kan nog steeds met Fifa10quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:35 schreef Rejected het volgende:
Vroegah kon je fouls uitzetten in footies.
Yep, sneeuw hier + oranje bal.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:46 schreef emokid het volgende:
Ik heb aardig wat games erop zitten tegen een maat over live, player matches. Ik vroeg me alleen af of je online ook weerseffecten krijgt? Ik heb al een keer regen gehad, maar sneeuw nog niet, en dat is best wel mooi.
Volgens mij kun je de ontvangende speler richting de bal bewegen hoor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:50 schreef Merkie het volgende:
Dit spel is zo frustrerend. Wat echt enorm debiel is, is dat je bij een pass als uittrap zo enorm moet opletten of er geen tegenstander aan komt rennen (alleen via Live dan, computer doet dit niet). Je medespeler blijft stilstaan totdat hij de bal heeft en ondertussen wordt de bal voor de 4162367e keer afgepakt en is het weer eens 1-tegen-1. PES is wat dat betreft beter, daar kan je zulk balletjes niet onderscheppen. En terecht.
Tsja, als je als keeper een tegenstander aanspeelt terwijl je niet oplet, is ook dom. In mijn optiek realistisch en goed aan fifa.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:52 schreef Merkie het volgende:
Hoe dan? Ik word er zo gek van dat ik enorm op mijn hoede moet zijn bij zo'n simpel balletje. Slaat gewoon nergens op.
Semi-proquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik ben nog steeds verliefd op FIFA 10, en dat gaat ook niet meer weg. Daar ben ik van overtuigd.
Edit:
Wat hoort hier niet thuis
PSV 11 - 0 FC Groningen CPU
PSV 2 - 0 Ajax CPU
PSV 5 - 1 Heracles Almelo CPU
![]()
Bij Team Management kun je dat bekijken volgens mij.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ik trouwens wel vreemd vind gedurende je seizoen veranderen de cijfers van de spelers naar soms omlaag of omhoog. Nu lijkt me dat dit een vorm dingetje is en dan pas aan het einde van het seizoen te zien is wie er is gegroeid en wie niet, Maar waar zie je tijdens bijvoorbeeld de coach mode de totaal cijfers ?
Nee bij team management kun je alleen zien wat de cijfer vorm is van nu.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:18 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Bij Team Management kun je dat bekijken volgens mij.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:03 schreef Roberto258 het volgende:
Oké, mijn FIFA mag gaan stof happen, totdat er een patch uitkomt. Milic staat net buiten de zestien met twee verdedigers bij zich, komt Vorm er ineens gezellig bijstaan![]()
Moet denk ik eerst ook maar eens leren verdedigen voordat ik weer manager carriére probeer te starten
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:03 schreef Roberto258 het volgende:
Oké, mijn FIFA mag gaan stof happen, totdat er een patch uitkomt. Milic staat net buiten de zestien met twee verdedigers bij zich, komt Vorm er ineens gezellig bijstaan![]()
Moet denk ik eerst ook maar eens leren verdedigen voordat ik weer manager carriére probeer te starten
Dat is juist toch realistisch? in plaats van dat er een onzichtbare muur voor de aanvaller is?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:50 schreef Merkie het volgende:
Dit spel is zo frustrerend. Wat echt enorm debiel is, is dat je bij een pass als uittrap zo enorm moet opletten of er geen tegenstander aan komt rennen (alleen via Live dan, computer doet dit niet). Je medespeler blijft stilstaan totdat hij de bal heeft en ondertussen wordt de bal voor de 4162367e keer afgepakt en is het weer eens 1-tegen-1. PES is wat dat betreft beter, daar kan je zulk balletjes niet onderscheppen. En terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |