De radio vind ik stuk minder raar dan de tv..quote:
ah k thanx...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:44 schreef E.T. het volgende:
[..]
De radio vind ik stuk minder raar dan de tv..
Ik vond het een beetje zielig voor die makerquote:
hij draaide hem ook gelijk om toen ie hem in zijn handen kreeg zo van "dat zie je toch wel dat ie zo moet"quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje zielig voor die makerEn dan ook JM z'n reactie, maar hij leek een beetje nukkig, zenuwen van de hele avond?
Wel ontroerend dat hij blij met de prijs was
Volgens mij is hij niet super consequent. Ik heb wel regelmatig Nederlands horen praten (in de vorige seizoenen)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:06 schreef Nizno het volgende:
Ik vind het wel knap dat Nicolas zo consequent blijft in zijn Frans spreken tegen de kids.
en volgens mij praten de kinderen consequent in hollands terugquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet super consequent. Ik heb wel regelmatig Nederlands horen praten (in de vorige seizoenen)
Dit seizoen weet ik niet.
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:11 schreef frensje het volgende:
[..]
en volgens mij praten de kinderen consequent in hollands terug
Maar waarom wilt een minister haar interviewen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:02 schreef Nizno het volgende:
oeps.... een minister niet herkennen... Nou ja, blijkt wel weer hoe politiek ontwikkeld de familie is
ik denk dat dat door story is gepland,.. de ene BV interviewt de andere BV.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar waarom wilt een minister haar interviewen?
Was hij haar aan het interviewen? Ik dacht dat ze gewoon samen in de wachtkamer zatenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar waarom wilt een minister haar interviewen?
ja dat is waar dat is Nicolas goed geluktquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja.
Maar ze verstaan hem wel, das ook belangrijk.
Oh wat stom, ik was dat hele Story gebeuren vergetenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat dat door story is gepland,.. de ene BV interviewt de andere BV.
Dat is in België inderdaad niet verkeerd. Mijn Frans is super slecht... Maar toen ik in België wat dingen moest regelen.. officieel nog in Vlaanderen, heb ik toch dingen in mn handen en voeten Frans moeten doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja.
Maar ze verstaan hem wel, das ook belangrijk.
nu je het zegt inderdaad hahaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:17 schreef Pisces29 het volgende:
Debby zag er vandaag wel écht uit als een miepje van een nagelstudio.![]()
Knalroze shirtje, lekker kort truitje, vlinderriem en hysterisch haar...
Bruce, ik moest ook alweer lachenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:14 schreef frensje het volgende:
en Brucedoet me denken aan mijn eigen slopertje toen die nog zo klein was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |