ik werd benieuwd:quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:48 schreef cafca het volgende:
Toffe actie van Muse in die Italiaanse tv-show of Wat deden ze dan?
quote:Kane, nieuw album, ik kan niet wachten of Weg met die pleurisherrie
Ik ben een fan van duetten of Doe mij liever maar één stem
Ik let op de kleur en opdruk van m'n plectrum als ik gitaar speel of Dat maakt me niet uit
Toffe actie van Muse in die Italiaanse tv-show of Wat deden ze dan?
Ik ga 'This Is It' zien in de bioscoop of Die kijk ik wel thuis of Die kijk ik niet
Ik heb wel eens een album laten signeren door een artiest of Die kans heb ik nog niet gehad
Leuk als een artiest die ik goed vind naar het songfestival gaat of Liever niet want het songfestival wordt geassocieerd met slechte muziek en dat wil ik niet
Liever een bonus track op een album of Liever geen bonus track maar een dvd met videoclip van een nummer van het album
Kanye had een punt, de video van Beyoncé was veel beter of Boeiend, want het blijft een trieste actie
Ik heb een poster van mijn favoriete artiest op m'n kamer hangen of Dat heb ik niet
Het nieuwe album van Paramore is goed of Die valt echt tegen of Paramore is sowieso slecht
Ik heb voor de zang echt een favoriete taal of Ik vind meerdere talen even mooi
Een fade-out op het eind van een nummer vind ik wel best of Fade-outs zijn niet leuk, maak er liever een ander einde van
Lily Allen verdient inderdaad te weinig met haar muziek of Lily Allen stelt zich aan
Ik kan bij een concert net zo veel genieten zittend als staand of Ik geef de voorkeur aan zittend / staand
Live-dvd's koop ik regelmatig of Die koop ik zelden
Ik draag bij een concert speciaal uitgekozen kleding of Wat ik uit de kast trek is niet anders dan wat ik normaal draag
De ideeën voor nieuwe dilemma's raken op of Dat valt wel mee
Zo'n beetje heel Fok! vindt Kane gewoon slecht. En ik kan ze geen ongelijk geven.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:59 schreef tong80 het volgende:
Belachelijk dat Di-Rect een zanger zoekt via TV of Dat is niet belachelijk
Gelukkig valt Aerosmith niet uit elkaar of Die hadden van mij uit elkaar mogen vallen
Schandalig dat Britney Spears play-backed tijdens concerten of Dat verdient het publiek dat er naar toe gaat
Paul McCartney of John Lennon
Noël Gallagher of Liam Gallagher Ja, echt![]()
Ik kan genieten van een cabaratier die zingt of Ik hoop altijd dat ie weer verder gaat met zijn conference
Ik geniet van een rauwe stem zoals die van Tom Waits of Ik geniet van een zuivere stem zoals die van Freddie Mercury
Een mooie platenhoes is belangrijk of Als de muziek maar mooi is
Muse of Coldplay
Cowboy-films zijn waardeloos zonder de muziek van Ennio Morricone of Dan zijn ze nog steeds genietbaar
Herman Brood was een laffaard door zelfmoord te plegen of Hij zag nu eenmaal geen andere uitweg
We hebben geen echte rockhelden momenteel of Die hebben we wel degelijk
Kom van dat dak af of Radar love
Flamengo of Tango
Ik zou een wereldberoemde gitarist willen zijn of Ik zou een wereldberoemde zanger willen zijn
Bij een concert hoort een toegift of Dat is niet noodzakelijk
Sinterklaasliedjes of Kerstliedjes
Dirigent of Eerste violist
Het orgeltje bij de Doors of Het accordeon bij The Poques
quote:Belachelijk dat Di-Rect een zanger zoekt via TV of Dat is niet belachelijk
Gelukkig valt Aerosmith niet uit elkaar of Die hadden van mij uit elkaar mogen vallen
Schandalig dat Britney Spears play-backed tijdens concerten of Dat verdient het publiek dat er naar toe gaat
Paul McCartney of John Lennon
Noël Gallagher of Liam Gallagher
Ik kan genieten van een cabaratier die zingt of Ik hoop altijd dat ie weer verder gaat met zijn conference
Ik geniet van een rauwe stem zoals die van Tom Waits of Ik geniet van een zuivere stem zoals die van Freddie Mercury
Een mooie platenhoes is belangrijk of Als de muziek maar mooi is
Muse of Coldplay
Cowboy-films zijn waardeloos zonder de muziek van Ennio Morricone of Dan zijn ze nog steeds genietbaar
Herman Brood was een laffaard door zelfmoord te plegen of Hij zag nu eenmaal geen andere uitweg
We hebben geen echte rockhelden momenteel of Die hebben we wel degelijk
Kom van dat dak af of Radar love
Flamengo of Tango
Ik zou een wereldberoemde gitarist willen zijn of Ik zou een wereldberoemde zanger willen zijn
Bij een concert hoort een toegift of Dat is niet noodzakelijk
Sinterklaasliedjes of Kerstliedjes
Dirigent of Eerste violist
Het orgeltje bij de Doors of Het accordeon bij The Poques
Ey, het zijn niet voor niets dilemma's.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:57 schreef Berkery het volgende:
Last christmas of All I want for christmas
Ja maar dat is zoiets als 'Een Ijspriem in mijn trommelvlies of Een breinaald in mijn trommelvlies'quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:07 schreef belsen het volgende:
Ey, het zijn niet voor niets dilemma's.
Dan zou ik voor de breinaald gaan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:19 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ja maar dat is zoiets als 'Een Ijspriem in mijn trommelvlies of Een breinaald in mijn trommelvlies'
Ja, hier hetzelfde.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:19 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ja maar dat is zoiets als 'Een Ijspriem in mijn trommelvlies of Een breinaald in mijn trommelvlies'
quote:The Christmas edition:
Last christmas of All I want for christmas
Een kerstnummer gaat om het gevoel of Een kerstnummer is vooral om in te cashen
In een echt kerstnummer zitten jingle bells of Dat is niet echt nodig
Ik weet welke uithaal Bono had in Do they know it’s christmas time of Dat weet ik niet
Ik heb dit jaar een kerst-cd gekocht of Dat heb ik niet
Ik luister ook buiten kersttijd graag naar kerstnummers of Dan vermijd ik ze liever
Macca’s Wonderful Christmas time of Lennon’s Happy Christmas (war is over) of Harrison’s Ding dong, ding dong
Ik weet welk liedje verhaalt over een kerstmis met buiten 36 graden of Dat weet ik niet
Slade’s Merry X-mas everybody of Mud’s Lonely this christmas
Ik weet wat er komt na ‘daar hoorden zij engelen zingen’ of Ik hoor automatisch ‘AJAX, AJAX’
Ik weet wie er met kerstmis in de bak zat of Dat weet ik niet
Een kerstlied in het Nederlands of Een kerstlied in het Engels
Ik heb kerstmuziek op staan tijdens het kerstdiner of Nee, andere muziek of Nee, geen muziek
Ik luister wel eens naar Sky Radio the Christmas Station of Nee, daar luister ik nooit naar
Ik weet wie De kerstezel voor Kinderen Voor Kinderen schreef of Dat weet ik niet
Een kerstnummer is een gimmick of Een kerstnummer kan een goed nummer zijn
Traditionele kerstnummers of Popkerstnummers
Jij bent niet zo goed in dilemma's, of wat?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:27 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Maar je moet ook wel toegeven dat voor iedereen die kerstnummers gewoon ruk vindt, het hele lastige dilemma's zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:14 schreef belsen het volgende:
[..]
Jij bent niet zo goed in dilemma's, of wat?
Ik noem het liever uitdagende dilemma's.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar je moet ook wel toegeven dat voor iedereen die kerstnummers gewoon ruk vindt, het hele lastige dilemma's zijn.
quote:Op zondag 20 december 2009 10:49 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik noem het liever uitdagende dilemma's.
Phil Collins en Herman van Boeijen zijn de bekendste denk ik, maar ook Ringo Star, Levon Helm en Karen Carpenter mogen hier genoemd worden.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:25 schreef Desunoto het volgende:
Toch zoveel drummende vocalisten?![]()
Had ik niet verwacht. Ken er zelf niet veel.![]()
Ik bedoelde trouwens niet mensen die het kunnen, maar mensen die het constant doen.quote:Op zondag 17 januari 2010 10:03 schreef Mark het volgende:
En Dan Behler (Exciter) en Don Henley (Eagles) konden ook drummen en zingen tegelijk
Er zijn natuurlijk tegenwoordig ook een hoop duo's die bestaan uit een drummer en een gitarist. Bij een hoop van die bands zingt de drummer net zo veel als de gitarist, of meer.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:25 schreef Desunoto het volgende:
Ik bedoelde trouwens niet mensen die het kunnen, maar mensen die het constant doen.
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:54 schreef ranja het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk tegenwoordig ook een hoop duo's die bestaan uit een drummer en een gitarist. Bij een hoop van die bands zingt de drummer net zo veel als de gitarist, of meer.
Bv Blood Red Shoes, Ting Tings en nog veel meer.
In welke band is hij de hoofdzanger?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:45 schreef blckbb het volgende:
Oh en Ringo Starr uiteraard
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:50 schreef blckbb het volgende:
[..]
Uhr, the Beatles, één van?
Alle Beatles waren leadsingers imo.
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:25 schreef Desunoto het volgende:
Ik bedoelde trouwens niet mensen die het kunnen, maar mensen die het constant doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ranja op 13-02-2010 15:34:44 ]
quote:Jammer dat Lowlands al uitverkocht is of Ik ga er toch niet heen of Ik heb m'n kaartje(s) al
Terecht dat Pink Floyd wil dat EMI geen losse albumnummers verkoopt of Ze moeten niet zeuren, elk verkocht nummer is er een
Soldaat van Oranje heeft terecht de prijs voor beste filmmuziek gekregen of Dat had een andere film moeten zijn
De nieuwe video van Lady Gaga is inderdaad shockerend of Dat valt wel mee
Bij het kopen van een nieuwe auto test ik ook het geluid van de speakers uit of Daar denk ik dan niet aan
Na een concert koop ik altijd merchandise in vorm van posters/kleding e.d of Dat doe ik niet altijd
Privé schandalen rond artiesten zoals drugsgebruik of wapenbezit heeft invloed op mijn luistergedrag naar die artiesten of Dat staat er compleet los van
Fire Like This van Blood Red Shoes is beter dan hun debuutalbum Box of Secrets of Nee, Box of Secrets was beter
Op Koninginnedag ga ik naar het Museumplein of Ik ga ergens anders heen of Ik weet het nog niet
Ik kijk regelmatig op de officiële webpagina's van m'n favoriete artiesten of Ik vergeet vaak dat die sites überhaupt bestaan
Het Metallica concert is uit de hand gelopen door te weinig beschikbare kaarten of De organisatie kon er niets aan doen dat er zulke obsessieve fans rondlopen
Ik weet aan wie Jan Smit de titel 'Alles is weg' te danken heeft of Dat weet ik niet
Jammer dat Simply Red er mee stopt of Daar kan ik niet mee zitten
Ik weet naar welk bevrijdingsfestival ik ga of Dat weet ik nog niet of Ik ga naar geen van alle
Terecht dat U2 de best verdienende band is of Mijn katten zouden meer moeten verdienen
Mojo: "voorlopig geen metalfestivals meer in Nederland" - dat vind ik jammer of Dat vind ik niet erg
Ik heb dit jaar al 10 of meer albums gekocht of Daar kom ik nog niet aan
Als ik iemand anders mijn favoriete artiesten zie luisteren dan voelt het alsof ze een stukje van mij luisteren of Zo verbonden met de muziek voel ik me niet
quote:Ik heb weleens een heel slecht album die vooraan in de schappen stond naar achteren gezet, gewoon omdat het kan of Nee, dat heb ik nog nooit gedaan
Ik weet wie Wesley Klein is of Wie?
Een comeback van een artiest is geen comeback zonder nieuwe muziek of Alleen optreden is ook een comeback
Vroeger nam ik liedjes van de radio op met m'n cassettebandjes of Dat heb ik nooit gedaan of Wat zijn cassettebandjes?
Ik kijk uit naar nieuw materiaal van Noel Gallagher solo of Dat kan me niet interesseren
The Baseballs gaan onder de jeugd voor een rock 'n roll opleving zorgen of Dat zullen ze alleen doen in hun dromen
Jan Smit wil een wereldhit, en die krijgt hij ook of Dat gaat gigantisch floppen
Op de middelbare school had ik band buttons aan m'n tas of Daar deed ik niet aan
Basgitaar met 5 snaren of Elektrische gitaar met 7 snaren
Een videoclip kan een nummer maken/breken voor mij of Al heeft het nummer de slechtste/beste video ooit, het heeft weinig invloed op mij
Als ik met m'n vriend(in) helemaal niets samen kan luisteren omdat hij/zij een compleet andere muzieksmaak blijkt te hebben dan is het snel over of Dat vind ik niet belangrijk genoeg
Ik krijg constant nieuwsbrieven over muziek en concerten in m'n inbox of Op zoveel heb ik me niet geabonneerd
Fietsers met oordopjes in/koptelefoon op verafschuw ik... dat is vreselijk gevaarlijk of Die letten juist meer op met hun ogen dus brengt het zich in evenwicht
Ik zou meer films kopen als er standaard een CD bij zit met de soundtrack ook al gaat het prijskaartje omhoog of Dan zou ik niet meer films kopen
Ik ben altijd aan het kijken naar nieuwe en betere audiospelers of Daar kijk ik pas naar als ik m'n huidige zat ben
Wakker worden met de radio of Wakker worden met een wekkergeluid
Ik geef regelmatig geld aan straatmuzikanten of Daar loop ik gewoon voorbij
Mensen die Justin Bieber afkraken zijn gewoon jaloers op zijn succes of Ik vind veel dingen kunnen, maar Justin Bieber zit daar niet bij
Zal ik dan maar?quote:
Klopt, ik zit ook wel eens wat te denken maar schiet nog niks opquote:Op zondag 25 april 2010 21:59 schreef Desunoto het volgende:
Nieuwe! (het wordt wel steeds moeilijker om iets te bedenken zeg...)
quote:Ik ben benieuwd naar de WK – Oranje hit van dit jaar of dat interesseert me geen hol
Veronica’s 80’s top 880 of veronica’s top 1000 aller tijden
Ik luister internetradio via www.nederland.fm of ik ken die site niet eens
Liever een vette echte bas of liever een foute house bassbeat
Ik organiseer elpee-afspeelavonden compleet met pick-up of een elpee? Wat is dat?
Van Halen met Sammy Hagar of Van Halen met David Lee Roth
Ik kan rustig een paar dagen zonder muziek of echt niet! Overal waarik ben is muziek, en het liefst de mijne
Muziek begon pas met leven na 2000 of de 80’s en 90’s waren uber
Zonder Beatles geen Nirvana of zonder Beatles had Nirvana ook ontstaan
Ik kan zomaar 3 one hit wonders uit de 70’s opnoemen of nee dat kan ik niet
Ik kan zomaar 10 one hit wonders uit de 80’s opnoemen of nee dat kan ik niet
Ik kan zomaar 20 one hit wonders uit de 90’s opnoemen of nee dat kan ik niet
Ik ga per jaar minimaal naar 4 live concerten of nee dat red ik niet
Wat Fluitsma en van Tijn doen en maken is best wel briljant of nee man, Acda en de Munnik is veel beter
De Nederlandstalige rap is van bijzonder laag niveau of nou, het is soms eigenlijk best goed (ook al hou ik niet van rap)
De film Metallica: Some Kind of Monster heeft veel indruk op mij gemaakt of nee, ik vond het maar overdreven gedoe en het maakte nul indruk
Ik kijk nooit naar liveconcerten op tv of dvd of ja dat doe ik wel en koop ook live dvd’s
quote:Als ik een platenwinkel instap weet ik precies waar ik naar op zoek ben of Ik zie wel wat ik tegenkom
Ik krijg m'n concertkaartjes het liefst thuisgestuurd of Ik geef de voorkeur aan een e-Ticket met barcode
Lieve vrouwenstemmen of Boze vrouwenstemmen
Muziek uit draagbare speakers of mobieltjes zou verboden moeten worden of Een verbod gaat me te ver
Ik laat mijn kledingstijl (licht) beïnvloeden door m'n favoriete artiesten of Niet
Dankzij die aswolk is er een concert waar ik heen zou gaan verschoven/geannuleerd omdat de artiest Nederland niet in kon of Dat is mij gelukkig niet overkomen
Ik kijk uit naar "Rocket to Uranus", de nieuwe Vengaboys single of (Met zo'n titel) heb ik alle hoop al opgegeven
Country is saaie rommel of Country heeft wel wat
Ik weet wat er nu op 1 staat in de Nederlandse Top 40 of Ik heb geen idee
Ik heb wel eens tijdens vakantie in het buitenland een concert bezocht of Dat heb ik niet gedaan
Voor iedereen heb ik hetzelfde deuntje als ringtone op m'n mobieltje of Bij de speciale mensen luidt een ander muziekje
Ik sta ruim voor aanvang al bij de ingang van een concertzaal of Ik kom meestal pas aan vlak voordat het begint
Vaak luister ik muziek vlak voordat ik ga slapen of Dat doe ik niet
Een korte en snelle gitaarsolo of Een lange en slepende gitaarsolo
Ik heb een duidelijke voorkeur voor een gitaarmerk of Niet
Toen ik van het overlijden hoorde van Ann Vervoort kon ik meteen een nummer opnoemen die zij gezongen had of Ik kreeg wel een "ohja" moment toen ik het opzocht
De allereerste artiest waar ik mezelf ooit als "fan van" bestempelde heb ik ondertussen links laten liggen of Die luister ik nog steeds
quote:Shoegaze op een laag volume of Dubstep zonder subwoofer
Blank Generation (Richard Hell & The Voidoids) of Pretty Vacant (Sex Pistols)
Krautrock of Neue Deutsche Welle
Eerste helft van de jaren '00 of Tweede helft van de jaren '00
Downtempo elektronische muziek of Van mij mag het wel wat sneller
Langzaam afbouwende nummers of Nummers met een abrupt einde
Ik kan van trance genieten of Dat kan ik niet
Geen toegift of Wel
Le Le of De Jeugd Van Tegenwoordig
Naar een concert tijdens het WK als Nederland speelt of Naar voetbal kijken
Briljant, dat nieuwe nummer van Blur of Bagger
Goed dat Pavement op reünietour is of Vergane glorie herleeft niet
Ik ben van de vinylgeneratie en heb spijt dat ik mijn vinyl ooit heb weggegooid of Ik ben tevreden met mijn sindsdien aangeschafte cd's
Grunge of Britpop
Interpol bereikt nooit meer hetzelfde niveau nu Carlos (bassist) de band heeft verlaten of Ze komen nog beter terug
OK Computer of Kid A
R&B met zoete negerstemmen of Schlagermuziek
David Bowie's Berlijn Trilogie of Zijn glamrock-werk
Robert Smith met zwart kraaiennest op zijn hoofd of Robert Smith zonder zwart kraaiennest op zijn hoofd
Ik lees graag over muziek of Daar heb ik niks mee
Optimistquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:34 schreef Desunoto het volgende:
Naar een concert tijdens het WK als Nederland speelt en die kans zit er nog dik in ook - ik ga 6 juli naar een concert en dan is een halve finale of zo?of Naar voetbal kijken
Dat Nederland in de halve finale komt? Kan me niets schelen eigenlijk. Maar als ze daar komen dan ben ik ergens anders.quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:02 schreef tim. het volgende:
Shoegaze op een laag volume of Dubstep zonder subwoofer
Blank Generation (Richard Hell & The Voidoids) of Pretty Vacant (Sex Pistols)
Krautrock of Neue Deutsche Welle
Eerste helft van de jaren '00 of Tweede helft van de jaren '00
Downtempo elektronische muziek of Van mij mag het wel wat sneller
Langzaam afbouwende nummers of Nummers met een abrupt einde
Ik kan van trance genieten of Dat kan ik niet
Geen toegift of Wel
Le Le of De Jeugd Van Tegenwoordig
Naar een concert festival tijdens het WK als Nederland speelt of Naar voetbal kijken Sonisphere in Zwitserland
Briljant, dat nieuwe nummer van Blur of Bagger
Goed dat Pavement op reünietour is of Vergane glorie herleeft niet
Ik ben van de vinylgeneratie en heb spijt dat ik mijn vinyl ooit heb weggegooid of En Ik ben tevreden met mijn sindsdien aangeschafte cd'sIk heb mijn vinyl nog
Grunge of Britpop
Interpol bereikt nooit meer hetzelfde niveau nu Carlos (bassist) de band heeft verlaten of Ze komen nog beter terug
OK Computer of Kid A
R&B met zoete negerstemmen of Schlagermuziek
David Bowie's Berlijn Trilogie of Zijn glamrock-werk
Robert Smith met zwart kraaiennest op zijn hoofd of Robert Smith zonder zwart kraaiennest op zijn hoofd
Ik lees graag over muziek of Daar heb ik niks mee
van degene die je hebt doorgestreept zijn er 4 bij die betrekking hebben op recent nieuws of onderwerpen.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:49 schreef Gillingham het volgende:
Veel dilemma's waarvan ik de onderwerpen niet ken.
Ik ben ook wel eens thuis gekomen met een cd van The Skeltons, terwijl ik eigenlijk iets zocht van The Skeletones.quote:Ik heb wel eens iets gekocht waarvan ik er bij thuiskomst achterkwam dat het van een andere band was dan ik dacht
Ik heb nooit iets verkeerd gekocht maar heb wel ooit eens een CD in een CD-speler gestoken waarvan ik 30 minuten dacht: "Huh, dit klinkt echt niet goed" totdat ik er bij het voorlaatste nummer pas achterkwam dat ik dus die CD op een andere CD had gelegd die er nog in lagquote:Op maandag 24 mei 2010 21:06 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens thuis gekomen met een cd van The Skeltons, terwijl ik eigenlijk iets zocht van The Skeletones.Die kon ik gelukkig ruilen.
En ik had ooit toen ik op 120 minutes iets gaafs gezien had een tweedehands single meegenomen van Nick Kamen. Bleek uiteindelijk niet Kamen, maar Cave te zijn, waar ik naar op zoek was.Geweldig dat pre-internettijdperk.
Dat ligt inderdaad ook aan mezelf, mensen verklaren me vaak voor gek als ik de naam van een act die op dat moment hoog in de Top 40 o.i.d. staat niet ken.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:52 schreef ranja het volgende:
[..]
van degene die je hebt doorgestreept zijn er 4 bij die betrekking hebben op recent nieuws of onderwerpen.
quote:Amy MacDonald of Ilse DeLange
Ik weet waar de prijs 'Schaal van Rigter' naar genoemd is of Is dat niet iets met aardbevingen?
Ik weet waarom Sungrazer in een poosje geleden in DWDD mocht spelen of Geen idee of Wie zijn dat nou weer?
Als ik een single van een band die ik goed vind zie staan met als b-kant een cover van een bekend nummer spreekt me dat meer aan om die te kopen of dan vind ik 'm juist minder interessant
Lucky Fonz in het engels of Lucky Fonz in het nederlands of Lucky Fonz met z'n mond dicht
Ik heb wel eens iets gekocht waarvan ik er bij thuiskomst achterkwam dat het van een andere band was dan ik dacht of Zo stom ben ik niet
Als ik bij een concert een cd koop laat ik die graag signeren of Geen geklieder op mijn cd's
Ik luister wel eens playlists van anderen op youtube of Dat doe ik nooit
Diorno 'Dio' Braaf of Ronald James 'Dio' Padavona
Ik weet wie op 18 mei j.l. 30 jaar dood was of Dat weet ik niet
Spotify is de toekomst of Spotify is een tijdelijke hype
X Factor finale of Songfestival finale
Ik ben op Record Store Day in een platenzaak geweest of Niet gedaan of Wat is Record Store Day?
Concert in een zaal tot 500 mensen of Concert in een grote zaal/stadion
Ray (film over Ray Charles) of Walk the Line (film over Johnny Cash)
Caro Emerald of Waylon
De Heidezangers of De Heideroosjes
Ik mis de cd singles in de winkel of Nee hoor, onzin
Gordon Heuckeroth of Stacey Rookhuizen
quote:Op maandag 24 mei 2010 20:16 schreef ranja het volgende:
Poging tot nieuwe:
Amy MacDonald of Ilse DeLange
Ik weet waar de prijs 'Schaal van Rigter' naar genoemd is of Is dat niet iets met aardbevingen?
Ik weet waarom Sungrazer in een poosje geleden in DWDD mocht spelen of Geen idee of Wie zijn dat nou weer?
Als ik een single van een band die ik goed vind zie staan met als b-kant een cover van een bekend nummer spreekt me dat meer aan om die te kopen of dan vind ik 'm juist minder interessant
Lucky Fonz in het engels of Lucky Fonz in het nederlands of Lucky Fonz met z'n mond dicht
Ik heb wel eens iets gekocht waarvan ik er bij thuiskomst achterkwam dat het van een andere band was dan ik dacht of Zo stom ben ik nietofja, zo stom ben ik wel, het is gewoon nog nooit gebeurd![]()
Als ik bij een concert een cd koop laat ik die graag signeren of Geen geklieder op mijn cd's
Ik luister wel eens playlists van anderen op youtube of Dat doe ik nooit
Diorno 'Dio' Braaf of Ronald James 'Dio' Padavona
Ik weet wie op 18 mei j.l. 30 jaar dood was of Dat weet ik niet Hendrix toch![]()
Spotify is de toekomst of Spotify is een tijdelijke hype
X Factor finale of Songfestival finale
Ik ben op Record Store Day in een platenzaak geweest of Niet gedaan of Wat is Record Store Day?
Concert in een zaal tot 500 mensen of Concert in een grote zaal/stadionafwisseling is de key
Ray (film over Ray Charles) of Walk the Line (film over Johnny Cash) geen muzikale voorkeur, vind et gewoon een betere film
Caro Emerald of Waylon
De Heidezangers of De Heideroosjes
Ik mis de cd singles in de winkel of Nee hoor, onzin
Gordon Heuckeroth of Stacey Rookhuizenmet het geluid op stil uiteraard![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben op Rock Werchter geweest of Dat heb ik overgeslagen
Ik heb weleens een boek gelezen over de geschiedenis van een band/artiest of Dat heb ik niet
Als het warm wordt ga ik op zoek naar mijn favoriete zomernummers of De temperatuur heeft geen invloed op mijn muziekkeuze
Google wil een online muziekwinkel beginnen: mooi, daar ga ik zeker naar kijken of Nee, dank je, geen interessemits ze cd's verkopen en geen mp3's
Leuk dat "Waving Flag" van K'naan of Wat een verschrikkelijk nummer
Belachelijk dat gemeente Den Haag Snoop Dogg weigerde voor Parkpop of Goed gedaan, hij paste er toch niet bij
Terecht dat Jaap X Factor gewonnen heeft of Onterecht of Wie?
De actie van 4chan om Justin Bieber naar Noord-Korea te sturen* vind ik op zich wel grappig of Dat vind ik kinderachtig
De nieuwe single van Go Back To The Zoo - Hey DJ is leuk of Ik vind er niets aan
De vuvuzela mag een instrument genoemd worden of Daar kan je geen muziek mee makeneen triangel is ook een muziek instrument, daar is het ook moeilijk toonladders op spelen
Ik luister wel eens muziek als ik in de tuin zit of Dat doe ik niet of Ik heb sowieso geen tuin
Alors on Danse is goed voor platina, terecht, het is een lekker nummer of Onterecht, het is barslecht
Schouder aan Schouder is kotsmateriaal of Ik vind het wel een leuk duet
Een paar dagen voorafgaand aan een concert luister ik veel van die artiest of Dat doe ik niet
Ik heb weleens aan de kassa van een muziekwinkel gestaan met de mededeling "wat jullie nu draaien, dát wil ik" of Dat heb ik nog nooit gehad
Wat een muzikant in de studio opneemt moet hij ook live kunnen of Een aantal effecten en/of stemvervormingen mogen best ook al kan hij dat niet live
Ik heb wel eens een single gekocht puur voor de b-kant(en) of Nog nooit
Waardeloze kick, deze reeks is dood of Bedankt, dit goede topic was ik bijna vergeten
quote:Ik ben op Rock Werchter geweest of Dat heb ik overgeslagen
Ik heb weleens een boek gelezen over de geschiedenis van een band/artiest of Dat heb ik niet
Als het warm wordt ga ik op zoek naar mijn favoriete zomernummers of De temperatuur heeft geen invloed op mijn muziekkeuze
Google wil een online muziekwinkel beginnen: mooi, daar ga ik zeker naar kijken of Nee, dank je, geen interesse
Belachelijk dat gemeente Den Haag Snoop Dogg weigerde voor Parkpop of Goed gedaan, hij paste er toch niet bij
De actie van 4chan om Justin Bieber naar Noord-Korea te sturen vind ik op zich wel grappig of Dat vind ik kinderachtig
De nieuwe single van Go Back To The Zoo - Hey DJ is leuk of Ik vind er niets aan
De vuvuzela mag een instrument genoemd worden of Daar kan je geen muziek mee maken
Ik luister wel eens muziek als ik in de tuin zit of Dat doe ik niet of Ik heb sowieso geen tuin
Alors on Danse is goed voor platina, terecht, het is een lekker nummer of Onterecht, het is barslecht
Een paar dagen voorafgaand aan een concert luister ik veel van die artiest of Dat doe ik niet
Ik heb weleens aan de kassa van een muziekwinkel gestaan met de mededeling "wat jullie nu draaien, dát wil ik" of Dat heb ik nog nooit gehad
Wat een muzikant in de studio opneemt moet hij ook live kunnen of Een aantal effecten en/of stemvervormingen mogen best ook al kan hij dat niet live
Waardeloze kick, deze reeks is dood of Bedankt, dit goede topic was ik bijna vergeten
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:37 schreef Desunoto het volgende:
* schopt leven in dit topic met nieuwe dilemma's
Ik ben op Rock Werchter geweest of Dat heb ik overgeslagen
Google wil een online muziekwinkel beginnen: mooi, daar ga ik zeker naar kijken of Nee, dank je, geen interesse
De actie van 4chan om Justin Bieber naar Noord-Korea te sturen* vind ik op zich wel grappig of Dat vind ik kinderachtig
De nieuwe single van Go Back To The Zoo - Hey DJ is leuk of ik vind er niets aan
De vuvuzela mag een instrument genoemd worden of Daar kan je geen muziek mee maken
![]()
*management van Justin vond het een goed plan om mensen te laten stemmen op de landen die hij moet bezoeken, en 4channers vonden het leuk om massaal voor NK te kiezen
quote:Ik koop nog wel eens een gedrukt muziektijdschrift of Die koop ik niet
Als ik niemand meekrijg voor een concert dan ga ik wel alleen of Dan zie ik ervan af
Een album moet een verhaal vertellen of Het mag ook bestaan uit nummers die weinig met elkaar te maken hebben
Ik weet wat glissando betekent of Wat is dat?
Hoge lieve stemmetjes of Lage zware stemmen
Ik ga het nieuwe album van Take That luisteren of Dat laat ik liever aan me voorbijgaan
Een zanger(es) moet in de taal zingen die hij/zij het best beheerst of Ook als de uitspraak soms niet helemaal juist is, maakt me dat eigenlijk niet zoveel uit
Ik heb een CD/LP in mijn bezit waar ik meer dan 100 euro voor zou krijgen, als ik hem zou verkopen aan een verzamelaar of Dat heb ik niet
Een langzaam opbouwende intro of Meteen vol in het nummer knallen
Muziek met een religieuze boodschap vermijd ik liever of maar Dat kan ik ook best luisteren
Eagles of The Doors
Ik heb tijdens een optreden wel eens iets aan een artiest proberen te geven of op het podium gegooid of Dat is iets voor obsessieve fangirls
Nummers met een blije sfeer zijn vaker beter of Nummers met een droevige sfeer zijn vaker beter
Saxofoon of Klarinet
Als een vriend(in) of familielid op een profielsite zoals Hyves een muziekje heeft gezet, dan luister ik er meestal even naar of Nee, die negeer ik meestal
Door Met luidere muziek in de auto ga ik sneller rijden of Dat heeft geen invloed op mij of Ik rij sowieso geen auto
Heavy metal of Zoetsappige pop
Grote onzin natuurlijk, anders zou ik niet of nauwelijks naar klassieke muziek luisteren:quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:41 schreef Gillingham het volgende:
Muziek met een religieuze boodschap vermijd ik liever of Dat kan ik ook best luisteren
Ik denk nu ineens aan Sufjan Stevens, dus ik moet mijn mening ook herzien.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:07 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Grote onzin natuurlijk, anders zou ik niet of nauwelijks naar klassieke muziek luisteren:
Muziek met een religieuze boodschap vermijd ik liever of Dat kan ik ook best luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |