Ik doe deze 2 ook maar ff.

2009 was een goed muziekjaar of
2009 viel erg tegenIk ben al naar een concert geweest dit jaar
of NietVisuele radio is de toekomst of
Ik zie er de meerwaarde niet van inToch wel verdacht dat Coldplay zoveel keer aangeklaagd is of Die aanklagers willen gewoon een centje meepikken
Lady Gaga wordt de vrouwelijke Michael Jackson of Die status zal ze nooit bereiken
Klarinet of
MondharmonicaIk luister naar een band waarin een lid zowel de hoofdzanger(es) is en drumt tegelijk of
Deze aparte combinatie heb ik niet in mijn afspeellijst Genesis / Phil Collins
Voorspel: 2010 wordt een nederlaag voor de downloaders of
2010 wordt een nederlaag voor Brein en aanverwantenAls ik mijn computer opstart zoek ik het eerst naar mijn muziek of
De muziek zet ik pas later aanIk luister soms expres mooie nummers weinig omdat ik anders bang ben dat ze na verloop van tijd gaan vervelen of
Mijn mooie nummers vervelen nooitEr moet een strengere decibellimiet op audiospelers komen of
Dat is mensen hun eigen verantwoordelijkheidJammer dat Paramore niet op Pinkpop staat of
Mijn gebeden zijn gehoord, God... bedankt! Platenlabels moeten in de toekomst verdwijnen of
Platenlabels moeten blijven bestaanMilow kreeg terecht de prijs voor beste debutant in Europa of
Die had iemand anders moeten krijgenLeuk, dat "Jurk!" of Verschrikkelijk, dat "Jurk!" of
Wat in hemelsnaam is "Jurk!"?!Ik kijk uit naar het nieuwe Amy MacDonald album of
Daar word ik niet warm vanDe soundtrack voor 'Alice In Wonderland' ga ik zeker eens luisteren met al die bekende namen of Die lijkt me niet interessant
Elvis Presley zijn muziek is gedateerd of
Elvis is tijdloos---------------------------------------------------------------------------------------------
en
Ik heb het afscheidsconcert van Krezip op tv gezien of
Dat heb ik niet gezienIk heb de afscheidsbijeenkomst voor Michael Jackson op tv gezien of Dat heb ik niet gezien
Ik koop wel eens een ltd editie van een album al is die duurder of Dat doe ik eigenlijk nooit
Ik weet welke 4 snelheden op een platenspeler kunnen voorkomen of
hoezo vierIk weet in welke band Net5-presentator Erik van 't Hoff heeft gezongen of
Doe niet zo raarIk heb medelijden met Marco Borsato of
Hij zingt zo weer een fortuin bij elkaarCd's zijn niet meer van deze tijd of
Liever een cd dan downloadsNederlandse bands hebben bij mij een streepje voor of
Die neem ik minder serieusLady Gaga of Radio Gaga
La Roux of Florence and the Machine
Ik ken een Haitiaanse pop/rock/dance artiest of
Bestaan die dan?Terecht dat er 8 liedjes van zangeressen in de top 100 van de top 2000 staan of
Dat zouden er minstens 20 moeten zijnIk weet wie Fons en Lotje zijn of
Geen flauw ideeIk weet wie Lori Spee is of
Geen ideeLive dvd's of Clip dvd's
Ik heb de radio bewust aangezet op de Top 2000 of Dat heb ik niet gedaan Ik was niet in Nederland
Idols/X-factor/Popstars of
Zoeken naar Jozef/Maria/Mary Poppins etcLaura Jansen of Esmee Denters
Ik heb Noorderslag op tv gezien of Ik was in de zaal of Niks van gezien