morgen kijkenquote:Op donderdag 3 september 2009 14:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben daar trouwens wel heel benieuwd naar, hoe zij dan Dave leert kennen en hoe dat gaat enzo.
Vanmorgen die aflevering ook gezien,om te janken was het.Sam in de auto die zit te vertellen dat iedereen zo gek is op Frankie,en dat Jean-Marie en Carmen hem echt missen als hij er niet isquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:37 schreef Arth_NL het volgende:
Je zult toch maar huisvriend van de Pfaffs zijn, als je niet de kots van de kinderen opruimt, loop je door de regen terwijl de anderen feest vieren.
ja bij dat stukje op de brug had ik wel een beetje plaatsvervangende schaamte, en dat geluid er ook bij zchssshchshhehhcchshdhedquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:17 schreef E.T. het volgende:
IK vind het een beetje genant om hier naar te kijken![]()
De eerste date en dan loopt er zo'n filmploeg mee terwijl ze samen romantische dingen willen doen..
Ik had echt zoiets van 'laat die twee ff lekker met rust'quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja bij dat stukje op de brug had ik wel een beetje plaatsvervangende schaamte, en dat geluid er ook bij zchssshchshhehhcchshdhed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |