Doel je echt op het geluid? Ik wist niet of het nou het geluid was of mijn kennis van Belgische woordjesquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:14 schreef peterfan het volgende:
Lag het aan mij of konden jullie gister ook de helft van de gesprekken niet volgen? Vond veel gesprekken echt onverstaanbaar!
ik heb nog nergens verdere berichten gelezen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:46 schreef Blue-eyes het volgende:
Is er inmiddels al wat bekend over Debby, die in het ziekenhuis was opgenomen?
Ik zat tijdens de aflevering te denken of er normaal ondertiteling bij is, maar omdat ik het nog niet zo lang volg begon ik te twijfelen. Gelukkig idd dat iedereen bijna moeite hadquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:43 schreef peterfan het volgende:
Nee, niet het geluid maar het taaltje, maar daar hebben er dus meer last van, gelukkig ben ik niet de enige
en ook echt met een doodserieus gezicht gezegd hequote:Op zaterdag 26 september 2009 17:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ook grappig: "Wat komt er in je op als je aan kunst denkt? "Kelly: "Schilderijen en beeldhouwwerken."![]()
Ja, dat maakte het zo grappigquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:20 schreef DjinN het volgende:
[..]
en ook echt met een doodserieus gezicht gezegd he
Ik vind die pony echt geen gezicht, maakt haar gezicht zo smalquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:58 schreef JaneDoe het volgende:
ik vind die pruik van kelly trouwens echt helemal niks
Jawel hoor, ze merkte op bij die man dat die lachende foto toch niet mocht?quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:32 schreef Rianne84 het volgende:
Die pasfoto's waren ook wel grappig. Blijkbaar weet Lyndsey niet dat je niet mag lachen in je paspoort
oh ik dacht dat Lindsey die lachende foto wilde, tot ze zei dat het voor een paspoort was, toen zei die man dat het dan die niet-lachende foto werd.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jawel hoor, ze merkte op bij die man dat die lachende foto toch niet mocht?
Oh dat kan ook, want ik verstond het moeilijkquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:52 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
oh ik dacht dat Lindsey die lachende foto wilde, tot ze zei dat het voor een paspoort was, toen zei die man dat het dan die niet-lachende foto werd.
Maar ik kan het ook verkeerd begrepen hebben
Haha, wat grappigquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:53 schreef JaneDoe het volgende:
ik kan me nog wel zoiets herinneren dat bruce als baby dat kussentje van jm cadeau kreeg, tis em echt
lees daar ook dat Debby weer thuis is:quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:05 schreef nealzzz het volgende:
Er komt trouwens ook weer een nieuw seizoen
http://www.vtm.be/de-pfaffs-2008/items/video/18205.php een kijkje in het nieuwe huis van JM & carmen.
quote:Begin deze week verschenen in de pers alarmerende geruchten over een ‘mysterieuze ziekte’ bij Debby Pfaff. Wij kunnen gelukkig vertellen dat Debby ondertussen aan de beterhand is.
Inderdaad, Debby is weer thuis na een kortstondig verblijf in het ziekenhuis. De oudste Pfaff-dochter kreeg vorige week plots last van pijn in de keel en voelde zich slecht. Na enkele grondige tests bleek er iets in Debby’s keel te zitten dat daar niet hoorde. Er volgde meteen een ingreep, met succes.
Debby moet nu voldoende rust nemen om er weer bovenop te komen. Wij wensen haar alvast veel beterschap toe.
Ze zijn er niet op achter uitgegaanquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:05 schreef nealzzz het volgende:
Er komt trouwens ook weer een nieuw seizoen
http://www.vtm.be/de-pfaffs-2008/items/video/18205.php een kijkje in het nieuwe huis van JM & carmen.
Inderdaadquote:
Ja, wat een knurft idd, met z'n overdreven aardige gedoe de hele tijdquote:Op maandag 28 september 2009 20:13 schreef 3FMaster het volgende:
Wat is die Nederlandse gast een eikel zeg. Met z'n "10 kilometer kabel op dit perceel".
Past goed bij Jean-Marie.quote:Op maandag 28 september 2009 20:13 schreef 3FMaster het volgende:
Wat is die Nederlandse gast een eikel zeg. Met z'n "10 kilometer kabel op dit perceel".
'keelspray' van stoute papa nicolasquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:18 schreef DarkElf het volgende:
'er zat iets in debby' s keel wat er niet hoorde te zitten'
stond op de site van de pfaffs over de mysterieuze ziekte van debby..
wat zou t zijn geweest?
Die horen er toch gewoon in te zitten?quote:
Hangt ook van je relatie met de buren af he ? Ik krijg niet het idee dat ze op erg goede voet met hun buren staan en maar doen, onder het mom van "Wij zijn de Pfaffs!", en dan krijg je dat soort acties.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:59 schreef Rianne84 het volgende:
die buren zijn wel zeikerds, het was nog niet eens 11 uur en de politie stond al op de stoep.
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:15 schreef misteriks het volgende:
Voor de "fans" : In de Belgische kruidvatfilialen vind je de dvd's voor 1.50¤ per seizoen in de afprijsbakken
Hier nummer 2. Ik had een dvd van ze zien liggen in de Mediamarkt, maar dat zijn de 100 beste momenten. Maar zijn dat echt alle afleveringen. Kheb ze allemaal gedownload, dat zouden dan 35 DVD's zijnquote:Op woensdag 30 september 2009 11:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die zou ik stiekem best willen hebben
![]()
En Juicy, en die andere rat wat een hond moet voorstellen waarvan ik de naam kwijt ben, moet er ook zeker bij dan zeker?quote:
divaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En Juicy, en die andere rat wat een hond moet voorstellen waarvan ik de naam kwijt ben, moet er ook zeker bij dan zeker?
Ik moest heel hard lachen toen Carmen zei dat haar hondje 'hondje' zou hetenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En Juicy, en die andere rat wat een hond moet voorstellen waarvan ik de naam kwijt ben, moet er ook zeker bij dan zeker?
Fay ook tegen haar moederquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:50 schreef frensje het volgende:
leuk moment dat gesprek over de kinderen
Ja alleen een opmerking over Fay haar schoentje... Apartquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:52 schreef Rauzer het volgende:
Bruce slaat z'n zusje half lens en gooit al haar spullen weg maar mama zegt er niets van
Hebben die 3 meiden er ook als kind gewoond of waren ze al uit huis?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:53 schreef frensje het volgende:
het is maar een huis mama, maar ja wel het laatste thuis van bompa geweest...
kijk maar naar de afleveringen om ff 20 uur op rtl7 hebben er zelfs samengewoondquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben die 3 meiden er ook als een kind gewoond of waren ze al uit huis?
Ik denk dat ze er zo ongeveer sinds 1990 wonen, toen stopte de carrière van JM (laatste club in Turkije). Toen waren de kinderen dus 15, 13 en 12quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben die 3 meiden er ook als kind gewoond of waren ze al uit huis?
Ah okquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er zo ongeveer sinds 1990 wonen, toen stopte de carrière van JM (laatste club in Turkije). Toen waren de kinderen dus 15, 13 en 12
Zei ze niet dat ze als kinderen ook vaak verhuisd waren en misschien dat ze probeerde aan te halen dat je ergens anders ook gelukkig wordt ofzo... Dat is misschien waar zij als eerste aan dacht. En soms kunnen mensen heel makkelijk en koel zijn met spullen en herinneringen en het wegdoen ervan, of het nou een tekening of huis is. Ik kan me haar goed voorstellen dat 20 jaar heftig is. Je kinderen waren er toen ook... Zoveel herinneringen. En ook tranen misschien dat ze allemaal uitgevlogen zijn. Ze woont alleen met JM. Daarom kleiner gaan wonen...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:11 schreef frensje het volgende:
dat vond ik ook en daarom ook zo koel hoe Debby reageerde
Ik vind Kelly ook niet de meest stijlvolle en slimme van de familie, dus ik vind het een goeie matchquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Onbgrijpelijk dat je op iemand als Sam kan vallen. Het is echt nog een jochie van 16, in alles gewoon
!!
Ik vind ze ook leuke ouders hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:18 schreef Rianne84 het volgende:
Ik vind Sam en Kelly wel leuke ouders. Misschien juist omdat ze zo kinderachtig kunnen zijn
Ik zie Shania en Kenji iig nooit slaan, itt Bruce en Fay
Ja ok, maar ook Shania en Kenji schelen heel weinig qua leeftijd en als je die herhalingen kijkt, zie je Shania echt niet de speen uit Kenji's mond slaan. Maar dat is dan misschien een verschil tussen een oudere broer of een oudere zus. (ja ik heb ook een oudere broerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar vergeet niet dat de leeftijd van Bruce en Fay stukken moeilijker is dan Shania en Kenji hè
Liam is 2 maanden ouderquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:18 schreef Rianne84 het volgende:
En Liam ging voor het eerst naar school, Bruce moet over een week. Schelen die zo weinig qua leeftijd? Liam komt op mij veel ontwikkelder over qua spraak enzo...
Ah oke, dat heb ik niet meegemaakt, ik kijk pas sinds dit jaar...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:30 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja ok, maar ook Shania en Kenji schelen heel weinig qua leeftijd en als je die herhalingen kijkt, zie je Shania echt niet de speen uit Kenji's mond slaan. Maar dat is dan misschien een verschil tussen een oudere broer of een oudere zus. (ja ik heb ook een oudere broer)
Oh vandaar, ik dacht ook al dat ik iets gemist hadquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:32 schreef oh-oh het volgende:
Nathan is trouwens weer een nieuwe chiwallie, Carmen heeft er nu twee , en Kelly heeft er 1.
Ben het helemaal met je eens. De jongste 4 kinderen vind ik ook erg vervelend. Maar ja, die kunnen ook helemaal hun gang gaan, wordt maar weinig van gezegd. In tegenstelling tot Shania en Kenji, die worden wel echt aangepakt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:32 schreef oh-oh het volgende:
Shania en Kenji waren klein ook al zo lief, die andere kids zijn alle 4 veel vervelender.
Ik vind Kelly en Sam ook by far de leukste van ze allemaal.
Dave is zo saai en Debby en Nicolas lopen alleen maar te vitten en elkaar te stangen.
Nathan is trouwens weer een nieuwe chiwallie, Carmen heeft er nu twee , en Kelly heeft er 1.
Dat herinner ik me ook geloof ik bij één van de eerste keren dat ik de Pfaffs ben gaan kijken, dat Shania iets deed en naar de gang moest, excuses aan moest bieden... Ging erg netjes.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:54 schreef AnneLo het volgende:
In tegenstelling tot Shania en Kenji, die worden wel echt aangepakt.
Karakter zegt zo vreselijk veelquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah oke, dat heb ik niet meegemaakt, ik kijk pas sinds dit jaar...![]()
Moeilijk om te zeggen of het nou opvoeding is, karakter zegt ook een hoop.
Je hebt kindjes die makkelijk zijn en zo relaxt zijn in omgang, en andere zijn met strakke opvoeding nog mini-hooligans
Dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:29 schreef amaranta het volgende:
Ik vraag me af wie Sam in hemelsnaam een zangcontract heeft gegeven. Die jongen heeft toch helemaal geen bijzonder geluid?
En hij was toch 'beroemd' voordat hij Kelly ontmoette?
Ik krijg weleens de indruk dat je goede vrienden van de Pfaffs bent zolang zij jou nodig hebbenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:56 schreef peterfan het volgende:
Ik vraag me wel af waar al die hele goede vrienden zijn gebleven! Ik zie Anneke bijvoorbeeld nooit meer...
yep, volgens wikipedia wel althans. Wereldberoemd in Vlaanderenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:29 schreef amaranta het volgende:
Ik vraag me af wie Sam in hemelsnaam een zangcontract heeft gegeven. Die jongen heeft toch helemaal geen bijzonder geluid?
En Frankie... die werdt in de eerste seizoenen voor echt ieder kut klusje geroepen.. zie je ook nooit meer. Net als die homo vriend van Debbie die in het begin iedere aflevering langs kwam.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:53 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik krijg weleens de indruk dat je goede vrienden van de Pfaffs bent zolang zij jou nodig hebben.
anneke was toen volgens mij nog wel bruidsmeisje op de bruiloft van lindsey,quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:53 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik krijg weleens de indruk dat je goede vrienden van de Pfaffs bent zolang zij jou nodig hebben.
Jammerquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:18 schreef dollce het volgende:
[..]
anneke was toen volgens mij nog wel bruidsmeisje op de bruiloft van lindsey,
misschien wilde ze zelf wel niet meer op tv komen?
Sam Gooris is vooral populair bij dronken studenten en op de vlaamse kermissen. Iedereen kan wel een van z'n liedjes meebrallen. En niet omdat hij goed klinkt, don't worry. Zie het maar als 'n soort cult shlager heldquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:29 schreef amaranta het volgende:
kan mij voorstellen dat het ff wel leuk is voor vrienden ook die camera's maar zoveel seizoenen lang?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:47 schreef nealzzz het volgende:
[..]
En Frankie... die werdt in de eerste seizoenen voor echt ieder kut klusje geroepen.. zie je ook nooit meer. Net als die homo vriend van Debbie die in het begin iedere aflevering langs kwam.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:29 schreef misteriks het volgende:
[..]
Sam Gooris is vooral populair bij dronken studenten en op de vlaamse kermissen. Iedereen kan wel een van z'n liedjes meebrallen. En niet omdat hij goed klinkt, don't worry. Zie het maar als 'n soort cult shlager held
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond Sam zo aandoenlijk bij Bon Jovi!
Leuk om te zien dat die jongen met die grote bek zich ook heel bescheiden op kan stellen.
is dat al geweest dat die phil collins ontmoet? Loopt die ook zo te stotteren, superschattigquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond Sam zo aandoenlijk bij Bon Jovi!
Leuk om te zien dat die jongen met die grote bek zich ook heel bescheiden op kan stellen.
En dan ook nog "Jantje" Smit blijven zeggenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:02 schreef DarkElf het volgende:
Ik vind JM echt schattig met zijn ipodje op
Ik vind die krullen van Debby veel lelijker juist.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:52 schreef DarkElf het volgende:
dat haar van kelly is echt lelijk vind ik
Doet mijn vader ook.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan ook nog "Jantje" Smit blijven zeggen
Nee hoor, ik vind haar d'r ook veel ouder uitzien dan dat ze isquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
JM is 55? Jeetje, die had ik echt veel ouder geschat...
Even opgezocht hoe oud Carmen is (24 maart 1956) damn, ik dacht dat ze voorbij 60 was, ik had haar dus 10 jaar meer gegevenIk vind haar zoooooooo traag en sloom voor een vijftiger en ook qua uiterlijk absoluut een zestiger.
Zal wel aan mij liggen![]()
oh dat zag er ook niet uit iddquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik vind die krullen van Debby veel lelijker juist.
Ik vind haar echt altijd een halve tomboy om te zien, altijd in d'r trainingspak, geen spoortje make-up... en dan om het te compenseren weer d'r Prada-bril op d'r kop in hartje winterquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind haar echt altijd een halve tomboy om te zien, altijd in d'r trainingspak, geen spoortje make-up... en dan om het te compenseren weer d'r Prada-bril op d'r kop in hartje winter
Ja he? Mijn vriend kijkt ook wel eens mee en die roept het elke keer; "weet hij zeker dat hij op vrouwen valt"? "Het kan toch niet anders dat hij homo is...".quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:26 schreef peterfan het volgende:
[..]
En ik begrijp ergens wel dat Nicolas dat aantrekkelijk vindt...die houdt volgens mij ook wel een beetje van mannen...
Ik vond haar deze aflevering voor de eerste keer een beetje sympathiek. In de doordeweekse oude afleveringen komt ze zo chagrijnig over.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:26 schreef Starlie het volgende:
En Debby.. pfff ik weet het niet met haar.. ik vind haar gewoon niet sympathiek!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:28 schreef Starlie het volgende:
en hij heeft het altijd over haar "schone kontje"
Ik vond het ook zielig...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:26 schreef Starlie het volgende:
Vond het ook wel een soort van zielig voor Lyndsey die wil een leuk uitje met haar zussen regelen maar ik kreeg het idee dat haar zussen er eigenlijk niet op zaten te wachten.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:52 schreef DarkElf het volgende:
dat haar van kelly is echt lelijk vind ik
Toch heeft ze wel altijd energie om haar kleinkinderen de helft van de week op te voeden.....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:45 schreef Mani89 het volgende:
Carmen lijk indd nu al een oud omaatje
Misschien is ze daar ook moe van, 6 kleinkinderen waarvan 4 nog echt veel zorg nodig hebben...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:44 schreef peterfan het volgende:
[..]
Toch heeft ze wel altijd energie om haar kleinkinderen de helft van de week op te voeden.....
zo heet was het dus ook niet bleek achterafquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:18 schreef Brighteyes het volgende:
En dat van dat soep morsen van Bruce snapte ik niet. Als dat kind zo hard gaat gillen omdat het heet is op zijn knieeen is het in mijn ogen al veel te heet geweest om aan een kind te geven.
Volgens mij reageert zelfs een volwassene geschrokken als het op schoot valt, al is het lauw... gewoon een schrikreactie.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
zo heet was het dus ook niet bleek achteraf
Zolang kleine kinderen huilen bij ongelukjes is het niet zo erg zei mijn oma altijdquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij reageert zelfs een volwassene geschrokken als het op schoot valt, al is het lauw... gewoon een schrikreactie.![]()
En Bruce is sowieso wel een brullertje, gemiddeld kind zal ook wel flink schrikken.
En uiteindelijk was er niks aan de hand
Nou, dan ben ik wrsch gek, want als ik weet dat iets wat mijn kind heeft niet warm is, ga ik niet mee in zijn paniek. Juíst niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij reageert zelfs een volwassene geschrokken als het op schoot valt, al is het lauw... gewoon een schrikreactie.![]()
En Bruce is sowieso wel een brullertje, gemiddeld kind zal ook wel flink schrikken.
En uiteindelijk was er niks aan de hand
Als het valt schrik je eerst en reageer je al voor je ws nuchter kunt nadenken... niet iedereen kan van te voren bepalen hoe je reageert, ik zou bij m'n dochter ook schrikken al valt er niks aan te verbrandenquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik wrsch gek, want als ik weet dat iets wat mijn kind heeft niet warm is, ga ik niet mee in zijn paniek. Juíst niet.
Dat vond ik nou ook, vorige keer toen de kids naar school moesten vond ik haar ook aardig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:22 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Ik vond haar deze aflevering voor de eerste keer een beetje sympathiek. In de doordeweekse oude afleveringen komt ze zo chagrijnig over.
Idd, ik zat echt tenenkrommend te kijken op dat momentquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:24 schreef DarkElf het volgende:
belachelijk dat Kelly het aan die huisvriend vroeg, het bed opruimen..
Iemand uit Friesland die plezant zegtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:37 schreef Miam het volgende:
Vanmiddag weer eens gekeken, wat ziet die Sam er toch jeugdig uit!
hij gedraagd zich ook als een broekje dus dat compenseert natuurlijk.
Debby is 1 en al chaggerijn. weinig plezant.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iemand uit Friesland die plezant zegt![]()
Ik kijk de uitzending morgenochtend terug als ik tijd heb, ben weer benieuwd over dat bed opmakenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:43 schreef Miam het volgende:
[..]![]()
Aanstekelijk.
Ik vind Kelly er trouwens top uitzien, al is die soms ook wel erg chaggerijnig..
beetje een tomboy!
Wat is er in de nieuwe serie eigenlijk gebeurd met die huisslaafvriend? Wegbezuinigd?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:24 schreef DarkElf het volgende:
Geen idee, je ziet die Anneke ook nooit meer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:54 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Wat is er in de nieuwe serie eigenlijk gebeurd met die huisslaafvriend? Wegbezuinigd?
In België kan het allemaalquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:12 schreef peterfan het volgende:
En dan ook nog met drank op examen kunnen doen
ja het is idd héél gewoon dat je dat doet...quote:
Oh zo!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:09 schreef Rianne84 het volgende:
Dat appartement van Sam en Kelly is in het huis van JM en Carmen
Thanksquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:40 schreef Rauzer het volgende:
Gisteren was seizoen 2, aflevering 7. Nog acht afleveringen in dit seizoen. Waarschijnlijk wordt Dave binnenkort geïntroduceerd want in afl. 12 bekent Lindsey dat ze verliefd is, en in afl. 4 van s3 zit Dave er in.
Ja belachelijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:24 schreef DarkElf het volgende:
en nicholas.. wat een sukkel..
ik laat altijd de radio aanquote:
De radio vind ik stuk minder raar dan de tv..quote:
ah k thanx...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:44 schreef E.T. het volgende:
[..]
De radio vind ik stuk minder raar dan de tv..
Ik vond het een beetje zielig voor die makerquote:
hij draaide hem ook gelijk om toen ie hem in zijn handen kreeg zo van "dat zie je toch wel dat ie zo moet"quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje zielig voor die makerEn dan ook JM z'n reactie, maar hij leek een beetje nukkig, zenuwen van de hele avond?
Wel ontroerend dat hij blij met de prijs was
Volgens mij is hij niet super consequent. Ik heb wel regelmatig Nederlands horen praten (in de vorige seizoenen)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:06 schreef Nizno het volgende:
Ik vind het wel knap dat Nicolas zo consequent blijft in zijn Frans spreken tegen de kids.
en volgens mij praten de kinderen consequent in hollands terugquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet super consequent. Ik heb wel regelmatig Nederlands horen praten (in de vorige seizoenen)
Dit seizoen weet ik niet.
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:11 schreef frensje het volgende:
[..]
en volgens mij praten de kinderen consequent in hollands terug
Maar waarom wilt een minister haar interviewen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:02 schreef Nizno het volgende:
oeps.... een minister niet herkennen... Nou ja, blijkt wel weer hoe politiek ontwikkeld de familie is
ik denk dat dat door story is gepland,.. de ene BV interviewt de andere BV.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar waarom wilt een minister haar interviewen?
Was hij haar aan het interviewen? Ik dacht dat ze gewoon samen in de wachtkamer zatenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar waarom wilt een minister haar interviewen?
ja dat is waar dat is Nicolas goed geluktquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja.
Maar ze verstaan hem wel, das ook belangrijk.
Oh wat stom, ik was dat hele Story gebeuren vergetenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat dat door story is gepland,.. de ene BV interviewt de andere BV.
Dat is in België inderdaad niet verkeerd. Mijn Frans is super slecht... Maar toen ik in België wat dingen moest regelen.. officieel nog in Vlaanderen, heb ik toch dingen in mn handen en voeten Frans moeten doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja.
Maar ze verstaan hem wel, das ook belangrijk.
nu je het zegt inderdaad hahaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:17 schreef Pisces29 het volgende:
Debby zag er vandaag wel écht uit als een miepje van een nagelstudio.![]()
Knalroze shirtje, lekker kort truitje, vlinderriem en hysterisch haar...
Bruce, ik moest ook alweer lachenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:14 schreef frensje het volgende:
en Brucedoet me denken aan mijn eigen slopertje toen die nog zo klein was...
Enig idee hoe oud Diva is?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:30 schreef oh-oh het volgende:
Maar dat dat mens nou zo onnozel is dat ze die hond gewoon laat dekken vind ik wel weer pijnlijk![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Enig idee hoe oud Diva is?
En wat bedoelde ze met die 14 pups, een hond die ze eeder gehad hebben?
Ik snap nooit zo goed waarom mensen zelf gaan fokken en Carmen gaf nog aan dat ze nergens verstand van had...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Angie had es 14 pups van Casper...
Met een chihuahua fokken is tamelijk risicovol trouwens.
Ik ga es vragen want een vriendin van me woont ook daar en haar da komt ook aan huis, mss hebben ze dezelfde
Ja , twordt vaak een keizersnee en zo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waarom mensen zelf gaan fokken, en Carmen gaf nog aan dat ze nergens verstand van had...
Is het met een chihuahua risicovol omdat ze heel klein zijn?
Maar hoe blij is een goeie fokker als je zelf aan gaat rommelen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja , twordt vaak een keizersnee en zo.
Ik geloof trouwens wel dat ze hondjes hebben van een goede fokker, kans was in België natuurlijk ook nog groot dat t van die gezellige inteelt puppyfarm hondjes waren...
Oh de meeste chihuahuafokkers zijn gewoon van de rinkelende kassa's tegenwoordig hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar hoe blij is een goeie fokker als je zelf aan gaat rommelen?
Oh goeie fokkers danquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh de meeste chihuahuafokkers zijn gewoon van de rinkelende kassa's tegenwoordig hoor
Ja, heel fijn ras ook tegenwoordigquote:
Ik zal ook niet verder offtopic gaan dan. Ik hoop dat Diva ook die leeftijd heeftquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, heel fijn ras ook tegenwoordig![]()
Ik ga Kees niet eens showen omdat ik dr niet tussen wil zitten.
Maar we gaan wel heel erg off topic nu.
Ik hoop ieg dat Diva wel 2 jaar is hoor.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:46 schreef Inca het volgende:
JM die vraagt wanneer moet ik thuis zijn
Jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat vond ik dan juist wel weer erg schattig
doet me denken aan dat liedje van clouseauquote:
Die was echt heeeeeeel heeeeeel erg ja!quote:
Ik vond wel dat Debby in die anderhalf uur met hem gezelliger en vrolijker was dan ik haar ooit met Nicolas heb gezien!quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:57 schreef peterfan het volgende:
[..]
Ik vond wel dat Debby in die anderhalf uur met hem gezelliger en vrolijker was dan ik haar ooit met Nicolas heb gezien!
nou ik zou er niet aan moeten denken als ik zo ieniemienie ben om dan via de natuurlijke weg te moeten bevallen.....quote:
Als hij boos werd, de kinderen luisterden eens weer nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet super consequent. Ik heb wel regelmatig Nederlands horen praten (in de vorige seizoenen)
Dit seizoen weet ik niet.
Ik zou bij Nicolas ook niet echt vrolijk worden denk ik.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:57 schreef peterfan het volgende:
[..]
Ik vond wel dat Debby in die anderhalf uur met hem gezelliger en vrolijker was dan ik haar ooit met Nicolas heb gezien!
morgen kijkenquote:Op donderdag 3 september 2009 14:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben daar trouwens wel heel benieuwd naar, hoe zij dan Dave leert kennen en hoe dat gaat enzo.
Vanmorgen die aflevering ook gezien,om te janken was het.Sam in de auto die zit te vertellen dat iedereen zo gek is op Frankie,en dat Jean-Marie en Carmen hem echt missen als hij er niet isquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:37 schreef Arth_NL het volgende:
Je zult toch maar huisvriend van de Pfaffs zijn, als je niet de kots van de kinderen opruimt, loop je door de regen terwijl de anderen feest vieren.
ja bij dat stukje op de brug had ik wel een beetje plaatsvervangende schaamte, en dat geluid er ook bij zchssshchshhehhcchshdhedquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:17 schreef E.T. het volgende:
IK vind het een beetje genant om hier naar te kijken![]()
De eerste date en dan loopt er zo'n filmploeg mee terwijl ze samen romantische dingen willen doen..
Ik had echt zoiets van 'laat die twee ff lekker met rust'quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja bij dat stukje op de brug had ik wel een beetje plaatsvervangende schaamte, en dat geluid er ook bij zchssshchshhehhcchshdhed
Toen was ze met d'r snuit in een programma dus 'moest' ze wel wsquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:57 schreef peterfan het volgende:
[..]
quote:
Iddquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze verhuizen niet vaak zeker, al het glaswerk gewoon los zonder enig papier in de doos...
quote:Op zondag 1 november 2009 14:00 schreef JaneDoe het volgende:
maar goed ook dat ruwe gedoe met die hondjes, ik kan er niet zo goed tegen merk ik
tis zelfs nog erger, ze laten ze gewoon in de tuin schijten!quote:Op zondag 1 november 2009 14:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ook zie ik ze trouwens nooit uitgelaten worden... wederom mensen die weer een chihuahua nemen "ja zo makkelijk zo'n klein hondje, hoeft niet uitgelaten te worden, we zetten ze gewoon op een kattenbak"
Oh als ik zo een grote tuin had dan zouden mn honden zich daarin ook wel kunnen vermaken hoor, dan hoefden ze niet perse een paar keer per dag een fikse wandelingquote:Op zondag 1 november 2009 14:49 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
tis zelfs nog erger, ze laten ze gewoon in de tuin schijten!
SStttt. Niet verder vertellen, maar hier staat de aflevering van VTM.quote:Op zondag 1 november 2009 12:23 schreef peterfan het volgende:
Shit, weer vergeten vrijdag!! Heb ik wat gemist?
Ja maar dat is dan zo nu en dan een keertje, zij laten die honden altijd in de tuin banjeren, niemand die de hond een keer uitlaatquote:Op zondag 1 november 2009 17:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh als ik zo een grote tuin had dan zouden mn honden zich daarin ook wel kunnen vermaken hoor, dan hoefden ze niet perse een paar keer per dag een fikse wandeling![]()
Maar die kids zijn niet altijd even lief voor die hondjes en dat zou ik dan absoluut weer niet goed vinden ...
Bron: Primeurjagersquote:Jean Marie Pfaff aan het infuus!
Dit bericht is geplaatst op 02-11-2009 om 01:10:00
Een fietstocht pakte voor Jean Marie Pfaff totaal verkeerd uit....
De Benefietstocht die Jean Marie ondernam duurde een week en telde ritten van 120 tot meer dan 200 kilometer. Een tocht van 230 km werd Jean Marie bijna fataal. Hij moet enige tijd na de aankomst gaan liggen en krijgt een infuus toegediend.
Het infuus werd toegediend door een verpleger. Dokter Jan Hendrickx gaf Jean-Marie ook twee inspuitingen. 'Iets tegen het braken en een ontstekingsremmer. Jean-Marie had symptomen van buikgriep en was totaal verkrampt. Jean Marie was totaal uitgeput.
Dokter Hendrickx geeft toe dat de inspanning van Jean-Marie onverantwoord was. 'Ik zeg niet dat Jean-Marie met zijn leven heeft gespeeld, maar vorig jaar hebben we tijdens onze tocht toch een hartinfarct meegemaakt.
oh dat is heel normaal in Belgie, zie dat zo vaak. Gelukkig is de gemiddelde tuin hier een stuk groter dan in Nedreland. (heel ergerlijk maar goed, wat doe je eraan)quote:Op zondag 1 november 2009 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan zo nu en dan een keertje, zij laten die honden altijd in de tuin banjeren, niemand die de hond een keer uitlaatIk zie ze er nooit mee wandelen.
Ah dat wist ik nietquote:Op maandag 2 november 2009 10:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh dat is heel normaal in Belgie, zie dat zo vaak. Gelukkig is de gemiddelde tuin hier een stuk groter dan in Nedreland. (heel ergerlijk maar goed, wat doe je eraan)
Iddquote:Op woensdag 4 november 2009 20:10 schreef Rauzer het volgende:
En wat een sprong in de tijd maken we nu ineens?
Angie is 2 maar in mensen jaren (?) is dat 14quote:Op woensdag 4 november 2009 21:07 schreef frensje het volgende:
vond het een beetje irritant hoe ze over die "bastaard"puppy's aan het praten waren
beetje zielig van Sam ging alleen maar over de kosten ervan...
en dat voorstukje van morgen van Angie wow (arm beest 14 jaar)
ah ik snapte heeeel dat tellen van Dave en Lyndey niet dus ze bedoelden dat Angie 2 jaar isquote:Op woensdag 4 november 2009 21:19 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Angie is 2 maar in mensen jaren (?) is dat 14dacht ik..
Maar het was inderdaad wel een beetje zielig. Met twee honden die elkaar regelmatig zien hadden ze dit ook wel kunnen verwachten..
valt wel mee. Lyndsey en Dave trouwen iets van 10 maanden na hun eerste date, dat is ook te lezen op hun website.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:10 schreef Rauzer het volgende:
[i]
En wat een sprong in de tijd maken we nu ineens?
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:20 schreef frensje het volgende:
[..]
ah ik snapte heeeel dat tellen van Dave en Lyndey niet dus ze bedoelden dat Angie 2 jaar is
gelukkig maar vond het zo zielig voor een "14-jarige hond"...
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:35 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ach ja, zelf snapte ze het ook niet![]()
Zijn weggehaald?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:59 schreef nealzzz het volgende:
De eerste aflevering van seizoen 9 is inmiddels via nieuwsgroepen te vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |