quote:The Christmas edition:
Last christmas of All I want for christmas
Een kerstnummer gaat om het gevoel of Een kerstnummer is vooral om in te cashen
In een echt kerstnummer zitten jingle bells of Dat is niet echt nodig
Ik weet welke uithaal Bono had in Do they know it’s christmas time of Dat weet ik niet
Ik heb dit jaar een kerst-cd gekocht of Dat heb ik niet
Ik luister ook buiten kersttijd graag naar kerstnummers of Dan vermijd ik ze liever
Macca’s Wonderful Christmas time of Lennon’s Happy Christmas (war is over) of Harrison’s Ding dong, ding dong
Ik weet welk liedje verhaalt over een kerstmis met buiten 36 graden of Dat weet ik niet
Slade’s Merry X-mas everybody of Mud’s Lonely this christmas
Ik weet wat er komt na ‘daar hoorden zij engelen zingen’ of Ik hoor automatisch ‘AJAX, AJAX’
Ik weet wie er met kerstmis in de bak zat of Dat weet ik niet
Een kerstlied in het Nederlands of Een kerstlied in het Engels
Ik heb kerstmuziek op staan tijdens het kerstdiner of Nee, andere muziek of Nee, geen muziek
Ik luister wel eens naar Sky Radio the Christmas Station of Nee, daar luister ik nooit naar
Ik weet wie De kerstezel voor Kinderen Voor Kinderen schreef of Dat weet ik niet
Een kerstnummer is een gimmick of Een kerstnummer kan een goed nummer zijn
Traditionele kerstnummers of Popkerstnummers
Jij bent niet zo goed in dilemma's, of wat?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:27 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Maar je moet ook wel toegeven dat voor iedereen die kerstnummers gewoon ruk vindt, het hele lastige dilemma's zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:14 schreef belsen het volgende:
[..]
Jij bent niet zo goed in dilemma's, of wat?
Ik noem het liever uitdagende dilemma's.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar je moet ook wel toegeven dat voor iedereen die kerstnummers gewoon ruk vindt, het hele lastige dilemma's zijn.
quote:Op zondag 20 december 2009 10:49 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik noem het liever uitdagende dilemma's.
Phil Collins en Herman van Boeijen zijn de bekendste denk ik, maar ook Ringo Star, Levon Helm en Karen Carpenter mogen hier genoemd worden.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:25 schreef Desunoto het volgende:
Toch zoveel drummende vocalisten?![]()
Had ik niet verwacht. Ken er zelf niet veel.![]()
Ik bedoelde trouwens niet mensen die het kunnen, maar mensen die het constant doen.quote:Op zondag 17 januari 2010 10:03 schreef Mark het volgende:
En Dan Behler (Exciter) en Don Henley (Eagles) konden ook drummen en zingen tegelijk
Er zijn natuurlijk tegenwoordig ook een hoop duo's die bestaan uit een drummer en een gitarist. Bij een hoop van die bands zingt de drummer net zo veel als de gitarist, of meer.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:25 schreef Desunoto het volgende:
Ik bedoelde trouwens niet mensen die het kunnen, maar mensen die het constant doen.
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:54 schreef ranja het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk tegenwoordig ook een hoop duo's die bestaan uit een drummer en een gitarist. Bij een hoop van die bands zingt de drummer net zo veel als de gitarist, of meer.
Bv Blood Red Shoes, Ting Tings en nog veel meer.
In welke band is hij de hoofdzanger?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:45 schreef blckbb het volgende:
Oh en Ringo Starr uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |