Doeidoeiquote:Op maandag 28 september 2009 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
in pakken en weg wezen
![]()
operatie stofwolk
![]()
huis doen gaan
![]()
Operatie stofwolk?quote:Op maandag 28 september 2009 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
in pakken en weg wezen
![]()
operatie stofwolk
![]()
huis doen gaan
![]()
Waar hij werkt zijn de paden nog van zand enzoquote:
Wasditnouweer?quote:Op maandag 28 september 2009 16:01 schreef Ladylike het volgende:
en het erge vind ik: hij heeft een kindje van een paar maanden
Daar zou je toch alles voor opgeven, zeker een dagje verlof
Omdat ik 6 van de 7 dagen werkte en die ene dag de hele tijd in mn nest lag en mn kindje dus ook niets aan mij hadquote:Op maandag 28 september 2009 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wasditnouweer?Waarom ben jij gekapt bij die batstent dan?
pas op hequote:Op maandag 28 september 2009 16:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Waar hij woont zijn de paden nog van zand enzo
quote:Op maandag 28 september 2009 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
in pakken en weg wezen
![]()
operatie stofwolk
![]()
huis doen gaan
![]()
dat maakt het een stuk ergerquote:Op maandag 28 september 2009 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mentaliteit: "zolang niemand mij iets vraagt zeg ik ook niets"
[..]
en het erge vind ik: hij heeft een kindje van een paar maanden
Daar zou je toch alles voor opgeven, zeker een dagje verlof
quote:Op maandag 28 september 2009 16:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Waar hij werkt zijn de paden nog van zand enzo
quote:
Niet alleen KPNquote:
Prrrrrrrquote:Op maandag 28 september 2009 16:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en waarschijnlijk vind je dit
nog lekker ook
en ze heeft gelijkquote:Op maandag 28 september 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Omdat ik 6 van de 7 dagen werkte en die ene dag de hele tijd in mn nest lag en mn kindje dus ook niets aan mij had
Maar wat heeft dat met die jongen te maken (die nieteens 5 dagen wil werken) ?
Dan probeer eens een echt OS. Een variant van Unix ofzo. Desnoods Ubuntu.quote:Op maandag 28 september 2009 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb het geprobeert met windows 2000, 2003, xp en 2008.
maar het kan echt niet.
en bij apple is er maar 1 teken dat niet in een bestandsnaam gebruikt mag worden de ":" (windows heeft er 7)
Heyquote:Op maandag 28 september 2009 16:07 schreef MPG het volgende:
Volgens mij ben ik vandaag nog wat vergeten, dus bij dezen:
Mogge![]()
.
Ik lever loon en werken in het weekend in, hij wilt nieteens de werkweek volmakenquote:Op maandag 28 september 2009 16:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ze heeft gelijk![]()
het gaat wat worden met die gast als hij straks klaar is met school wil hij dan ook maar 4 dagen werken
dat wordt later een fijne werknemerquote:Op maandag 28 september 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[
[..]
Ik lever loon en werken in het weekend in, hij wilt nieteens de werkweek volmaken
vandaar dat mn baas ook het gesprek met hem hadquote:Op maandag 28 september 2009 16:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat wordt later een fijne werknemer
Gewoon, het ideequote:Op maandag 28 september 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:
Omdat ik 6 van de 7 dagen werkte en die ene dag de hele tijd in mn nest lag en mn kindje dus ook niets aan mij had
Maar wat heeft dat met die jongen te maken (die nieteens 5 dagen wil werken) ?
ik ben tegen geweldquote:Op maandag 28 september 2009 16:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
dan laat je em toch inelkaar rossen door GF
Nou als ik hoor hoe je die kleine van LL vermorzelde heb ik daar toch ernstig m'n twijfels overquote:
krijgt hij nog een kans ?quote:Op maandag 28 september 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vandaar dat mn baas ook het gesprek met hem had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |