Toen was ze met d'r snuit in een programma dus 'moest' ze wel wsquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:57 schreef peterfan het volgende:
[..]
Ik vond wel dat Debby in die anderhalf uur met hem gezelliger en vrolijker was dan ik haar ooit met Nicolas heb gezien!
quote:
Iddquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze verhuizen niet vaak zeker, al het glaswerk gewoon los zonder enig papier in de doos...
quote:Op zondag 1 november 2009 14:00 schreef JaneDoe het volgende:
maar goed ook dat ruwe gedoe met die hondjes, ik kan er niet zo goed tegen merk ik
tis zelfs nog erger, ze laten ze gewoon in de tuin schijten!quote:Op zondag 1 november 2009 14:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ook zie ik ze trouwens nooit uitgelaten worden... wederom mensen die weer een chihuahua nemen "ja zo makkelijk zo'n klein hondje, hoeft niet uitgelaten te worden, we zetten ze gewoon op een kattenbak"
Oh als ik zo een grote tuin had dan zouden mn honden zich daarin ook wel kunnen vermaken hoor, dan hoefden ze niet perse een paar keer per dag een fikse wandelingquote:Op zondag 1 november 2009 14:49 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
tis zelfs nog erger, ze laten ze gewoon in de tuin schijten!
SStttt. Niet verder vertellen, maar hier staat de aflevering van VTM.quote:Op zondag 1 november 2009 12:23 schreef peterfan het volgende:
Shit, weer vergeten vrijdag!! Heb ik wat gemist?
Ja maar dat is dan zo nu en dan een keertje, zij laten die honden altijd in de tuin banjeren, niemand die de hond een keer uitlaatquote:Op zondag 1 november 2009 17:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh als ik zo een grote tuin had dan zouden mn honden zich daarin ook wel kunnen vermaken hoor, dan hoefden ze niet perse een paar keer per dag een fikse wandeling![]()
Maar die kids zijn niet altijd even lief voor die hondjes en dat zou ik dan absoluut weer niet goed vinden ...
Bron: Primeurjagersquote:Jean Marie Pfaff aan het infuus!
Dit bericht is geplaatst op 02-11-2009 om 01:10:00
Een fietstocht pakte voor Jean Marie Pfaff totaal verkeerd uit....
De Benefietstocht die Jean Marie ondernam duurde een week en telde ritten van 120 tot meer dan 200 kilometer. Een tocht van 230 km werd Jean Marie bijna fataal. Hij moet enige tijd na de aankomst gaan liggen en krijgt een infuus toegediend.
Het infuus werd toegediend door een verpleger. Dokter Jan Hendrickx gaf Jean-Marie ook twee inspuitingen. 'Iets tegen het braken en een ontstekingsremmer. Jean-Marie had symptomen van buikgriep en was totaal verkrampt. Jean Marie was totaal uitgeput.
Dokter Hendrickx geeft toe dat de inspanning van Jean-Marie onverantwoord was. 'Ik zeg niet dat Jean-Marie met zijn leven heeft gespeeld, maar vorig jaar hebben we tijdens onze tocht toch een hartinfarct meegemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |