NMou, er moet toch ERGENS een APple-smaakje zijn waar het wel mee kan. Anders hadden de betreffende bestanden nooit aangemaakt kunnen wordenquote:
Zit gelijk met het deuntje van die gouwe ouwe serie in het hoofd... vrienden voor het leven...quote:Op maandag 28 september 2009 13:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en hij heeft autotjes gekregen van GFvrienden voor het leven
whehehequote:Op maandag 28 september 2009 13:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zit gelijk met het deuntje van die gouwe ouwe serie in het hoofd... vrienden voor het leven...
jij ook?quote:
erg genoeg welquote:
ik heb het geprobeert met windows 2000, 2003, xp en 2008.quote:Op maandag 28 september 2009 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NMou, er moet toch ERGENS een APple-smaakje zijn waar het wel mee kan. Anders hadden de betreffende bestanden nooit aangemaakt kunnen worden
om half 5 moet ik nog een half uurquote:
Eddy was wel cool... maar kan alleen je plaatje hier niet zien...quote:
quote:
om half 5 moet ik in de auto zittenquote:Op maandag 28 september 2009 14:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
om half 5 moet ik nog een half uur
maar ja dat overleef ik ook wel weer...
owh.quote:Op maandag 28 september 2009 14:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Eddy was wel cool... maar kan alleen je plaatje hier niet zien...
quote:Op maandag 28 september 2009 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb het geprobeert met windows 2000, 2003, xp en 2008.
maar het kan echt niet.
en bij apple is er maar 1 teken dat niet in een bestandsnaam gebruikt mag worden de ":" (windows heeft er 7)
ja, he he.quote:Op maandag 28 september 2009 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de melding van winZip 12.1 (bedrijfsnaam even weggeknipt).
In WinRar 3.50 zie je keurig wel alle bestanden staan, maar kun je ze niet extracten. Die bestanden hebben dus een keer aangemaakt kunnen worden. Op welk OS dan ook. Dat Windows er niks mee kan is inmiddels duidelijk ja.
Ik wil niet meerquote:Op maandag 28 september 2009 14:17 schreef Nijns het volgende:
Welok en LL![]()
![]()
![]()
Nog iets meer dan 2 uur LL
jup... maar niet voor 100% hoor...quote:
Niet ineens suicidaal worden LL...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |