Veel succes/plezier ermee

2009 was een goed muziekjaar of 2009 viel erg tegen
Ik ben al naar een concert geweest dit jaar of Niet
Visuele radio is de toekomst of Ik zie er de meerwaarde niet van in
Toch wel verdacht dat Coldplay zoveel keer aangeklaagd is of Die aanklagers willen gewoon een centje meepikken
Lady Gaga wordt de vrouwelijke Michael Jackson of Die status zal ze nooit bereiken
Klarinet of Mondharmonica
Ik luister naar een band waarin een lid zowel de hoofdzanger(es) is en drumt tegelijk of Deze aparte combinatie heb ik niet in mijn afspeellijst
Voorspel: 2010 wordt een nederlaag voor de downloaders of 2010 wordt een nederlaag voor Brein en aanverwanten
Als ik mijn computer opstart zoek ik het eerst naar mijn muziek of De muziek zet ik pas later aan
Ik luister soms expres mooie nummers weinig omdat ik anders bang ben dat ze na verloop van tijd gaan vervelen of Mijn mooie nummers vervelen nooit
Er moet een strengere decibellimiet op audiospelers komen of Dat is mensen hun eigen verantwoordelijkheid
Jammer dat Paramore niet op Pinkpop staat of Mijn gebeden zijn gehoord, God... bedankt!
Platenlabels moeten in de toekomst verdwijnen of Platenlabels moeten blijven bestaan
Milow kreeg terecht de prijs voor beste debutant in Europa of Die had iemand anders moeten krijgen
Leuk, dat "Jurk!" of Verschrikkelijk, dat "Jurk!" of Wat in hemelsnaam is "Jurk!"?!
Ik kijk uit naar het nieuwe Amy MacDonald album of Daar word ik niet warm van
De soundtrack voor 'Alice In Wonderland' ga ik zeker eens luisteren met al die bekende namen of Die lijkt me niet interessant
Elvis Presley zijn muziek is gedateerd of Elvis is tijdloos
En nog 1 extra naar aanleiding van een KLB topic van net:
"My name is Michael" is best een vermakelijk programma of Die uitmelkerij komt niet op mijn tv-scherm
[ Bericht 4% gewijzigd door Desunoto op 16-01-2010 20:58:21 ]