daar heeft ie ook nog een verklaring van goed gedrag voor nodigquote:
*ril*quote:Op maandag 21 september 2009 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het enige enge aan een Saw film: naalden.
En daar zit je dan bij de SEH, waar ze je doodleuk vertellen dat je aan het infuus moet
Godskolere, als ik iets als fobie moet bestempelen zijn het wel naalden
alleen als hij terug komtquote:Op maandag 21 september 2009 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar heeft ie ook nog een verklaring van goed gedrag voor nodig
het went hoor, ik was vroeger ook niet zo van de naalden.quote:Op maandag 21 september 2009 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het enige enge aan een Saw film: naalden.
En daar zit je dan bij de SEH, waar ze je doodleuk vertellen dat je aan het infuus moet
Godskolere, als ik iets als fobie moet bestempelen zijn het wel naalden
Dan gaat ie toch gewoon 2 weken in quarantaine?quote:
Ik heb 1x een goede prikker gehad, om in een slagader te prikken bij een onderzoek. Echt niets gevoeld. Al die andere keren waren het beulen.quote:Op maandag 21 september 2009 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar heeft ie ook nog een verklaring van goed gedrag voor nodig
[..]
*ril*
oh ik weet precies wat je bedoelt.
Al ben ik door kundig bloedprikken minder panisch geworden
Moet zeggen dat de prikkers in het AZM wel kundig zijn. ondanks mijn angst toch altijd weinig tot niets gevoeld.quote:Op maandag 21 september 2009 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb 1x een goede prikker gehad, om in een slagader te prikken bij een onderzoek. Echt niets gevoeld. Al die andere keren waren het beulen.
quote:Op maandag 21 september 2009 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan gaat ie toch gewoon 2 weken in quarantaine?
Ja precies. Of 2 jaar.quote:Op maandag 21 september 2009 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan gaat ie toch gewoon 2 weken in quarantaine?
Ach dat prikken stelde niks voor maar heb nog steeds last van mn armen...quote:
Na mijn operatie mocht ik ook nog even blijven liggen, een paar dagen, ik vond het niets, dat geprik constant. En dan niet eens kunnen eten en je dus al super voelen.quote:Op maandag 21 september 2009 14:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het went hoor, ik was vroeger ook niet zo van de naalden.
maar als je 2 maanden lang dagelijks geprikt wordt dan valt het na een tijdje wel mee.
en nee das geen sexuele hobbie, toen niet
Dat is alleen als ie ook de grens naar belgie heeft overschredenquote:
Ik kan me als kind zijnde nog 2 prikken (tegelijk in beide armen) herrinneren.quote:Op maandag 21 september 2009 14:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach dat prikken stelde niks voor maar heb nog steeds last van mn armen...
Gooi het in de groep!quote:Op maandag 21 september 2009 14:57 schreef Nijns het volgende:
Ik ben dus niet echt bang voor prikken ofzoik heb weer andere rare dingen..
vertelquote:Op maandag 21 september 2009 14:57 schreef Nijns het volgende:
Ik ben dus niet echt bang voor prikken ofzoik heb weer andere rare dingen..
Mwoa, dan kun je met zekerheid het wel vertellen. Meets zijn hoaxes.quote:Op maandag 21 september 2009 15:00 schreef Nijns het volgende:
nee, echt niet: dan lachen jullie me uit en als er ooit een meet komt, weet ik zeker dat ik er mee word gepest
He, iedere gek heeft recht op zijn gebrek.quote:Op maandag 21 september 2009 15:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
ze hebben me zo vaak lek geprikt en hechtingen gezet dat ik me echt niet druk maak over een prik meer of minder
Nou word ik wel nieuwsgierigquote:Op maandag 21 september 2009 15:00 schreef Nijns het volgende:
nee, echt niet: dan lachen jullie me uit en als er ooit een meet komt, weet ik zeker dat ik er mee word gepest
Je mag ut PM-enquote:Op maandag 21 september 2009 15:00 schreef Nijns het volgende:
Het is gewoon een grote teasequote:
of in maastricht is geweestquote:Op maandag 21 september 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is alleen als ie ook de grens naar belgie heeft overschreden
dat is al achter de grens, daar versta je al niemandquote:Op maandag 21 september 2009 15:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of in maastricht is geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |