quote:Op maandag 21 september 2009 15:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
honda civic hybrid, donkerblauw met beige leren bekleding.
nu nog bestellen
zwart/withuidskleur of ingekleurd?quote:
Van alles. Vlinders, poppen, controledwang (en wat mensen allemaal controleren). Wel grappig, bij een kliniek hebben ze een deur waarop staat dat deze niet goed sluit. Handig als je een controlestoornis hebt en daar dus net langs moetquote:
hohoho. ik moet nog bestellen, dus wellicht waarschijnlijk verander ik nog van mening.quote:
jeeeejquote:Op maandag 21 september 2009 15:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
honda civic hybrid, donkerblauw met beige leren bekleding.
nu nog bestellen
VESTIG DE AANDACHT ER DAN NIET NOG EENS OP VROUW!!quote:
wauw, wat veel dingen zegquote:Op maandag 21 september 2009 15:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van alles. Vlinders, poppen, controledwang (en wat mensen allemaal controleren). Wel grappig, bij een kliniek hebben ze een deur waarop staat dat deze niet goed sluit. Handig als je een controlestoornis hebt en daar dus net langs moet
Ben je bang voor computers?quote:Op maandag 21 september 2009 15:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
heus niet, is echt een domme 'angst'..
Ingekleurdquote:Op maandag 21 september 2009 15:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
zwart/withuidskleur of ingekleurd?
Heerlijk, ook tijdens de seks, stil zijn doen ze maar in de kerk. Alleen, want daar kom ik niet.quote:Op maandag 21 september 2009 15:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat schreeuwen jullie toch zo dames
Zal ik je in de OP zetten?quote:Op maandag 21 september 2009 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
ik kan niet tegen sommige veranderingen
net zoals smetvrees enzoquote:Op maandag 21 september 2009 15:28 schreef Pheno het volgende:
Oh, dit zijn nog de niet ernstige zaken. Nou ja, controledwang kan echt erg zijn. 50 keer controleren of je een deur heb t dicht gedaan bv. Maar wat dacht je van rij angst? Veel voorkomende angst, maar erg storend in je leven.
OER IES KAPOET!quote:Op maandag 21 september 2009 15:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat schreeuwen jullie toch zo dames
Wat jij op je leuter getekend hebt weet ik niet meer.quote:Op maandag 21 september 2009 15:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niks zeggen GF niks zeggen GF![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik kom nooit in de kerkquote:Op maandag 21 september 2009 15:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heerlijk, ook tijdens de seks, stil zijn doen ze maar in de kerk. Alleen, want daar kom ik niet.
quote:Op maandag 21 september 2009 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat jij op je leuter getekend hebt weet ik niet meer.Kinderarmpje had hij het laatst toch over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
liever alleen tijdens de sexquote:Op maandag 21 september 2009 15:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heerlijk, ook tijdens de seks, stil zijn doen ze maar in de kerk. Alleen, want daar kom ik niet.
teruglezen lieverdquote:
ja, veel dingen zijn storend. net als smetvrees: mensen wassen hun handen helemaal kapot..quote:Op maandag 21 september 2009 15:28 schreef Pheno het volgende:
Oh, dit zijn nog de niet ernstige zaken. Nou ja, controledwang kan echt erg zijn. 50 keer controleren of je een deur heb t dicht gedaan bv. Maar wat dacht je van rij angst? Veel voorkomende angst, maar erg storend in je leven.
zefl gedaan?quote:Op maandag 21 september 2009 15:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ingekleurd
2 keer gedaan, omdat de eerste keer de artiest met botte naalden heeft gewerkt en de kleuren er dus na een jaar uit waren
arg nee, dan ben ik 2 weken aan het zoeken naar het juiste topic.quote:
Heyquote:Op maandag 21 september 2009 15:30 schreef Nijns het volgende:
Je zou zeggen: ga gewoon naar buiten joh!
mensen die stil zijn tijdens seksquote:Op maandag 21 september 2009 15:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, gewoon een artiest die te zuinig was mbt naaldenquote:Op maandag 21 september 2009 15:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
teruglezen lieverd
[..]
ja, veel dingen zijn storend. net als smetvrees: mensen wassen hun handen helemaal kapot..het is zo moeilijk je daar in te verplaatsen (vind ik) als je het zelf niet hebt, net als straatvrees bijvoorbeeld. Je zou zeggen: ga gewoon naar buiten joh!
[..]
zefl gedaan?
Ja, dat geloof ik graag!quote:Op maandag 21 september 2009 15:26 schreef Aarti het volgende:
[..]
hohoho. ik moet nog bestellen, dus wellicht waarschijnlijk verander ik nog van mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |