ja, vrolijk hè?quote:
sorry pinguin... wilde gewoon tegen nijns zeggen dat ze lief isquote:Op maandag 28 september 2009 09:58 schreef Pheno het volgende:
Ohayo gozaimasu
*en weer weg is als het over lapo, fipo etc weer gaat.
quote:Op maandag 28 september 2009 10:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry pinguin... wilde gewoon tegen nijns zeggen dat ze lief is
Ja, daar word ik zekers vrolijk van jaquote:
Goed, mn ploegje had gewonnen en ik heb zelf ook gewonnen, dus het ging lekker met de korfbal zaterdag, gister een leuk verjaardagsfeestje van mn nichtje gehad dus kan terug kijken op een lekker weekendquote:
1485 staat er niet in en het kscborden wel, bedoel je?quote:
Wat?quote:
Ja, dat weet ik. Wil iemand de wiki voor me aanpassen?quote:Op maandag 28 september 2009 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
1485 staat er niet in en het kscborden wel, bedoel je?
lekker druk weekendquote:Op maandag 28 september 2009 10:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed, mn ploegje had gewonnen en ik heb zelf ook gewonnen, dus het ging lekker met de korfbal zaterdag, gister een leuk verjaardagsfeestje van mn nichtje gehad dus kan terug kijken op een lekker weekend
en bij jou?
die nummers kan ik wel aan, die zijn altijd anders.quote:Op maandag 28 september 2009 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
1485 staat er niet in en het kscborden wel, bedoel je?
De najaarsopruiming... altijd goed!quote:Op maandag 28 september 2009 10:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Ja, dat weet ik. Wil iemand de wiki voor me aanpassen?
[..]
lekker druk weekend
gewoon, rustig aan gedaan. Beetje het huis van mijn lief opgeruimd
Waar heb je het over?quote:Op maandag 28 september 2009 10:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die nummers kan ik wel aan, die zijn altijd anders.![]()
maar koffieborden er bij,nu ben ik van slag
Dankjequote:Op maandag 28 september 2009 10:17 schreef Pheno het volgende:
Ik heb de wiki maar bijgewerkt, die JortK verzaakt altijd.
Ach, moest toch wat doenquote:Op maandag 28 september 2009 10:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De najaarsopruiming... altijd goed!
quote:Op maandag 28 september 2009 10:24 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh mensen
Weer lekker druk opt werk![]()
Zo gaat de tijd snel
hier overquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
ik kan niet tegen sommige veranderingen
quote:
LLquote:Op maandag 28 september 2009 10:24 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh mensen
Zo gaat de tijd snel
Llquote:Op maandag 28 september 2009 10:24 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh mensen
Zo gaat de tijd snel
Veel plezier met koffiebordquote:Op maandag 28 september 2009 10:32 schreef Pheno het volgende:
Ik ga nog wat uitstippelen en dan gamen, cya later
Ik snap er echt niks vanquote:
Hey scheetquote:
Lekkerdingquote:
Doei Phquote:Op maandag 28 september 2009 10:32 schreef Pheno het volgende:
Ik ga nog wat uitstippelen en dan gamen, cya later
Jah, ik moest ook zoekenquote:
Hey MDquote:
Wel.o.kquote:
Er staat een nieuw linkje (koffiebord) in de OPquote:
Whehehe Thanxquote:Op maandag 28 september 2009 10:53 schreef MaleDuck het volgende:
wat een OA-iaanse post zeg...
hulde
zo ik ga hier ook maar weer eens wat doen!
voor de 67ste keer vertellen hoe je week was?quote:Op maandag 28 september 2009 10:53 schreef MaleDuck het volgende:
wat een OA-iaanse post zeg...
hulde
zo ik ga hier ook maar weer eens wat doen!
Nee, maar even een 6-weeks lookahead maken....quote:Op maandag 28 september 2009 10:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor de 67ste keer vertellen hoe je week was?
Nothing has changedquote:Op maandag 28 september 2009 10:17 schreef Pheno het volgende:
Ik heb de wiki maar bijgewerkt, die JortK verzaakt altijd.
quote:
Inderdaad typerend...quote:
Jah sorrie, heb het echt drukquote:
dat moet lukken met dit geheime wapenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 28 september 2009 11:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat moet lukken met dit geheime wapenPijnlijk dat het zo stil blijft ok...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
jij mag helemaal nie fucken ... je moet gewoon arbeiten !!!quote:Op maandag 28 september 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah sorrie, heb het echt druk
Vanmiddag zal ik wel wat meer tijd hebben om te fokken
quote:
We hebben de pc schoongemaakt en vista 64 erop gezet en is niet meer uitgevallen met fallout 3, hij ging nog ff testen met nfs shift.quote:Op maandag 28 september 2009 12:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ellow frusty man alles nog gelukt ?
quote:
WTFquote:Op maandag 28 september 2009 12:20 schreef DaMart het volgende:
Staat er een man voor me die een kop koffie en een gevulde koek bestelt, en daarvoor ¤ 5,25 moest afrekenen.
het is al middagquote:
izze nicequote:Op maandag 28 september 2009 12:09 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
We hebben de pc schoongemaakt en vista 64 erop gezet en is niet meer uitgevallen met fallout 3, hij ging nog ff testen met nfs shift.
dat is een duur bakkie koffiequote:Op maandag 28 september 2009 12:20 schreef DaMart het volgende:
Was ik daarstraks even met iemand mee naar het ziekenhuis. Terwijl de dokter bezig was, ging ik maar een kop thee halen in de centrale hal. Staat er een man voor me die een kop koffie en een gevulde koek bestelt, en daarvoor ¤ 5,25 moest afrekenen. Dus hij gaf de vrouw achter de balie 10 euro.
Daarop vroeg zij:"Heeft u er misschien iets bij?"
En de reactie was:"O ja, een kuipje melk," wat de man dus ook aan de vrouw wilde geven.
Een kop thee kostte ook al 2 euro... en dan had je alleen wat heet waterquote:Op maandag 28 september 2009 12:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is een duur bakkie koffie
ja laten we het hopen, en dan lekker gamenquote:Op maandag 28 september 2009 12:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
izze nicezal dus idd een driver probleem oid geweest zijn
![]()
ben je altijd zo snelquote:
Half uurtje hequote:
dan kan je beter koffie pakkenquote:Op maandag 28 september 2009 12:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een kop thee kostte ook al 2 euro... en dan had je alleen wat heet water.
LLquote:
of een gevulde koek van 30cm doorsneequote:Op maandag 28 september 2009 12:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is een duur bakkie koffie
En een gevulde koek 3 euro?quote:Op maandag 28 september 2009 12:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een kop thee kostte ook al 2 euro... en dan had je alleen wat heet water.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
moest het geen pipeline zijn? (alternate datastreams)quote:Op maandag 28 september 2009 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Apple-rukkertjes hier: Kan jullie systeempje WEL overweg met een dubbele punt in een bestandsnaam?Zo ja, dan weet ik hoe een bepaald probleem hier ontstaan is
dat zou ook kunnenquote:Op maandag 28 september 2009 12:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
of een gevulde koek van 30cm doorsnee
Nee gewoon een filename. lawezegge C:\map\nogeenmap\foto resized 1:3 nogwat.jpgquote:Op maandag 28 september 2009 12:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
moest het geen pipeline zijn? (alternate datastreams)
hm, volgens mij is":" voor een mac wat "\" is voor windows.quote:Op maandag 28 september 2009 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gewoon een filename. lawezegge C:\map\nogeenmap\foto resized 1:3 nogwat.jpg
Op de mac nietquote:Op maandag 28 september 2009 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gewoon een filename. lawezegge C:\map\nogeenmap\foto resized 1:3 nogwat.jpg
MacOS is gebaseerd op unix, de "/" is de leukerd hier. Dubbele punt kan ik niet maken qua directorynaam, net even geprobeerd op er zeker van te zijn.quote:Op maandag 28 september 2009 12:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hm, volgens mij is":" voor een mac wat "\" is voor windows.
dus een directory. geldt ook voor linux
omdat je hoi zegtquote:Op maandag 28 september 2009 13:04 schreef Ladylike het volgende:
Binnenkomers waar ik nog niets tegen gezegd heb: Hoi![]()
Okay nou heb ik geen zin meer
ik moest nog aan je denken zondag.quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 13:04 schreef Ladylike het volgende:
Binnenkomers waar ik nog niets tegen gezegd heb: Hoi![]()
Okay nou heb ik geen zin meer
en waarom dat?quote:Op maandag 28 september 2009 13:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moest nog aan je denken zondag.
Tja, als opa de kleine vergeet op te pikken..quote:Op maandag 28 september 2009 13:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
omdat je hoi zegt
jullie hebben zaterdag wel wat gemist![]()
Dat welquote:Op maandag 28 september 2009 13:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moest nog aan je denken zondag.
[..]
in ons?
die begint dus dement te wordenquote:Op maandag 28 september 2009 13:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tja, als opa de kleine vergeet op te pikken..
whehehehequote:
Ik vond het niet grappigquote:Op maandag 28 september 2009 13:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die begint dus dement te worden![]()
Systemen die niet overweg kunnen met een dubbele punt in een bestandsnaamquote:Op maandag 28 september 2009 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Apple-rukkertjes hier: Kan jullie systeempje WEL overweg met een dubbele punt in een bestandsnaam?Zo ja, dan weet ik hoe een bepaald probleem hier ontstaan is
dat is dan wel klotequote:Op maandag 28 september 2009 13:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik vond het niet grappig
Mn hele weekend gepland om het feit dat de kleine er niet zou zijn, kleine verheugde zich er ook op.
Mja hele weekend maar omgegooid
welke wel dan?quote:Op maandag 28 september 2009 13:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Systemen die niet overweg kunnen met een dubbele punt in een bestandsnaam.
ze hebben gewoon een te druk leven, waarbij de kleinzoon word vergetenquote:Op maandag 28 september 2009 13:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is dan wel klote
hoe kwam het dat hij het was vergeten?
dat is wel erg als je je kleinzoon vergeetquote:Op maandag 28 september 2009 13:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ze hebben gewoon een te druk leven, waarbij de kleinzoon word vergeten
MPG_OS_Beta_v0.01quote:
Hij was mij vergeten af te bellen.quote:Op maandag 28 september 2009 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is wel erg als je je kleinzoon vergeet![]()
senseo rio de janeiro
quote:
duidelijk verhaal van miscommunicatiequote:Op maandag 28 september 2009 13:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij was mij vergeten af te bellen.
2 weken geleden heel verhaal.. "dan gaan we met de trein naar den bosch bla bla bla"
en dan plant zn vriendin iets anders, waardoor hij vergeet dat ie af gesproken had de kleine te komen halen
planning blijft ook lastig natuurlijk...quote:Op maandag 28 september 2009 13:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
2 weken geleden heel verhaal.. "dan gaan we met de trein naar den bosch bla bla bla"
en dan plant zn vriendin iets anders, waardoor hij vergeet dat ie af gesproken had de kleine te komen halen
ik dacht eerst outlook, maar project is meer op zijn plaatsquote:Op maandag 28 september 2009 13:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
planning blijft ook lastig natuurlijk...
MS Project is voor watjesquote:Op maandag 28 september 2009 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik dacht eerst outlook, maar project is meer op zijn plaats
waardoor wij een verjaardag moeten missenquote:Op maandag 28 september 2009 13:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar nu heb ik wel een weekend van mn kleine kunnen genietenquote:Op maandag 28 september 2009 13:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
waardoor wij een verjaardag moeten missen![]()
soms is het een mooi excuus maar nu niet zie ik.quote:Op maandag 28 september 2009 13:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Vraagt mn pa ook nog: kun je hem dan niet meenemen naar die verjaardag?quote:Op maandag 28 september 2009 13:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
soms is het een mooi excuus maar nu niet zie ik.
da's wel waarquote:Op maandag 28 september 2009 13:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar nu heb ik wel een weekend van mn kleine kunnen genieten
Dat is me ook wel wat waardquote:
en het was een super feestquote:Op maandag 28 september 2009 13:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nou als je naar een verjaardag gaat, smiddags is er niemand en savonds kun je op tijd thuis zijn omdat de kleine op tijd naar bed moet. Mja het is een kwestie van aanpassenquote:Op maandag 28 september 2009 13:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
soms is het een mooi excuus maar nu niet zie ik.
dat is dan wel weer leukquote:Op maandag 28 september 2009 13:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar nu heb ik wel een weekend van mn kleine kunnen genieten
whehehequote:Op maandag 28 september 2009 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vraagt mn pa ook nog: kun je hem dan niet meenemen naar die verjaardag?
Euhm...nee pa
(werd dus bij GF gevierd)
Toch hebben we een gezellig weekend gehadquote:Op maandag 28 september 2009 13:31 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nou als je naar een verjaardag gaat, smiddags is er niemand en savonds kun je op tijd thuis zijn omdat de kleine op tijd naar bed moet. Mja het is een kwestie van aanpassen
quote:Op maandag 28 september 2009 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vraagt mn pa ook nog: kun je hem dan niet meenemen naar die verjaardag?
Euhm...nee pa
(werd dus bij GF gevierd)
dat hoort erbijquote:Op maandag 28 september 2009 13:31 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nou als je naar een verjaardag gaat, smiddags is er niemand en savonds kun je op tijd thuis zijn omdat de kleine op tijd naar bed moet. Mja het is een kwestie van aanpassen
Mn kleine kent um alquote:Op maandag 28 september 2009 13:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, dan snap ik dat je hem niet mee neemt.
ik wil ook niet dat mijn kinderen GF leren kennen geintje
quote:Op maandag 28 september 2009 13:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, dan snap ik dat je hem niet mee neemt.
ik wil ook niet dat mijn kinderen GF leren kennen geintje
en hij heeft autotjes gekregen van GFquote:Op maandag 28 september 2009 13:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn kleine kent um al
Zijn wezen BBQ-en met het personeel + aanhang bij GF.
quote:Op maandag 28 september 2009 13:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en hij heeft autotjes gekregen van GFvrienden voor het leven
quote:Op maandag 28 september 2009 13:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
whehehequote:Op maandag 28 september 2009 13:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij vond wel dat GF erg hard knuffelde
gf is een grote griezelgrizzlyknuffelbeerquote:Op maandag 28 september 2009 13:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij vond wel dat GF erg hard knuffelde
ik ben te lompsterkquote:Op maandag 28 september 2009 13:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gf is een grote griezelgrizzlyknuffelbeer
NMou, er moet toch ERGENS een APple-smaakje zijn waar het wel mee kan. Anders hadden de betreffende bestanden nooit aangemaakt kunnen wordenquote:
Zit gelijk met het deuntje van die gouwe ouwe serie in het hoofd... vrienden voor het leven...quote:Op maandag 28 september 2009 13:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
whehehequote:Op maandag 28 september 2009 13:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zit gelijk met het deuntje van die gouwe ouwe serie in het hoofd... vrienden voor het leven...
jij ook?quote:
erg genoeg welquote:
ik heb het geprobeert met windows 2000, 2003, xp en 2008.quote:Op maandag 28 september 2009 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NMou, er moet toch ERGENS een APple-smaakje zijn waar het wel mee kan. Anders hadden de betreffende bestanden nooit aangemaakt kunnen worden
om half 5 moet ik nog een half uurquote:
Eddy was wel cool... maar kan alleen je plaatje hier niet zien...quote:
quote:
om half 5 moet ik in de auto zittenquote:Op maandag 28 september 2009 14:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
om half 5 moet ik nog een half uur
maar ja dat overleef ik ook wel weer...
owh.quote:Op maandag 28 september 2009 14:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Eddy was wel cool... maar kan alleen je plaatje hier niet zien...
quote:Op maandag 28 september 2009 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb het geprobeert met windows 2000, 2003, xp en 2008.
maar het kan echt niet.
en bij apple is er maar 1 teken dat niet in een bestandsnaam gebruikt mag worden de ":" (windows heeft er 7)
ja, he he.quote:Op maandag 28 september 2009 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de melding van winZip 12.1 (bedrijfsnaam even weggeknipt).
In WinRar 3.50 zie je keurig wel alle bestanden staan, maar kun je ze niet extracten. Die bestanden hebben dus een keer aangemaakt kunnen worden. Op welk OS dan ook. Dat Windows er niks mee kan is inmiddels duidelijk ja.
Ik wil niet meerquote:Op maandag 28 september 2009 14:17 schreef Nijns het volgende:
Welok en LL![]()
![]()
![]()
Nog iets meer dan 2 uur LL
jup... maar niet voor 100% hoor...quote:
Niet ineens suicidaal worden LL...quote:
niet zeuren benen w.....quote:Op maandag 28 september 2009 14:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Niet ineens suicidaal worden LL...
Al heb ik ook niet echt veel zin meer...
Je lijkt mn loverboy welquote:
Oh, is dat hetquote:Op maandag 28 september 2009 14:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, he he.![]()
aardbeien seizoen is ook voorbij.![]()
Ben blij met je laatste twee woorden...quote:Op maandag 28 september 2009 14:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet zeuren benen w.....
eh.. laat maar
ff een bak koffie pakken en een mars en je kunt er weer tegenquote:
zie je wel.quote:Op maandag 28 september 2009 14:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben blij met je laatste twee woorden...
Pff krijg ik ineens in de gaten dat ze achter mn rug om vorige week veel werk in mn schoenen geschoven hebben *zucht*
Koffie en een twix dus, mars heb ik niet bij mequote:Op maandag 28 september 2009 14:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ff een bak koffie pakken en een mars en je kunt er weer tegen
Heb een pooier, een loverboy, een boytoy en een vriend..quote:Op maandag 28 september 2009 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
WAT, nog 1?
jij maakt veel overuren dan
Ja, je had toch gelijk...quote:Op maandag 28 september 2009 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zie je wel.
ik zei het toch, buiten beeld bewaren tot hij terug is.
*knuffelt LL*quote:
quote:
vergeet Fha en fubar niet...quote:Op maandag 28 september 2009 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb een pooier, een loverboy, een boytoy en een vriend..
daarna neuk ik alles met een hartslag dus ik heb het idd erg druk
*GF maakt een notitiequote:Op maandag 28 september 2009 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb een pooier, een loverboy, een boytoy en een vriend..
daarna neuk ik alles met een hartslag dus ik heb het idd erg druk
thanxquote:
Kun je nagaanquote:
jij noteert toch altijd iedere stap die ik maak?quote:
* MaleDuck hoopt dat het leesbaar is...quote:
* MaleDuck dwingt zichzelf dat niet te doen...quote:
waar blijft het geldquote:Op maandag 28 september 2009 14:30 schreef Ladylike het volgende:
jij noteert toch altijd iedere stap die ik maak?
Pooier!
is in geheim schriftquote:Op maandag 28 september 2009 14:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck hoopt dat het leesbaar is...
quote:
Ben ik nou blij dat ik de afbeelding niet zie?quote:Op maandag 28 september 2009 14:35 schreef wel.o.k het volgende:
*Wel.o.k komt op dit uit
[ afbeelding ]
valt wel mee hoor, anders stond hij wel in een spoiler.quote:Op maandag 28 september 2009 14:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben ik nou blij dat ik de afbeelding niet zie?
quote:Op maandag 28 september 2009 14:35 schreef wel.o.k het volgende:
*Wel.o.k komt op dit uit
[ afbeelding ]
ik zie hem ook nietquote:Op maandag 28 september 2009 14:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben ik nou blij dat ik de afbeelding niet zie?
whehehequote:Op maandag 28 september 2009 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
ik blijk een lege geest te hebben
linkje dan?
quote:Not Found
The requested URL /error/referer.jpg was not found on this server.
Apache Server at media.mtvnetworks.nl Port 80
ik ook niet...quote:
dat heb ik alleen als ik het heel snel heb opgeschrevenquote:Op maandag 28 september 2009 14:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ook niet...
en geheimschrift... tja ik heb een collega die zegt over zn eigen handschrift: "Als ik het niet binnen een half uur lees, weet ik zelf ook niet meer wat er staat"
en je praat en antwoordt ook tegen jezelfquote:Op maandag 28 september 2009 14:47 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb een doktors handschrift en ik kan plaatjes zien die er niet zijn
hoe kom je erbij...quote:Op maandag 28 september 2009 14:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je praat en antwoordt ook tegen jezelf
ik ben gewoon goedquote:
ik ben bijzonderquote:Schizofrenie (gespleten geest) is een psychische aandoening die in verschillende vormen en gradaties voorkomt en zich meestal openbaart tussen het 15de en 30e levensjaar. Het is dus een aandoening die vooral jonge mensen treft. Van elke honderd personen zal de ziekte zich bij gemiddeld één ontwikkelen.
quote:Op maandag 28 september 2009 14:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je praat en antwoordt ook tegen jezelf
Geen idee wat voor weer het hier is...quote:Op maandag 28 september 2009 14:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is hier geen fijn weer![]()
het regent niet maar voor de rest lijkt het wel herfst
jij zit in een schuilkelder?quote:Op maandag 28 september 2009 15:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geen idee wat voor weer het hier is...
quote:
heb het in de gatenquote:
ze hebben je in de bezemkast opgeslotenquote:Op maandag 28 september 2009 15:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geen idee wat voor weer het hier is...
dat is 1 ding wat zeker isquote:
* gf geeft nijns een paracetamolquote:
Weg met hoofdpijn, tip 1: Water drinkenquote:
quote:
zoiets...quote:Op maandag 28 september 2009 15:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze hebben je in de bezemkast opgesloten
* MaleDuck geeft nijn een massagequote:
quote:Op maandag 28 september 2009 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* gf geeft nijns een paracetamol
Ja, heb al water gedronken maar hielp nietquote:Op maandag 28 september 2009 15:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de 7 tips van wel.o.k uit de hoofdpijn-bijbel
als ik me goed herinner 3 en 4 plus een massage
Oeeehhhhquote:
wat jij wil schatquote:Op maandag 28 september 2009 15:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
*Wel.o.k vat dat op als compliment.
Dank je
het is slecht weerquote:Op maandag 28 september 2009 15:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik had eerder moeten zeggendat het weer slecht is![]()
de zon begint ineens te schijnen
ik welquote:Op maandag 28 september 2009 15:12 schreef Nijns het volgende:
[..]
3 en 4 zou ik graag willen maar mijn lief doet niet aan massages
if you only knewquote:[..]
wat jij wil schat
quote:Op maandag 28 september 2009 15:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is slecht weer![]()
kom maar op met die zon
Dan moet de hoofdpijn nu wel over zijn denk ik...quote:Op maandag 28 september 2009 15:12 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
Ja, heb al water gedronken maar hielp niet
koffie lust ik niet
3 en 4 zou ik graag willen maar mijn lief doet niet aan massages
5 beetje raar op mijn werk
6 heb geen bad
7: geen verstopte neus, dus geen gestoom![]()
[..]
Oeeehhhh![]()
![]()
[..]
wat jij wil schat
* gf krijgt ineens een mental imagequote:
quote:Op maandag 28 september 2009 15:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* gf krijgt ineens een mental image
dat zou een mental theo image zijn...quote:
haha, je maakt me aan het lachenquote:
ja, van al die liefdequote:Op maandag 28 september 2009 15:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet de hoofdpijn nu wel over zijn denk ik...
ohw, sorryquote:Op maandag 28 september 2009 15:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
haha, je maakt me aan het lachen(doet wel pijn aan mijn hoofd
)
[..]
ja, van al die liefde
quote:Op maandag 28 september 2009 15:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat zou een mental theo image zijn...
Tss... welok durf je wel iemand met hoofdpijn aan het lachen te krijgenquote:Op maandag 28 september 2009 15:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
haha, je maakt me aan het lachen(doet wel pijn aan mijn hoofd
)
[..]
ja, van al die liefde
welke... ik heb er maar 5 hier liggen...quote:Op maandag 28 september 2009 15:40 schreef Ladylike het volgende:
Okay grapjassen, geef die bestelbon nou maar gauw terug
quote:Op maandag 28 september 2009 15:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik had eerder moeten zeggendat het weer slecht is![]()
de zon begint ineens te schijnen
het werkt echt, ik zit nu in de zonquote:Op maandag 28 september 2009 15:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is slecht weer![]()
kom maar op met die zon
lekker nietquote:Op maandag 28 september 2009 15:40 schreef Ladylike het volgende:
Okay grapjassen, geef die bestelbon nou maar gauw terug
en hier is ie wegquote:Op maandag 28 september 2009 15:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
het werkt echt, ik zit nu in de zon
De 1151quote:Op maandag 28 september 2009 15:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
welke... ik heb er maar 5 hier liggen...
misschien bedoelt het weer er iets mee (TT)quote:Op maandag 28 september 2009 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
grijs en bewolkt hier. Ik wil naar huis
Ongeacht welk weer, ik wil sowieso naar huisquote:Op maandag 28 september 2009 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
grijs en bewolkt hier. Ik wil naar huis
om heb je ook nog een loverboyquote:
whehehequote:Op maandag 28 september 2009 15:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
om heb je ook nog een loverboy![]()
heb je niet genoeg aan mij ......
is niet echt een snuggerequote:Op maandag 28 september 2009 15:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De 1151
ik heb er maar 204 hier liggen
Maar ik heb um al gevonden
Mn baas had um
Sommige mensen zoeken het zich ook zelf...
Wat is er aan de hand?:
Jongen heeft 4 dagen werk en 1 dag school
Vanaf juli geen school meer
Afgesproken was dat ie dan 5 dagen kwam werken
wat doet ie? zegt niets en blijft gewoon iedere woensdag thuis
mensen komen erachter dat ie geen school meer hoeft te volgen en verlullen hem
Resultaat: hij zit nu bij mn baas en krijgt wrs zn ontslag omdat ie zn afspraken niet nakwam en gewoon gezellig de hele dag thuis zat terwijl hij zou moeten komen werken.
Sukkel
quote:Op maandag 28 september 2009 15:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De 1151
ik heb er maar 204 hier liggen
Maar ik heb um al gevonden
Mn baas had um
Sommige mensen zoeken het zich ook zelf...
Wat is er aan de hand?:
Jongen heeft 4 dagen werk en 1 dag school
Vanaf juli geen school meer
Afgesproken was dat ie dan 5 dagen kwam werken
wat doet ie? zegt niets en blijft gewoon iedere woensdag thuis
mensen komen erachter dat ie geen school meer hoeft te volgen en verlullen hem
Resultaat: hij zit nu bij mn baas en krijgt wrs zn ontslag omdat ie zn afspraken niet nakwam en gewoon gezellig de hele dag thuis zat terwijl hij zou moeten komen werken.
Sukkel
Jawel, maar die domineert mij en nou ben ik bangquote:Op maandag 28 september 2009 15:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
om heb je ook nog een loverboy![]()
heb je niet genoeg aan mij ......
Mentaliteit: "zolang niemand mij iets vraagt zeg ik ook niets"quote:Op maandag 28 september 2009 15:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is niet echt een snuggere
en het erge vind ik: hij heeft een kindje van een paar maandenquote:
Doeidoeiquote:Op maandag 28 september 2009 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
in pakken en weg wezen
![]()
operatie stofwolk
![]()
huis doen gaan
![]()
Operatie stofwolk?quote:Op maandag 28 september 2009 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
in pakken en weg wezen
![]()
operatie stofwolk
![]()
huis doen gaan
![]()
Waar hij werkt zijn de paden nog van zand enzoquote:
Wasditnouweer?quote:Op maandag 28 september 2009 16:01 schreef Ladylike het volgende:
en het erge vind ik: hij heeft een kindje van een paar maanden
Daar zou je toch alles voor opgeven, zeker een dagje verlof
Omdat ik 6 van de 7 dagen werkte en die ene dag de hele tijd in mn nest lag en mn kindje dus ook niets aan mij hadquote:Op maandag 28 september 2009 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wasditnouweer?Waarom ben jij gekapt bij die batstent dan?
pas op hequote:Op maandag 28 september 2009 16:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Waar hij woont zijn de paden nog van zand enzo
quote:Op maandag 28 september 2009 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
in pakken en weg wezen
![]()
operatie stofwolk
![]()
huis doen gaan
![]()
dat maakt het een stuk ergerquote:Op maandag 28 september 2009 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mentaliteit: "zolang niemand mij iets vraagt zeg ik ook niets"
[..]
en het erge vind ik: hij heeft een kindje van een paar maanden
Daar zou je toch alles voor opgeven, zeker een dagje verlof
quote:Op maandag 28 september 2009 16:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Waar hij werkt zijn de paden nog van zand enzo
quote:
Niet alleen KPNquote:
Prrrrrrrquote:Op maandag 28 september 2009 16:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en waarschijnlijk vind je dit
nog lekker ook
en ze heeft gelijkquote:Op maandag 28 september 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Omdat ik 6 van de 7 dagen werkte en die ene dag de hele tijd in mn nest lag en mn kindje dus ook niets aan mij had
Maar wat heeft dat met die jongen te maken (die nieteens 5 dagen wil werken) ?
Dan probeer eens een echt OS. Een variant van Unix ofzo. Desnoods Ubuntu.quote:Op maandag 28 september 2009 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb het geprobeert met windows 2000, 2003, xp en 2008.
maar het kan echt niet.
en bij apple is er maar 1 teken dat niet in een bestandsnaam gebruikt mag worden de ":" (windows heeft er 7)
Heyquote:Op maandag 28 september 2009 16:07 schreef MPG het volgende:
Volgens mij ben ik vandaag nog wat vergeten, dus bij dezen:
Mogge![]()
.
Ik lever loon en werken in het weekend in, hij wilt nieteens de werkweek volmakenquote:Op maandag 28 september 2009 16:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ze heeft gelijk![]()
het gaat wat worden met die gast als hij straks klaar is met school wil hij dan ook maar 4 dagen werken
dat wordt later een fijne werknemerquote:Op maandag 28 september 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[
[..]
Ik lever loon en werken in het weekend in, hij wilt nieteens de werkweek volmaken
vandaar dat mn baas ook het gesprek met hem hadquote:Op maandag 28 september 2009 16:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat wordt later een fijne werknemer
Gewoon, het ideequote:Op maandag 28 september 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:
Omdat ik 6 van de 7 dagen werkte en die ene dag de hele tijd in mn nest lag en mn kindje dus ook niets aan mij had
Maar wat heeft dat met die jongen te maken (die nieteens 5 dagen wil werken) ?
ik ben tegen geweldquote:Op maandag 28 september 2009 16:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
dan laat je em toch inelkaar rossen door GF
Nou als ik hoor hoe je die kleine van LL vermorzelde heb ik daar toch ernstig m'n twijfels overquote:
krijgt hij nog een kans ?quote:Op maandag 28 september 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vandaar dat mn baas ook het gesprek met hem had
quote:
whehehehequote:Op maandag 28 september 2009 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou als ik hoor hoe je die kleine van LL vermorzelde heb ik daar toch ernstig m'n twijfels over![]()
als je niet beter zou wetenquote:
ik werk nog steeds fulltime hoor.quote:Op maandag 28 september 2009 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, het idee![]()
Dat je zelf minder gaat werken voor je kind, en dat je hem verwijt niet het omgekeerde te doen. Dat klinkt ongerijmdMaar ik begrijp je wel hoor
Ik zeg toch dat ik je wel begrijpquote:Op maandag 28 september 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik werk nog steeds fulltime hoor.
Die gozer heeft gewoon weekend hoor![]()
Dat had ik eigenlijk niet
ze is blondquote:Op maandag 28 september 2009 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik je wel begrijp
BXquote:Op maandag 28 september 2009 16:37 schreef BrandX het volgende:
nog even een ziek werkersbakkie drinken voordat ik naar huis ga
sorry als we te hard gaan voor jequote:Op maandag 28 september 2009 16:37 schreef Nijns het volgende:
ha loverboytjesik kan jullie niet bijhouden vandaag
Dan neem je koffiequote:Op maandag 28 september 2009 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil een kopje thee. Alstublieft.
Geen Earl Grey
Geen Ceylon Orange Pekoe
Geen Rooibos
Geen Citroen
Geen Kers
Geen Perzik
Geen Mango
Geen Aardbei
Geen Tropical Fruit
En al helemaal geen Meloen.
GEWOON THEE. ENGELSE MELANGE. NU.![]()
Hebben we niet
wat hebben ze dan eigenlijk welquote:Op maandag 28 september 2009 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil een kopje thee. Alstublieft.
Geen Earl Grey
Geen Ceylon Orange Pekoe
Geen Rooibos
Geen Citroen
Geen Kers
Geen Perzik
Geen Mango
Geen Aardbei
Geen Tropical Fruit
En al helemaal geen Meloen.
GEWOON THEE. ENGELSE MELANGE. NU.![]()
Hebben we niet
Van jou vind ik het wel lekkerquote:Op maandag 28 september 2009 16:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
sorry als we te hard gaan voor je
AL die smaken die ik niet wilquote:Op maandag 28 september 2009 16:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat hebben ze dan eigenlijk wel
quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 17:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik vandaag geen zin om te werken
nee kloptquote:
quote:Op maandag 28 september 2009 17:00 schreef OA het volgende:
Ik ben weer aan het werk, dus aan het einde van de werkdag volgt weer:
1700, naar huis!
quote:BrandX [ 6 notes ] [ Moderator / Donateur Asielactie 2009 ] maandag 28 september 2009 @ 18:46
whehehequote:
quote:
quote:BrandX
Boks-Chick-Coffee-addict [ 5 notes ] [ Moderator / Donateur Asielactie 2009 ] maandag 28 september 2009 @ 18:52
Verpest het maar weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op maandag 28 september 2009 18:57 schreef OA het volgende:
[..]
Verpest het maar weer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
quote:Op maandag 28 september 2009 18:58 schreef BrandX het volgende:
[..]Tuig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
hihihiquote:Op maandag 28 september 2009 18:46 schreef BrandX het volgende:
gaan die gekken hier de hele dag als een speer in dit topic, is er nu geen fles in een met pinquins volzittend sexhotel, waar je alleen maar empegeesla kan eten wat in een lab is geweest, toch nog wel ok is maar o.a. niet bij nijsjes past te vinden hier
quote:Op maandag 28 september 2009 18:58 schreef BrandX het volgende:
[..]sinds wanneer doe je datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
een verborgen boodschap voor flesquote:
zat er weer iemand je te stangenquote:Op maandag 28 september 2009 19:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
ahhh, never mind
moest mijn ei ff kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |