Ik ben op Rock Werchter geweest of
Dat heb ik overgeslagenIk heb weleens een boek gelezen over de geschiedenis van een band/artiest of
Dat heb ik niet (nog niet)
Als het warm wordt ga ik op zoek naar mijn favoriete zomernummers of De temperatuur heeft geen invloed op mijn muziekkeuze (Zomer en black metal gaan niet samen, reggae en winter ook niet)
Google wil een online muziekwinkel beginnen: mooi, daar ga ik zeker naar kijken of
Nee, dank je, geen interesse (of het moet nog grotere bibliotheek worden dan spotify)
Leuk dat "Waving Flag" van K'naan of Wat een verschrikkelijk nummer of
mwoah doet me gewoon weinig (net als dat hele wk trouwens

), heb overigens wel eens slechtere nummers tijdens het wk gehoord
Belachelijk dat gemeente Den Haag Snoop Dogg weigerde voor Parkpop of Goed gedaan, hij paste er toch niet bij
Terecht dat Jaap X Factor gewonnen heeft of Onterecht of
Wie? De actie van 4chan om Justin Bieber naar Noord-Korea te sturen* vind ik op zich wel grappig of ]Dat vind ik kinderachtig(kinderachtig kan ook grappig zijn

)
De nieuwe single van Go Back To The Zoo - Hey DJ is leuk of Ik vind er niets aan of
ik mis blijkbaar weer ietsDe vuvuzela mag een instrument genoemd worden of Daar kan je geen muziek mee maken (alles waar geluid mee te maken is per definitie als instrument te gebruiken. maar ik zie hem niet snel in een orkest verschijnen,
alhoewel... Alors on Danse is goed voor platina, terecht, het is een lekker nummer of Onterecht, het is barslecht
que?Schouder aan Schouder is kotsmateriaal of Ik vind het wel een leuk duet
uhm wat?Een paar dagen voorafgaand aan een concert luister ik veel van die artiest of Dat doe ik niet
Ik heb weleens aan de kassa van een muziekwinkel gestaan met de mededeling "wat jullie nu draaien, dát wil ik"
of Dat heb ik nog nooit gehadWat een muzikant in de studio opneemt moet hij ook live kunnen of
Een aantal effecten en/of stemvervormingen mogen best ook al kan hij dat niet liveIk heb wel eens een single gekocht puur voor de b-kant(en)
of Nog nooit (wel gedownload voor die reden

)
Waardeloze kick, deze reeks is dood of
Bedankt, dit goede topic was ik bijna vergetenDe energie die een artiest live laat zien, moet ook op de plaat terug te horen zijn of niet