Je mag ut PM-enquote:Op maandag 21 september 2009 15:00 schreef Nijns het volgende:
nee, echt niet: dan lachen jullie me uit en als er ooit een meet komt, weet ik zeker dat ik er mee word gepest
Het is gewoon een grote teasequote:
of in maastricht is geweestquote:Op maandag 21 september 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is alleen als ie ook de grens naar belgie heeft overschreden
dat is al achter de grens, daar versta je al niemandquote:Op maandag 21 september 2009 15:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of in maastricht is geweest
een van mijn dromenquote:Op maandag 21 september 2009 15:03 schreef Pheno het volgende:
Ik spring nog liever uit een vliegtuig. Oh wacht, been there, done that, got the dvd.
En nee, die zet ik niet op youtube
Dat mag ik hopen.quote:Op maandag 21 september 2009 15:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een van mijn dromen
Parachute springen dus, niet jou op film zien
Lijkt me machtigquote:
jij zal dus geen tattoo laten zettenquote:Op maandag 21 september 2009 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, iedere gek heeft recht op zijn gebrek.
En naalden is dat van mij.
Vreemd genoeg heb ik dar nooit over gedacht. Ik ga toch naar Miami over een maand, meteen maar goed laten doen door Miami Ink? En dan mijn avatar door die gasten laten pimpenquote:Op maandag 21 september 2009 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij zal dus geen tattoo laten zetten
somige mensen zetten zich over hun angst heen om toch die tattoo te krijgenquote:Op maandag 21 september 2009 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij zal dus geen tattoo laten zetten
die gasten zijn wel pokke duurquote:Op maandag 21 september 2009 15:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vreemd genoeg heb ik dar nooit over gedacht. Ik ga toch naar Miami over een maand, meteen maar goed laten doen door Miami Ink? En dan mijn avatar door die gasten laten pimpen
Ik heb geen idee wat zoiets kost. Laat staan bij hen.quote:Op maandag 21 september 2009 15:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die gasten zijn wel pokke duur
en dat alleen maar omdat ze op tv komen
Doen!quote:Op maandag 21 september 2009 15:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vreemd genoeg heb ik dar nooit over gedacht. Ik ga toch naar Miami over een maand, meteen maar goed laten doen door Miami Ink? En dan mijn avatar door die gasten laten pimpen
Ik had 3 prikken... dus voelde het hele weekend duidelijk waar mn spieren zitten in mn bovenarmen...quote:Op maandag 21 september 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is alleen als ie ook de grens naar belgie heeft overschreden
[..]
Ik kan me als kind zijnde nog 2 prikken (tegelijk in beide armen) herrinneren.
De ene deed pijn bij het zetten maar voelde ik meteen niets meer van, de andere voelde ik tijdens het zetten niets van maar na een uurtje had ik de ijszak tegen mn arm, zo veel pijn deed dat
voor een piercing gebruiken gebruiken ze echt wel een dikke naaldquote:Op maandag 21 september 2009 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
somige mensen zetten zich over hun angst heen om toch die tattoo te krijgen
Alhoewel moet ik voor mn piercing mezelf ook nog steeds eroverheen zetten
Vond die 20 dunne naalden tijdens het tatooeren minder eng dan die ene dikke naald
een tattoo artist vraagt zo veel als zijn klanten er voor willen geven.quote:Op maandag 21 september 2009 15:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die gasten zijn wel pokke duur
en dat alleen maar omdat ze op tv komen
en daarom vind ik het ook zo eng...quote:Op maandag 21 september 2009 15:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor een piercing gebruiken gebruiken ze echt wel een dikke naald![]()
plus hij gaat helemaal door de huid heen
Maar die zit nu in LA, daar kom ik nietquote:Op maandag 21 september 2009 15:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een tattoo artist vraagt zo veel als zijn klanten er voor willen geven.
Dus de klanten zijn eigenlijk gek
Kat von Drachenberg is duurder
ligt aan de groote van de tattooquote:Op maandag 21 september 2009 15:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat zoiets kost. Laat staan bij hen.
Binnenlands vluchtje moet zo geregeld zijnquote:Op maandag 21 september 2009 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar die zit nu in LA, daar kom ik niet
heus niet, is echt een domme 'angst'..quote:
Misschien kan ik je er van af helpen?quote:Op maandag 21 september 2009 15:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
heus niet, is echt een domme 'angst'..
en daar heb je gelijk in het is ook pijnlijkquote:Op maandag 21 september 2009 15:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en daarom vind ik het ook zo eng...
Die ava zet ik niet over mijn hele rugquote:Op maandag 21 september 2009 15:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ligt aan de groote van de tattoo
spinnetjes is niet gek hoor nijns.quote:Op maandag 21 september 2009 15:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Geloof me, mijn vrouw heeft nu bij twee angstklinieken gewerkt, ik denk niet dat je me nog echt in lachen kan doen uitbarsten....quote:Op maandag 21 september 2009 15:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
die zijn er nietquote:Op maandag 21 september 2009 15:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oh ja. Soms lijken vrouwen net vrouwen. Bah.quote:
is dat jouw angstquote:Op maandag 21 september 2009 15:14 schreef Nijns het volgende:
ik hou niet zo van tatoo's en piercings..
Mits mooi gemaakt. Dat wat die gasten op tv laten zien vind ik soms echt prachtig.quote:Op maandag 21 september 2009 15:14 schreef Nijns het volgende:
ik hou niet zo van tatoo's en piercings..
Een dolfijn op de poesquote:Op maandag 21 september 2009 15:16 schreef Pheno het volgende:
En het beruchte aarsgewei bij die grieten vind ik ook echt cheap
nieuwsgierig aagjequote:Op maandag 21 september 2009 15:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Misschien kan ik je er van af helpen?
(verkapte vertel-nou-post)
weet ik schat, maar ook niet engquote:Op maandag 21 september 2009 15:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
spinnetjes is niet gek hoor nijns.
waarvoor?quote:Op maandag 21 september 2009 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geloof me, mijn vrouw heeft nu bij twee angstklinieken gewerkt, ik denk niet dat je me nog echt in lachen kan doen uitbarsten....
Daar ben ik het dus ook helemaal mee eens.quote:Op maandag 21 september 2009 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mits mooi gemaakt. Dat wat die gasten op tv laten zien vind ik soms echt prachtig.
Maar zoals sommigen volzitten, nee, dank je.
sletten tattoo bedoel jequote:Op maandag 21 september 2009 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
Hoe bedoel je? Gewerkt, niet behandeld voor iets.quote:Op maandag 21 september 2009 15:18 schreef Nijns het volgende:
waarvoor?
whehehe doet me ineens ergens aan denkenquote:
Hell, give it a name.quote:Op maandag 21 september 2009 15:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sletten tattoo bedoel je
[..]
![]()
![]()
haha, neequote:
die tribals (tramp-stamps) vind ik ook niet mooi meer... beetje afgezaagd.quote:Op maandag 21 september 2009 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mits mooi gemaakt. Dat wat die gasten op tv laten zien vind ik soms echt prachtig.
Maar zoals sommigen volzitten, nee, dank je.
quote:
Oh, was dat hetquote:Op maandag 21 september 2009 15:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
haha, nee
(ik ben bang voor ballonnen, gelukkig niet meer zo erg als vroeger)
[..]
quote:
Haai.quote:Op maandag 21 september 2009 15:20 schreef Aarti het volgende:
heydinges!
vertel eens /sensatie modus/quote:Op maandag 21 september 2009 15:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, was dat het
Valt nog mee, I've heard worse.
heb jij een dolfijn op je poes?quote:
Jah, back at youquote:
Oh is dat het....quote:Op maandag 21 september 2009 15:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
haha, nee
(ik ben bang voor ballonnen, gelukkig niet meer zo erg als vroeger)
niks zeggen GF niks zeggen GFquote:
schuin erbovenquote:
honda civic hybrid, donkerblauw met beige leren bekleding.quote:
POST DAN OOK NIETS MAN!!!quote:Op maandag 21 september 2009 15:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niks zeggen GF niks zeggen GF![]()
![]()
Whehehe eigenlijk wel logisch jaquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 15:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
honda civic hybrid, donkerblauw met beige leren bekleding.
nu nog bestellen
zwart/withuidskleur of ingekleurd?quote:
Van alles. Vlinders, poppen, controledwang (en wat mensen allemaal controleren). Wel grappig, bij een kliniek hebben ze een deur waarop staat dat deze niet goed sluit. Handig als je een controlestoornis hebt en daar dus net langs moetquote:
hohoho. ik moet nog bestellen, dus wellicht waarschijnlijk verander ik nog van mening.quote:
jeeeejquote:Op maandag 21 september 2009 15:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
honda civic hybrid, donkerblauw met beige leren bekleding.
nu nog bestellen
VESTIG DE AANDACHT ER DAN NIET NOG EENS OP VROUW!!quote:
wauw, wat veel dingen zegquote:Op maandag 21 september 2009 15:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van alles. Vlinders, poppen, controledwang (en wat mensen allemaal controleren). Wel grappig, bij een kliniek hebben ze een deur waarop staat dat deze niet goed sluit. Handig als je een controlestoornis hebt en daar dus net langs moet
Ben je bang voor computers?quote:Op maandag 21 september 2009 15:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ingekleurdquote:Op maandag 21 september 2009 15:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
zwart/withuidskleur of ingekleurd?
Heerlijk, ook tijdens de seks, stil zijn doen ze maar in de kerk. Alleen, want daar kom ik niet.quote:Op maandag 21 september 2009 15:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat schreeuwen jullie toch zo dames
Zal ik je in de OP zetten?quote:Op maandag 21 september 2009 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
ik kan niet tegen sommige veranderingen
net zoals smetvrees enzoquote:Op maandag 21 september 2009 15:28 schreef Pheno het volgende:
Oh, dit zijn nog de niet ernstige zaken. Nou ja, controledwang kan echt erg zijn. 50 keer controleren of je een deur heb t dicht gedaan bv. Maar wat dacht je van rij angst? Veel voorkomende angst, maar erg storend in je leven.
OER IES KAPOET!quote:Op maandag 21 september 2009 15:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat schreeuwen jullie toch zo dames
Wat jij op je leuter getekend hebt weet ik niet meer.quote:Op maandag 21 september 2009 15:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niks zeggen GF niks zeggen GF![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |