat ook aankan.

[ Bericht 26% gewijzigd door HL_Dog43 op 02-10-2009 09:57:52 ]
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_73298162
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 09:51 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

..... dat was de tegenstander.....
[..]

Ja hallo dat was ook maar 1 wedstrijd, de rest gaat op semi pro. Over een tijdje een niveautje hoger gaan, en kijken of ik dat ook aankan.
dan is het goed want amateur is zelf voor mensen die het voor het eerst spelen te makkelijk je rent zo alle verdedigers voorbij
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 10:10:01 #212
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_73298242
Hoe kun je je gamertag linken aan je ea account?
Ik heb doelpunten geupload, maar waar kan ik die terug zien?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_73298363
Gister online gespeeld en 6-4 gewonnen, zojuist 1-3 verloen. Mijn eerste game is hij online alweer 'vergeten' ? Punten dus ook in de min.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 10:21:14 #214
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_73298578
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 10:10 schreef jpg97 het volgende:
Hoe kun je je gamertag linken aan je ea account?
Ik heb doelpunten geupload, maar waar kan ik die terug zien?
http://www.eafootballworld.com/en_GB/home
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 10:25:29 #215
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_73298700
quote:
Ja maar daar zie ik mijn filmpjes niet.. of moet ik in FIFA aangeven wat mijn EA id is, of kan ik op die site mijn gamertag invullen?
PieAir
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 10:29:51 #216
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_73298814
Denk dat je in moet loggen, ALS je uberhaupt een account hebt.
Anders ff aanmelden, al weet ik niet meer precies hoe dat in zijn werk gaat met de gamertag. :$
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 10:33:17 #217
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_73298896
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 10:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
Denk dat je in moet loggen, ALS je uberhaupt een account hebt.
Anders ff aanmelden, al weet ik niet meer precies hoe dat in zijn werk gaat met de gamertag. :$
Oh, okay thanks dan

Ik heb een account en ben ingelogd, maar zie geen mogelijkheid om mijn gamertag te koppelen...
PieAir
pi_73299067
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 10:33 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Oh, okay thanks dan

Ik heb een account en ben ingelogd, maar zie geen mogelijkheid om mijn gamertag te koppelen...
Bij My Bio - Game Face Beta op Edit drukken.
Dan rechts New Persona klikken.
pi_73299083
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 08:33 schreef Winski05 het volgende:
Het dribbelen, kappen en draaien moet ik nog wat beter onder de knie krijgen, maar zo af en toe gooi ik er echt een heerlijke dribbel uit met Robben en Ribery. Bayern heeft echt een ontzettend leuk team om mee te voetballen
En online moet je nog onder de knie krijgen

Vind het ook een prettig spel, minpunten zijn momenteel idd de scheids, die gewoon niet lief is, en er is geen pijl op m'n eigen prestaties te trekken.. Grote overwinningen en grote verliespartijen..

Zette de xbox net aan en moest updaten? Weet iemand waarom?
Victory is mine!!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 10:47:42 #220
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_73299278
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 10:41 schreef Dr_Evil het volgende:

[..]

En online moet je nog onder de knie krijgen

Vind het ook een prettig spel, minpunten zijn momenteel idd de scheids, die gewoon niet lief is, en er is geen pijl op m'n eigen prestaties te trekken.. Grote overwinningen en grote verliespartijen..

Zette de xbox net aan en moest updaten? Weet iemand waarom?
Ik geloof dat een patch kwam waar in alles werd bijgewerkt voor teams voor zover dat nog niet was.

Kun je trowens ergens je statestieken zien? totaal wedstrijden, totaal minuten gespeeld enzo?
pi_73299796
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 10:47 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Ik geloof dat een patch kwam waar in alles werd bijgewerkt voor teams voor zover dat nog niet was.

Kun je trowens ergens je statestieken zien? totaal wedstrijden, totaal minuten gespeeld enzo?
Ook gameplay verbeteringen !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 11:19:00 #222
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_73300145
quote:
Hij vertelt verder dat enkele mankementen die nog in de demo zitten ondertussen verwijderd zijn uit het volledige spel en een patch vlak na de lancering beschikbaar gesteld wordt. Door deze patch zijn koppende aanvallers sterker tegen verdedigers, worden passes verbeterd, het dribbelen soepeler en worden er enkele crashes uitgesloten.
Dat staat er dus ergens
pi_73301593
Ik moet wel zeggen dat ik online nu echt steeds krakers speel, altijd spannend. Ben nu level 6 ofzo en ik ben blij dat je nu kan kiezen of je bij gelijk spel alleen overtime wil doen of ook penalties.

Soms zijn die poppetjes wel echte klunzen. Net verloor ik omdat ik de 3-3 niet maakte want ik poeierde tegen een teamgenoot aan die naast de keeper stond...
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 12:32:09 #224
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_73302077
GODVERDOMME

wat een gekanker is dat toch met die scheidsrechter...
Ik krijg net 2 keer geel met bakkal terwijl ik verdedig/bal afpak gewoon door op B te drukke
pi_73302177
Vroegah kon je fouls uitzetten in footies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')