quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:42 schreef YuckFou het volgende:
Kunnen we geen historisch-ouwe-lullen-geweldige-metal topic maken met alleen maar toffe, stoere, geweldige bands, geen nu-metal, geen emocore, geen zeiknummers, alleen maar stoere mannenmuziek?
Een voorzetje:quote:Op zondag 18 april 2010 00:55 schreef bartrid het volgende:
Ja doen. Ik heb eigenlijk een hekel aan dat nostalgische gedoe, maar eigenlijk is het toch ook wel weer cool. Ik zat een tijdje geleden in een pub in Oxford en het meetste wat daar op de jukebox voorbij kwam was metal van voor 2000. Terwijl de meeste mensen toch echt niet veel ouder dan 20 waren.
Zekers, maar Dio dan ook niet. Zijn BS platen bevallen me het best.quote:Op zondag 18 april 2010 11:46 schreef tijnbrein het volgende:
In dit topic mag Ozzy en Black Sabbath natuurlijk niet ontbreken
Zekerquote:Op zondag 18 april 2010 12:11 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Zekers, maar Dio dan ook niet. Zijn BS platen bevallen me het best.
Het is toch allemaal metal van voor 2000. Circle of the tyrants staat er ook al tussen.quote:Op zondag 18 april 2010 15:44 schreef Coiler het volgende:
Dat is toch geen ouwe lullen metal :/
Bewitched van Candlemass natuurlijk wel, epische plaat!
Oooh dan haha. Hmm dan was je me al voor met 2 nummers. Ik wou Bewitched ook postenquote:Op zondag 18 april 2010 15:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het is toch allemaal metal van voor 2000. Circle of the tyrants staat er ook al tussen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |