Heldenpostquote:Op maandag 28 september 2009 18:46 schreef BrandX het volgende:gaan die gekken hier de hele dag als een speer in dit topic, is er nu geen fles in een met pinquins volzittend sexhotel, waar je alleen maar empegeesla kan eten wat in een lab is geweest, toch nog wel ok is maar o.a. niet bij nijsjes past te vinden hier
Je vergeet er eenquote:Op maandag 28 september 2009 19:14 schreef MPG het volgende:
Geod tpoic Goede TT FIPo gemacht!1!!!!EINZ!!!!11!1! !!1!!!1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wellicht...quote:
quote:
en nijns kan ook niet klagen ik heb een spatie er tussen gelatenquote:
quote:
ja graagquote:
quote:
quote:
wat ben jij happyquote:
Iedereen was aan het genieten van de koffie en thee met koekje, die we van BX kregenquote:
en dat duurt dus zolangquote:Op maandag 28 september 2009 20:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Iedereen was aan het genieten van de koffie en thee met koekje, die we van BX kregen.
wauwquote:Op maandag 28 september 2009 18:46 schreef BrandX het volgende:gaan die gekken hier de hele dag als een speer in dit topic, is er nu geen fles in een met pinquins volzittend sexhotel, waar je alleen maar empegeesla kan eten wat in een lab is geweest, toch nog wel ok is maar o.a. niet bij nijsjes past te vinden hier
ja als we weigeren krijgen we een tik van de boks-chickquote:
alleen LL missen we er nog inquote:
dan kan je nog wel sneller drinken en etenquote:Op maandag 28 september 2009 20:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja als we weigeren krijgen we een tik van de boks-chick
en ik ga hier weer werkenquote:
Dan moet je niet bij mij zijnquote:Op maandag 28 september 2009 20:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
gf mompelt iets van de ketel
quote:
en marc, dus een retry:quote:Op maandag 28 september 2009 20:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen LL missen we er nog in
respectquote:Op maandag 28 september 2009 20:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
en marc, dus een retry:
gaan die gekken hier de hele dag als een speer in dit topic, is er nu geen fles Marcb-drank in een met pinquins volzittend sexhotel, waar je alleen maar empegeesla kan eten wat in een lab is geweest, toch nog wel ok is maar o.a. niet bij nijsjes zo ladylike staat, te vinden hier
en muck dan?quote:Op maandag 28 september 2009 20:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
en marc, dus een retry:
gaan die gekken hier de hele dag als een speer in dit topic, is er nu geen fles Marcb-drank in een met pinquins volzittend sexhotel, waar je alleen maar empegeesla kan eten wat in een lab is geweest, toch nog wel ok is maar o.a. niet bij nijsjes zo ladylike staat, te vinden hier
De MPGsla is in een lab geweestquote:
Je weet wat ze daar op de FP mee doen he!quote:Op maandag 28 september 2009 19:14 schreef MPG het volgende:
FIPo gemacht!1!!!!EINZ!!!!11!1! !!1!!!1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, daar deel ik bans voor uitquote:Op maandag 28 september 2009 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet wat ze daar op de FP mee doen he!
quote:
Muck is studielaborantie-achtig ietsquote:empegeesla kan eten wat in een lab is geweest
quote:Op maandag 28 september 2009 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
De MPGsla is in een lab geweest.
Subtiel, maar het staat er toch echt.
Oehquote:Op maandag 28 september 2009 21:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
Muck is studielaborantie-achtig iets
En doet ut met empeegee
Als niet levend?quote:Op maandag 28 september 2009 22:37 schreef BrandX het volgende:
Nog meer leven!
[..]
lilgt er aan hoe je 'dood' definieerd
ah nee, dan bedoelde ik mijn 'leven' niet in die zin.quote:
oeh, ligt ff stil hequote:Op maandag 28 september 2009 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
posten enzo
Hoe is het met jouw volgende opleiding eigenlijk?
oh zeer waarschijnlijk wel hoorquote:Op maandag 28 september 2009 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
Nima a moet je in een weekje of 2 kunnen doen
Een master klinkt wel leuk jaWil je baas niet meebetalen?
Zo moeilijk vinden vaak, zo simpel de oplossingquote:Op maandag 28 september 2009 23:07 schreef john-frusciante het volgende:
We zijn al 2 dagen bezig met een 3d kaart. Nu zijn we er achter gekomen dat 1 geheugenbank kapoetos is. Zo konden we lang zoeken. Nu werk ie als een tierelier
Je hebt de tijd jaquote:Op maandag 28 september 2009 23:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh zeer waarschijnlijk wel hoor
maar zit er net 3 maanden, dus ff rustig aan he
maar twas weer een mooie dag, ik ga mijn bed opzoeken!
tot morgen
whehehe super gemaaktquote:Op maandag 28 september 2009 20:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
en marc, dus een retry:
toch een keertje doen danquote:
quote:Op maandag 28 september 2009 23:07 schreef john-frusciante het volgende:
We zijn al 2 dagen bezig met een 3d kaart. Nu zijn we er achter gekomen dat 1 geheugenbank kapoetos is. Zo konden we lang zoeken. Nu werk ie als een tierelier
quote:Op maandag 28 september 2009 23:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh zeer waarschijnlijk wel hoor
maar zit er net 3 maanden, dus ff rustig aan he
maar twas weer een mooie dag, ik ga mijn bed opzoeken!
tot morgen
zo vroeg alweer naar bedquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:53 schreef marcb1974 het volgende:
Truste
Over een paar minuten niet meer dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |