die zijn er nietquote:Op maandag 21 september 2009 15:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
heus niet, is echt een domme 'angst'..
Oh ja. Soms lijken vrouwen net vrouwen. Bah.quote:
is dat jouw angstquote:Op maandag 21 september 2009 15:14 schreef Nijns het volgende:
ik hou niet zo van tatoo's en piercings..
Mits mooi gemaakt. Dat wat die gasten op tv laten zien vind ik soms echt prachtig.quote:Op maandag 21 september 2009 15:14 schreef Nijns het volgende:
ik hou niet zo van tatoo's en piercings..
Een dolfijn op de poesquote:Op maandag 21 september 2009 15:16 schreef Pheno het volgende:
En het beruchte aarsgewei bij die grieten vind ik ook echt cheap
nieuwsgierig aagjequote:Op maandag 21 september 2009 15:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Misschien kan ik je er van af helpen?
(verkapte vertel-nou-post)
weet ik schat, maar ook niet engquote:Op maandag 21 september 2009 15:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
spinnetjes is niet gek hoor nijns.
waarvoor?quote:Op maandag 21 september 2009 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geloof me, mijn vrouw heeft nu bij twee angstklinieken gewerkt, ik denk niet dat je me nog echt in lachen kan doen uitbarsten....
Daar ben ik het dus ook helemaal mee eens.quote:Op maandag 21 september 2009 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mits mooi gemaakt. Dat wat die gasten op tv laten zien vind ik soms echt prachtig.
Maar zoals sommigen volzitten, nee, dank je.
sletten tattoo bedoel jequote:Op maandag 21 september 2009 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
Hoe bedoel je? Gewerkt, niet behandeld voor iets.quote:Op maandag 21 september 2009 15:18 schreef Nijns het volgende:
waarvoor?
whehehe doet me ineens ergens aan denkenquote:
Hell, give it a name.quote:Op maandag 21 september 2009 15:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sletten tattoo bedoel je
[..]
![]()
![]()
haha, neequote:
die tribals (tramp-stamps) vind ik ook niet mooi meer... beetje afgezaagd.quote:Op maandag 21 september 2009 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mits mooi gemaakt. Dat wat die gasten op tv laten zien vind ik soms echt prachtig.
Maar zoals sommigen volzitten, nee, dank je.
quote:
Oh, was dat hetquote:Op maandag 21 september 2009 15:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
haha, nee
(ik ben bang voor ballonnen, gelukkig niet meer zo erg als vroeger)
[..]
quote:
Haai.quote:Op maandag 21 september 2009 15:20 schreef Aarti het volgende:
heydinges!
vertel eens /sensatie modus/quote:Op maandag 21 september 2009 15:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, was dat het
Valt nog mee, I've heard worse.
heb jij een dolfijn op je poes?quote:
Jah, back at youquote:
Oh is dat het....quote:Op maandag 21 september 2009 15:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
haha, nee
(ik ben bang voor ballonnen, gelukkig niet meer zo erg als vroeger)
niks zeggen GF niks zeggen GFquote:
schuin erbovenquote:
honda civic hybrid, donkerblauw met beige leren bekleding.quote:
POST DAN OOK NIETS MAN!!!quote:Op maandag 21 september 2009 15:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niks zeggen GF niks zeggen GF![]()
![]()
Whehehe eigenlijk wel logisch jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |