Alweer een goed idee!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:10 schreef Arn0 het volgende:
Wil niet lastig doen, maar misschien handig/overzichtelijk om het allemaal in de OP te zetten?
Dank u dank u!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Zeker weten, AartdeGraaf gefeli.
Raad de plaat #1
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Niets ten nadele van de al geëerde topics, maar ik wil ook FOK! Muziek trivia in het lijstje zien.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:49 schreef bartrid het volgende:
Ik nomineer de Trivia reeks. Al jaren een tof topic waar ik met veel plezier rondhang \;0
Je bedoelt dat topic dat nu al 48 uur stil ligt?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:46 schreef Berkery het volgende:
[..]
Niets ten nadele van de al geëerde topics, maar ik wil ook FOK! Muziek trivia in het lijstje zien.
Godverdomme
Dat is uit protestquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:51 schreef belsen het volgende:
[..]
Je bedoelt dat topic dat nu al 48 uur stil ligt?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:24 schreef belsen het volgende:
Gitanki, dank voor de uitvinding alweer bijna 4 jaar terug en En BlaZ, Captain_Redbeard, Curchulain, Da_Sandman, donroyco, Flamebringer, GFA, Laevid, MissLuna, Qunix, rosstek, Sequencial, sink, sjefhoelenpapers, timbob, Tokamak, Trancelocator, warezguy05 voor het opzetten van één of meerdere edities.
Psst, ik heb er ook al een paar in elkaar gezet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:24 schreef belsen het volgende:
Als Raad de plaat #1 het verdiend dan onze reeks Dance Track ID Contest ook zeker. Een beetje hetzelfde concept, maar dan al 70 keer. Een van de meest creatieve reeksen in MUZ.
Gitanki, dank voor de uitvinding alweer bijna 4 jaar terug en En BlaZ, Captain_Redbeard, Curchulain, Da_Sandman, donroyco, Flamebringer, GFA, Laevid, MissLuna, Qunix, rosstek, Sequencial, sink, sjefhoelenpapers, timbob, Tokamak, Trancelocator, warezguy05 voor het opzetten van één of meerdere edities.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Voor de geïnteresseerden, het nieuwste deel van deze reeks: Dance Track ID Contest #70: 93,3% Vinyl Edition
quote:Op maandag 15 maart 2010 18:05 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Psst, ik heb er ook al een paar in elkaar gezet.![]()
quote:Op zondag 18 april 2010 16:10 schreef bartrid het volgende:
Nominatie: Het historisch-ouwe-lullen-geweldige-metal topic #1
Beiden inderdaad.quote:Op zondag 25 april 2010 22:47 schreef Arn0 het volgende:
Wat te denken van deze reeks?
Tong's muziek dilemma topic #6
En die nemen we ook dan maar mee.quote:
Ja, er is een beetje de klad ingekomen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Al bijna een half jaar geen tof topic meer geweest op MUZ? Damn, da's niet zo best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |