* gf krijgt ineens een mental imagequote:
quote:Op maandag 28 september 2009 15:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* gf krijgt ineens een mental image
dat zou een mental theo image zijn...quote:
haha, je maakt me aan het lachenquote:
ja, van al die liefdequote:Op maandag 28 september 2009 15:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet de hoofdpijn nu wel over zijn denk ik...
ohw, sorryquote:Op maandag 28 september 2009 15:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
haha, je maakt me aan het lachen(doet wel pijn aan mijn hoofd
)
[..]
ja, van al die liefde
quote:Op maandag 28 september 2009 15:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat zou een mental theo image zijn...
Tss... welok durf je wel iemand met hoofdpijn aan het lachen te krijgenquote:Op maandag 28 september 2009 15:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
haha, je maakt me aan het lachen(doet wel pijn aan mijn hoofd
)
[..]
ja, van al die liefde
welke... ik heb er maar 5 hier liggen...quote:Op maandag 28 september 2009 15:40 schreef Ladylike het volgende:
Okay grapjassen, geef die bestelbon nou maar gauw terug
quote:Op maandag 28 september 2009 15:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik had eerder moeten zeggendat het weer slecht is![]()
de zon begint ineens te schijnen
het werkt echt, ik zit nu in de zonquote:Op maandag 28 september 2009 15:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is slecht weer![]()
kom maar op met die zon
lekker nietquote:Op maandag 28 september 2009 15:40 schreef Ladylike het volgende:
Okay grapjassen, geef die bestelbon nou maar gauw terug
en hier is ie wegquote:Op maandag 28 september 2009 15:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
het werkt echt, ik zit nu in de zon
De 1151quote:Op maandag 28 september 2009 15:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
welke... ik heb er maar 5 hier liggen...
misschien bedoelt het weer er iets mee (TT)quote:Op maandag 28 september 2009 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
grijs en bewolkt hier. Ik wil naar huis
Ongeacht welk weer, ik wil sowieso naar huisquote:Op maandag 28 september 2009 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
grijs en bewolkt hier. Ik wil naar huis
om heb je ook nog een loverboyquote:
whehehequote:Op maandag 28 september 2009 15:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
om heb je ook nog een loverboy![]()
heb je niet genoeg aan mij ......
is niet echt een snuggerequote:Op maandag 28 september 2009 15:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De 1151
ik heb er maar 204 hier liggen
Maar ik heb um al gevonden
Mn baas had um
Sommige mensen zoeken het zich ook zelf...
Wat is er aan de hand?:
Jongen heeft 4 dagen werk en 1 dag school
Vanaf juli geen school meer
Afgesproken was dat ie dan 5 dagen kwam werken
wat doet ie? zegt niets en blijft gewoon iedere woensdag thuis
mensen komen erachter dat ie geen school meer hoeft te volgen en verlullen hem
Resultaat: hij zit nu bij mn baas en krijgt wrs zn ontslag omdat ie zn afspraken niet nakwam en gewoon gezellig de hele dag thuis zat terwijl hij zou moeten komen werken.
Sukkel
quote:Op maandag 28 september 2009 15:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De 1151
ik heb er maar 204 hier liggen
Maar ik heb um al gevonden
Mn baas had um
Sommige mensen zoeken het zich ook zelf...
Wat is er aan de hand?:
Jongen heeft 4 dagen werk en 1 dag school
Vanaf juli geen school meer
Afgesproken was dat ie dan 5 dagen kwam werken
wat doet ie? zegt niets en blijft gewoon iedere woensdag thuis
mensen komen erachter dat ie geen school meer hoeft te volgen en verlullen hem
Resultaat: hij zit nu bij mn baas en krijgt wrs zn ontslag omdat ie zn afspraken niet nakwam en gewoon gezellig de hele dag thuis zat terwijl hij zou moeten komen werken.
Sukkel
Jawel, maar die domineert mij en nou ben ik bangquote:Op maandag 28 september 2009 15:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
om heb je ook nog een loverboy![]()
heb je niet genoeg aan mij ......
Mentaliteit: "zolang niemand mij iets vraagt zeg ik ook niets"quote:Op maandag 28 september 2009 15:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is niet echt een snuggere
en het erge vind ik: hij heeft een kindje van een paar maandenquote:
Doeidoeiquote:Op maandag 28 september 2009 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
in pakken en weg wezen
![]()
operatie stofwolk
![]()
huis doen gaan
![]()
Operatie stofwolk?quote:Op maandag 28 september 2009 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
in pakken en weg wezen
![]()
operatie stofwolk
![]()
huis doen gaan
![]()
Waar hij werkt zijn de paden nog van zand enzoquote:
Wasditnouweer?quote:Op maandag 28 september 2009 16:01 schreef Ladylike het volgende:
en het erge vind ik: hij heeft een kindje van een paar maanden
Daar zou je toch alles voor opgeven, zeker een dagje verlof
Omdat ik 6 van de 7 dagen werkte en die ene dag de hele tijd in mn nest lag en mn kindje dus ook niets aan mij hadquote:Op maandag 28 september 2009 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wasditnouweer?Waarom ben jij gekapt bij die batstent dan?
pas op hequote:Op maandag 28 september 2009 16:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Waar hij woont zijn de paden nog van zand enzo
quote:Op maandag 28 september 2009 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
in pakken en weg wezen
![]()
operatie stofwolk
![]()
huis doen gaan
![]()
dat maakt het een stuk ergerquote:Op maandag 28 september 2009 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mentaliteit: "zolang niemand mij iets vraagt zeg ik ook niets"
[..]
en het erge vind ik: hij heeft een kindje van een paar maanden
Daar zou je toch alles voor opgeven, zeker een dagje verlof
quote:Op maandag 28 september 2009 16:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Waar hij werkt zijn de paden nog van zand enzo
quote:
Niet alleen KPNquote:
Prrrrrrrquote:Op maandag 28 september 2009 16:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en waarschijnlijk vind je dit
nog lekker ook
en ze heeft gelijkquote:Op maandag 28 september 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Omdat ik 6 van de 7 dagen werkte en die ene dag de hele tijd in mn nest lag en mn kindje dus ook niets aan mij had
Maar wat heeft dat met die jongen te maken (die nieteens 5 dagen wil werken) ?
Dan probeer eens een echt OS. Een variant van Unix ofzo. Desnoods Ubuntu.quote:Op maandag 28 september 2009 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb het geprobeert met windows 2000, 2003, xp en 2008.
maar het kan echt niet.
en bij apple is er maar 1 teken dat niet in een bestandsnaam gebruikt mag worden de ":" (windows heeft er 7)
Heyquote:Op maandag 28 september 2009 16:07 schreef MPG het volgende:
Volgens mij ben ik vandaag nog wat vergeten, dus bij dezen:
Mogge![]()
.
Ik lever loon en werken in het weekend in, hij wilt nieteens de werkweek volmakenquote:Op maandag 28 september 2009 16:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ze heeft gelijk![]()
het gaat wat worden met die gast als hij straks klaar is met school wil hij dan ook maar 4 dagen werken
dat wordt later een fijne werknemerquote:Op maandag 28 september 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[
[..]
Ik lever loon en werken in het weekend in, hij wilt nieteens de werkweek volmaken
vandaar dat mn baas ook het gesprek met hem hadquote:Op maandag 28 september 2009 16:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat wordt later een fijne werknemer
Gewoon, het ideequote:Op maandag 28 september 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:
Omdat ik 6 van de 7 dagen werkte en die ene dag de hele tijd in mn nest lag en mn kindje dus ook niets aan mij had
Maar wat heeft dat met die jongen te maken (die nieteens 5 dagen wil werken) ?
ik ben tegen geweldquote:Op maandag 28 september 2009 16:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
dan laat je em toch inelkaar rossen door GF
Nou als ik hoor hoe je die kleine van LL vermorzelde heb ik daar toch ernstig m'n twijfels overquote:
krijgt hij nog een kans ?quote:Op maandag 28 september 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vandaar dat mn baas ook het gesprek met hem had
quote:
whehehehequote:Op maandag 28 september 2009 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou als ik hoor hoe je die kleine van LL vermorzelde heb ik daar toch ernstig m'n twijfels over![]()
als je niet beter zou wetenquote:
ik werk nog steeds fulltime hoor.quote:Op maandag 28 september 2009 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, het idee![]()
Dat je zelf minder gaat werken voor je kind, en dat je hem verwijt niet het omgekeerde te doen. Dat klinkt ongerijmdMaar ik begrijp je wel hoor
Ik zeg toch dat ik je wel begrijpquote:Op maandag 28 september 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik werk nog steeds fulltime hoor.
Die gozer heeft gewoon weekend hoor![]()
Dat had ik eigenlijk niet
ze is blondquote:Op maandag 28 september 2009 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik je wel begrijp
BXquote:Op maandag 28 september 2009 16:37 schreef BrandX het volgende:
nog even een ziek werkersbakkie drinken voordat ik naar huis ga
sorry als we te hard gaan voor jequote:Op maandag 28 september 2009 16:37 schreef Nijns het volgende:
ha loverboytjesik kan jullie niet bijhouden vandaag
Dan neem je koffiequote:Op maandag 28 september 2009 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil een kopje thee. Alstublieft.
Geen Earl Grey
Geen Ceylon Orange Pekoe
Geen Rooibos
Geen Citroen
Geen Kers
Geen Perzik
Geen Mango
Geen Aardbei
Geen Tropical Fruit
En al helemaal geen Meloen.
GEWOON THEE. ENGELSE MELANGE. NU.![]()
Hebben we niet
wat hebben ze dan eigenlijk welquote:Op maandag 28 september 2009 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil een kopje thee. Alstublieft.
Geen Earl Grey
Geen Ceylon Orange Pekoe
Geen Rooibos
Geen Citroen
Geen Kers
Geen Perzik
Geen Mango
Geen Aardbei
Geen Tropical Fruit
En al helemaal geen Meloen.
GEWOON THEE. ENGELSE MELANGE. NU.![]()
Hebben we niet
Van jou vind ik het wel lekkerquote:Op maandag 28 september 2009 16:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
sorry als we te hard gaan voor je
AL die smaken die ik niet wilquote:Op maandag 28 september 2009 16:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat hebben ze dan eigenlijk wel
quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 17:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik vandaag geen zin om te werken
nee kloptquote:
quote:Op maandag 28 september 2009 17:00 schreef OA het volgende:
Ik ben weer aan het werk, dus aan het einde van de werkdag volgt weer:
1700, naar huis!
quote:BrandX [ 6 notes ] [ Moderator / Donateur Asielactie 2009 ] maandag 28 september 2009 @ 18:46
whehehequote:
quote:
quote:BrandX
Boks-Chick-Coffee-addict [ 5 notes ] [ Moderator / Donateur Asielactie 2009 ] maandag 28 september 2009 @ 18:52
Verpest het maar weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op maandag 28 september 2009 18:57 schreef OA het volgende:
[..]
Verpest het maar weer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
quote:Op maandag 28 september 2009 18:58 schreef BrandX het volgende:
[..]Tuig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
hihihiquote:Op maandag 28 september 2009 18:46 schreef BrandX het volgende:
gaan die gekken hier de hele dag als een speer in dit topic, is er nu geen fles in een met pinquins volzittend sexhotel, waar je alleen maar empegeesla kan eten wat in een lab is geweest, toch nog wel ok is maar o.a. niet bij nijsjes past te vinden hier
quote:Op maandag 28 september 2009 18:58 schreef BrandX het volgende:
[..]sinds wanneer doe je datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
een verborgen boodschap voor flesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |