Enig idee hoe oud Diva is?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:30 schreef oh-oh het volgende:
Maar dat dat mens nou zo onnozel is dat ze die hond gewoon laat dekken vind ik wel weer pijnlijk![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Enig idee hoe oud Diva is?
En wat bedoelde ze met die 14 pups, een hond die ze eeder gehad hebben?
Ik snap nooit zo goed waarom mensen zelf gaan fokken en Carmen gaf nog aan dat ze nergens verstand van had...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Angie had es 14 pups van Casper...
Met een chihuahua fokken is tamelijk risicovol trouwens.
Ik ga es vragen want een vriendin van me woont ook daar en haar da komt ook aan huis, mss hebben ze dezelfde
Ja , twordt vaak een keizersnee en zo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waarom mensen zelf gaan fokken, en Carmen gaf nog aan dat ze nergens verstand van had...
Is het met een chihuahua risicovol omdat ze heel klein zijn?
Maar hoe blij is een goeie fokker als je zelf aan gaat rommelen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja , twordt vaak een keizersnee en zo.
Ik geloof trouwens wel dat ze hondjes hebben van een goede fokker, kans was in België natuurlijk ook nog groot dat t van die gezellige inteelt puppyfarm hondjes waren...
Oh de meeste chihuahuafokkers zijn gewoon van de rinkelende kassa's tegenwoordig hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar hoe blij is een goeie fokker als je zelf aan gaat rommelen?
Oh goeie fokkers danquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh de meeste chihuahuafokkers zijn gewoon van de rinkelende kassa's tegenwoordig hoor
Ja, heel fijn ras ook tegenwoordigquote:
Ik zal ook niet verder offtopic gaan dan. Ik hoop dat Diva ook die leeftijd heeftquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, heel fijn ras ook tegenwoordig![]()
Ik ga Kees niet eens showen omdat ik dr niet tussen wil zitten.
Maar we gaan wel heel erg off topic nu.
Ik hoop ieg dat Diva wel 2 jaar is hoor.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:46 schreef Inca het volgende:
JM die vraagt wanneer moet ik thuis zijn
Jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat vond ik dan juist wel weer erg schattig
doet me denken aan dat liedje van clouseauquote:
Die was echt heeeeeeel heeeeeel erg ja!quote:
Ik vond wel dat Debby in die anderhalf uur met hem gezelliger en vrolijker was dan ik haar ooit met Nicolas heb gezien!quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:57 schreef peterfan het volgende:
[..]
Ik vond wel dat Debby in die anderhalf uur met hem gezelliger en vrolijker was dan ik haar ooit met Nicolas heb gezien!
nou ik zou er niet aan moeten denken als ik zo ieniemienie ben om dan via de natuurlijke weg te moeten bevallen.....quote:
Als hij boos werd, de kinderen luisterden eens weer nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet super consequent. Ik heb wel regelmatig Nederlands horen praten (in de vorige seizoenen)
Dit seizoen weet ik niet.
Ik zou bij Nicolas ook niet echt vrolijk worden denk ik.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:57 schreef peterfan het volgende:
[..]
Ik vond wel dat Debby in die anderhalf uur met hem gezelliger en vrolijker was dan ik haar ooit met Nicolas heb gezien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |