Ga hier vooral verder, leef je uit

Kane, nieuw album, ik kan niet wachten of Weg met die pleurisherrie
Ik ben een fan van duetten of Doe mij liever maar één stem
Ik let op de kleur en opdruk van m'n plectrum als ik gitaar speel of Dat maakt me niet uit
Toffe actie van Muse in die Italiaanse tv-show of Wat deden ze dan?
Ik ga 'This Is It' zien in de bioscoop of Die kijk ik wel thuis of Die kijk ik niet
Ik heb wel eens een album laten signeren door een artiest of Die kans heb ik nog niet gehad
Leuk als een artiest die ik goed vind naar het songfestival gaat of Liever niet want het songfestival wordt geassocieerd met slechte muziek en dat wil ik niet
Liever een bonus track op een album of Liever geen bonus track maar een dvd met videoclip van een nummer van het album
Kanye had een punt, de video van Beyoncé was veel beter of Boeiend, want het blijft een trieste actie
Ik heb een poster van mijn favoriete artiest op m'n kamer hangen of Dat heb ik niet
Het nieuwe album van Paramore is goed of Die valt echt tegen of Paramore is sowieso slecht
Ik heb voor de zang echt een favoriete taal of Ik vind meerdere talen even mooi
Een fade-out op het eind van een nummer vind ik wel best of Fade-outs zijn niet leuk, maak er liever een ander einde van
Lily Allen verdient inderdaad te weinig met haar muziek of Lily Allen stelt zich aan
Ik kan bij een concert net zo veel genieten zittend als staand of Ik geef de voorkeur aan zittend / staand
Live-dvd's koop ik regelmatig of Die koop ik zelden
Ik draag bij een concert speciaal uitgekozen kleding of Wat ik uit de kast trek is niet anders dan wat ik normaal draag
De ideeën voor nieuwe dilemma's raken op of Dat valt wel mee