Gelukkigquote:Op maandag 21 september 2009 13:58 schreef Pheno het volgende:
*checked iMovie events....yup, staat er nog.
Nee, geen zin meer in, zoals besproken.quote:Op maandag 21 september 2009 13:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maak eerst je andere filmpje maar eens af
is dat een gratis applicatie?quote:Op maandag 21 september 2009 13:58 schreef Pheno het volgende:
*checked iMovie events....yup, staat er nog.
jammerquote:Op maandag 21 september 2009 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, geen zin meer in, zoals besproken.
iMovie? Uh, geen idee, ik heb meteen iLife '09 voor € 7,50 bij Apple gekocht. Zou zo maar kunnen dat het daar bij zat, bedenk ik me.quote:
ik zou wel graag een nieuwe laptop willen (mijne is echt bijna dood) maar wil graag een apple, zal wel een hoop geld kosten? via marktplaats lijkt me ook ook beetje...eeuuh...onbetrouwbaar..quote:Op maandag 21 september 2009 14:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
iMovie? Uh, geen idee, ik heb meteen iLife '09 voor € 7,50 bij Apple gekocht. Zou zo maar kunnen dat het daar bij zat, bedenk ik me.
Dat was zo goedkoop omdat we net in de periode zaten dat Apple een promotie deed voor iLife '09: als je in een bepaalde tijd een Apple had gekocht kreeg je voor weinig iLife '09.
949 euro zag ik daarnet. In Amerika 680 euro (na omrekening dollars).quote:Op maandag 21 september 2009 14:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik zou wel graag een nieuwe laptop willen (mijne is echt bijna dood) maar wil graag een apple, zal wel een hoop geld kosten? via marktplaats lijkt me ook ook beetje...eeuuh...onbetrouwbaar..
ik heb ook nog en vaste computer maar de laptop is soms zo veel makkelijker. neemt ook een stuk minder ruimte in beslagquote:Op maandag 21 september 2009 14:07 schreef Ladylike het volgende:
Bijna duizend euro voor een laptop..
Voor de dingen waar ik de laptop voor gebruik, heb ik genoeg aan mij laptop van net boven de 500 euro
mac laptops zijn bijna altijd duurderquote:Op maandag 21 september 2009 14:07 schreef Ladylike het volgende:
Bijna duizend euro voor een laptop..
Voor de dingen waar ik de laptop voor gebruik, heb ik genoeg aan mij laptop van net boven de 500 euro
het is zo een gedoe met de vaste computer op de bank.quote:Op maandag 21 september 2009 14:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik heb ook nog en vaste computer maar de laptop is soms zo veel makkelijker. neemt ook een stuk minder ruimte in beslag
Nope.quote:Op maandag 21 september 2009 14:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
is er imovie voor windows
je hebt euro knallers bij de macquote:Op maandag 21 september 2009 14:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mac laptops zijn bijna altijd duurder
Het ligt er aan waar je kijkt. Zelfs met de shop van Apple valt te onderhandelen.quote:Op maandag 21 september 2009 14:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mac laptops zijn bijna altijd duurder
Wij hebben dus 2 vaste en 1 laptop.quote:Op maandag 21 september 2009 14:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik heb ook nog en vaste computer maar de laptop is soms zo veel makkelijker. neemt ook een stuk minder ruimte in beslag
quote:Op maandag 21 september 2009 14:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt euro knallers bij de mac
naja, ik ben maar alleen hè?quote:Op maandag 21 september 2009 14:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wij hebben dus 2 vaste en 1 laptop.
Die laptop wilde ik hebben om te kunnen internetten op de bank en af en toe een spelletje te doen
Het zware werk wordt toch altijd op (een van de) vaste gedaan.
Daarbij hebben we ook nog een grote HD voor opslag
dacht ik alquote:
Oh das zwaar irritantquote:Op maandag 21 september 2009 14:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
naja, ik ben maar alleen hè?maar soms is een vaste computer wel makkelijk. de laptop die ik heb, valt de hele tijd uit, echt zwaar irritant
dan is ie aan vervanging toequote:Op maandag 21 september 2009 14:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
naja, ik ben maar alleen hè?maar soms is een vaste computer wel makkelijk. de laptop die ik heb, valt de hele tijd uit, echt zwaar irritant
Misschien moet je eens naar een oplossing gaan kijken in plaats van kotssmileys erover plaatsen?quote:Op maandag 21 september 2009 14:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Is het niet zo, dat het repareren van zo´n probleem vaak nog duurder is (of iig bijna zo duur) als een nieuwe simpele laptop?quote:Op maandag 21 september 2009 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je eens naar een oplossing gaan kijken in plaats van kotssmileys erover plaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |