ja, vrolijk hè?quote:
sorry pinguin... wilde gewoon tegen nijns zeggen dat ze lief isquote:Op maandag 28 september 2009 09:58 schreef Pheno het volgende:
Ohayo gozaimasu
*en weer weg is als het over lapo, fipo etc weer gaat.
quote:Op maandag 28 september 2009 10:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry pinguin... wilde gewoon tegen nijns zeggen dat ze lief is
Ja, daar word ik zekers vrolijk van jaquote:
Goed, mn ploegje had gewonnen en ik heb zelf ook gewonnen, dus het ging lekker met de korfbal zaterdag, gister een leuk verjaardagsfeestje van mn nichtje gehad dus kan terug kijken op een lekker weekendquote:
1485 staat er niet in en het kscborden wel, bedoel je?quote:
Wat?quote:
Ja, dat weet ik. Wil iemand de wiki voor me aanpassen?quote:Op maandag 28 september 2009 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
1485 staat er niet in en het kscborden wel, bedoel je?
lekker druk weekendquote:Op maandag 28 september 2009 10:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed, mn ploegje had gewonnen en ik heb zelf ook gewonnen, dus het ging lekker met de korfbal zaterdag, gister een leuk verjaardagsfeestje van mn nichtje gehad dus kan terug kijken op een lekker weekend
en bij jou?
die nummers kan ik wel aan, die zijn altijd anders.quote:Op maandag 28 september 2009 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
1485 staat er niet in en het kscborden wel, bedoel je?
De najaarsopruiming... altijd goed!quote:Op maandag 28 september 2009 10:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Ja, dat weet ik. Wil iemand de wiki voor me aanpassen?
[..]
lekker druk weekend
gewoon, rustig aan gedaan. Beetje het huis van mijn lief opgeruimd
Waar heb je het over?quote:Op maandag 28 september 2009 10:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die nummers kan ik wel aan, die zijn altijd anders.![]()
maar koffieborden er bij,nu ben ik van slag
Dankjequote:Op maandag 28 september 2009 10:17 schreef Pheno het volgende:
Ik heb de wiki maar bijgewerkt, die JortK verzaakt altijd.
Ach, moest toch wat doenquote:Op maandag 28 september 2009 10:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De najaarsopruiming... altijd goed!
quote:Op maandag 28 september 2009 10:24 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh mensen
Weer lekker druk opt werk![]()
Zo gaat de tijd snel
hier overquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
ik kan niet tegen sommige veranderingen
quote:
LLquote:Op maandag 28 september 2009 10:24 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh mensen
Zo gaat de tijd snel
Llquote:Op maandag 28 september 2009 10:24 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh mensen
Zo gaat de tijd snel
Veel plezier met koffiebordquote:Op maandag 28 september 2009 10:32 schreef Pheno het volgende:
Ik ga nog wat uitstippelen en dan gamen, cya later
Ik snap er echt niks vanquote:
Hey scheetquote:
Lekkerdingquote:
Doei Phquote:Op maandag 28 september 2009 10:32 schreef Pheno het volgende:
Ik ga nog wat uitstippelen en dan gamen, cya later
Jah, ik moest ook zoekenquote:
Hey MDquote:
Wel.o.kquote:
Er staat een nieuw linkje (koffiebord) in de OPquote:
Whehehe Thanxquote:Op maandag 28 september 2009 10:53 schreef MaleDuck het volgende:
wat een OA-iaanse post zeg...
hulde
zo ik ga hier ook maar weer eens wat doen!
voor de 67ste keer vertellen hoe je week was?quote:Op maandag 28 september 2009 10:53 schreef MaleDuck het volgende:
wat een OA-iaanse post zeg...
hulde
zo ik ga hier ook maar weer eens wat doen!
Nee, maar even een 6-weeks lookahead maken....quote:Op maandag 28 september 2009 10:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor de 67ste keer vertellen hoe je week was?
Nothing has changedquote:Op maandag 28 september 2009 10:17 schreef Pheno het volgende:
Ik heb de wiki maar bijgewerkt, die JortK verzaakt altijd.
quote:
Inderdaad typerend...quote:
Jah sorrie, heb het echt drukquote:
dat moet lukken met dit geheime wapenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 28 september 2009 11:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat moet lukken met dit geheime wapenPijnlijk dat het zo stil blijft ok...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
jij mag helemaal nie fucken ... je moet gewoon arbeiten !!!quote:Op maandag 28 september 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah sorrie, heb het echt druk
Vanmiddag zal ik wel wat meer tijd hebben om te fokken
quote:
We hebben de pc schoongemaakt en vista 64 erop gezet en is niet meer uitgevallen met fallout 3, hij ging nog ff testen met nfs shift.quote:Op maandag 28 september 2009 12:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ellow frusty man alles nog gelukt ?
quote:
WTFquote:Op maandag 28 september 2009 12:20 schreef DaMart het volgende:
Staat er een man voor me die een kop koffie en een gevulde koek bestelt, en daarvoor ¤ 5,25 moest afrekenen.
het is al middagquote:
izze nicequote:Op maandag 28 september 2009 12:09 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
We hebben de pc schoongemaakt en vista 64 erop gezet en is niet meer uitgevallen met fallout 3, hij ging nog ff testen met nfs shift.
dat is een duur bakkie koffiequote:Op maandag 28 september 2009 12:20 schreef DaMart het volgende:
Was ik daarstraks even met iemand mee naar het ziekenhuis. Terwijl de dokter bezig was, ging ik maar een kop thee halen in de centrale hal. Staat er een man voor me die een kop koffie en een gevulde koek bestelt, en daarvoor ¤ 5,25 moest afrekenen. Dus hij gaf de vrouw achter de balie 10 euro.
Daarop vroeg zij:"Heeft u er misschien iets bij?"
En de reactie was:"O ja, een kuipje melk," wat de man dus ook aan de vrouw wilde geven.
Een kop thee kostte ook al 2 euro... en dan had je alleen wat heet waterquote:Op maandag 28 september 2009 12:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is een duur bakkie koffie
ja laten we het hopen, en dan lekker gamenquote:Op maandag 28 september 2009 12:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
izze nicezal dus idd een driver probleem oid geweest zijn
![]()
ben je altijd zo snelquote:
Half uurtje hequote:
dan kan je beter koffie pakkenquote:Op maandag 28 september 2009 12:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een kop thee kostte ook al 2 euro... en dan had je alleen wat heet water.
LLquote:
of een gevulde koek van 30cm doorsneequote:Op maandag 28 september 2009 12:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is een duur bakkie koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |