En een gevulde koek 3 euro?quote:Op maandag 28 september 2009 12:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een kop thee kostte ook al 2 euro... en dan had je alleen wat heet water.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
moest het geen pipeline zijn? (alternate datastreams)quote:Op maandag 28 september 2009 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Apple-rukkertjes hier: Kan jullie systeempje WEL overweg met een dubbele punt in een bestandsnaam?Zo ja, dan weet ik hoe een bepaald probleem hier ontstaan is
dat zou ook kunnenquote:Op maandag 28 september 2009 12:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
of een gevulde koek van 30cm doorsnee
Nee gewoon een filename. lawezegge C:\map\nogeenmap\foto resized 1:3 nogwat.jpgquote:Op maandag 28 september 2009 12:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
moest het geen pipeline zijn? (alternate datastreams)
hm, volgens mij is":" voor een mac wat "\" is voor windows.quote:Op maandag 28 september 2009 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gewoon een filename. lawezegge C:\map\nogeenmap\foto resized 1:3 nogwat.jpg
Op de mac nietquote:Op maandag 28 september 2009 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gewoon een filename. lawezegge C:\map\nogeenmap\foto resized 1:3 nogwat.jpg
MacOS is gebaseerd op unix, de "/" is de leukerd hier. Dubbele punt kan ik niet maken qua directorynaam, net even geprobeerd op er zeker van te zijn.quote:Op maandag 28 september 2009 12:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hm, volgens mij is":" voor een mac wat "\" is voor windows.
dus een directory. geldt ook voor linux
omdat je hoi zegtquote:Op maandag 28 september 2009 13:04 schreef Ladylike het volgende:
Binnenkomers waar ik nog niets tegen gezegd heb: Hoi![]()
Okay nou heb ik geen zin meer
ik moest nog aan je denken zondag.quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 13:04 schreef Ladylike het volgende:
Binnenkomers waar ik nog niets tegen gezegd heb: Hoi![]()
Okay nou heb ik geen zin meer
en waarom dat?quote:Op maandag 28 september 2009 13:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moest nog aan je denken zondag.
Tja, als opa de kleine vergeet op te pikken..quote:Op maandag 28 september 2009 13:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
omdat je hoi zegt
jullie hebben zaterdag wel wat gemist![]()
Dat welquote:Op maandag 28 september 2009 13:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moest nog aan je denken zondag.
[..]
in ons?
die begint dus dement te wordenquote:Op maandag 28 september 2009 13:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tja, als opa de kleine vergeet op te pikken..
whehehehequote:
Ik vond het niet grappigquote:Op maandag 28 september 2009 13:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die begint dus dement te worden![]()
Systemen die niet overweg kunnen met een dubbele punt in een bestandsnaamquote:Op maandag 28 september 2009 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Apple-rukkertjes hier: Kan jullie systeempje WEL overweg met een dubbele punt in een bestandsnaam?Zo ja, dan weet ik hoe een bepaald probleem hier ontstaan is
dat is dan wel klotequote:Op maandag 28 september 2009 13:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik vond het niet grappig
Mn hele weekend gepland om het feit dat de kleine er niet zou zijn, kleine verheugde zich er ook op.
Mja hele weekend maar omgegooid
welke wel dan?quote:Op maandag 28 september 2009 13:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Systemen die niet overweg kunnen met een dubbele punt in een bestandsnaam.
ze hebben gewoon een te druk leven, waarbij de kleinzoon word vergetenquote:Op maandag 28 september 2009 13:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is dan wel klote
hoe kwam het dat hij het was vergeten?
dat is wel erg als je je kleinzoon vergeetquote:Op maandag 28 september 2009 13:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ze hebben gewoon een te druk leven, waarbij de kleinzoon word vergeten
MPG_OS_Beta_v0.01quote:
Hij was mij vergeten af te bellen.quote:Op maandag 28 september 2009 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is wel erg als je je kleinzoon vergeet![]()
senseo rio de janeiro
quote:
duidelijk verhaal van miscommunicatiequote:Op maandag 28 september 2009 13:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij was mij vergeten af te bellen.
2 weken geleden heel verhaal.. "dan gaan we met de trein naar den bosch bla bla bla"
en dan plant zn vriendin iets anders, waardoor hij vergeet dat ie af gesproken had de kleine te komen halen
planning blijft ook lastig natuurlijk...quote:Op maandag 28 september 2009 13:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
2 weken geleden heel verhaal.. "dan gaan we met de trein naar den bosch bla bla bla"
en dan plant zn vriendin iets anders, waardoor hij vergeet dat ie af gesproken had de kleine te komen halen
ik dacht eerst outlook, maar project is meer op zijn plaatsquote:Op maandag 28 september 2009 13:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
planning blijft ook lastig natuurlijk...
MS Project is voor watjesquote:Op maandag 28 september 2009 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik dacht eerst outlook, maar project is meer op zijn plaats
waardoor wij een verjaardag moeten missenquote:Op maandag 28 september 2009 13:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar nu heb ik wel een weekend van mn kleine kunnen genietenquote:Op maandag 28 september 2009 13:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
waardoor wij een verjaardag moeten missen![]()
soms is het een mooi excuus maar nu niet zie ik.quote:Op maandag 28 september 2009 13:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Vraagt mn pa ook nog: kun je hem dan niet meenemen naar die verjaardag?quote:Op maandag 28 september 2009 13:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
soms is het een mooi excuus maar nu niet zie ik.
da's wel waarquote:Op maandag 28 september 2009 13:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar nu heb ik wel een weekend van mn kleine kunnen genieten
Dat is me ook wel wat waardquote:
en het was een super feestquote:Op maandag 28 september 2009 13:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nou als je naar een verjaardag gaat, smiddags is er niemand en savonds kun je op tijd thuis zijn omdat de kleine op tijd naar bed moet. Mja het is een kwestie van aanpassenquote:Op maandag 28 september 2009 13:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
soms is het een mooi excuus maar nu niet zie ik.
dat is dan wel weer leukquote:Op maandag 28 september 2009 13:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar nu heb ik wel een weekend van mn kleine kunnen genieten
whehehequote:Op maandag 28 september 2009 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vraagt mn pa ook nog: kun je hem dan niet meenemen naar die verjaardag?
Euhm...nee pa
(werd dus bij GF gevierd)
Toch hebben we een gezellig weekend gehadquote:Op maandag 28 september 2009 13:31 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nou als je naar een verjaardag gaat, smiddags is er niemand en savonds kun je op tijd thuis zijn omdat de kleine op tijd naar bed moet. Mja het is een kwestie van aanpassen
quote:Op maandag 28 september 2009 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vraagt mn pa ook nog: kun je hem dan niet meenemen naar die verjaardag?
Euhm...nee pa
(werd dus bij GF gevierd)
dat hoort erbijquote:Op maandag 28 september 2009 13:31 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nou als je naar een verjaardag gaat, smiddags is er niemand en savonds kun je op tijd thuis zijn omdat de kleine op tijd naar bed moet. Mja het is een kwestie van aanpassen
Mn kleine kent um alquote:Op maandag 28 september 2009 13:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, dan snap ik dat je hem niet mee neemt.
ik wil ook niet dat mijn kinderen GF leren kennen geintje
quote:Op maandag 28 september 2009 13:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, dan snap ik dat je hem niet mee neemt.
ik wil ook niet dat mijn kinderen GF leren kennen geintje
en hij heeft autotjes gekregen van GFquote:Op maandag 28 september 2009 13:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn kleine kent um al
Zijn wezen BBQ-en met het personeel + aanhang bij GF.
quote:Op maandag 28 september 2009 13:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en hij heeft autotjes gekregen van GFvrienden voor het leven
quote:Op maandag 28 september 2009 13:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
whehehequote:Op maandag 28 september 2009 13:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij vond wel dat GF erg hard knuffelde
gf is een grote griezelgrizzlyknuffelbeerquote:Op maandag 28 september 2009 13:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij vond wel dat GF erg hard knuffelde
ik ben te lompsterkquote:Op maandag 28 september 2009 13:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gf is een grote griezelgrizzlyknuffelbeer
NMou, er moet toch ERGENS een APple-smaakje zijn waar het wel mee kan. Anders hadden de betreffende bestanden nooit aangemaakt kunnen wordenquote:
Zit gelijk met het deuntje van die gouwe ouwe serie in het hoofd... vrienden voor het leven...quote:Op maandag 28 september 2009 13:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
whehehequote:Op maandag 28 september 2009 13:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zit gelijk met het deuntje van die gouwe ouwe serie in het hoofd... vrienden voor het leven...
jij ook?quote:
erg genoeg welquote:
ik heb het geprobeert met windows 2000, 2003, xp en 2008.quote:Op maandag 28 september 2009 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NMou, er moet toch ERGENS een APple-smaakje zijn waar het wel mee kan. Anders hadden de betreffende bestanden nooit aangemaakt kunnen worden
om half 5 moet ik nog een half uurquote:
Eddy was wel cool... maar kan alleen je plaatje hier niet zien...quote:
quote:
om half 5 moet ik in de auto zittenquote:Op maandag 28 september 2009 14:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
om half 5 moet ik nog een half uur
maar ja dat overleef ik ook wel weer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |