quote:Op maandag 5 juli 2010 17:37 schreef Desunoto het volgende:
* schopt leven in dit topic met nieuwe dilemma's
Ik ben op Rock Werchter geweest of Dat heb ik overgeslagen
Ik heb weleens een boek gelezen over de geschiedenis van een band/artiest of Dat heb ik niet
Als het warm wordt ga ik op zoek naar mijn favoriete zomernummers of De temperatuur heeft geen invloed op mijn muziekkeuze
Google wil een online muziekwinkel beginnen: mooi, daar ga ik zeker naar kijken of Nee, dank je, geen interesse
Leuk dat "Waving Flag" van K'naan of Wat een verschrikkelijk nummer
Belachelijk dat gemeente Den Haag Snoop Dogg weigerde voor Parkpop of Goed gedaan, hij paste er toch niet bij
Terecht dat Jaap X Factor gewonnen heeft of Onterecht of Wie?
De actie van 4chan om Justin Bieber naar Noord-Korea te sturen* vind ik op zich wel grappig of Dat vind ik kinderachtig
De nieuwe single van Go Back To The Zoo - Hey DJ is leuk of ik vind er niets aan
De vuvuzela mag een instrument genoemd worden of Daar kan je geen muziek mee maken
Ik luister wel eens muziek als ik in de tuin zit of Dat doe ik niet of Ik heb sowieso geen tuin
Alors on Danse is goed voor platina, terecht, het is een lekker nummer of Onterecht, het is barslecht
Schouder aan Schouder is kotsmateriaal of Ik vind het wel een leuk duet
Een paar dagen voorafgaand aan een concert luister ik veel van die artiest of Dat doe ik niet
Ik heb weleens aan de kassa van een muziekwinkel gestaan met de mededeling "wat jullie nu draaien, dát wil ik" of Dat heb ik nog nooit gehad
Wat een muzikant in de studio opneemt moet hij ook live kunnen of Een aantal effecten en/of stemvervormingen mogen best ook al kan hij dat niet live
Ik heb wel eens een single gekocht puur voor de b-kant(en) of Nog nooit
Waardeloze kick, deze reeks is dood of Bedankt, dit goede topic was ik bijna vergeten
![]()
*management van Justin vond het een goed plan om mensen te laten stemmen op de landen die hij moet bezoeken, en 4channers vonden het leuk om massaal voor NK te kiezen
quote:Ik koop nog wel eens een gedrukt muziektijdschrift of Die koop ik niet
Als ik niemand meekrijg voor een concert dan ga ik wel alleen of Dan zie ik ervan af
Een album moet een verhaal vertellen of Het mag ook bestaan uit nummers die weinig met elkaar te maken hebben
Ik weet wat glissando betekent of Wat is dat?
Hoge lieve stemmetjes of Lage zware stemmen
Ik ga het nieuwe album van Take That luisteren of Dat laat ik liever aan me voorbijgaan
Een zanger(es) moet in de taal zingen die hij/zij het best beheerst of Ook als de uitspraak soms niet helemaal juist is, maakt me dat eigenlijk niet zoveel uit
Ik heb een CD/LP in mijn bezit waar ik meer dan 100 euro voor zou krijgen, als ik hem zou verkopen aan een verzamelaar of Dat heb ik niet
Een langzaam opbouwende intro of Meteen vol in het nummer knallen
Muziek met een religieuze boodschap vermijd ik liever of maar Dat kan ik ook best luisteren
Eagles of The Doors
Ik heb tijdens een optreden wel eens iets aan een artiest proberen te geven of op het podium gegooid of Dat is iets voor obsessieve fangirls
Nummers met een blije sfeer zijn vaker beter of Nummers met een droevige sfeer zijn vaker beter
Saxofoon of Klarinet
Als een vriend(in) of familielid op een profielsite zoals Hyves een muziekje heeft gezet, dan luister ik er meestal even naar of Nee, die negeer ik meestal
Door Met luidere muziek in de auto ga ik sneller rijden of Dat heeft geen invloed op mij of Ik rij sowieso geen auto
Heavy metal of Zoetsappige pop
Grote onzin natuurlijk, anders zou ik niet of nauwelijks naar klassieke muziek luisteren:quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:41 schreef Gillingham het volgende:
Muziek met een religieuze boodschap vermijd ik liever of Dat kan ik ook best luisteren
Ik denk nu ineens aan Sufjan Stevens, dus ik moet mijn mening ook herzien.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:07 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Grote onzin natuurlijk, anders zou ik niet of nauwelijks naar klassieke muziek luisteren:
Muziek met een religieuze boodschap vermijd ik liever of Dat kan ik ook best luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |