Dat is dan toch ook een oplossing?quote:Op maandag 21 september 2009 14:20 schreef Ladylike het volgende:
Is het niet zo, dat het repareren van zo´n probleem vaak nog duurder is (of iig bijna zo duur) als een nieuwe simpele laptop?
vertel mij wat. denk dat die stroomkabel en/of accu gewoon kapot zijn. āls ie al aan gaat, moet je hem muisstil laten staan, anders gaat ie weer uitquote:
ja, weet ikquote:Op maandag 21 september 2009 14:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan is ie aan vervanging toe
ik heb op het moment 4 vaste pc's en 2 externe hd's
maar wil in de toekomst nog een laptop erbij![]()
lezen schat:quote:Op maandag 21 september 2009 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je eens naar een oplossing gaan kijken in plaats van kotssmileys erover plaatsen?
quote:Op maandag 21 september 2009 14:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik zou wel graag een nieuwe laptop willen (mijne is echt bijna dood) maar wil graag een apple, zal wel een hoop geld kosten? via marktplaats lijkt me ook ook beetje...eeuuh...onbetrouwbaar..
He, dat is mijn ding!quote:Op maandag 21 september 2009 14:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
.
Lapo hunterquote:
Hij wilde de fipo in zn eigen topic maar faalde?quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 14:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij wilde de fipo in zn eigen topic maar faalde?
Tenminste, daar lijkt het op
Nee, je ziet het verkeerd, jij bent een verzaker...quote:
ik zie wel meer mensen dat doen..quote:
Hier in de KSC was er maar 1 die dat deed, dat was Pheno.quote:
solly heb hem al bijgewerktquote:
quote:
wat? je edit van een punt naar een zin?quote:Op maandag 21 september 2009 14:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
solly heb hem al bijgewerkt
[..]
![]()
dus echt niet moet je goed lezen
MPG deed het eerst toch ook dacht ikquote:Op maandag 21 september 2009 14:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier in de KSC was er maar 1 die dat deed, dat was Pheno.
.quote:Op maandag 21 september 2009 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat? je edit van een punt naar een zin?
Pheno gebruikte zijn punten altijd als TVP, welk nut had de jouwe?
Oh?quote:Op maandag 21 september 2009 14:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
MPG deed het eerst toch ook dacht ik
dat was een foutjequote:Op maandag 21 september 2009 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat? je edit van een punt naar een zin?
Pheno gebruikte zijn punten altijd als TVP, welk nut had de jouwe?
Ik zie jort, MPG en volgens mij zelfs OA dat ook wel eens doen..quote:Op maandag 21 september 2009 14:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier in de KSC was er maar 1 die dat deed, dat was Pheno.
Ik mag datquote:Op maandag 21 september 2009 14:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik zie jort, MPG en volgens mij zelfs OA dat ook wel eens doen..
Anders had je altijd met gf 's avonds moeten lullen, daar komt ook niets fatsoenlijks uit.quote:Op maandag 21 september 2009 14:33 schreef MaleDuck het volgende:
zo... kogel is door de kerk...
niet naar panama deze week, maar gewoon op cursus, dus geen 11 uur lange vlucht, maar een ritje naar Mijdrecht en daar in een hotel verblijven voor de rest van de week.
Ik geloof je nietquote:Op maandag 21 september 2009 14:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat was een foutje![]()
maarging over de lapo hunter
zolang ze geen antwoord aan zich zelf gaan geven is er niks aan de handquote:
Als ik in een leuk devdilemmaatje zit, heerlijk voor de omstanders.quote:
en je hebt een nieuwe pas op kosten van de baasquote:Op maandag 21 september 2009 14:33 schreef MaleDuck het volgende:
niet naar panama deze week, maar gewoon op cursus, dus geen 11 uur lange vlucht, maar een ritje naar Mijdrecht en daar in een hotel verblijven voor de rest van de week.
dat is bij iedereen hierquote:Op maandag 21 september 2009 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anders had je altijd met gf 's avonds moeten lullen, daar komt ook niets fatsoenlijks uit.
dat moet je zelf wetenquote:
mijdrecht? ik zal naar je zwaaienquote:Op maandag 21 september 2009 14:33 schreef MaleDuck het volgende:
Nicole en ik hebben je opgeleid om de koffie volgens onze manier te makenquote:Op maandag 21 september 2009 14:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
vergeet helemaal mijn koffie
jep nieuw paspoort & een stel inentingenquote:Op maandag 21 september 2009 14:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je hebt een nieuwe pas op kosten van de baas
kom net terug met een bakkiequote:Op maandag 21 september 2009 14:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
vergeet helemaal mijn koffie
Hu, naalden.quote:Op maandag 21 september 2009 14:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jep nieuw paspoort & een stel inentingen
quote:Op maandag 21 september 2009 14:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jep nieuw paspoort & een stel inentingen
Ik ben het met je eensquote:
whehehequote:Op maandag 21 september 2009 14:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nicole en ik hebben je opgeleid om de koffie volgens onze manier te maken
Je vergist je met Limburg.quote:Op maandag 21 september 2009 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beide heb je nodig voor Mijdrecht
EN gratis nieuw paspoort en inentingen voor de zomervakantie volgend jaar (naar Panamaquote:Op maandag 21 september 2009 14:33 schreef MaleDuck het volgende:
quote:Renault heeft van de organisatie van de Formule 1 een voorwaardelijke straf van twee jaar uitsluiting gekregen.
De Franse renstal werd bestraft omdat vorig jaar Nelsinho Piquet opgedragen was te crashen tijdens de grand prix van Singapore. Zijn teamgenoot Fernando Alonso, die dat moment stond te tanken, kon na de crash met de safetycar op de baan met een volle tank aansluiten en vervolgens de race winnen.
Teambaas Flavio Briatore, die vanwege het schandaal vorige week opstapte, is levenslang van alle activiteiten in de Formule 1 geschorst. Technisch directeur Pat Symonds, die ook ontslag nam, is vijf jaar lang geschorst.
Mariska van Kolck komt uit Mijdrechtquote:Op maandag 21 september 2009 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beide heb je nodig voor Mijdrecht
Het enige enge aan een Saw film: naalden.quote:
daar heeft ie ook nog een verklaring van goed gedrag voor nodigquote:
*ril*quote:Op maandag 21 september 2009 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het enige enge aan een Saw film: naalden.
En daar zit je dan bij de SEH, waar ze je doodleuk vertellen dat je aan het infuus moet
Godskolere, als ik iets als fobie moet bestempelen zijn het wel naalden
alleen als hij terug komtquote:Op maandag 21 september 2009 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar heeft ie ook nog een verklaring van goed gedrag voor nodig
het went hoor, ik was vroeger ook niet zo van de naalden.quote:Op maandag 21 september 2009 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het enige enge aan een Saw film: naalden.
En daar zit je dan bij de SEH, waar ze je doodleuk vertellen dat je aan het infuus moet
Godskolere, als ik iets als fobie moet bestempelen zijn het wel naalden
Dan gaat ie toch gewoon 2 weken in quarantaine?quote:
Ik heb 1x een goede prikker gehad, om in een slagader te prikken bij een onderzoek. Echt niets gevoeld. Al die andere keren waren het beulen.quote:Op maandag 21 september 2009 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar heeft ie ook nog een verklaring van goed gedrag voor nodig
[..]
*ril*
oh ik weet precies wat je bedoelt.
Al ben ik door kundig bloedprikken minder panisch geworden
Moet zeggen dat de prikkers in het AZM wel kundig zijn. ondanks mijn angst toch altijd weinig tot niets gevoeld.quote:Op maandag 21 september 2009 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb 1x een goede prikker gehad, om in een slagader te prikken bij een onderzoek. Echt niets gevoeld. Al die andere keren waren het beulen.
quote:Op maandag 21 september 2009 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan gaat ie toch gewoon 2 weken in quarantaine?
Ja precies. Of 2 jaar.quote:Op maandag 21 september 2009 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan gaat ie toch gewoon 2 weken in quarantaine?
Ach dat prikken stelde niks voor maar heb nog steeds last van mn armen...quote:
Na mijn operatie mocht ik ook nog even blijven liggen, een paar dagen, ik vond het niets, dat geprik constant. En dan niet eens kunnen eten en je dus al super voelen.quote:Op maandag 21 september 2009 14:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het went hoor, ik was vroeger ook niet zo van de naalden.
maar als je 2 maanden lang dagelijks geprikt wordt dan valt het na een tijdje wel mee.
en nee das geen sexuele hobbie, toen niet
Dat is alleen als ie ook de grens naar belgie heeft overschredenquote:
Ik kan me als kind zijnde nog 2 prikken (tegelijk in beide armen) herrinneren.quote:Op maandag 21 september 2009 14:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach dat prikken stelde niks voor maar heb nog steeds last van mn armen...
Gooi het in de groep!quote:Op maandag 21 september 2009 14:57 schreef Nijns het volgende:
Ik ben dus niet echt bang voor prikken ofzoik heb weer andere rare dingen..
vertelquote:Op maandag 21 september 2009 14:57 schreef Nijns het volgende:
Ik ben dus niet echt bang voor prikken ofzoik heb weer andere rare dingen..
Mwoa, dan kun je met zekerheid het wel vertellen. Meets zijn hoaxes.quote:Op maandag 21 september 2009 15:00 schreef Nijns het volgende:
nee, echt niet: dan lachen jullie me uit en als er ooit een meet komt, weet ik zeker dat ik er mee word gepest
He, iedere gek heeft recht op zijn gebrek.quote:Op maandag 21 september 2009 15:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
ze hebben me zo vaak lek geprikt en hechtingen gezet dat ik me echt niet druk maak over een prik meer of minder
Nou word ik wel nieuwsgierigquote:Op maandag 21 september 2009 15:00 schreef Nijns het volgende:
nee, echt niet: dan lachen jullie me uit en als er ooit een meet komt, weet ik zeker dat ik er mee word gepest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |