Enig idee hoe oud Diva is?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:30 schreef oh-oh het volgende:
Maar dat dat mens nou zo onnozel is dat ze die hond gewoon laat dekken vind ik wel weer pijnlijk![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Enig idee hoe oud Diva is?
En wat bedoelde ze met die 14 pups, een hond die ze eeder gehad hebben?
Ik snap nooit zo goed waarom mensen zelf gaan fokken en Carmen gaf nog aan dat ze nergens verstand van had...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Angie had es 14 pups van Casper...
Met een chihuahua fokken is tamelijk risicovol trouwens.
Ik ga es vragen want een vriendin van me woont ook daar en haar da komt ook aan huis, mss hebben ze dezelfde
Ja , twordt vaak een keizersnee en zo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waarom mensen zelf gaan fokken, en Carmen gaf nog aan dat ze nergens verstand van had...
Is het met een chihuahua risicovol omdat ze heel klein zijn?
Maar hoe blij is een goeie fokker als je zelf aan gaat rommelen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja , twordt vaak een keizersnee en zo.
Ik geloof trouwens wel dat ze hondjes hebben van een goede fokker, kans was in België natuurlijk ook nog groot dat t van die gezellige inteelt puppyfarm hondjes waren...
Oh de meeste chihuahuafokkers zijn gewoon van de rinkelende kassa's tegenwoordig hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar hoe blij is een goeie fokker als je zelf aan gaat rommelen?
Oh goeie fokkers danquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh de meeste chihuahuafokkers zijn gewoon van de rinkelende kassa's tegenwoordig hoor
Ja, heel fijn ras ook tegenwoordigquote:
Ik zal ook niet verder offtopic gaan dan. Ik hoop dat Diva ook die leeftijd heeftquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, heel fijn ras ook tegenwoordig![]()
Ik ga Kees niet eens showen omdat ik dr niet tussen wil zitten.
Maar we gaan wel heel erg off topic nu.
Ik hoop ieg dat Diva wel 2 jaar is hoor.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:46 schreef Inca het volgende:
JM die vraagt wanneer moet ik thuis zijn
Jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat vond ik dan juist wel weer erg schattig
doet me denken aan dat liedje van clouseauquote:
Die was echt heeeeeeel heeeeeel erg ja!quote:
Ik vond wel dat Debby in die anderhalf uur met hem gezelliger en vrolijker was dan ik haar ooit met Nicolas heb gezien!quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:57 schreef peterfan het volgende:
[..]
Ik vond wel dat Debby in die anderhalf uur met hem gezelliger en vrolijker was dan ik haar ooit met Nicolas heb gezien!
nou ik zou er niet aan moeten denken als ik zo ieniemienie ben om dan via de natuurlijke weg te moeten bevallen.....quote:
Als hij boos werd, de kinderen luisterden eens weer nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet super consequent. Ik heb wel regelmatig Nederlands horen praten (in de vorige seizoenen)
Dit seizoen weet ik niet.
Ik zou bij Nicolas ook niet echt vrolijk worden denk ik.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:57 schreef peterfan het volgende:
[..]
Ik vond wel dat Debby in die anderhalf uur met hem gezelliger en vrolijker was dan ik haar ooit met Nicolas heb gezien!
morgen kijkenquote:Op donderdag 3 september 2009 14:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben daar trouwens wel heel benieuwd naar, hoe zij dan Dave leert kennen en hoe dat gaat enzo.
Vanmorgen die aflevering ook gezien,om te janken was het.Sam in de auto die zit te vertellen dat iedereen zo gek is op Frankie,en dat Jean-Marie en Carmen hem echt missen als hij er niet isquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:37 schreef Arth_NL het volgende:
Je zult toch maar huisvriend van de Pfaffs zijn, als je niet de kots van de kinderen opruimt, loop je door de regen terwijl de anderen feest vieren.
ja bij dat stukje op de brug had ik wel een beetje plaatsvervangende schaamte, en dat geluid er ook bij zchssshchshhehhcchshdhedquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:17 schreef E.T. het volgende:
IK vind het een beetje genant om hier naar te kijken![]()
De eerste date en dan loopt er zo'n filmploeg mee terwijl ze samen romantische dingen willen doen..
Ik had echt zoiets van 'laat die twee ff lekker met rust'quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja bij dat stukje op de brug had ik wel een beetje plaatsvervangende schaamte, en dat geluid er ook bij zchssshchshhehhcchshdhed
Toen was ze met d'r snuit in een programma dus 'moest' ze wel wsquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:57 schreef peterfan het volgende:
[..]
quote:
Iddquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze verhuizen niet vaak zeker, al het glaswerk gewoon los zonder enig papier in de doos...
quote:Op zondag 1 november 2009 14:00 schreef JaneDoe het volgende:
maar goed ook dat ruwe gedoe met die hondjes, ik kan er niet zo goed tegen merk ik
tis zelfs nog erger, ze laten ze gewoon in de tuin schijten!quote:Op zondag 1 november 2009 14:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ook zie ik ze trouwens nooit uitgelaten worden... wederom mensen die weer een chihuahua nemen "ja zo makkelijk zo'n klein hondje, hoeft niet uitgelaten te worden, we zetten ze gewoon op een kattenbak"
Oh als ik zo een grote tuin had dan zouden mn honden zich daarin ook wel kunnen vermaken hoor, dan hoefden ze niet perse een paar keer per dag een fikse wandelingquote:Op zondag 1 november 2009 14:49 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
tis zelfs nog erger, ze laten ze gewoon in de tuin schijten!
SStttt. Niet verder vertellen, maar hier staat de aflevering van VTM.quote:Op zondag 1 november 2009 12:23 schreef peterfan het volgende:
Shit, weer vergeten vrijdag!! Heb ik wat gemist?
Ja maar dat is dan zo nu en dan een keertje, zij laten die honden altijd in de tuin banjeren, niemand die de hond een keer uitlaatquote:Op zondag 1 november 2009 17:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh als ik zo een grote tuin had dan zouden mn honden zich daarin ook wel kunnen vermaken hoor, dan hoefden ze niet perse een paar keer per dag een fikse wandeling![]()
Maar die kids zijn niet altijd even lief voor die hondjes en dat zou ik dan absoluut weer niet goed vinden ...
Bron: Primeurjagersquote:Jean Marie Pfaff aan het infuus!
Dit bericht is geplaatst op 02-11-2009 om 01:10:00
Een fietstocht pakte voor Jean Marie Pfaff totaal verkeerd uit....
De Benefietstocht die Jean Marie ondernam duurde een week en telde ritten van 120 tot meer dan 200 kilometer. Een tocht van 230 km werd Jean Marie bijna fataal. Hij moet enige tijd na de aankomst gaan liggen en krijgt een infuus toegediend.
Het infuus werd toegediend door een verpleger. Dokter Jan Hendrickx gaf Jean-Marie ook twee inspuitingen. 'Iets tegen het braken en een ontstekingsremmer. Jean-Marie had symptomen van buikgriep en was totaal verkrampt. Jean Marie was totaal uitgeput.
Dokter Hendrickx geeft toe dat de inspanning van Jean-Marie onverantwoord was. 'Ik zeg niet dat Jean-Marie met zijn leven heeft gespeeld, maar vorig jaar hebben we tijdens onze tocht toch een hartinfarct meegemaakt.
oh dat is heel normaal in Belgie, zie dat zo vaak. Gelukkig is de gemiddelde tuin hier een stuk groter dan in Nedreland. (heel ergerlijk maar goed, wat doe je eraan)quote:Op zondag 1 november 2009 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan zo nu en dan een keertje, zij laten die honden altijd in de tuin banjeren, niemand die de hond een keer uitlaatIk zie ze er nooit mee wandelen.
Ah dat wist ik nietquote:Op maandag 2 november 2009 10:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh dat is heel normaal in Belgie, zie dat zo vaak. Gelukkig is de gemiddelde tuin hier een stuk groter dan in Nedreland. (heel ergerlijk maar goed, wat doe je eraan)
Iddquote:Op woensdag 4 november 2009 20:10 schreef Rauzer het volgende:
En wat een sprong in de tijd maken we nu ineens?
Angie is 2 maar in mensen jaren (?) is dat 14quote:Op woensdag 4 november 2009 21:07 schreef frensje het volgende:
vond het een beetje irritant hoe ze over die "bastaard"puppy's aan het praten waren
beetje zielig van Sam ging alleen maar over de kosten ervan...
en dat voorstukje van morgen van Angie wow (arm beest 14 jaar)
ah ik snapte heeeel dat tellen van Dave en Lyndey niet dus ze bedoelden dat Angie 2 jaar isquote:Op woensdag 4 november 2009 21:19 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Angie is 2 maar in mensen jaren (?) is dat 14dacht ik..
Maar het was inderdaad wel een beetje zielig. Met twee honden die elkaar regelmatig zien hadden ze dit ook wel kunnen verwachten..
valt wel mee. Lyndsey en Dave trouwen iets van 10 maanden na hun eerste date, dat is ook te lezen op hun website.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:10 schreef Rauzer het volgende:
[i]
En wat een sprong in de tijd maken we nu ineens?
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:20 schreef frensje het volgende:
[..]
ah ik snapte heeeel dat tellen van Dave en Lyndey niet dus ze bedoelden dat Angie 2 jaar is
gelukkig maar vond het zo zielig voor een "14-jarige hond"...
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:35 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ach ja, zelf snapte ze het ook niet![]()
Zijn weggehaald?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:59 schreef nealzzz het volgende:
De eerste aflevering van seizoen 9 is inmiddels via nieuwsgroepen te vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |