quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:02 schreef tim. het volgende:
Shoegaze op een laag volume of Dubstep zonder subwoofer
Blank Generation (Richard Hell & The Voidoids) of Pretty Vacant (Sex Pistols)
Krautrock of Neue Deutsche Welle
Eerste helft van de jaren '00 of Tweede helft van de jaren '00
Downtempo elektronische muziek of Van mij mag het wel wat sneller
Langzaam afbouwende nummers of Nummers met een abrupt einde
Ik kan van trance genieten of Dat kan ik niet
Geen toegift of Wel
Le Le of De Jeugd Van Tegenwoordig
Naar een concert festival tijdens het WK als Nederland speelt of Naar voetbal kijken Sonisphere in Zwitserland
Briljant, dat nieuwe nummer van Blur of Bagger
Goed dat Pavement op reünietour is of Vergane glorie herleeft niet
Ik ben van de vinylgeneratie en heb spijt dat ik mijn vinyl ooit heb weggegooid of En Ik ben tevreden met mijn sindsdien aangeschafte cd'sIk heb mijn vinyl nog
Grunge of Britpop
Interpol bereikt nooit meer hetzelfde niveau nu Carlos (bassist) de band heeft verlaten of Ze komen nog beter terug
OK Computer of Kid A
R&B met zoete negerstemmen of Schlagermuziek
David Bowie's Berlijn Trilogie of Zijn glamrock-werk
Robert Smith met zwart kraaiennest op zijn hoofd of Robert Smith zonder zwart kraaiennest op zijn hoofd
Ik lees graag over muziek of Daar heb ik niks mee
van degene die je hebt doorgestreept zijn er 4 bij die betrekking hebben op recent nieuws of onderwerpen.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:49 schreef Gillingham het volgende:
Veel dilemma's waarvan ik de onderwerpen niet ken.
Ik ben ook wel eens thuis gekomen met een cd van The Skeltons, terwijl ik eigenlijk iets zocht van The Skeletones.quote:Ik heb wel eens iets gekocht waarvan ik er bij thuiskomst achterkwam dat het van een andere band was dan ik dacht
Ik heb nooit iets verkeerd gekocht maar heb wel ooit eens een CD in een CD-speler gestoken waarvan ik 30 minuten dacht: "Huh, dit klinkt echt niet goed" totdat ik er bij het voorlaatste nummer pas achterkwam dat ik dus die CD op een andere CD had gelegd die er nog in lagquote:Op maandag 24 mei 2010 21:06 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens thuis gekomen met een cd van The Skeltons, terwijl ik eigenlijk iets zocht van The Skeletones.Die kon ik gelukkig ruilen.
En ik had ooit toen ik op 120 minutes iets gaafs gezien had een tweedehands single meegenomen van Nick Kamen. Bleek uiteindelijk niet Kamen, maar Cave te zijn, waar ik naar op zoek was.Geweldig dat pre-internettijdperk.
Dat ligt inderdaad ook aan mezelf, mensen verklaren me vaak voor gek als ik de naam van een act die op dat moment hoog in de Top 40 o.i.d. staat niet ken.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:52 schreef ranja het volgende:
[..]
van degene die je hebt doorgestreept zijn er 4 bij die betrekking hebben op recent nieuws of onderwerpen.
quote:Amy MacDonald of Ilse DeLange
Ik weet waar de prijs 'Schaal van Rigter' naar genoemd is of Is dat niet iets met aardbevingen?
Ik weet waarom Sungrazer in een poosje geleden in DWDD mocht spelen of Geen idee of Wie zijn dat nou weer?
Als ik een single van een band die ik goed vind zie staan met als b-kant een cover van een bekend nummer spreekt me dat meer aan om die te kopen of dan vind ik 'm juist minder interessant
Lucky Fonz in het engels of Lucky Fonz in het nederlands of Lucky Fonz met z'n mond dicht
Ik heb wel eens iets gekocht waarvan ik er bij thuiskomst achterkwam dat het van een andere band was dan ik dacht of Zo stom ben ik niet
Als ik bij een concert een cd koop laat ik die graag signeren of Geen geklieder op mijn cd's
Ik luister wel eens playlists van anderen op youtube of Dat doe ik nooit
Diorno 'Dio' Braaf of Ronald James 'Dio' Padavona
Ik weet wie op 18 mei j.l. 30 jaar dood was of Dat weet ik niet
Spotify is de toekomst of Spotify is een tijdelijke hype
X Factor finale of Songfestival finale
Ik ben op Record Store Day in een platenzaak geweest of Niet gedaan of Wat is Record Store Day?
Concert in een zaal tot 500 mensen of Concert in een grote zaal/stadion
Ray (film over Ray Charles) of Walk the Line (film over Johnny Cash)
Caro Emerald of Waylon
De Heidezangers of De Heideroosjes
Ik mis de cd singles in de winkel of Nee hoor, onzin
Gordon Heuckeroth of Stacey Rookhuizen
quote:Op maandag 24 mei 2010 20:16 schreef ranja het volgende:
Poging tot nieuwe:
Amy MacDonald of Ilse DeLange
Ik weet waar de prijs 'Schaal van Rigter' naar genoemd is of Is dat niet iets met aardbevingen?
Ik weet waarom Sungrazer in een poosje geleden in DWDD mocht spelen of Geen idee of Wie zijn dat nou weer?
Als ik een single van een band die ik goed vind zie staan met als b-kant een cover van een bekend nummer spreekt me dat meer aan om die te kopen of dan vind ik 'm juist minder interessant
Lucky Fonz in het engels of Lucky Fonz in het nederlands of Lucky Fonz met z'n mond dicht
Ik heb wel eens iets gekocht waarvan ik er bij thuiskomst achterkwam dat het van een andere band was dan ik dacht of Zo stom ben ik nietofja, zo stom ben ik wel, het is gewoon nog nooit gebeurd![]()
Als ik bij een concert een cd koop laat ik die graag signeren of Geen geklieder op mijn cd's
Ik luister wel eens playlists van anderen op youtube of Dat doe ik nooit
Diorno 'Dio' Braaf of Ronald James 'Dio' Padavona
Ik weet wie op 18 mei j.l. 30 jaar dood was of Dat weet ik niet Hendrix toch![]()
Spotify is de toekomst of Spotify is een tijdelijke hype
X Factor finale of Songfestival finale
Ik ben op Record Store Day in een platenzaak geweest of Niet gedaan of Wat is Record Store Day?
Concert in een zaal tot 500 mensen of Concert in een grote zaal/stadionafwisseling is de key
Ray (film over Ray Charles) of Walk the Line (film over Johnny Cash) geen muzikale voorkeur, vind et gewoon een betere film
Caro Emerald of Waylon
De Heidezangers of De Heideroosjes
Ik mis de cd singles in de winkel of Nee hoor, onzin
Gordon Heuckeroth of Stacey Rookhuizenmet het geluid op stil uiteraard![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |