quote:Ik heb weleens een heel slecht album die vooraan in de schappen stond naar achteren gezet, gewoon omdat het kan of Nee, dat heb ik nog nooit gedaan
Ik weet wie Wesley Klein is of Wie?
Een comeback van een artiest is geen comeback zonder nieuwe muziek of Alleen optreden is ook een comeback
Vroeger nam ik liedjes van de radio op met m'n cassettebandjes of Dat heb ik nooit gedaan of Wat zijn cassettebandjes?
Ik kijk uit naar nieuw materiaal van Noel Gallagher solo of Dat kan me niet interesseren
The Baseballs gaan onder de jeugd voor een rock 'n roll opleving zorgen of Dat zullen ze alleen doen in hun dromen
Jan Smit wil een wereldhit, en die krijgt hij ook of Dat gaat gigantisch floppen
Op de middelbare school had ik band buttons aan m'n tas of Daar deed ik niet aan
Basgitaar met 5 snaren of Elektrische gitaar met 7 snaren
Een videoclip kan een nummer maken/breken voor mij of Al heeft het nummer de slechtste/beste video ooit, het heeft weinig invloed op mij
Als ik met m'n vriend(in) helemaal niets samen kan luisteren omdat hij/zij een compleet andere muzieksmaak blijkt te hebben dan is het snel over of Dat vind ik niet belangrijk genoeg
Ik krijg constant nieuwsbrieven over muziek en concerten in m'n inbox of Op zoveel heb ik me niet geabonneerd
Fietsers met oordopjes in/koptelefoon op verafschuw ik... dat is vreselijk gevaarlijk of Die letten juist meer op met hun ogen dus brengt het zich in evenwicht
Ik zou meer films kopen als er standaard een CD bij zit met de soundtrack ook al gaat het prijskaartje omhoog of Dan zou ik niet meer films kopen
Ik ben altijd aan het kijken naar nieuwe en betere audiospelers of Daar kijk ik pas naar als ik m'n huidige zat ben
Wakker worden met de radio of Wakker worden met een wekkergeluid
Ik geef regelmatig geld aan straatmuzikanten of Daar loop ik gewoon voorbij
Mensen die Justin Bieber afkraken zijn gewoon jaloers op zijn succes of Ik vind veel dingen kunnen, maar Justin Bieber zit daar niet bij
Zal ik dan maar?quote:
Klopt, ik zit ook wel eens wat te denken maar schiet nog niks opquote:Op zondag 25 april 2010 21:59 schreef Desunoto het volgende:
Nieuwe! (het wordt wel steeds moeilijker om iets te bedenken zeg...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |